wil je je daarvan bewust zijn? wat haalt het uit?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:22 schreef zeer het volgende:
[..]
de schepen die onze tv's komen brengen, nemen karton mee terug![]()
![]()
bewustzijn lijkt me de voorwaarde voor ontwikkelingquote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:36 schreef Drug het volgende:
[..]
wil je je daarvan bewust zijn? wat haalt het uit?
jouw optimisme is echt mooiquote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:40 schreef zeer het volgende:
[..]
bewustzijn lijkt me de voorwaarde voor ontwikkeling
je bent zelf een isquote:
wat ging je doen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik leef nog!! Viel wel mee met HORRORWINTER
heb je niet iets lekkers voor erbij gekozenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mijn eerste levensbehoefte vervullen door brood te halen
je kan welquote:
uh watquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:02 schreef HRC2020 het volgende:
Sow drug post niet zoals hij eruit ziet
stuur dan terugquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:02 schreef HRC2020 het volgende:
Wie welquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:02 schreef HRC2020 het volgende:
als je je bewust wordt van jezelf kun je allesquote:
Ik heb nooit havo gedaan...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:03 schreef zeer het volgende:
[..]
je kan wel______!'en maar ben jij in 4 havo niet doodgegooid met het idee dat je én de pil én een condoom moet gebruiken en dat als je aan een dick zit en daarna aan een kut dat je dan 100% gegarandeerd zwanger bent van een 4-ling EN JE BENT PAS 15 HEH!!!
echt een model die manquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:02 schreef HRC2020 het volgende:
had iemand verwacht die mager as fuck was tbhquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:05 schreef PeZu het volgende:
Post ik wel hoe ik er uit zie dan?
Hoe werkt dat precies?
ja klopt dat het niet hele dag in je voorhoofd zitquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:04 schreef zeer het volgende:
[..]
als je je bewust wordt van jezelf kun je alles
je slaat jezelf ook niet de hele dag door omdat je je er bewust van bent dat dat pijn doet
Heb uit betrouwbare bron (TARDIS.) gehoord dat jij ook knap bentquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:04 schreef zeer het volgende:
[..]
echt een model die man![]()
![]()
![]()
drug is mijn mancrush
ja kloptquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:07 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Heb uit betrouwbare bron (TARDIS.) gehoord dat jij ook knap bent
drug en ik waren een keer koffie drinken en de serveerster verontschuldigde zich niet eens dat ze aan ons tafeltje aan het vingeren wasquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:07 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Heb uit betrouwbare bron (TARDIS.) gehoord dat jij ook knap bent
ah, ik heb toch wel vaak gezegd dat ik echt een beer benquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:05 schreef zeer het volgende:
[..]
had iemand verwacht die mager as fuck was tbh
kom we starten revolutiequote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:06 schreef Drug het volgende:
[..]
ja klopt dat het niet hele dag in je voorhoofd zit
maar die handen uit de mouwen mentaliteit die ik in jou denk te zien ben ik best beetje jelly op
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:08 schreef zeer het volgende:
[..]
drug en ik waren een keer koffie drinken en de serveerster verontschuldigde zich niet eens dat ze aan ons tafeltje aan het vingeren was
Maar is hij wel een beetje normaal in het echt?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:08 schreef zeer het volgende:
[..]
drug en ik waren een keer koffie drinken en de serveerster verontschuldigde zich niet eens dat ze aan ons tafeltje aan het vingeren was
ik zeg ook altijd dat ik ecto ben terwijl 9,5/10 atheltic tall dark and handsome body hebquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ah, ik heb toch wel vaak gezegd dat ik echt een beer ben
drug is exceptioneelquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:09 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Maar is hij wel een beetje normaal in het echt?
(Bedoel Drug niet de serveerster die klinkt heel normaal)
zou gevenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zeg ook altijd dat ik ecto ben terwijl 9,5/10 atheltic tall dark and handsome body heb
°•○●quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:11 schreef zeer het volgende:
[..]
ben alleen geïnteresseerd in drug, sorry
Dat gebeurde al in 1 vmbo/havoquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:03 schreef zeer het volgende:
[..]
je kan wel______!'en maar ben jij in 4 havo niet doodgegooid met het idee dat je én de pil én een condoom moet gebruiken en dat als je aan een dick zit en daarna aan een kut dat je dan 100% gegarandeerd zwanger bent van een 4-ling EN JE BENT PAS 15 HEH!!!
Ik iig niet. Zou een beetje raar zijn als ze mij zouden waarschuwen dat ik zwanger ga worden... Ik ben een jongen!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:03 schreef zeer het volgende:
[..]
Jup. Wel iets van 3 uurtjes op bed gelegen met ogen dicht. Dan rust je toch wel wat uit.quote:
Moet jij niet de weg op toevalligquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ongelooflijk er valt nog geen MM sneeuw en heel Nederland ligt weer plat
omg zooo cuuuuuutequote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:26 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Dat kan niet als je zo'n lieve hamster hebt gezien
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haags weet niet dat ijs gevaarlijker is dan sneeuw
onzinquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:26 schreef Drug het volgende:
[..]
ik ben gewoon normale dude joh haha wat denk je
Ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:46 schreef -supergirl- het volgende:
Kat wil niet knuffelen. Ze wil alleen maar slapen.
omgquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zeg ook altijd dat ik ecto ben terwijl 9,5/10 atheltic tall dark and handsome body heb
Wajo wel kut. Werken als iedereen in bed ligt. Of juist leuk? Vrij zijn als iedereen op kantoor zit.quote:
and a hell of a drugquote:
Wat voor spullen wat voor werk. Details pls. 😞quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
spullen ophalen voor werk.
wat zijn je favo zoete lekkernijen?quote:
Touw, ducktape, tie raps, chloroform, vuilniszakkenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat voor spullen wat voor werk. Details pls. 😞
It's a full moon, we in the bedroom, thoughts consumedquote:
Ik hoop dat hij er overheen is geflikkerdquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maak me zorgen over HPLC... hij zal toch niet weer de brugleuning likken
Heb net wel aan het hek op mijn balkon gelikt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maak me zorgen over HPLC... hij zal toch niet weer de brugleuning likken
Doe eens normaal ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:17 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er overheen is geflikkerd
sowquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:17 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er overheen is geflikkerd
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat voor spullen wat voor werk. Details pls. 😞
nee srry :Squote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:26 schreef Drug het volgende:
[..]
had je trouwens nieuwe atcq album geluisterd
hoor deze genuin dr knockboot hieroquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
It's a full moon, we in the bedroom, thoughts consumed
by the passion, slow jam tunes and body action
My finger's on the clit splashin, your pussy lips
got you spazzin, love juices, marinatin
in your satins, sexy ass, I get some like my old dad
I love my women bad, with just a little touch of class
Ja, naja ik zou het ook doen hoor, maar om een andere reden namelijk dat ik het leven niet altijd waardeer en geld altijd wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:50 schreef Drug het volgende:
geld is lust en tijd is last dus makkelijke keuze
ik hoor geen gekke dingenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja, naja ik zou het ook doen hoor, maar om een andere reden namelijk dat ik het leven niet altijd waardeer en geld altijd wel.
zou fijn zijn. ik ben soms random weg midden in een gesprek en dan kan ik later terugkijken.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:13 schreef zeer het volgende:
[..]
mja niet per se, we zien onszelf altijd als het bloeiende middelpunt van de hele wereld maar in feite zijn we een afvalputje, we trekken alles naar ons toe en importeren daarmee dus ook een heleboel troep waar helemaal niemand op zit te wachten
we moeten ons volgens de overheid verplaatsen 2x per dag dus moeten we daar volgens de overheid benzine voor gebruiken en dus hebben we uitstoot van allemaal gassen waar echt niemand om gevraagd heeft
we willen ons voeden met producten uit een hoog productieve landbouw dus importeren we kunstmest en dus hebben grondwater waar mineralen inzitten die ver de normen overschrijden
we willen allemaal keihard bangen maar mogen van de overheid niet vertrouwen op onze eigen lichamen om conceptie te voorkomen en dus pompen we dagelijks miljoenen kg's hormonen het riool in wat er vervolgens voor zorgt dat we dat weer moeten verbranden omdat landbouw dieren onvruchtbaar worden op weides waarop dat rioolslib bemest is
echt eerste wereld land
koestquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zou fijn zijn. ik ben soms random weg midden in een gesprek en dan kan ik later terugkijken.
niet iedereen is hier 24/7 hoor DRUG
Ben blij dat gisteren heeft geholpenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:55 schreef Dimachaerus het volgende:
R&P / Het Grote 2017 Datingtopic #37
zsm het huis uit
houdt jouw lichaam je werkritme niet gwn aan dan ?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:57 schreef MAHL het volgende:
Nu pas wakker, waarom heb ik de wekker niet gezet
Zonde van de dag weer
Meestal wel ja, maar nu niet blijkbaarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
houdt jouw lichaam je werkritme niet gwn aan dan ?
door stage word ik standaard rond 7-8 wakker alen kom pas rond 12 bed uit
dat zou echt jammer in jouw geval zijn iddquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:59 schreef wickedmen het volgende:
Wegen zijn echt spekglad, hopen dat we niet verongelukken
mijn hoofd is ontploft op jouw sigquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Meestal wel ja, maar nu niet blijkbaar
als je geluk hebt val je op je neus en staat ie weer rechtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:59 schreef wickedmen het volgende:
Wegen zijn echt spekglad, hopen dat we niet verongelukken
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als je geluk hebt val je op je neus en staat ie weer recht
he baequote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:00 schreef MAHL het volgende:
Nouja dan maar ff koffie zetten en ontbijten
[..]
Maar is je kont nog dikquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sinds afgelopen maandag wel veel voor mijn doen. Maar vanaf aanstaande maandag ben ik weer wegquote:
Dat zeg je al 3 jaarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sinds afgelopen maandag wel veel voor mijn doen. Maar vanaf aanstaande maandag ben ik weer weg
Nee blijfquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sinds afgelopen maandag wel veel voor mijn doen. Maar vanaf aanstaande maandag ben ik weer weg
Nieuwe voorraadje inslaanquote:
Waarheen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt zeker gekke Honda CRX?quote:
kom danquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh wow allochtonen sc.
Ik ga weer
Nice, wat ga je daar doen?quote:
Kotsmisselijk wordt ik er vanquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh wow allochtonen sc.
Ik ga weer
Hoeveel nakkies gedaan?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:26 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Slapen is voor apen! Mop mop, gas er op!!!
Ik ben links maar een baan is niks voor mij!
Jij zou rapper moeten worden, Bob.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:26 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Slapen is voor apen! Mop mop, gas er op!!!
Ik ben links maar een baan is niks voor mij!
nog sneller?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij zou rapper moeten worden, Bob.
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Geen!!
Is nat dus gewoon vinger erin en dan aflikken.!!!
Is dat niet smerig?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Geen!!
Watquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Geen!!
uitsmeren over een spiegel, is zo droogquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Geen!!
Weet ik. Ik ben sick. Zuig aan mijn pik non stop, want ik ben Bobberdebob, kom op, met die motherfucking drop!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij zou rapper moeten worden, Bob.
Ik ben sneller dan snel door de snelle snel. Dit is het junkiespel. Ik ben rapper dan rap! Snap je dat? Ik ben wapperdewap en wil mijn pik stoppen in een nat gat!quote:
je moet nog een keer acid pakke manquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
uitsmeren over een spiegel, is zo droog
Ik ga kijken of ik vanavond kan regelenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:38 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Nee, heerlijk juist! Heerlijk chemisch vies zo lekker!!!!!!
Waarin? De pindakaaspot?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Geen!!
Ja, duh...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
uitsmeren over een spiegel, is zo droog
hehequote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
even aan mijn vrouw vragen
BW?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:43 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja, duh...___
Alleen woon ik in een BW waar ik mijn drugs moet inleveren in de kluis en betrapt worden binnen met drugs staat 5 dagen schorsing op. 5 dagen vanaf 8 uur in de ochtend tot half 11 in de avond buiten in deze fucking kou doorbrengen...!!!
Best wel kut... Moet net voor half 11 bijpakken want als je daarna buiten bent mag je pas 8 uur in de ochtend weer naar binnen... Ken niet gewoon chill pep op spiegel laten drogen, lijntjes nakken... En ook irritant is dat als ik een nacht doorhaal ik noet relax de hele nacht ken blowen... Doorhalen zonder wiet is toch een stuk minder chill......
Oke Haanquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:43 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja, duh...___
Alleen woon ik in een BW waar ik mijn drugs moet inleveren in de kluis en betrapt worden binnen met drugs staat 5 dagen schorsing op. 5 dagen vanaf 8 uur in de ochtend tot half 11 in de avond buiten in deze fucking kou doorbrengen...!!!
Best wel kut... Moet net voor half 11 bijpakken want als je daarna buiten bent mag je pas 8 uur in de ochtend weer naar binnen... Ken niet gewoon chill pep op spiegel laten drogen, lijntjes nakken... En ook irritant is dat als ik een nacht doorhaal ik noet relax de hele nacht ken blowen... Doorhalen zonder wiet is toch een stuk minder chill......
goeiequote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh zoals ik, maar dan niet getrouwd
Vanaf 14 is het verstandigquote:
sowquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:54 schreef Drug het volgende:
Ze is er nog.. veel gebeurd waaronder de moodkiller dat ik hem niet hard kan krijgen en zelfs vanochtend niet.. wel gecompenseerd met uren knuffelen en zoenen maar toch echt een once in lifetime kans finaal naar de haaien. Benieuwd of ik een derde herkansing krijg binnenkort maar dan ligt de druk er misschien nog meer op waardoor het ook dan niet lukt. Nu is ze opfrissen, zo wat eten en dan gaat ze weer..
Dat bekoop je met de dood.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:48 schreef zeer het volgende:
[..]
wil over je bil likken om te zien of ik dan ga hallucineren
bef dr brains out danquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:54 schreef Drug het volgende:
Ze is er nog.. veel gebeurd waaronder de moodkiller dat ik hem niet hard kan krijgen en zelfs vanochtend niet.. wel gecompenseerd met uren knuffelen en zoenen maar toch echt een once in lifetime kans finaal naar de haaien. Benieuwd of ik een derde herkansing krijg binnenkort maar dan ligt de druk er misschien nog meer op waardoor het ook dan niet lukt. Nu is ze opfrissen, zo wat eten en dan gaat ze weer..
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:55 schreef Dimachaerus het volgende:
je had haar toch gwn uren kunnen likken dan
jawel man anders is moeite voor niks, zaadjes willen in die gaatjesquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:50 schreef zeer het volgende:
[..]
srs man je kan haar toch helemaal suf seksen heb je je dick niet voor nodig
wow wil nooit met jou seksen echt laffe lover ben jequote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:51 schreef Drug het volgende:
[..]
jawel man anders is moeite voor niks, zaadjes willen in die gaatjes
Toch niet weer een leven oppakken hequote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:52 schreef zeer het volgende:
[..]
wow wil nooit met jou seksen echt laffe lover ben je
seks is egoquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:52 schreef zeer het volgende:
[..]
denk niet dat hij dat erg vindtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:52 schreef zeer het volgende:
[..]
Jaquote:
Ik heb geen "bedskills", en I don't care.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:52 schreef wickedmen het volgende:
Mensen die op een internetforumpje pochen over hun bedskills zijn onzeker over hun bedskills en waarschijnlijk slecht in bed
daar hoor jij dus ook bij, snolquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:52 schreef wickedmen het volgende:
Mensen die op een internetforumpje pochen over hun bedskills zijn onzeker over hun bedskills en waarschijnlijk slecht in bed
ik ook nietquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb geen "bedskills", en I don't care.
hey schatquote:
💯🔥🔥quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja best welquote:
oh oke tot zo xquote:
rond twee uur als vrienden van hem hier zijnquote:
lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:58 schreef supersof het volgende:
[..]
rond twee uur als vrienden van hem hier zijn
weet niet, misschien welquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:00 schreef Drug het volgende:
[..]
lekker
maar srs gaat ie geen gekke party zetten? hij klinkt echt als brave boy![]()
ah oke. als hij het naar zijn zin heeft is het goed toch.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet, misschien welgeen idee wat hij van plan is
Gamenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jeetje, wat moet je al die jaren daarvoor doen?
matigjes eigenlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:02 schreef Drug het volgende:
[..]
ah oke. als hij het naar zijn zin heeft is het goed toch.
hoe is jouw party life eigenlijk?
als Drug ergens binnenkomt begint er automatisch een dj te draaienquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
matigjes eigenlijk
en dat van jou?
ik kan je meerdere filmpjes sturen waaruit het tegendeel blijktquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar chicks willen juist genomen worden
ja ik ook hoor, haar laten genieten is juist fucking sexyquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:02 schreef zeer het volgende:
[..]
nee grapje vriend maar zou toch voor het beffen gaan
ik kan dat nietquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
stop nou eens met je homemade pegging to spammen manquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik kan je meerdere filmpjes sturen waaruit het tegendeel blijkt
pff lastig zeg is dan niets meer waarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik kan je meerdere filmpjes sturen waaruit het tegendeel blijkt
vetquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:03 schreef zeer het volgende:
[..]
als Drug ergens binnenkomt begint er automatisch een dj te draaien
ging koffie met hem drinken ipv een koekje er naast kregen wie een spiegel met 2 lijntjes coke p.p.quote:
Maar dat doe ik nu ook nog, op dit moment zelfs. En ik ben al twee keer zo oud.quote:
dan ga ik geen koffie drinken met drugquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:05 schreef zeer het volgende:
[..]
ging koffie met hem drinken ipv een koekje er naast kregen wie een spiegel met 2 lijntjes coke p.p.
Welnee. Da's de ego van mannetjes die denken dat hun pielemuisje een godsgeschenk is.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben er niet zo mee bezig.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
matigjes eigenlijk
en dat van jou?
Dat denk ik sowieso niet hoor. :squote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Welnee. Da's de ego van mannetjes die denken dat hun pielemuisje een godsgeschenk is.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welk spel speel je?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dat doe ik nu ook nog, op dit moment zelfs. En ik ben al twee keer zo oud.
Ik ben beschikbaar voor koffie, je mag zelfs mijn koekje hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:06 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ga ik geen koffie drinken met drug
ik versier die vrouwtjes altijd door te zeggen dat mijn penis tegenvaltquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Welnee. Da's de ego van mannetjes die denken dat hun pielemuisje een godsgeschenk is.
haha nicequote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:03 schreef zeer het volgende:
[..]
als Drug ergens binnenkomt begint er automatisch een dj te draaien
Nou...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Bob is de drugskoning hoor. Dus haan is hooguit Bob, maar niet andersom.
lol frigide willooowquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zoals het hoort bij een snatser thuis! Heel normaal in snuifhuizen dit.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:05 schreef zeer het volgende:
[..]
ging koffie met hem drinken ipv een koekje er naast kregen wie een spiegel met 2 lijntjes coke p.p.
het koekje hoef je toch niet op te etenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:06 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ga ik geen koffie drinken met drug
is gwn oneerlijk dat btb wanks with art 5000 views heeft en ik 30 ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef zeer het volgende:
[..]
stop nou eens met je homemade pegging to spammen man
echt heel aanhankelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nou...
Begeleid wonen, psychoses, drugsaanhankelijkheid
Doe je wel eens plank en dan ogen dicht?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
wat is erquote:
Nee, doe helemaal niksquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Doe je wel eens plank en dan ogen dicht?
Wordt ikquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kotsmisselijk wordt ik er van
Nog 2 maandjes, dan pvv stemmen
Coolquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |