koestquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zou fijn zijn. ik ben soms random weg midden in een gesprek en dan kan ik later terugkijken.
niet iedereen is hier 24/7 hoor DRUG
Ben blij dat gisteren heeft geholpenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:55 schreef Dimachaerus het volgende:
R&P / Het Grote 2017 Datingtopic #37
zsm het huis uit
houdt jouw lichaam je werkritme niet gwn aan dan ?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:57 schreef MAHL het volgende:
Nu pas wakker, waarom heb ik de wekker niet gezet
Zonde van de dag weer
Meestal wel ja, maar nu niet blijkbaarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
houdt jouw lichaam je werkritme niet gwn aan dan ?
door stage word ik standaard rond 7-8 wakker alen kom pas rond 12 bed uit
dat zou echt jammer in jouw geval zijn iddquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:59 schreef wickedmen het volgende:
Wegen zijn echt spekglad, hopen dat we niet verongelukken
mijn hoofd is ontploft op jouw sigquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Meestal wel ja, maar nu niet blijkbaar
als je geluk hebt val je op je neus en staat ie weer rechtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:59 schreef wickedmen het volgende:
Wegen zijn echt spekglad, hopen dat we niet verongelukken
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als je geluk hebt val je op je neus en staat ie weer recht
he baequote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:00 schreef MAHL het volgende:
Nouja dan maar ff koffie zetten en ontbijten
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maar is je kont nog dikquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sinds afgelopen maandag wel veel voor mijn doen. Maar vanaf aanstaande maandag ben ik weer wegquote:
Dat zeg je al 3 jaarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sinds afgelopen maandag wel veel voor mijn doen. Maar vanaf aanstaande maandag ben ik weer weg
Nee blijfquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sinds afgelopen maandag wel veel voor mijn doen. Maar vanaf aanstaande maandag ben ik weer weg
Nieuwe voorraadje inslaanquote:
Waarheen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |