nee srry :Squote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:26 schreef Drug het volgende:
[..]
had je trouwens nieuwe atcq album geluisterd
hoor deze genuin dr knockboot hieroquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
It's a full moon, we in the bedroom, thoughts consumed
by the passion, slow jam tunes and body action
My finger's on the clit splashin, your pussy lips
got you spazzin, love juices, marinatin
in your satins, sexy ass, I get some like my old dad
I love my women bad, with just a little touch of class
Ja, naja ik zou het ook doen hoor, maar om een andere reden namelijk dat ik het leven niet altijd waardeer en geld altijd wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:50 schreef Drug het volgende:
geld is lust en tijd is last dus makkelijke keuze
ik hoor geen gekke dingenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja, naja ik zou het ook doen hoor, maar om een andere reden namelijk dat ik het leven niet altijd waardeer en geld altijd wel.
zou fijn zijn. ik ben soms random weg midden in een gesprek en dan kan ik later terugkijken.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:13 schreef zeer het volgende:
[..]
mja niet per se, we zien onszelf altijd als het bloeiende middelpunt van de hele wereld maar in feite zijn we een afvalputje, we trekken alles naar ons toe en importeren daarmee dus ook een heleboel troep waar helemaal niemand op zit te wachten
we moeten ons volgens de overheid verplaatsen 2x per dag dus moeten we daar volgens de overheid benzine voor gebruiken en dus hebben we uitstoot van allemaal gassen waar echt niemand om gevraagd heeft
we willen ons voeden met producten uit een hoog productieve landbouw dus importeren we kunstmest en dus hebben grondwater waar mineralen inzitten die ver de normen overschrijden
we willen allemaal keihard bangen maar mogen van de overheid niet vertrouwen op onze eigen lichamen om conceptie te voorkomen en dus pompen we dagelijks miljoenen kg's hormonen het riool in wat er vervolgens voor zorgt dat we dat weer moeten verbranden omdat landbouw dieren onvruchtbaar worden op weides waarop dat rioolslib bemest is
echt eerste wereld land
koestquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zou fijn zijn. ik ben soms random weg midden in een gesprek en dan kan ik later terugkijken.
niet iedereen is hier 24/7 hoor DRUG
Ben blij dat gisteren heeft geholpenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:55 schreef Dimachaerus het volgende:
R&P / Het Grote 2017 Datingtopic #37
zsm het huis uit
houdt jouw lichaam je werkritme niet gwn aan dan ?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:57 schreef MAHL het volgende:
Nu pas wakker, waarom heb ik de wekker niet gezet
Zonde van de dag weer
Meestal wel ja, maar nu niet blijkbaarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
houdt jouw lichaam je werkritme niet gwn aan dan ?
door stage word ik standaard rond 7-8 wakker alen kom pas rond 12 bed uit
dat zou echt jammer in jouw geval zijn iddquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:59 schreef wickedmen het volgende:
Wegen zijn echt spekglad, hopen dat we niet verongelukken
mijn hoofd is ontploft op jouw sigquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Meestal wel ja, maar nu niet blijkbaar
als je geluk hebt val je op je neus en staat ie weer rechtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:59 schreef wickedmen het volgende:
Wegen zijn echt spekglad, hopen dat we niet verongelukken
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als je geluk hebt val je op je neus en staat ie weer recht
he baequote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:00 schreef MAHL het volgende:
Nouja dan maar ff koffie zetten en ontbijten
[..]
Maar is je kont nog dikquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sinds afgelopen maandag wel veel voor mijn doen. Maar vanaf aanstaande maandag ben ik weer wegquote:
Dat zeg je al 3 jaarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sinds afgelopen maandag wel veel voor mijn doen. Maar vanaf aanstaande maandag ben ik weer weg
Nee blijfquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sinds afgelopen maandag wel veel voor mijn doen. Maar vanaf aanstaande maandag ben ik weer weg
Nieuwe voorraadje inslaanquote:
Waarheen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt zeker gekke Honda CRX?quote:
kom danquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh wow allochtonen sc.
Ik ga weer
Nice, wat ga je daar doen?quote:
Kotsmisselijk wordt ik er vanquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh wow allochtonen sc.
Ik ga weer
Hoeveel nakkies gedaan?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:26 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Slapen is voor apen! Mop mop, gas er op!!!
Ik ben links maar een baan is niks voor mij!
Jij zou rapper moeten worden, Bob.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:26 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Slapen is voor apen! Mop mop, gas er op!!!
Ik ben links maar een baan is niks voor mij!
nog sneller?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij zou rapper moeten worden, Bob.
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Geen!!
Is nat dus gewoon vinger erin en dan aflikken.!!!
Is dat niet smerig?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Geen!!
Watquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Geen!!
uitsmeren over een spiegel, is zo droogquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Geen!!
Weet ik. Ik ben sick. Zuig aan mijn pik non stop, want ik ben Bobberdebob, kom op, met die motherfucking drop!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij zou rapper moeten worden, Bob.
Ik ben sneller dan snel door de snelle snel. Dit is het junkiespel. Ik ben rapper dan rap! Snap je dat? Ik ben wapperdewap en wil mijn pik stoppen in een nat gat!quote:
je moet nog een keer acid pakke manquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
uitsmeren over een spiegel, is zo droog
Ik ga kijken of ik vanavond kan regelenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:38 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Nee, heerlijk juist! Heerlijk chemisch vies zo lekker!!!!!!
Waarin? De pindakaaspot?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Geen!!
Ja, duh...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
uitsmeren over een spiegel, is zo droog
hehequote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
even aan mijn vrouw vragen
BW?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:43 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja, duh...___
Alleen woon ik in een BW waar ik mijn drugs moet inleveren in de kluis en betrapt worden binnen met drugs staat 5 dagen schorsing op. 5 dagen vanaf 8 uur in de ochtend tot half 11 in de avond buiten in deze fucking kou doorbrengen...!!!
Best wel kut... Moet net voor half 11 bijpakken want als je daarna buiten bent mag je pas 8 uur in de ochtend weer naar binnen... Ken niet gewoon chill pep op spiegel laten drogen, lijntjes nakken... En ook irritant is dat als ik een nacht doorhaal ik noet relax de hele nacht ken blowen... Doorhalen zonder wiet is toch een stuk minder chill......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |