ik denk dat mensen niet goed genoeg zijn voor communismequote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:55 schreef zeer het volgende:
[..]
denk dat het falen van het communisme in Rusland direct gevolg is van bolsjewisme
njah maar als ik 18 miljoen heb zou ik het wel leuk vinden om een initiatief financieel te ondersteunen en er misschien een kleine rol in spelenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:55 schreef zeer het volgende:
[..]
ohkweet er niet het fijne van maar heb altijd het idee dat startups een succesrate hebben van 0,01% of zo, kan me nooit zo voorstellen dat het echt duurzaam is in de tijd
nog niet goed genoegquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:57 schreef Drug het volgende:
[..]
ik denk dat mensen niet goed genoeg zijn voor communisme
gewoon de mensen met foute genen er uit halenquote:
dat zijn heel wat mensenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:59 schreef zeer het volgende:
[..]
nog niet goed genoeg
[..]
gewoon de mensen met foute genen er uit halen
ik zou voor 18 miljoen enkele vliegtickets kopen van Damascus naar Amsterdamquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:59 schreef Drug het volgende:
njah maar als ik 18 miljoen heb zou ik het wel leuk vinden om een initiatief financieel te ondersteunen en er misschien een kleine rol in spelen
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:00 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zou voor 18 miljoen enkele vliegtickets kopen van Damascus naar Amsterdam
ik keur het niet af heh want ja er zijn veel te veel mensenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Nou en, bevolkingsaantal is sws al veel te hoog
vind je?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Nou en, bevolkingsaantal is sws al veel te hoog
nou doei dan maarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:03 schreef Mozy het volgende:
Kan net zo goed niet gaan wandelen jullie reageren er niet eens op.
sorry zeg dan wat zei je?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:03 schreef Mozy het volgende:
Kan net zo goed niet gaan wandelen jullie reageren er niet eens op.
Ja, hier in Europa merk je dat al maar de gebieden waar het daadwerkelijk al op een punt ver ver voorbij de normaal is, heb je helemaal geen zicht op.quote:
Tr voor willen aanzetten tot genocidequote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:59 schreef zeer het volgende:
[..]
nog niet goed genoeg
[..]
gewoon de mensen met foute genen er uit halen
ja je bedoelt onbeheersbaarheid vanwege de massale aantallen? dat klopt wel jaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:05 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja, hier in Europa merk je dat al maar de gebieden waar het daadwerkelijk al op een punt ver ver voorbij de normaal is, heb je helemaal geen zicht op.
mja niet per se, we zien onszelf altijd als het bloeiende middelpunt van de hele wereld maar in feite zijn we een afvalputje, we trekken alles naar ons toe en importeren daarmee dus ook een heleboel troep waar helemaal niemand op zit te wachtenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:07 schreef Drug het volgende:
[..]
ja je bedoelt onbeheersbaarheid vanwege de massale aantallen? dat klopt wel ja
gvdquote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:13 schreef zeer het volgende:
[..]
mja niet per se, we zien onszelf altijd als het bloeiende middelpunt van de hele wereld maar in feite zijn we een afvalputje, we trekken alles naar ons toe en importeren daarmee dus ook een heleboel troep waar helemaal niemand op zit te wachten
we moeten ons volgens de overheid verplaatsen 2x per dag dus moeten we daar volgens de overheid benzine voor gebruiken en dus hebben we uitstoot van allemaal gassen waar echt niemand om gevraagd heeft
we willen ons voeden met producten uit een hoog productieve landbouw dus importeren we kunstmest en dus hebben grondwater waar mineralen inzitten die ver de normen overschrijden
we willen allemaal keihard bangen maar mogen van de overheid niet vertrouwen op onze eigen lichamen om conceptie te voorkomen en dus pompen we dagelijks miljoenen kg's hormonen het riool in wat er vervolgens voor zorgt dat we dat weer moeten verbranden omdat landbouw dieren onvruchtbaar worden op weides waarop dat rioolslib bemest is
echt eerste wereld land
kom terug schatjequote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga even naar buiten
Denk aan me als ik niet terugkeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |