mja da's erg geredeneerd vanuit dat naakt is seksueel is natuurlijk, denk dat je in het huidige kader daar ook niet onderuit kunt eigenlijk maar als dat zou veranderenquote:
ja klopt maar dan zou nudisme cultuur moeten zijn in plaats subcultuur, want als subcultuur vind ik het geen veilige omgeving voor kinderen tbhquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:42 schreef zeer het volgende:
[..]
mja da's erg geredeneerd vanuit dat naakt is seksueel is natuurlijk, denk dat je in het huidige kader daar ook niet onderuit kunt eigenlijk maar als dat zou veranderen
Het zijn maar varkens..quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerst leren tellen tot 10.
volgens Marx is de revolutie een soort van biologisch proces, een reactie die inherent is aan het grote gat tussen arbeid en kapitaal verdeeld over twee klassesquote:
fijn dat je het verder toelichtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:42 schreef Drug het volgende:
[..]
weenie ashton kutcher heeft er wel wat leuks mee bereikt
je hebt gelijk zolang ik masturberend in de bosjes bij de nudistiencamping zit neem ik niet m'n eigen kinderen meequote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:44 schreef Drug het volgende:
[..]
ja klopt maar dan zou nudisme cultuur moeten zijn in plaats subcultuur, want als subcultuur vind ik het geen veilige omgeving voor kinderen tbh
denk dat het in nl weer zichtbaarder wordt inderdaad en dat beleid ook vrij duidelijk die richting in aan het sturen is, dus dat creëert wel voedingsbodem jahquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:47 schreef zeer het volgende:
[..]
volgens Marx is de revolutie een soort van biologisch proces, een reactie die inherent is aan het grote gat tussen arbeid en kapitaal verdeeld over twee klasses
denk dat je dat in Nederland toch ook wel beetje ziet, iig de ontwikkeling daar naar toe
ben je mensjewiek of bolsjewiek?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:48 schreef Drug het volgende:
[..]
denk dat het in nl weer zichtbaarder wordt inderdaad en dat beleid ook vrij duidelijk die richting in aan het sturen is, dus dat creëert wel voedingsbodem jah![]()
die heeft zijn acting money verveelvoudigd door tech startup investmentsquote:
nee dat bedoel ik niet. ik bedoel dat voor een kind dat in een cultuur leeft waarin dat taboe en overseksualiseren van naaktheid gemeengoed is, gedwongen deelname aan nudisme een inbreuk is op de seksuele integriteitquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:47 schreef zeer het volgende:
[..]
je hebt gelijk zolang ik masturberend in de bosjes bij de nudistiencamping zit neem ik niet m'n eigen kinderen mee
yoquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niels? NIELS? Het zijn ideale omstandigheden om nu te gaan skaten .
yoquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:52 schreef Drug het volgende:
[..]
die heeft zijn acting money verveelvoudigd door tech startup investments
[..]
nee dat bedoel ik niet. ik bedoel dat voor een kind dat in een cultuur leeft waarin dat taboe en overseksualiseren van naaktheid gemeengoed is, gedwongen deelname aan nudisme een inbreuk is op de seksuele integriteit
[..]
yo
Kutcher heeft toch geïnvesteerd in WhatsApp en instagram toen ze nog klein waren?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:52 schreef Drug het volgende:
[..]
[..]
nee dat bedoel ik niet. ik bedoel dat voor een kind dat in een cultuur leeft waarin dat taboe en overseksualiseren van naaktheid gemeengoed is, gedwongen deelname aan nudisme een inbreuk is op de seksuele integriteit
[..]
yo
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kutcher heeft toch geïnvesteerd in WhatsApp en instagram toen ze nog klein waren?
quote:A-Grade has invested in Spotify, Uber, Shazam, Couple, Soundcloud, and Airbnb.
ohquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:52 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja zo ja, daar heb je gelijk in. Zal in de nudisme cultuur wel enigszins meevallen tho. Viel mij wel altijd op dat er altijd heel veel oude mensen waren op plekken waar nudisme beoefend wordt.quote:nee dat bedoel ik niet. ik bedoel dat voor een kind dat in een cultuur leeft waarin dat taboe en overseksualiseren van naaktheid gemeengoed is, gedwongen deelname aan nudisme een inbreuk is op de seksuele integriteit
hoop dat 2001 de geschiedenisboeken in gaat als symbolisch eind van westerse dominantiequote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
yo![]()
In hoeveel jaar klapt onze maatschappij?
ja paar van die megasuccessenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kutcher heeft toch geïnvesteerd in WhatsApp en instagram toen ze nog klein waren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |