quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als je geluk hebt val je op je neus en staat ie weer recht
Jij hebt zeker gekke Honda CRX?quote:
kom danquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh wow allochtonen sc.
Ik ga weer
Nice, wat ga je daar doen?quote:
Kotsmisselijk wordt ik er vanquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh wow allochtonen sc.
Ik ga weer
Hoeveel nakkies gedaan?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:26 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Slapen is voor apen! Mop mop, gas er op!!!
Ik ben links maar een baan is niks voor mij!
Jij zou rapper moeten worden, Bob.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:26 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Slapen is voor apen! Mop mop, gas er op!!!
Ik ben links maar een baan is niks voor mij!
nog sneller?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij zou rapper moeten worden, Bob.
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Geen!!
Is nat dus gewoon vinger erin en dan aflikken.!!!
Is dat niet smerig?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Geen!!
Watquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Geen!!
uitsmeren over een spiegel, is zo droogquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Geen!!
Weet ik. Ik ben sick. Zuig aan mijn pik non stop, want ik ben Bobberdebob, kom op, met die motherfucking drop!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij zou rapper moeten worden, Bob.
Ik ben sneller dan snel door de snelle snel. Dit is het junkiespel. Ik ben rapper dan rap! Snap je dat? Ik ben wapperdewap en wil mijn pik stoppen in een nat gat!quote:
je moet nog een keer acid pakke manquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
uitsmeren over een spiegel, is zo droog
Ik ga kijken of ik vanavond kan regelenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:38 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Nee, heerlijk juist! Heerlijk chemisch vies zo lekker!!!!!!
Waarin? De pindakaaspot?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Geen!!
Ja, duh...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
uitsmeren over een spiegel, is zo droog
hehequote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
even aan mijn vrouw vragen
BW?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:43 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja, duh...___
Alleen woon ik in een BW waar ik mijn drugs moet inleveren in de kluis en betrapt worden binnen met drugs staat 5 dagen schorsing op. 5 dagen vanaf 8 uur in de ochtend tot half 11 in de avond buiten in deze fucking kou doorbrengen...!!!
Best wel kut... Moet net voor half 11 bijpakken want als je daarna buiten bent mag je pas 8 uur in de ochtend weer naar binnen... Ken niet gewoon chill pep op spiegel laten drogen, lijntjes nakken... En ook irritant is dat als ik een nacht doorhaal ik noet relax de hele nacht ken blowen... Doorhalen zonder wiet is toch een stuk minder chill......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |