lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:58 schreef supersof het volgende:
[..]
rond twee uur als vrienden van hem hier zijn
weet niet, misschien welquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:00 schreef Drug het volgende:
[..]
lekker
maar srs gaat ie geen gekke party zetten? hij klinkt echt als brave boy![]()
ah oke. als hij het naar zijn zin heeft is het goed toch.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet, misschien welgeen idee wat hij van plan is
Gamenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jeetje, wat moet je al die jaren daarvoor doen?
matigjes eigenlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:02 schreef Drug het volgende:
[..]
ah oke. als hij het naar zijn zin heeft is het goed toch.
hoe is jouw party life eigenlijk?
als Drug ergens binnenkomt begint er automatisch een dj te draaienquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
matigjes eigenlijk
en dat van jou?
ik kan je meerdere filmpjes sturen waaruit het tegendeel blijktquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar chicks willen juist genomen worden
ja ik ook hoor, haar laten genieten is juist fucking sexyquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:02 schreef zeer het volgende:
[..]
nee grapje vriend maar zou toch voor het beffen gaan
ik kan dat nietquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
stop nou eens met je homemade pegging to spammen manquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik kan je meerdere filmpjes sturen waaruit het tegendeel blijkt
pff lastig zeg is dan niets meer waarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik kan je meerdere filmpjes sturen waaruit het tegendeel blijkt
vetquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:03 schreef zeer het volgende:
[..]
als Drug ergens binnenkomt begint er automatisch een dj te draaien
ging koffie met hem drinken ipv een koekje er naast kregen wie een spiegel met 2 lijntjes coke p.p.quote:
Maar dat doe ik nu ook nog, op dit moment zelfs. En ik ben al twee keer zo oud.quote:
dan ga ik geen koffie drinken met drugquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:05 schreef zeer het volgende:
[..]
ging koffie met hem drinken ipv een koekje er naast kregen wie een spiegel met 2 lijntjes coke p.p.
Welnee. Da's de ego van mannetjes die denken dat hun pielemuisje een godsgeschenk is.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben er niet zo mee bezig.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
matigjes eigenlijk
en dat van jou?
Dat denk ik sowieso niet hoor. :squote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Welnee. Da's de ego van mannetjes die denken dat hun pielemuisje een godsgeschenk is.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |