wil je je daarvan bewust zijn? wat haalt het uit?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:22 schreef zeer het volgende:
[..]
de schepen die onze tv's komen brengen, nemen karton mee terug![]()
![]()
bewustzijn lijkt me de voorwaarde voor ontwikkelingquote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:36 schreef Drug het volgende:
[..]
wil je je daarvan bewust zijn? wat haalt het uit?
jouw optimisme is echt mooiquote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:40 schreef zeer het volgende:
[..]
bewustzijn lijkt me de voorwaarde voor ontwikkeling
je bent zelf een isquote:
wat ging je doen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik leef nog!! Viel wel mee met HORRORWINTER
heb je niet iets lekkers voor erbij gekozenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mijn eerste levensbehoefte vervullen door brood te halen
je kan welquote:
uh watquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:02 schreef HRC2020 het volgende:
Sow drug post niet zoals hij eruit ziet
stuur dan terugquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:02 schreef HRC2020 het volgende:
Wie welquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:02 schreef HRC2020 het volgende:
als je je bewust wordt van jezelf kun je allesquote:
Ik heb nooit havo gedaan...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:03 schreef zeer het volgende:
[..]
je kan wel______!'en maar ben jij in 4 havo niet doodgegooid met het idee dat je én de pil én een condoom moet gebruiken en dat als je aan een dick zit en daarna aan een kut dat je dan 100% gegarandeerd zwanger bent van een 4-ling EN JE BENT PAS 15 HEH!!!
echt een model die manquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:02 schreef HRC2020 het volgende:
had iemand verwacht die mager as fuck was tbhquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:05 schreef PeZu het volgende:
Post ik wel hoe ik er uit zie dan?
Hoe werkt dat precies?
ja klopt dat het niet hele dag in je voorhoofd zitquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:04 schreef zeer het volgende:
[..]
als je je bewust wordt van jezelf kun je alles
je slaat jezelf ook niet de hele dag door omdat je je er bewust van bent dat dat pijn doet
Heb uit betrouwbare bron (TARDIS.) gehoord dat jij ook knap bentquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:04 schreef zeer het volgende:
[..]
echt een model die man![]()
![]()
![]()
drug is mijn mancrush
ja kloptquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:07 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Heb uit betrouwbare bron (TARDIS.) gehoord dat jij ook knap bent
drug en ik waren een keer koffie drinken en de serveerster verontschuldigde zich niet eens dat ze aan ons tafeltje aan het vingeren wasquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:07 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Heb uit betrouwbare bron (TARDIS.) gehoord dat jij ook knap bent
ah, ik heb toch wel vaak gezegd dat ik echt een beer benquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:05 schreef zeer het volgende:
[..]
had iemand verwacht die mager as fuck was tbh
kom we starten revolutiequote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:06 schreef Drug het volgende:
[..]
ja klopt dat het niet hele dag in je voorhoofd zit
maar die handen uit de mouwen mentaliteit die ik in jou denk te zien ben ik best beetje jelly op
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:08 schreef zeer het volgende:
[..]
drug en ik waren een keer koffie drinken en de serveerster verontschuldigde zich niet eens dat ze aan ons tafeltje aan het vingeren was
Maar is hij wel een beetje normaal in het echt?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:08 schreef zeer het volgende:
[..]
drug en ik waren een keer koffie drinken en de serveerster verontschuldigde zich niet eens dat ze aan ons tafeltje aan het vingeren was
ik zeg ook altijd dat ik ecto ben terwijl 9,5/10 atheltic tall dark and handsome body hebquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ah, ik heb toch wel vaak gezegd dat ik echt een beer ben
drug is exceptioneelquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:09 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Maar is hij wel een beetje normaal in het echt?
(Bedoel Drug niet de serveerster die klinkt heel normaal)
zou gevenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zeg ook altijd dat ik ecto ben terwijl 9,5/10 atheltic tall dark and handsome body heb
°•○●quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:11 schreef zeer het volgende:
[..]
ben alleen geïnteresseerd in drug, sorry
Dat gebeurde al in 1 vmbo/havoquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:03 schreef zeer het volgende:
[..]
je kan wel______!'en maar ben jij in 4 havo niet doodgegooid met het idee dat je én de pil én een condoom moet gebruiken en dat als je aan een dick zit en daarna aan een kut dat je dan 100% gegarandeerd zwanger bent van een 4-ling EN JE BENT PAS 15 HEH!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |