Welk spel speel je?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dat doe ik nu ook nog, op dit moment zelfs. En ik ben al twee keer zo oud.
Ik ben beschikbaar voor koffie, je mag zelfs mijn koekje hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:06 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ga ik geen koffie drinken met drug
ik versier die vrouwtjes altijd door te zeggen dat mijn penis tegenvaltquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Welnee. Da's de ego van mannetjes die denken dat hun pielemuisje een godsgeschenk is.
haha nicequote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:03 schreef zeer het volgende:
[..]
als Drug ergens binnenkomt begint er automatisch een dj te draaien
Nou...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Bob is de drugskoning hoor. Dus haan is hooguit Bob, maar niet andersom.
lol frigide willooowquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Welnee. Da's de ego van mannetjes die denken dat hun pielemuisje een godsgeschenk is.
Zoals het hoort bij een snatser thuis! Heel normaal in snuifhuizen dit.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:05 schreef zeer het volgende:
[..]
ging koffie met hem drinken ipv een koekje er naast kregen wie een spiegel met 2 lijntjes coke p.p.
het koekje hoef je toch niet op te etenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:06 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ga ik geen koffie drinken met drug
is gwn oneerlijk dat btb wanks with art 5000 views heeft en ik 30 ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef zeer het volgende:
[..]
stop nou eens met je homemade pegging to spammen man
echt heel aanhankelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nou...
Begeleid wonen, psychoses, drugsaanhankelijkheid
Doe je wel eens plank en dan ogen dicht?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb geen "bedskills", en I don't care.
wat is erquote:
Nee, doe helemaal niksquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Doe je wel eens plank en dan ogen dicht?
Wordt ikquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kotsmisselijk wordt ik er van
Nog 2 maandjes, dan pvv stemmen
Coolquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb geen "bedskills", en I don't care.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |