SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Ik zit veilig in mijn bakquote:
Mevrouw Peacequote:
Meneer Diaanquote:
ToTquote:
Komt vanavond/vannacht ook pas, als ik de berichten goed heb begrepen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zit veilig binnen. Volgens mij valt het met gladheid nog mee hier buiten.
Ach, dat is elke keer met die waarschuwingen. Alsof het een terreurdreiging is allemaal.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zit veilig binnen. Volgens mij valt het met gladheid nog mee hier buiten.
hoelaat?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat eens kijken of hij nog een showtje in elkaar kan knutselen voor vanavond.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:06 schreef Stien_Struis het volgende:
Avond, ik zet er zo een showtje in om 22:00u
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 17:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah, Bomfunk MC's nog steeds populair bij GUP
Niet eens op vinyl?quote:
ja helaas welquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn wat traag van begrip...
Uhm... oepsquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij ook, en lief zijn voor Flappie
Misschien hem even een PM sturen?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:08 schreef Stien_Struis het volgende:
Geen Oscar? Dan schuif ik mijn show een uur naar voren denk ik.
Bij dit festijn zou een muziekje toch wel lekker zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Veilig binnen op de bank, schaatsen op tv kijken
Geen oliebollenvet in de wc gooien hè?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen vieren we oud en nieuw, dus wij lopen ook wat achter
2016 was een oliebollenvrij jaar, net als 2017quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen oliebollenvet in de wc gooien hè?
Goed zo. Die dingen zijn toch niet om te vreten.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2016 was een oliebollenvrij jaar, net als 2017
precies.. niet weg te krijgenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed zo. Die dingen zijn toch niet om te vreten.
Het was nu in ieder geval nog niet zo. Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt, straks Twan ophalen bij feestje.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Komt vanavond/vannacht ook pas, als ik de berichten goed heb begrepen.
Zo meteen Reggae op de Radio.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was nu in ieder geval nog niet zo. Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt, straks Twan ophalen bij feestje.
Dit is niet wat je normaal vaak hoort.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reggae, ik ga het effe proberen, maar het is niet echt mijn muziek zullen we maar zeggen.
Dingen als King Tubby kan ik ook weinig mee hoor. Terwijl dat toch wel goed 'zou moeten zijn' als ik veel mensen hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dit is niet wat je normaal vaak hoort.
Die Dubs moet je eik snoeihard op buiten festival horen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dingen als King Tubby kan ik ook weinig mee hoor. Terwijl dat toch wel goed 'zou moeten zijn' als ik veel mensen hoor.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja uurtje vroeger gezet had plek voor Oscar open gelaten.
Is overal zo. Het aanbod qua nieuwe muziek is enorm.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:32 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De stapel singles die elke week uitgebracht worden op Jamaica is echt ongelofelijk.
Yep, Frans komt ook langs.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
Dit klinkt Zweeds / Deens / Noors...
ik volg dat niet, maar dat verbaast niet me niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:32 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De stapel singles die elke week uitgebracht worden op Jamaica is echt ongelofelijk.
Duurde niet lang.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik trek dat soort tracks niet, het spijt me. Dit is wel weer lekker en relaxt.
Ik vind het prima. Stem even met Piet Stien af, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zal ik er zo wat deuntjes ingooien?
2 uur is zo meteen om, rooster maar in.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Stem even met Piet Stien af, zou ik zeggen.
Zal ik dat dan doen? Oscar, wat moet de shownaam zijn?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
2 uur is zo meteen om, rooster maar in.
Heb geen speciale shownaam.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal ik dat dan doen? Oscar, wat moet de shownaam zijn?
Heb zijn wachtwoord volgens mij nog niet in de lijst.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal ik dat dan doen? Oscar, wat moet de shownaam zijn?
quote:Programma van vandaag
21:00 - 23:00 Stien S. Reggae Dancehall Show
23:00 - 01:00 DJ Oscar - Show With No Name
Is inmiddels geregeld; hopelijk gaat het goed zo.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:49 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb zijn wachtwoord volgens mij nog niet in de lijst.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig duimt voor het inloggen van Oscar
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
Actueel begin van de show![]()
MUZ / Comeback van The KLF op komst
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
De lokroep voor moemoe heeft ook alweer geklonken, inmiddels
hmmm.. half twaalf?quote:
Ik wacht eerst gewoon af waarmee ze op de proppen komen. Het is toch wel een beetje cult.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Al hoop ik niet echt op een comeback. Kan vaak alleen maar tegenvallen
Is ook zo. Maar kan mij eigenlijk geen reünie heugen die geweldig was.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wacht eerst gewoon af waarmee ze op de proppen komen. Het is toch wel een beetje cult.
Lekker nummer dat ookquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Last Train to Trancentral toch wel echt heel vaak gedraaid.
Klopt, maar voor iMac is er weinig jinglemaak softwarequote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
Je hebt eigenlijk nog wel een intro-jingle nodig, Oscar
De groeten aan Spezza van Piet.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Stien doe je de groeten aan Piet?
Ik ook. Staat vrij hoog in mijn Top 200 aller tijden.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Last Train to Trancentral toch wel echt heel vaak gedraaid.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De groeten aan Spezza van Piet.
PaRoquote:
Ik heb mijn eigen jingle gemaakt en ook die van Tailfox. Ik kan je ermee helpen als je een beetje wilt wat je erin wilt hebben.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt, maar voor iMac is er weinig jinglemaak software
Heb wel wat ideeen ja. Jij woonde toch ook omgeving Zwolle ofzo toch? Of was jij dat niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen jingle gemaakt en ook die van Tailfox. Ik kan je ermee helpen als je een beetje wilt wat je erin wilt hebben.
Freestylers. Jammer dat men ze voornamelijk kent van Push Up. Ze hebben toch wel betere tracks dan dat. Zoals deze bijvoorbeeld. Werd toen wel vaak op MTV gedraaid toen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Vergeten track, deze![]()
Ik kwam in mijn kast ook nog een paar cd-singles uit deze categorie tegen. Jungle Brothers, DJ Supreme...
Als je het woord "omgeving" weglaat, klopt het nog beterquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb wel wat ideeen ja. Jij woonde toch ook omgeving Zwolle ofzo toch? Of was jij dat niet?
Ja de foute Freestyler jaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Freestyler. Is een favoriet van Gup.
Dat is een andere Freestylerquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Freestyler. Is een favoriet van Gup.
Stadsgenoot ja? Welk deel? Mag ook via DMquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je het woord "omgeving" weglaat, klopt het nog beter
Klopt. Gup heeft dat wel verpestquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk is dat ook gewoon een bazentrack. Maar je moet het nummer niet te vaak horen.
Wat zou FOK! zijn zonder Zwolle...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Stadsgenoot ja? Welk deel? Mag ook via DM
DDM is er allergisch voor volgens mij.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Gup heeft dat wel verpest
Snap ik. Bomfunk MC's met glutenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
DDM is er allergisch voor volgens mij.
Da's toch een gevluchte Rotterdammer?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat zou FOK! zijn zonder Zwolle...
(antwoord: waarschijnlijk niks, want zonder Zwolle geen Danny)
Ben ooit eens een spontane middagshow met Freestyler begonnen. Heel nastyquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
DDM is er allergisch voor volgens mij.
Dude...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben ooit eens een spontane middagshow met Freestyler begonnen. Heel nasty![]()
MUZ / Radio 49 #1455 - 2 emmertjes water halen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben ooit eens een spontane middagshow met Freestyler begonnen. Heel nasty![]()
MUZ / Radio 49 #1455 - 2 emmertjes water halen.
Zou best kunnen. Maar FOK! kent een bovengemiddeld Zwolle-aandeel, zeker ook wat betreft crew, ex-crew en dergelijke betreft.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Da's toch een gevluchte Rotterdammer?
Ach, ik ben import. Dus dat telt half.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Maar FOK! kent een bovengemiddeld Zwolle-aandeel, zeker ook wat betreft crew, ex-crew en dergelijke betreft.
Maar het kan ook gewoon zijn dat je als Zwollenaar meer oog hebt voor andere Zwollenaren en dat je daardoor gaat denken dat bijkans de halve crew uit Zwollenaren bestaat
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben wel eens door Zwolle gereisd. Komt wel dichtbij zo.
Ja, ik zag het staanquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vlak voor de show nog als de sodemieter dat nummer van de cd-single gegrabt...
Ik vond / vind At The River geweldig. Volgens mij brengen ze nog steeds wel muziek uit, maar het krijgt niet zo veel aandacht meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Groove Armada, behalve hun reclame hitje hoor je er vrij weinig meer van.
Paper Romance staat hier best geregeld op.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Groove Armada, behalve hun reclame hitje hoor je er vrij weinig meer van.
Nee klopt. Ze hebben wel paar albums uitgebracht sinds hun hitje. Maar inderdaad weinig aandacht voor.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond / vind At The River geweldig. Volgens mij brengen ze nog steeds wel muziek uit, maar het krijgt niet zo veel aandacht meer.
Ik heb voor mezelf bij die show de aantekening staan:quote:
Dat remixje van Adele kan binnenkort wel een keer opnieuwquote:middaguitzending, 2 luisteraars (muziek is dus her te gebruiken)
Spotify vertelt me dat ze in september 2016 nog een EP uitbrachten.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee klopt. Ze hebben wel paar albums uitgebracht sinds hun hitje. Maar inderdaad weinig aandacht voor.
Het album na hun hit vond ik tegenvallen, toen was ik eigenlijk ook gelijk beetje afgehaakt.
Song 4 Mutya en Get Down waren volgens mij nog best wel radiohitjes. Daarna was t wel echt klaar jaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee klopt. Ze hebben wel paar albums uitgebracht sinds hun hitje. Maar inderdaad weinig aandacht voor.
Het album na hun hit vond ik tegenvallen, toen was ik eigenlijk ook gelijk beetje afgehaakt.
* OscarMopperkont luistert geen/amper radioquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Song 4 Mutya en Get Down waren volgens mij nog best wel radiohitjes. Daarna was t wel echt klaar ja
Klopt. Nog geen tijd gehad die te luisteren.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Spotify vertelt me dat ze in september 2016 nog een EP uitbrachten.
Ik weet niet of ik er fragmenten van heb gehoord, maar het heeft mijn playlisten niet gehaaldquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Nog geen tijd gehad die te luisteren.
Toch zou het wel mooi zijn als de NPO echt meer een BBC wordt qua radio. De diversiteit aan muziek en de aandacht voor die diversiteit is daar zoveel groter. Tuurlijk je hebt de "3FM" BBC versie, maar alle zenders hebben wel oog voor alle genres. En ook veel aandacht voor nieuw talent.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er fragmenten van heb gehoord, maar het heeft mijn playlisten niet gehaald
Portishead moet ik wel altijd voor in een bepaalde stemming zijn. Maar kan mij niet herinneren dat ik 1 nummer niet goed vond.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is ondergewaardeerd, net als It's a Fire.
Aldus de fan.
Als je maar 40 liedjes in 25 jaar uitbrengt mag je ook wel kwaliteit verwachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Portishead moet ik wel altijd voor in een bepaalde stemming zijn. Maar kan mij niet herinneren dat ik 1 nummer niet goed vond.
Ik verwijs graag naar deze rant. Lees maar een keer als je tijd hebt:quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Toch zou het wel mooi zijn als de NPO echt meer een BBC wordt qua radio. De diversiteit aan muziek en de aandacht voor die diversiteit is daar zoveel groter. Tuurlijk je hebt de "3FM" BBC versie, maar alle zenders hebben wel oog voor alle genres. En ook veel aandacht voor nieuw talent.
En ja, UK is veel groter en er is meer. Maar een dergelijke opzet kan Nederland ook baat bij hebben. Er is genoeg lokaal talent dat de grond gelijk maakt met een Kensington enzo.
True. True.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je maar 40 liedjes in 25 jaar uitbrengt mag je ook wel kwaliteit verwachten natuurlijk.
Overigens kan ik de krautrockplaatjes op Third altijd luisteren. En 2x live heeft mijn mening helemaal een boost gegeven.
Jep. Het is bijvoorbeeld ook triest dat je in een muziekstad als Haarlem helemaal actie moest voeren om een oefenruimte voor elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik verwijs graag naar deze rant. Lees maar een keer als je tijd hebt:
ESF / [2017] NED: O'G3NE naar het ESF 2017 - Deel 4 - Voor de winst!
Korte samenvatting: ik ben het met je eens
Ik geef eerlijk toe, de eerste keer dat ik ze hoorde dacht ik ook; hey tof! Eindelijk "een ander geluid" enzo.... Helaas bleef het bij "dat andere geluid"quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kensington had best een goed idee, jammer dat ze dat trucje al 50 keer hebben uitgevoerd en dat de zanger niet zo goed zingen kan.
Kensington krijgt een 7 op hun rapport. Om mijn playlisten te halen, moet je minstens een 8 scorenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kensington had best een goed idee, jammer dat ze dat trucje al 50 keer hebben uitgevoerd en dat de zanger niet zo goed zingen kan.
Lil Kleine, Ronnie Flexquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jep. Het is bijvoorbeeld ook triest dat je in een muziekstad als Haarlem helemaal actie moest voeren om een oefenruimte voor elkaar te krijgen.
Het is zo enorm zonde.
Ook van maatschappijen hoor. Ze kiezen liever voor het snelle geld en gaan dan in zee met die dertien in dozijn bout muziek die nu de Top10 domineert
Dit is bijzonder waar.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn maar 2 genres die in Nederland lopen, de EDM en de symfonische metal. De rest lopen we ver achter op elk ander niet-Engelstalig west-europees land van vergelijkbare grootte behalve Zwitserland. (Belgie/Frankrijk/Duitsland/Noorwegen/Denemarken/Zweden/Oostenrijk)
We hebben hier een half jaar per jaar donder weer en niks beters te doen dan binnen zitten enzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is bijzonder waar.
Zoals wellicht bekend, ben ik een driedelige show over Noorwegen aan het doen (deel 3 aanstaande maandagavond). Ik heb in de voorbereiding op die show nogal wat muziek ontdekt die ik nog niet kende. En ik verbaas me er gewoon over hoeveel goeds er afkomstig is uit een land met 1/3e van het aantal inwoners van Nederland.
Waarom kan het daar wel en hier niet?
Zweden heeft ook goede artiesten. Daar is men echt nog liefhebber en geeft de radio er aandacht aan. Hier is het gewoon snel geld.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is bijzonder waar.
Zoals wellicht bekend, ben ik een driedelige show over Noorwegen aan het doen (deel 3 aanstaande maandagavond). Ik heb in de voorbereiding op die show nogal wat muziek ontdekt die ik nog niet kende. En ik verbaas me er gewoon over hoeveel goeds er afkomstig is uit een land met 1/3e van het aantal inwoners van Nederland.
Waarom kan het daar wel en hier niet?
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ladies and gentlemen, I want to invite you on a journey
(...)
Read more: Tanya Stephens - Way Back Lyrics | MetroLyrics
Ter ere daarvan maar even Nina en hierna Smokeyquote:
De themashow over Zweden komt er ook nog welquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zweden heeft ook goede artiesten. Daar is men echt nog liefhebber en geeft de radio er aandacht aan. Hier is het gewoon snel geld.
Lekkere muziek.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ter ere daarvan maar even Nina en hierna Smokey
Oh geen theorie. Gewoon waarheid.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De themashow over Zweden komt er ook nog wel![]()
Mijn theorie is dat we in Nederland een verrotte muziekcultuur hebben.
Ik luister toch wel het liefst naar oude muziek. Ik heb een tijd lang geroepen dat er geen goede muziek meer wordt gemaakt. Iets overdreven, maar helaas komt goede muziek amper meer op de radio hier. Maar het is er wel, als je maar zoekt.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lekkere muziek.Deze heb ik pas nog gedraaid in de Fogelvlucht-show
Waarheid als een koequote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik luister toch wel het liefst naar oude muziek. Ik heb een tijd lang geroepen dat er geen goede muziek meer wordt gemaakt. Iets overdreven, maar helaas komt goede muziek amper meer op de radio hier. Maar het is er wel, als je maar zoekt.
Ik luister de laatste tijd veel naar Amos Lee. Geweldig artiest. Lekkere sound. Maar ik denk dat weinig Nederlanders hem zullen kennen.quote:
Oké, ben benieuwd. De naam zegt me vaag iets, maar ik ken zo geen nummers van hem.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd veel naar Amos Lee. Geweldig artiest. Lekkere sound. Maar ik denk dat weinig Nederlanders hem zullen kennen.
Zal er zo wel wat van draaien.
Fout is een relatief begrip, zeker sinds ik op Radio 49 naar de shows van Vout ben gaan luisteren.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
De tekst van dit nummer is ook best fout
Hij maakt een mix van jazz, country, alternative, en weet ik veel wat.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, ben benieuwd. De naam zegt me vaag iets, maar ik ken zo geen nummers van hem.
True true.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fout is een relatief begrip, zeker sinds ik op Radio 49 naar de shows van Vout ben gaan luisteren.
Succes ermeequote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
goed, tis mooi tijd om te gaan slapen. ofzo. Er moeten nog wat tentamens gemaakt worden de komende dagen helaas
Succes Pikanto!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
goed, tis mooi tijd om te gaan slapen. ofzo. Er moeten nog wat tentamens gemaakt worden de komende dagen helaas
Volgens mij kwam ik Grace Potter een keer ergens tegen. Charlie Winston noteer ik ook even.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
Klinkt best oké, dit.
Wellicht vind je Grace Potter ook leuk, Oscar. Tandje minder country dan dit, maar qua productie wel een beetje in dezelfde richting. En wellicht Charlie Winston; wat meer richting folk.
Van Charlie staat helaas alleen zijn meest recente album op Spotify. Een aantal andere tracks vind je in dit topic: MUZ / Charlie Winston #1: Curio Cityquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik Grace Potter een keer ergens tegen. Charlie Winston noteer ik ook even.
Ben de laatste jaren wel beetje van country en folk gaan houden enzo. In Nederland toch wel een ondergewaardeerd genre. WSM luister in wel regelmatig. Daar ook Amos Lee leren kennen.
Ach, met al die genres die er tegenwoordig bedacht worden. Soms wordt je er gek van. Ook omdat veel artiesten diverse genres mixen. Dus houd ik het vaak gewoon op goede of slechte muziekquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb over het algemeen meer met folk dan met country. Maar een paar jaar geleden heb ik in een lokaal concertzaaltje een countryzangeres met band zien optreden. Klonk prima, met zo'n pedal steel erbij (cirkeltje rond naar Freestyler van Bomfunk MC's)
Geen idee wat daar mee isquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
Midlake... daar is iets mee. Wie zit daar ook alweer in
Elbow, ook zo'n band waar ik wel eens flarden van gehoord heb, maar mij nooit in verdiept heb.quote:
Gold voor mij ook lange tijd. Niet al hun muziek is even toegankelijk, maar het zit wel goed in elkaar en de zang is uitstekend.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Elbow, ook zo'n band waar ik wel eens flarden van gehoord heb, maar mij nooit in verdiept heb.
Wat hierna komt kan ik op z'n tijd ook wel waarderen. Wat harder werk.
Waylon wil nog wel eens dit soort muziek maken, maar veel bands in dit genre zijn er inderdaad niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Toch wel een genre wat ik in Nederland ook wel mis, beetje ouderwetse Amerikaanse rock n' roll. Blues, southern rock.
Daar zit ook goed spul tussen.
True maar ook gewoon de aandacht er aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waylon wil nog wel eens dit soort muziek maken, maar veel bands in dit genre zijn er inderdaad niet.
Ach kan alle kanten wel opquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
Het is wel een show die zich een kant op ontwikkelt zo
Immer en altijdquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:38 schreef Tuned22 het volgende:
Hee zijn jullie weer plaatjes aan het draaien
Nee, alleen Oscarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:38 schreef Tuned22 het volgende:
Hee zijn jullie weer plaatjes aan het draaien
En wat bracht jou ooit in het R49 topic?quote:
Mijn signaturequote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En wat bracht jou ooit in het R49 topic?
Klassiekertje ditquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:41 schreef Tuned22 het volgende:
Leuk deze![]()
Sneeuwt het bij jullie al..?
Het is nog droog in Zwollywoodquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:41 schreef Tuned22 het volgende:
Leuk deze![]()
Sneeuwt het bij jullie al..?
quote:
Heeft net weer nieuw werk uitquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een enigszins vergeten artiest. Maar maakt nog steeds gave muziek
Mooi toch juistquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wees blijOf was je van plan om morgen langlaufend boodschappen te gaan doen?
Ja akoestische sessie.quote:
Waar in het land zit jij dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:47 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Mooi toch juist![]()
Boodschappen op zaterdagneen....
Ergens tussen Harlingen en Roermondquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waar in het land zit jij dan?
Ja,. Juist.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:49 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ergens tussen Harlingen en Roermond
quote:Programma van vandaag
23:00 - 01:30 DJ Oscar - Show With No Name
21:00 - 23:00 Dj Vout - Muziek op z'n Vouts
quote:
quote:
Die EP. Heb de titel gecheckt: Life Lessonsquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar bedoelde jij nou zijn akoestische sessie? of die EP?
Ah ok. Vlak voor kerst heeft ie een aantal akoestische versies uitgebracht. Wel gaaf gedaan om electronische muziek in een akoestische gitaar sessie te horen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die EP. Heb de titel gecheckt: Life Lessons
Dat akoestische werk van hem ken ik niet.
De track Writers Block vind ik ook erg vet, net als de Thomas Gold remix daarvan. Beukt enorm, dat ding.
Staat nog niet op Spotify dan... - Ik ben begonnen met het aanleggen van een mapje akoestische uitvoeringen van nummers. Soms voor de verandering wel eens aardigquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah ok. Vlak voor kerst heeft ie een aantal akoestische versies uitgebracht. Wel gaaf gedaan om electronische muziek in een akoestische gitaar sessie te horen.
klopt, is alleen via bandcamp te krijgen/luisterenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Staat nog niet op Spotify dan... - Ik ben begonnen met het aanleggen van een mapje akoestische uitvoeringen van nummers. Soms voor de verandering wel eens aardig
Naam zegt mij niks.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
Het kan haast niet anders, Oscar, of je vindt Raleigh Ritchie ook leuk.
Probeer tracks als I Can Change en Bloodsport eens. Sluit hier vrij nauw op aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Naam zegt mij niks.
* OscarMopperkont pakt notepad er bij
Morgen eens even luisteren.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Probeer tracks als I Can Change en Bloodsport eens. Sluit hier vrij nauw op aan.
Da's waar jaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Morgen eens even luisteren.
Anders kan je altijd een keer langskomen. je woont toch om de hoek
Ja die is weer stilquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Da's waar ja
* Elfletterig vraagt zich af of Tuned er nog is?
Aan muzikale variatie geen gebrek in je showsquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja die is weer stil
Dit nummer is ook gewoon
Ja hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Da's waar ja
* Elfletterig vraagt zich af of Tuned er nog is?
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:12 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja hoorzit ff op het forum te lezen wat die maffe fokkers zoal bezighoudt
Dat is het voordeel van een brede muzieksmaakquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aan muzikale variatie geen gebrek in je shows
Ja maar, ja maar, hier is het toch gewoon gezelliger?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:12 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja hoorzit ff op het forum te lezen wat die maffe fokkers zoal bezighoudt
NWS vnl. je leest hier meer dan op gemiddelde sitesquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Daar heb je nogal wat werk aan....
Theekransjequote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, hier is het toch gewoon gezelliger?
* OscarMopperkont heeft ook bier, whisky, fris....quote:
Fris dan graagquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft ook bier, whisky, fris....
* OscarMopperkont schenkt glaasje inquote:
Deze week voor het eerst in een half jaar weer eens een post in NWS gemaakt. Ben het meteen alweer zat.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:16 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
NWS vnl. je leest hier meer dan op gemiddelde sitesdas best handig.
Ja, echt gezellig is het daar vaak nietquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze week voor het eerst in een half jaar weer eens een post in NWS gemaakt. Ben het meteen alweer zat.
Dat gaat een hele opgave worden...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Henry Rollins is toch wel een eindbaas hoor
http://www.laweekly.com/m(...)before-i-die-7784480
Meer dan 1000 LP's in minder dan een jaar kopen
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
Het slotje van Oscar is wel bijna op....
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze week voor het eerst in een half jaar weer eens een post in NWS gemaakt. Ben het meteen alweer zat.
Ik ben bezig met Sons Of Anarchy. Daar deed hij ook een seizoen in mee. Hij speelt altijd van die absurde rollenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat gaat een hele opgave worden...
Anticiperen kun je lerenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nog 1 mooie afsluiter en dan ga ik mijn oogjes eens sluiten. Morgen doen wat Tuned niet gaat doen. Boodschappen.
Lang verhaal. Iets met een verziekt sfeertje en in bepaalde discussies geen zin meer hebben. Maar laat je eigen plezier daar niet door verpestenquote:
Ach, hier is het prima te doen gelukkig.quote:
Jammerquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lang verhaal. Iets met een verziekt sfeertje en in bepaalde discussies geen zin meer hebben. Maar laat je eigen plezier daar niet door verpesten
Vrijdag is nationale boodschappendag idd ... eeh hel.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, hier is het prima te doen gelukkig.
Op vrijdagmiddag is het drukker
No problemquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:29 schreef Elfletterig het volgende:
Oscar, bedankt voor een prettige en gevarieerde show
Schijnt allemaal nogal lastig te liggen, meerdere nummers van dezelfde artiest achter elkaar...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zondag maar een Bowie show doen denk ik.
Dan zou hij 70 zijn geworden
Klopt, maar is vorig jaar ook al discussie en antwoord op geweest. Bij uitzonderingen als bijvoorbeeld dit, kan het.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schijnt allemaal nogal lastig te liggen, meerdere nummers van dezelfde artiest achter elkaar...
Maar ik snap je punt hoor. Gedenkwaardige dag.
Ah, GUP's Klassiekers is weer aan de gangquote:
Oké, dan zet ik het eropquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt, maar is vorig jaar ook al discussie en antwoord op geweest. Bij uitzonderingen als bijvoorbeeld dit, kan het.
We wilden vorig jaar een top100 doen, maar daar waren we al te laat mee en sowieso superlange show.
2 uurtjes om zijn verjaardag en sterven te herdenken is in principe geen probleem.
En dan zingen dat je 'the fortunate ones' bentquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah, GUP's Klassiekers is weer aan de gang
Doe mij dan maar Suede, the beautiful onesquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:33 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
En dan zingen dat je 'the fortunate ones' bent
Ik heb het afgezet....quote:
Ja die wachtrij is stuk. Gup heeft teveel oliebollen gegeten en heeft last van verstoppingquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:35 schreef Tuned22 het volgende:
Vgm staan er altijd 9 nrs. in de wachtrij of niet?
Heb ik nét een verzoekje voor je aangekliktquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het afgezet....
NB: Maandagavond zend ik deel 3 uit van mijn show over Noorwegen.
(schaamteloze spam)
Dat moet mij wel lukken om bij aanwezig te zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het afgezet....
NB: Maandagavond zend ik deel 3 uit van mijn show over Noorwegen.
(schaamteloze spam)
Oooowwquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja die wachtrij is stuk. Gup heeft teveel oliebollen gegeten en heeft last van verstopping
Gup loopt steeds vol... lang technisch verhaal. Binnenkort wordt alles opgeschoond, om een aantal technische problemen op te lossen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:35 schreef Tuned22 het volgende:
Vgm staan er altijd 9 nrs. in de wachtrij of niet?
Gup straks te zien bij SBS6 De Afvallersquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gup loopt steeds vol... lang technisch verhaal. Binnenkort wordt alles opgeschoond, om een aantal technische problemen op te lossen.
Ik heb 'm weer aangezetquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:37 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Heb ik nét een verzoekje voor je aangeklikt
Ik heb er ook nog een paar verzoekjes tegenaan geknikkerdquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:39 schreef Tuned22 het volgende:
Toch staat ie nu op 10... zou denken dat het gelukt is
* OscarMopperkont gaat even op buienradar spieken waar dat isquote:
Doe je bestquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont gaat even op buienradar spieken waar dat is
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:44 schreef Tuned22 het volgende:
11 letters - 13 letters, stond in m'n top 3 van het 2016 Spotify lijstje
Nopequote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:49 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig telt de letters.... 11 om 15
Dus dit is 'm ook nog niet...
Jij ook bedankt! Trusten!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
mensen, bedankt voor het luisteren
* OscarMopperkont gaat zijn dekseltje dicht doen
Truste voor straks
Jij bedanktquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
mensen, bedankt voor het luisteren
* OscarMopperkont gaat zijn dekseltje dicht doen
Truste voor straks
Haquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:52 schreef Elfletterig het volgende:
De plaat waardoor ik 30 jaar geleden fan werd van dit duo...
(Gek genoeg nog nooit in mijn show gedraaid)
Het nummer is eerst een gigantische flop geweest voordat het een hit werd. Net als West End Girls, trouwens. Beide tracks zijn daarna in betere versies opnieuw uitgebracht.quote:
Ahaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het nummer is eerst een gigantische flop geweest voordat het een hit werd. Net als West End Girls, trouwens. Beide tracks zijn daarna in betere versies opnieuw uitgebracht.
Opportunities was de eerste single van de Pet Shop Boys bij Parlophone; een dikke flop... - De oorspronkelijke single-versie klinkt ook iets anders.
Ik ook nog steedsquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:58 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ahadat weet ik dan allemaal niet... vind 'm geweldig.
Heiligschennis dit.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:59 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dit was een variant op 'en we gaan nog niet naar huis' ofzo
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heiligschennis dit.Titelsong van een James Bond-film was dat nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |