PaRoquote:
Ik heb mijn eigen jingle gemaakt en ook die van Tailfox. Ik kan je ermee helpen als je een beetje wilt wat je erin wilt hebben.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt, maar voor iMac is er weinig jinglemaak software
Heb wel wat ideeen ja. Jij woonde toch ook omgeving Zwolle ofzo toch? Of was jij dat niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen jingle gemaakt en ook die van Tailfox. Ik kan je ermee helpen als je een beetje wilt wat je erin wilt hebben.
Freestylers. Jammer dat men ze voornamelijk kent van Push Up. Ze hebben toch wel betere tracks dan dat. Zoals deze bijvoorbeeld. Werd toen wel vaak op MTV gedraaid toen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Vergeten track, deze![]()
Ik kwam in mijn kast ook nog een paar cd-singles uit deze categorie tegen. Jungle Brothers, DJ Supreme...
Als je het woord "omgeving" weglaat, klopt het nog beterquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb wel wat ideeen ja. Jij woonde toch ook omgeving Zwolle ofzo toch? Of was jij dat niet?
Ja de foute Freestyler jaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Freestyler. Is een favoriet van Gup.
Dat is een andere Freestylerquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Freestyler. Is een favoriet van Gup.
Stadsgenoot ja? Welk deel? Mag ook via DMquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je het woord "omgeving" weglaat, klopt het nog beter
Klopt. Gup heeft dat wel verpestquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk is dat ook gewoon een bazentrack. Maar je moet het nummer niet te vaak horen.
Wat zou FOK! zijn zonder Zwolle...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Stadsgenoot ja? Welk deel? Mag ook via DM
DDM is er allergisch voor volgens mij.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Gup heeft dat wel verpest
Snap ik. Bomfunk MC's met glutenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
DDM is er allergisch voor volgens mij.
Da's toch een gevluchte Rotterdammer?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat zou FOK! zijn zonder Zwolle...
(antwoord: waarschijnlijk niks, want zonder Zwolle geen Danny)
Ben ooit eens een spontane middagshow met Freestyler begonnen. Heel nastyquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
DDM is er allergisch voor volgens mij.
Dude...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben ooit eens een spontane middagshow met Freestyler begonnen. Heel nasty![]()
MUZ / Radio 49 #1455 - 2 emmertjes water halen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben ooit eens een spontane middagshow met Freestyler begonnen. Heel nasty![]()
MUZ / Radio 49 #1455 - 2 emmertjes water halen.
Zou best kunnen. Maar FOK! kent een bovengemiddeld Zwolle-aandeel, zeker ook wat betreft crew, ex-crew en dergelijke betreft.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Da's toch een gevluchte Rotterdammer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |