Ach, ik ben import. Dus dat telt half.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Maar FOK! kent een bovengemiddeld Zwolle-aandeel, zeker ook wat betreft crew, ex-crew en dergelijke betreft.
Maar het kan ook gewoon zijn dat je als Zwollenaar meer oog hebt voor andere Zwollenaren en dat je daardoor gaat denken dat bijkans de halve crew uit Zwollenaren bestaat
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben wel eens door Zwolle gereisd. Komt wel dichtbij zo.
Ja, ik zag het staanquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vlak voor de show nog als de sodemieter dat nummer van de cd-single gegrabt...
Ik vond / vind At The River geweldig. Volgens mij brengen ze nog steeds wel muziek uit, maar het krijgt niet zo veel aandacht meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Groove Armada, behalve hun reclame hitje hoor je er vrij weinig meer van.
Paper Romance staat hier best geregeld op.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Groove Armada, behalve hun reclame hitje hoor je er vrij weinig meer van.
Nee klopt. Ze hebben wel paar albums uitgebracht sinds hun hitje. Maar inderdaad weinig aandacht voor.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond / vind At The River geweldig. Volgens mij brengen ze nog steeds wel muziek uit, maar het krijgt niet zo veel aandacht meer.
Ik heb voor mezelf bij die show de aantekening staan:quote:
Dat remixje van Adele kan binnenkort wel een keer opnieuwquote:middaguitzending, 2 luisteraars (muziek is dus her te gebruiken)
Spotify vertelt me dat ze in september 2016 nog een EP uitbrachten.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee klopt. Ze hebben wel paar albums uitgebracht sinds hun hitje. Maar inderdaad weinig aandacht voor.
Het album na hun hit vond ik tegenvallen, toen was ik eigenlijk ook gelijk beetje afgehaakt.
Song 4 Mutya en Get Down waren volgens mij nog best wel radiohitjes. Daarna was t wel echt klaar jaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee klopt. Ze hebben wel paar albums uitgebracht sinds hun hitje. Maar inderdaad weinig aandacht voor.
Het album na hun hit vond ik tegenvallen, toen was ik eigenlijk ook gelijk beetje afgehaakt.
* OscarMopperkont luistert geen/amper radioquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Song 4 Mutya en Get Down waren volgens mij nog best wel radiohitjes. Daarna was t wel echt klaar ja
Klopt. Nog geen tijd gehad die te luisteren.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Spotify vertelt me dat ze in september 2016 nog een EP uitbrachten.
Ik weet niet of ik er fragmenten van heb gehoord, maar het heeft mijn playlisten niet gehaaldquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Nog geen tijd gehad die te luisteren.
Toch zou het wel mooi zijn als de NPO echt meer een BBC wordt qua radio. De diversiteit aan muziek en de aandacht voor die diversiteit is daar zoveel groter. Tuurlijk je hebt de "3FM" BBC versie, maar alle zenders hebben wel oog voor alle genres. En ook veel aandacht voor nieuw talent.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er fragmenten van heb gehoord, maar het heeft mijn playlisten niet gehaald
Portishead moet ik wel altijd voor in een bepaalde stemming zijn. Maar kan mij niet herinneren dat ik 1 nummer niet goed vond.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is ondergewaardeerd, net als It's a Fire.
Aldus de fan.
Als je maar 40 liedjes in 25 jaar uitbrengt mag je ook wel kwaliteit verwachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Portishead moet ik wel altijd voor in een bepaalde stemming zijn. Maar kan mij niet herinneren dat ik 1 nummer niet goed vond.
Ik verwijs graag naar deze rant. Lees maar een keer als je tijd hebt:quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Toch zou het wel mooi zijn als de NPO echt meer een BBC wordt qua radio. De diversiteit aan muziek en de aandacht voor die diversiteit is daar zoveel groter. Tuurlijk je hebt de "3FM" BBC versie, maar alle zenders hebben wel oog voor alle genres. En ook veel aandacht voor nieuw talent.
En ja, UK is veel groter en er is meer. Maar een dergelijke opzet kan Nederland ook baat bij hebben. Er is genoeg lokaal talent dat de grond gelijk maakt met een Kensington enzo.
True. True.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je maar 40 liedjes in 25 jaar uitbrengt mag je ook wel kwaliteit verwachten natuurlijk.
Overigens kan ik de krautrockplaatjes op Third altijd luisteren. En 2x live heeft mijn mening helemaal een boost gegeven.
Jep. Het is bijvoorbeeld ook triest dat je in een muziekstad als Haarlem helemaal actie moest voeren om een oefenruimte voor elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik verwijs graag naar deze rant. Lees maar een keer als je tijd hebt:
ESF / [2017] NED: O'G3NE naar het ESF 2017 - Deel 4 - Voor de winst!
Korte samenvatting: ik ben het met je eens
Ik geef eerlijk toe, de eerste keer dat ik ze hoorde dacht ik ook; hey tof! Eindelijk "een ander geluid" enzo.... Helaas bleef het bij "dat andere geluid"quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kensington had best een goed idee, jammer dat ze dat trucje al 50 keer hebben uitgevoerd en dat de zanger niet zo goed zingen kan.
Kensington krijgt een 7 op hun rapport. Om mijn playlisten te halen, moet je minstens een 8 scorenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kensington had best een goed idee, jammer dat ze dat trucje al 50 keer hebben uitgevoerd en dat de zanger niet zo goed zingen kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |