Klassiekertje ditquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:41 schreef Tuned22 het volgende:
Leuk deze![]()
Sneeuwt het bij jullie al..?
Het is nog droog in Zwollywoodquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:41 schreef Tuned22 het volgende:
Leuk deze![]()
Sneeuwt het bij jullie al..?
quote:
Heeft net weer nieuw werk uitquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een enigszins vergeten artiest. Maar maakt nog steeds gave muziek
Mooi toch juistquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wees blijOf was je van plan om morgen langlaufend boodschappen te gaan doen?
Ja akoestische sessie.quote:
Waar in het land zit jij dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:47 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Mooi toch juist![]()
Boodschappen op zaterdagneen....
Ergens tussen Harlingen en Roermondquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waar in het land zit jij dan?
Ja,. Juist.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:49 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ergens tussen Harlingen en Roermond
quote:Programma van vandaag
23:00 - 01:30 DJ Oscar - Show With No Name
21:00 - 23:00 Dj Vout - Muziek op z'n Vouts
quote:
quote:
Die EP. Heb de titel gecheckt: Life Lessonsquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar bedoelde jij nou zijn akoestische sessie? of die EP?
Ah ok. Vlak voor kerst heeft ie een aantal akoestische versies uitgebracht. Wel gaaf gedaan om electronische muziek in een akoestische gitaar sessie te horen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die EP. Heb de titel gecheckt: Life Lessons
Dat akoestische werk van hem ken ik niet.
De track Writers Block vind ik ook erg vet, net als de Thomas Gold remix daarvan. Beukt enorm, dat ding.
Staat nog niet op Spotify dan... - Ik ben begonnen met het aanleggen van een mapje akoestische uitvoeringen van nummers. Soms voor de verandering wel eens aardigquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah ok. Vlak voor kerst heeft ie een aantal akoestische versies uitgebracht. Wel gaaf gedaan om electronische muziek in een akoestische gitaar sessie te horen.
klopt, is alleen via bandcamp te krijgen/luisterenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Staat nog niet op Spotify dan... - Ik ben begonnen met het aanleggen van een mapje akoestische uitvoeringen van nummers. Soms voor de verandering wel eens aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |