Ach, met al die genres die er tegenwoordig bedacht worden. Soms wordt je er gek van. Ook omdat veel artiesten diverse genres mixen. Dus houd ik het vaak gewoon op goede of slechte muziekquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb over het algemeen meer met folk dan met country. Maar een paar jaar geleden heb ik in een lokaal concertzaaltje een countryzangeres met band zien optreden. Klonk prima, met zo'n pedal steel erbij (cirkeltje rond naar Freestyler van Bomfunk MC's)
Geen idee wat daar mee isquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
Midlake... daar is iets mee. Wie zit daar ook alweer in
Elbow, ook zo'n band waar ik wel eens flarden van gehoord heb, maar mij nooit in verdiept heb.quote:
Gold voor mij ook lange tijd. Niet al hun muziek is even toegankelijk, maar het zit wel goed in elkaar en de zang is uitstekend.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Elbow, ook zo'n band waar ik wel eens flarden van gehoord heb, maar mij nooit in verdiept heb.
Wat hierna komt kan ik op z'n tijd ook wel waarderen. Wat harder werk.
Waylon wil nog wel eens dit soort muziek maken, maar veel bands in dit genre zijn er inderdaad niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Toch wel een genre wat ik in Nederland ook wel mis, beetje ouderwetse Amerikaanse rock n' roll. Blues, southern rock.
Daar zit ook goed spul tussen.
True maar ook gewoon de aandacht er aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waylon wil nog wel eens dit soort muziek maken, maar veel bands in dit genre zijn er inderdaad niet.
Ach kan alle kanten wel opquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
Het is wel een show die zich een kant op ontwikkelt zo
Immer en altijdquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:38 schreef Tuned22 het volgende:
Hee zijn jullie weer plaatjes aan het draaien
Nee, alleen Oscarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:38 schreef Tuned22 het volgende:
Hee zijn jullie weer plaatjes aan het draaien
En wat bracht jou ooit in het R49 topic?quote:
Mijn signaturequote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En wat bracht jou ooit in het R49 topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |