Ach, hier is het prima te doen gelukkig.quote:
Jammerquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lang verhaal. Iets met een verziekt sfeertje en in bepaalde discussies geen zin meer hebben. Maar laat je eigen plezier daar niet door verpesten
Vrijdag is nationale boodschappendag idd ... eeh hel.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, hier is het prima te doen gelukkig.
Op vrijdagmiddag is het drukker
No problemquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:29 schreef Elfletterig het volgende:
Oscar, bedankt voor een prettige en gevarieerde show
Schijnt allemaal nogal lastig te liggen, meerdere nummers van dezelfde artiest achter elkaar...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zondag maar een Bowie show doen denk ik.
Dan zou hij 70 zijn geworden
Klopt, maar is vorig jaar ook al discussie en antwoord op geweest. Bij uitzonderingen als bijvoorbeeld dit, kan het.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schijnt allemaal nogal lastig te liggen, meerdere nummers van dezelfde artiest achter elkaar...
Maar ik snap je punt hoor. Gedenkwaardige dag.
Ah, GUP's Klassiekers is weer aan de gangquote:
Oké, dan zet ik het eropquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt, maar is vorig jaar ook al discussie en antwoord op geweest. Bij uitzonderingen als bijvoorbeeld dit, kan het.
We wilden vorig jaar een top100 doen, maar daar waren we al te laat mee en sowieso superlange show.
2 uurtjes om zijn verjaardag en sterven te herdenken is in principe geen probleem.
En dan zingen dat je 'the fortunate ones' bentquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah, GUP's Klassiekers is weer aan de gang
Doe mij dan maar Suede, the beautiful onesquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:33 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
En dan zingen dat je 'the fortunate ones' bent
Ik heb het afgezet....quote:
Ja die wachtrij is stuk. Gup heeft teveel oliebollen gegeten en heeft last van verstoppingquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:35 schreef Tuned22 het volgende:
Vgm staan er altijd 9 nrs. in de wachtrij of niet?
Heb ik nét een verzoekje voor je aangekliktquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het afgezet....
NB: Maandagavond zend ik deel 3 uit van mijn show over Noorwegen.
(schaamteloze spam)
Dat moet mij wel lukken om bij aanwezig te zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het afgezet....
NB: Maandagavond zend ik deel 3 uit van mijn show over Noorwegen.
(schaamteloze spam)
Oooowwquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja die wachtrij is stuk. Gup heeft teveel oliebollen gegeten en heeft last van verstopping
Gup loopt steeds vol... lang technisch verhaal. Binnenkort wordt alles opgeschoond, om een aantal technische problemen op te lossen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:35 schreef Tuned22 het volgende:
Vgm staan er altijd 9 nrs. in de wachtrij of niet?
Gup straks te zien bij SBS6 De Afvallersquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gup loopt steeds vol... lang technisch verhaal. Binnenkort wordt alles opgeschoond, om een aantal technische problemen op te lossen.
Ik heb 'm weer aangezetquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:37 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Heb ik nét een verzoekje voor je aangeklikt
Ik heb er ook nog een paar verzoekjes tegenaan geknikkerdquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:39 schreef Tuned22 het volgende:
Toch staat ie nu op 10... zou denken dat het gelukt is
* OscarMopperkont gaat even op buienradar spieken waar dat isquote:
Doe je bestquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont gaat even op buienradar spieken waar dat is
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:44 schreef Tuned22 het volgende:
11 letters - 13 letters, stond in m'n top 3 van het 2016 Spotify lijstje
Nopequote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:49 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig telt de letters.... 11 om 15
Dus dit is 'm ook nog niet...
Jij ook bedankt! Trusten!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
mensen, bedankt voor het luisteren
* OscarMopperkont gaat zijn dekseltje dicht doen
Truste voor straks
Jij bedanktquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
mensen, bedankt voor het luisteren
* OscarMopperkont gaat zijn dekseltje dicht doen
Truste voor straks
Haquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:52 schreef Elfletterig het volgende:
De plaat waardoor ik 30 jaar geleden fan werd van dit duo...
(Gek genoeg nog nooit in mijn show gedraaid)
Het nummer is eerst een gigantische flop geweest voordat het een hit werd. Net als West End Girls, trouwens. Beide tracks zijn daarna in betere versies opnieuw uitgebracht.quote:
Ahaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het nummer is eerst een gigantische flop geweest voordat het een hit werd. Net als West End Girls, trouwens. Beide tracks zijn daarna in betere versies opnieuw uitgebracht.
Opportunities was de eerste single van de Pet Shop Boys bij Parlophone; een dikke flop... - De oorspronkelijke single-versie klinkt ook iets anders.
Ik ook nog steedsquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:58 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ahadat weet ik dan allemaal niet... vind 'm geweldig.
Heiligschennis dit.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:59 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dit was een variant op 'en we gaan nog niet naar huis' ofzo
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heiligschennis dit.Titelsong van een James Bond-film was dat nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |