SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Ik zit veilig in mijn bakquote:
Mevrouw Peacequote:
Meneer Diaanquote:
ToTquote:
Komt vanavond/vannacht ook pas, als ik de berichten goed heb begrepen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zit veilig binnen. Volgens mij valt het met gladheid nog mee hier buiten.
Ach, dat is elke keer met die waarschuwingen. Alsof het een terreurdreiging is allemaal.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zit veilig binnen. Volgens mij valt het met gladheid nog mee hier buiten.
hoelaat?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat eens kijken of hij nog een showtje in elkaar kan knutselen voor vanavond.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:06 schreef Stien_Struis het volgende:
Avond, ik zet er zo een showtje in om 22:00u
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 17:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah, Bomfunk MC's nog steeds populair bij GUP
Niet eens op vinyl?quote:
ja helaas welquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn wat traag van begrip...
Uhm... oepsquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij ook, en lief zijn voor Flappie
Misschien hem even een PM sturen?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:08 schreef Stien_Struis het volgende:
Geen Oscar? Dan schuif ik mijn show een uur naar voren denk ik.
Bij dit festijn zou een muziekje toch wel lekker zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Veilig binnen op de bank, schaatsen op tv kijken
Geen oliebollenvet in de wc gooien hè?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen vieren we oud en nieuw, dus wij lopen ook wat achter
2016 was een oliebollenvrij jaar, net als 2017quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen oliebollenvet in de wc gooien hè?
Goed zo. Die dingen zijn toch niet om te vreten.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2016 was een oliebollenvrij jaar, net als 2017
precies.. niet weg te krijgenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed zo. Die dingen zijn toch niet om te vreten.
Het was nu in ieder geval nog niet zo. Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt, straks Twan ophalen bij feestje.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Komt vanavond/vannacht ook pas, als ik de berichten goed heb begrepen.
Zo meteen Reggae op de Radio.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was nu in ieder geval nog niet zo. Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt, straks Twan ophalen bij feestje.
Dit is niet wat je normaal vaak hoort.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reggae, ik ga het effe proberen, maar het is niet echt mijn muziek zullen we maar zeggen.
Dingen als King Tubby kan ik ook weinig mee hoor. Terwijl dat toch wel goed 'zou moeten zijn' als ik veel mensen hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dit is niet wat je normaal vaak hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |