SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Neem je soep toe.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:06 schreef peaceman het volgende:
al is er toe... ik ben niet van de toetjes..
Je bent nu alweer bezig met de Top 2000 van december 2017?quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
altijd weer die falende techniek
Prachtig nummer, komt sowieso op mijn stemlijstje
Ik ben in januari meer bezig met de top 2000 van 2017 dan in juli, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent nu alweer bezig met de Top 2000 van december 2017?
ikke welquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent nu alweer bezig met de Top 2000 van december 2017?
quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
De topictitel die je wist dat ging komen
Ik las ergens dat ze Suburbia de lijst in willen stemmen. Dat zou ik uiteraard toejuichen, maar ik acht de kans erg klein.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben in januari meer bezig met de top 2000 van 2017 dan in juli, waarschijnlijk.
Zo gek is dat ook weer niet, dus.
Dat schijnt dan ook wel een aardig liedje te zijnquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, die hebben wij ook gemist, dus ik steun dat verzoekje
quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat schijnt dan ook wel een aardig liedje te zijn
die andere stond er niet inquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat schijnt dan ook wel een aardig liedje te zijn
t is geen voornemen voor het nieuwe jaar, t is meer dan datquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
t is geen voornemen voor het nieuwe jaar, t is meer dan dat
quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
t is geen voornemen voor het nieuwe jaar, t is meer dan dat
quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb geloof ik niet helemaal meegekregen wat de bedoeling is...
Wat moet je precies gemist hebben? Platen die niet in de Top 2000 staan?
Ik zie z'n moves nu niet...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar als ewe niet mogen klagen over de DJ is de eckte top 2000 sfeer er niet
bijvoorbeeld, of dat je lag te slapen of wat anders aan het doen wasquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn verzoekje is bij dezen Panic van The Smiths.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar als ewe niet mogen klagen over de DJ is de eckte top 2000 sfeer er niet
Liedjes die je niet gehoord hebt tijdens de top 2000, bijv vanwege het tijdstipquote:
juist wel, maar platen die je gemist hebt door welke reden dan ook de afgelopen week.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
staat er ook 'n blonde sidekick naast de DJ ?quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar als we niet mogen klagen over de DJ is de eckte top 2000 sfeer er niet
doe dan maar de laatste 4,5 uur van de lijstquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Liedjes die je niet gehoord hebt tijdens de top 2000, bijv vanwege het tijdstip
Dat thema is nu al naar de Filistijnen met Suburbia...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
juist wel, maar platen die je gemist hebt door welke reden dan ook de afgelopen week.
Ah zo....quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, of dat je lag te slapen of wat anders aan het doen was
die hebben wij wel gehoord maar dat waren zeker niet de beste nummers wat mij betreft.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
doe van maar de laatste 4,5 uur van de lijst
Ik heb weinig of niet geluisterd...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
juist wel, maar platen die je gemist hebt door welke reden dan ook de afgelopen week.
#kniesoor.....quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat thema is nu al naar de Filistijnen met Suburbia...
quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graag alle 2000 songs voor Chufi...
ik ookquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah zo....
Dan wil ik graag Alex Harvey aanvragen, met "To Make My Life Beautiful".
Doodzonde dat dat nummer niet meer in de Top 2000 staat. Ik stem er nog steeds op.
Ik ook weer dit jaar, van wege een voornemen waar Diaan me in november nog even aan gata herinnerenquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah zo....
Dan wil ik graag Alex Harvey aanvragen, met "To Make My Life Beautiful".
Doodzonde dat dat nummer niet meer in de Top 2000 staat. Ik stem er nog steeds op.
Da's toch elk jaar zo..? Best aardige liedjes (en Racoon) maar er staat weinig meer tussen wat ik zelf echt op zou zetten.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
die hebben wij wel gehoord maar dat waren zeker niet de beste nummers wat mij betreft.
Nee dank je ...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graag alle 2000 songs voor Chufi...
quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn verzoekje is bij dezen Panic van The Smiths.
Alsof ik daar tijd voor hebquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
jij kunt integraal gaan terugluisteren op radio2.
was het gezellig met je dochter ?quote:
komt helemaal goed.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ook weer dit jaar, van wege een voornemen waar Diaan me in november nog even aan gata herinneren
quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik post hier therapeutisch als onderdeel van mijn top2000-afkickprogramma.
wees welkom. Het zwarte gat is even wat minder zwartquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:19 schreef PippenScottie het volgende:
Daar kan je niet van afkickenquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:19 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er waren condooms waarin een chip zat die bij de ejaculatie dit nummer ging afspelen
heb je anders nog een mooi verhaalquote:
wat een lullige opmerkingquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb je anders nog een mooi verhaal![]()
#leukefeitjesquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er waren condooms waarin een chip zat die bij de ejaculatie dit nummer ging afspelen
Ik zit pannenkoeken te eten.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
klopt.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's toch elk jaar zo..? Best aardige liedjes (en Racoon) maar er staat weinig meer tussen wat ik zelf echt op zou zetten.
maar goed dat je geen chips aan het eten wasquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit pannenkoeken te eten.![]()
En dit is bijna net zo ranzig als de keer dat Vout een nummer met allemaal scheet-geluiden draaide toen ik net bami met satésaus voor me had staan.
Had Symph anders mooi voor kunnen lezenquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben zo benieuwd naar het verhaal, ik ga niet teruglezen
ik ken het gevoel.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:19 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:23 schreef just me het volgende:
[..]
Had Symph anders mooi voor kunnen lezen
Ook niet van Viooltje?quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat dit niet in de top2000 staat
Mwa, ik vind dit inmiddels wel rijp voor Nostalgia, net als Del Shannonquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat dit niet in de top2000 staat
dit is toch een stuk beter dan wat er gemiddeld in die evergreen top 1000 staat, anders..quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mwa, ik vind dit inmiddels wel rijp voor Nostalgia, net als Del Shannon
n00bie post er zo ongetwijfeld een smakelijke anekdote bij...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vanmiddag chocola met stukjes drop erin gekocht bij de Lidl, ik ga het nu proberen
Zorro28 al uitgevraagd?quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar kan je niet van afkicken
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Kon beter.. Maar het was iig wel fijn dat ze er even was
Dit klinkt op de één of andere manier heel erg ranzig...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vanmiddag chocola met stukjes drop erin gekocht bij de Lidl, ik ga het nu proberen
quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
n00bie post er zo ongetwijfeld een smakelijke anekdote bij...
dat is voor mij toch wel Life on marsquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien wel zijn beste nummer ooit.
* OscarMopperkont pinkt sowieso een traantje weg.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
smaakt goed, beetje dropsmaak van een droptoffee met extra anijsquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit klinkt op de één of andere manier heel erg ranzig...
in ieder geval wel mijn favorietquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
O ja, vorig jaar rond deze tijd zat ik in Berlijn waar de Bowie gelegenheid van z'n album toen ook was...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont pinkt sowieso een traantje weg.
Bijna 1 jaar...
Ik was laatst in een lunchzaak waar ze op de kaart een broodje hadden staan met de naam "Doe mij die maar" - ik moest toen aan jou denkenquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
smaakt goed, beetje dropsmaak van een droptoffee met extra anijs
Hij zit nog onder mijn Ctrl-V, dank voor de tip!quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit plaatje mag onder geen beding ooit in de NWS-SC terechtkomen...
Ik zit me altijd af te vragen hoe die naam is ontstaan, en vervolgens schiet ik in de lach.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was laatst in een lunchzaak waar ze op de kaart een broodje hadden staan met de naam "Doe mij die maar" - ik moest toen aan jou denken
zo was het ookquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit me altijd af te vragen hoe die naam is ontstaan, en vervolgens schiet ik in de lach.
"Hmm, een username... geen idee, nou, doe deze maar"
En zo geschiedde. Ongetwijfeld. Bij die gedachte moet ik bijna altijd meteen lachen.
Ah, daarom heb ik 'm daar gemist...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer heeft dan ook nooit ooit maar in de buurt van een top 2000 nominatie gestaan
Volgens mij is er ook een user die zoiets als "Ikweetgeenusername" heet.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit me altijd af te vragen hoe die naam is ontstaan, en vervolgens schiet ik in de lach.
"Hmm, een username... geen idee, nou, doe deze maar"
En zo geschiedde. Ongetwijfeld. Bij die gedachte moet ik bijna altijd meteen lachen.
Dat snap ik, maar ik vind dat nog steeds grappig.quote:
* OscarMopperkont ook nietquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:34 schreef peaceman het volgende:
maar ben ook niet vreselijk onder de indruk om eerlijk te zijn
Dit was net voor of net na Waterfront, da's natuurlijk lastig competenquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:34 schreef peaceman het volgende:
Eerder had je op Nieuwjaarsdag altijd de Subtop 2000 op Radio 2. Dan draaiden ze de hele dag platen die de lijst niet hadden gehaald. Meestal was dat nog leuker om te horen dan de Top 2000 zelf...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer heeft dan ook nooit ooit maar in de buurt van een top 2000 nominatie gestaan
dat ben ik met je eens.. Waterfrontquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit was net voor of net na Waterfront, da's natuurlijk lastig competen
Die had ook gemogen, maar deze hoor je inderdaad zelden...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit was net voor of net na Waterfront, da's natuurlijk lastig competen
ach er zijn slechtere liedjes van ze te bedenken zullen we maar zeggen..quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:34 schreef peaceman het volgende:
doel je er specifiek op eentje?quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach er zijn slechtere liedjes van ze te bedenken zullen we maar zeggen..
eenschquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach er zijn slechtere liedjes van ze te bedenken zullen we maar zeggen..
Strond ie erin dan?quote:
Een van mijn goede voornemens dit jaar was niet meer klagen over Belfast Child. Ben bang dat het definitief mislukt isquote:
nu heb je het verboden nummer toch genoemdquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van mijn goede voornemens dit jaar was niet meer klagen over Belfast Child. Ben bang dat het definitief mislukt is
Goede voornemens zijn sowieso gedoemd om te mislukken.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van mijn goede voornemens dit jaar was niet meer klagen over Belfast Child. Ben bang dat het definitief mislukt is
(dat was het gisteren al trouwens)
was plaatsvervangend voor de dj's van afkapradioquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
Best grof trouwens: Symphonic is zo aardig om verzoekjes te draaien... en vervolgens vraagt een sadist een liedje aan met herhaaldelijk de tekst "hang the DJ"....
Vergeef me vanavond mijn zpelvauten, ik kreeg vanmorgen een roesje waar ik 24 u plezier van kan hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de strond trappen is nooit grappig...
enjoyquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vergeef me vanavond mijn zpelvauten, ik kreeg vanmorgen een roesje waar ik 24 u plezier van kan hebben
die lui uit de Top2000 ook altijd...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:40 schreef just me het volgende:
Jeuhm één telefoontje met een jarige broer en er zijn 30 posts bij
maar teruglezen doe ik ook nietquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die lui uit de Top2000 ook altijd...
en ga je ook nog vertellen waarom je dat roesje gehad hebtquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik mag van de dokter ook eigenlijk geen belangrijke beslissingen nemen vandaag, maar ik ga toch naar een liedje op zoek om aan te vragen
Maag/slokdarmonderzoekquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
en ga je ook nog vertellen waarom je dat roesje gehad hebt
welkom bij een gemiddelde show van Symph, dat ontspoort regelmatig. Een show van knokkels doet dat geheidquote:
I second thatquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou nog steeds graag Alex Harvey horen - verbannen van de keuzelijst...
Und Holland ist die geilste Stadt der Weltquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Belfast is a country?
Since when?
Zijn dit Amerikanen?
ow jee, geen pretjequote:
Ze hebben het erover dat als het platteland 'roept', dan vertrek je uit Belfast.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Belfast is a country?
Since when?
Zijn dit Amerikanen?
quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vergeef me vanavond mijn zpelvauten, ik kreeg vanmorgen een roesje waar ik 24 u plezier van kan hebben
Nope, ben niet zo'n Bobbi Eden, vandaar het roesjequote:
Vanmiddag viel het best mee bij Knokkelsquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
welkom bij een gemiddelde show van Symph, dat ontspoort regelmatig. Een show van knokkels doet dat geheid
Jij bent meer Kim Holland?quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nope, ben niet zo'n Bobbi Eden, vandaar het roesje
luister nog eens?quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou nog steeds graag Alex Harvey horen - verbannen van de keuzelijst...
Dit vind ik ronduit een beledigingquote:
Als het maar geen rollercoaster ervaring wordt...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nope, ben niet zo'n Bobbi Eden, vandaar het roesje
quote:
Ken je trouwens de cover van Marc Almond, geproduceerd door Trevor Horn? Erg graaf... (net als Jacky, trouwens)quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
The Days Of Pearly Spencer.... ook zo'n nummer dat ontbreekt in de Top2000
Dus Symph, verzoekje
Uiteraard.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ken je trouwens de cover van Marc Almond, geproduceerd door Trevor Horn? Erg graaf... (net als Jacky, trouwens)
En? Was het het waard?quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van het album waar ze 8 jaar over deden
ken alleen dit nummerquote:
absoluut, een ervan stond op mijn stemlijstquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
Heeft ook mooie muziek gemaakt, deze man
Zekerquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Toch wel de beste van Joe Jackson dit. Denk ik. Lijkt mij.
absoluutquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
Heeft ook mooie muziek gemaakt, deze man
Hoe heet dat ene nummer ook alweer, dat zo elektronisch klinkt? Dat is ook erg fraai.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Toch wel de beste van Joe Jackson dit. Denk ik. Lijkt mij.
Steppin Outquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe heet dat ene nummer ook alweer, dat zo elektronisch klinkt? Dat is ook erg fraai.
Normaal is dan toch het recept dat Coldplay of Blof er aan komt?quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:58 schreef Zorro het volgende:
Ik luister nu ook. Dus het zal wel zo afgelopen zijn.
Nee hoor, er wordt van alles gedraaid.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:59 schreef Zorro het volgende:
Ik val er net in, maar is dit het jaren 80 verzoekprogramma?
Nee, het gaat om nummers die je gemist hebt in de Top 2000. Zowel nummers die eigenlijk in de lijst horen, alsook nummers die er wel in staan, maar die je niet hebt gehoord omdat de radio toen niet aan stond.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:59 schreef Zorro het volgende:
Ik val er net in, maar is dit het jaren 80 verzoekprogramma?
Nee daar zou je niet happy van wordenquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:00 schreef Zorro het volgende:
Mijn Winamp zegt Pharell Williams met Happy. Gelukkig is dat niet het geval.
O dan duurt het nog 2 maanden?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, het gaat om nummers die je gemist hebt in de Top 2000. Zowel nummers die eigenlijk in de lijst horen, alsook nummers die er wel in staan, maar die je niet hebt gehoord omdat de radio toen niet aan stond.
Coldplay op #2000 met Politik. Het enige nummer dat ik gehoord heb (dus kan ik het niet aanvragenquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Normaal is dan toch het recept dat Coldplay of Blof er aan komt?
quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
De stem die "the days of pearly spencer" zegt... Die is opgenomen door met de telefooncel buiten de studio naar de studio te bellen.
telefooncellen
wat zijn dat ook al weer?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
De stem die "the days of pearly spencer" zegt... Die is opgenomen door met de telefooncel buiten de studio naar de studio te bellen.
telefooncellen
Geweldig, die primitieve methodes. Ik heb ook eens gelezen hoe dat typerende snare-geluid in She Drives Me Crazy van The Fine Young Cannibals is opgenomen. Ook zoiets, via speakers of iets dergelijks.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
telefooncellen
Irritant toen je op een gegeven moment alleen met zo'n telefoonkaart kon bellenquote:
Geen idee, maar als je je mobiel bij je hebt, kun je een celfie maken.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:04 schreef Zorro het volgende:
Als je in een telefooncel staat, ben je dan een eencellige?
Aha, heeft het toch connectie met eencelligen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De voorlopers van de telefoonselfies...
haha als je in silicone valley woont.............quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:04 schreef Zorro het volgende:
Als je in een telefooncel staat, ben je dan een eencellige?
Ik heb speciaal effe gekeken wat Gekdom er van vond.quote:
wat vond hij ervan? Dat heb ik niet gehoord. Toen stond ik onder de douche.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb speciaal effe gekeken wat Gekdom er van vond.
volgens mij hebben wij nog telefooncellen hier.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Is maar goed ook dat ze niet meer bestaan. Weer een voorwerp minder voor de jeugd om te slopen
Op het laatst kon je er met Oud en Nieuw gratis bellen, zodat ze zo veel mogelijk bezet werden zodat ze niet opgeblazen konden worden!quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Is maar goed ook dat ze niet meer bestaan. Weer een voorwerp minder voor de jeugd om te slopen
Deze is wel heel modern. Dit is echter:quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was als een kind zo blij.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat vond hij ervan? Dat heb ik niet gehoord. Toen stond ik onder de douche.
Daar word je toch gek van?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
Aangezien ik het over de Fine Young Cannibals had, ging ik eens even kijken waar She Drives Me Crazy in de Top 2000 staat. Nergens dus.Al jaren niet meer, zelfs.
Bestaat OOK al niet meerquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit zat ook in een STER reclame
RIP Loekiequote:
Zou best terug de lijst in mogen....quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar word je toch gek van?
de DJ's hebben het nummer ook wel gepromoot...quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was als een kind zo blij.
Toch wel een mooi liedje trouwens. Mooier dan in mijn herinnering.
Daar kan ik me op zich best iets bij voorstellenquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik haalde vroeger altijd de Fine Young Cannibals en de Fun Lovin' Criminals door elkaar
quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik haalde vroeger altijd de Fine Young Cannibals en de Fun Lovin' Criminals door elkaar
quote:
Asjemenou!quote:
Ja, bij mij vreet ie ook geheugen. Ik gebruik gewoon weer Safari hier.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Chrome gaat echt de deur uit eerdaags...
Het was in mijn hoofd 1 band, zeg maar. Ik vroeg me altijd af hoe ze van Johnny Come Home en She Drives Me Crazy naar Scooby Snacks waren gegaan.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is wel uhm... een verschil
Ik gebruik tijdens de show alleen Firefox. Dat komt omdat ik op Firefox ben ingelogd als Elfletterig en op Chrome als dat kutkonijnquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Chrome gaat echt de deur uit eerdaags...
Good Thing is ook een bazenplaat van FYCquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was in mijn hoofd 1 band, zeg maar. Ik vroeg me altijd af hoe ze van Johnny Come Home en She Drives Me Crazy naar Scooby Snacks waren gegaan.
Overigens vind ik het ook wel raar dat Scooby Snacks er ook niet in staat.
Liefde en zo .. Dit was het talent van Spanje ....Net de club van 27 overleefd met 1 jaar ...quote:
Ach, als je ziet wat er WEL in staat, dan verbaast mij dat nietquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was in mijn hoofd 1 band, zeg maar. Ik vroeg me altijd af hoe ze van Johnny Come Home en She Drives Me Crazy naar Scooby Snacks waren gegaan.
Overigens vind ik het ook wel raar dat Scooby Snacks er ook niet in staat.
duidelijkquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Liefde en zo .. Dit was het talent van Spanje ....Net de club van 27 overleefd met 1 jaar ...
Kussen bloemen en nog veel meer wat je dan voelt
Gebruik je een Mac of zo?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, bij mij vreet ie ook geheugen. Ik gebruik gewoon weer Safari hier.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik gebruik tijdens de show alleen Firefox. Dat komt omdat ik op Firefox ben ingelogd als Elfletterig en op Chrome als dat kutkonijn
Uiteraardquote:
Nog 2 jaar geef ik het voordat er meer Coldplay in staat dan Stones.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, als je ziet wat er WEL in staat, dan verbaast mij dat niet
De teloorgang van goede muzieksmaak in Nederland
laat maarquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
Er is ook een rock-cover van gemaakt door Wheatus.
ik denk dat het zo'n vaart voorlopig niet gaat lopen... tenzij Chris de bonus gaat spelen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog 2 jaar geef ik het voordat er meer Coldplay in staat dan Stones.
Als Coldplay hofleverancier wordt luister ik niet meer. Niet omdat ik Coldplay slecht zou vinden, maar omdat het idee dat Coldplay meer noteringen zou hebben dan de Beatles... nergens op slaat.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk dat het zo'n vaart voorlopig niet gaat lopen... tenzij Chris de bonus gaat spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |