quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
De stem die "the days of pearly spencer" zegt... Die is opgenomen door met de telefooncel buiten de studio naar de studio te bellen.
telefooncellen
wat zijn dat ook al weer?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
De stem die "the days of pearly spencer" zegt... Die is opgenomen door met de telefooncel buiten de studio naar de studio te bellen.
telefooncellen
Geweldig, die primitieve methodes. Ik heb ook eens gelezen hoe dat typerende snare-geluid in She Drives Me Crazy van The Fine Young Cannibals is opgenomen. Ook zoiets, via speakers of iets dergelijks.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
telefooncellen
Irritant toen je op een gegeven moment alleen met zo'n telefoonkaart kon bellenquote:
Geen idee, maar als je je mobiel bij je hebt, kun je een celfie maken.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:04 schreef Zorro het volgende:
Als je in een telefooncel staat, ben je dan een eencellige?
Aha, heeft het toch connectie met eencelligen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De voorlopers van de telefoonselfies...
haha als je in silicone valley woont.............quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:04 schreef Zorro het volgende:
Als je in een telefooncel staat, ben je dan een eencellige?
Ik heb speciaal effe gekeken wat Gekdom er van vond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |