absoluut, een ervan stond op mijn stemlijstquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
Heeft ook mooie muziek gemaakt, deze man
Zekerquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Toch wel de beste van Joe Jackson dit. Denk ik. Lijkt mij.
absoluutquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
Heeft ook mooie muziek gemaakt, deze man
Hoe heet dat ene nummer ook alweer, dat zo elektronisch klinkt? Dat is ook erg fraai.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Toch wel de beste van Joe Jackson dit. Denk ik. Lijkt mij.
Steppin Outquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe heet dat ene nummer ook alweer, dat zo elektronisch klinkt? Dat is ook erg fraai.
Normaal is dan toch het recept dat Coldplay of Blof er aan komt?quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:58 schreef Zorro het volgende:
Ik luister nu ook. Dus het zal wel zo afgelopen zijn.
Nee hoor, er wordt van alles gedraaid.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:59 schreef Zorro het volgende:
Ik val er net in, maar is dit het jaren 80 verzoekprogramma?
Nee, het gaat om nummers die je gemist hebt in de Top 2000. Zowel nummers die eigenlijk in de lijst horen, alsook nummers die er wel in staan, maar die je niet hebt gehoord omdat de radio toen niet aan stond.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:59 schreef Zorro het volgende:
Ik val er net in, maar is dit het jaren 80 verzoekprogramma?
Nee daar zou je niet happy van wordenquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:00 schreef Zorro het volgende:
Mijn Winamp zegt Pharell Williams met Happy. Gelukkig is dat niet het geval.
O dan duurt het nog 2 maanden?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, het gaat om nummers die je gemist hebt in de Top 2000. Zowel nummers die eigenlijk in de lijst horen, alsook nummers die er wel in staan, maar die je niet hebt gehoord omdat de radio toen niet aan stond.
Coldplay op #2000 met Politik. Het enige nummer dat ik gehoord heb (dus kan ik het niet aanvragenquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Normaal is dan toch het recept dat Coldplay of Blof er aan komt?
quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
De stem die "the days of pearly spencer" zegt... Die is opgenomen door met de telefooncel buiten de studio naar de studio te bellen.
telefooncellen
wat zijn dat ook al weer?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
De stem die "the days of pearly spencer" zegt... Die is opgenomen door met de telefooncel buiten de studio naar de studio te bellen.
telefooncellen
Geweldig, die primitieve methodes. Ik heb ook eens gelezen hoe dat typerende snare-geluid in She Drives Me Crazy van The Fine Young Cannibals is opgenomen. Ook zoiets, via speakers of iets dergelijks.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
telefooncellen
Irritant toen je op een gegeven moment alleen met zo'n telefoonkaart kon bellenquote:
Geen idee, maar als je je mobiel bij je hebt, kun je een celfie maken.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:04 schreef Zorro het volgende:
Als je in een telefooncel staat, ben je dan een eencellige?
Aha, heeft het toch connectie met eencelligen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De voorlopers van de telefoonselfies...
haha als je in silicone valley woont.............quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:04 schreef Zorro het volgende:
Als je in een telefooncel staat, ben je dan een eencellige?
Ik heb speciaal effe gekeken wat Gekdom er van vond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |