Dit klinkt op de één of andere manier heel erg ranzig...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vanmiddag chocola met stukjes drop erin gekocht bij de Lidl, ik ga het nu proberen
quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
n00bie post er zo ongetwijfeld een smakelijke anekdote bij...
dat is voor mij toch wel Life on marsquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien wel zijn beste nummer ooit.
* OscarMopperkont pinkt sowieso een traantje weg.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
smaakt goed, beetje dropsmaak van een droptoffee met extra anijsquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit klinkt op de één of andere manier heel erg ranzig...
in ieder geval wel mijn favorietquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
O ja, vorig jaar rond deze tijd zat ik in Berlijn waar de Bowie gelegenheid van z'n album toen ook was...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont pinkt sowieso een traantje weg.
Bijna 1 jaar...
Ik was laatst in een lunchzaak waar ze op de kaart een broodje hadden staan met de naam "Doe mij die maar" - ik moest toen aan jou denkenquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
smaakt goed, beetje dropsmaak van een droptoffee met extra anijs
Hij zit nog onder mijn Ctrl-V, dank voor de tip!quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit plaatje mag onder geen beding ooit in de NWS-SC terechtkomen...
Ik zit me altijd af te vragen hoe die naam is ontstaan, en vervolgens schiet ik in de lach.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was laatst in een lunchzaak waar ze op de kaart een broodje hadden staan met de naam "Doe mij die maar" - ik moest toen aan jou denken
zo was het ookquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit me altijd af te vragen hoe die naam is ontstaan, en vervolgens schiet ik in de lach.
"Hmm, een username... geen idee, nou, doe deze maar"
En zo geschiedde. Ongetwijfeld. Bij die gedachte moet ik bijna altijd meteen lachen.
Ah, daarom heb ik 'm daar gemist...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer heeft dan ook nooit ooit maar in de buurt van een top 2000 nominatie gestaan
Volgens mij is er ook een user die zoiets als "Ikweetgeenusername" heet.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit me altijd af te vragen hoe die naam is ontstaan, en vervolgens schiet ik in de lach.
"Hmm, een username... geen idee, nou, doe deze maar"
En zo geschiedde. Ongetwijfeld. Bij die gedachte moet ik bijna altijd meteen lachen.
Dat snap ik, maar ik vind dat nog steeds grappig.quote:
* OscarMopperkont ook nietquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:34 schreef peaceman het volgende:
maar ben ook niet vreselijk onder de indruk om eerlijk te zijn
Dit was net voor of net na Waterfront, da's natuurlijk lastig competenquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:34 schreef peaceman het volgende:
Eerder had je op Nieuwjaarsdag altijd de Subtop 2000 op Radio 2. Dan draaiden ze de hele dag platen die de lijst niet hadden gehaald. Meestal was dat nog leuker om te horen dan de Top 2000 zelf...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer heeft dan ook nooit ooit maar in de buurt van een top 2000 nominatie gestaan
dat ben ik met je eens.. Waterfrontquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit was net voor of net na Waterfront, da's natuurlijk lastig competen
Die had ook gemogen, maar deze hoor je inderdaad zelden...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit was net voor of net na Waterfront, da's natuurlijk lastig competen
ach er zijn slechtere liedjes van ze te bedenken zullen we maar zeggen..quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:34 schreef peaceman het volgende:
doel je er specifiek op eentje?quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach er zijn slechtere liedjes van ze te bedenken zullen we maar zeggen..
eenschquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach er zijn slechtere liedjes van ze te bedenken zullen we maar zeggen..
Strond ie erin dan?quote:
Een van mijn goede voornemens dit jaar was niet meer klagen over Belfast Child. Ben bang dat het definitief mislukt isquote:
nu heb je het verboden nummer toch genoemdquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van mijn goede voornemens dit jaar was niet meer klagen over Belfast Child. Ben bang dat het definitief mislukt is
Goede voornemens zijn sowieso gedoemd om te mislukken.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van mijn goede voornemens dit jaar was niet meer klagen over Belfast Child. Ben bang dat het definitief mislukt is
(dat was het gisteren al trouwens)
was plaatsvervangend voor de dj's van afkapradioquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
Best grof trouwens: Symphonic is zo aardig om verzoekjes te draaien... en vervolgens vraagt een sadist een liedje aan met herhaaldelijk de tekst "hang the DJ"....
Vergeef me vanavond mijn zpelvauten, ik kreeg vanmorgen een roesje waar ik 24 u plezier van kan hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de strond trappen is nooit grappig...
enjoyquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vergeef me vanavond mijn zpelvauten, ik kreeg vanmorgen een roesje waar ik 24 u plezier van kan hebben
die lui uit de Top2000 ook altijd...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:40 schreef just me het volgende:
Jeuhm één telefoontje met een jarige broer en er zijn 30 posts bij
maar teruglezen doe ik ook nietquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die lui uit de Top2000 ook altijd...
en ga je ook nog vertellen waarom je dat roesje gehad hebtquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik mag van de dokter ook eigenlijk geen belangrijke beslissingen nemen vandaag, maar ik ga toch naar een liedje op zoek om aan te vragen
Maag/slokdarmonderzoekquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
en ga je ook nog vertellen waarom je dat roesje gehad hebt
welkom bij een gemiddelde show van Symph, dat ontspoort regelmatig. Een show van knokkels doet dat geheidquote:
I second thatquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou nog steeds graag Alex Harvey horen - verbannen van de keuzelijst...
Und Holland ist die geilste Stadt der Weltquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Belfast is a country?
Since when?
Zijn dit Amerikanen?
ow jee, geen pretjequote:
Ze hebben het erover dat als het platteland 'roept', dan vertrek je uit Belfast.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Belfast is a country?
Since when?
Zijn dit Amerikanen?
quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vergeef me vanavond mijn zpelvauten, ik kreeg vanmorgen een roesje waar ik 24 u plezier van kan hebben
Nope, ben niet zo'n Bobbi Eden, vandaar het roesjequote:
Vanmiddag viel het best mee bij Knokkelsquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
welkom bij een gemiddelde show van Symph, dat ontspoort regelmatig. Een show van knokkels doet dat geheid
Jij bent meer Kim Holland?quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nope, ben niet zo'n Bobbi Eden, vandaar het roesje
luister nog eens?quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou nog steeds graag Alex Harvey horen - verbannen van de keuzelijst...
Dit vind ik ronduit een beledigingquote:
Als het maar geen rollercoaster ervaring wordt...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nope, ben niet zo'n Bobbi Eden, vandaar het roesje
quote:
Ken je trouwens de cover van Marc Almond, geproduceerd door Trevor Horn? Erg graaf... (net als Jacky, trouwens)quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
The Days Of Pearly Spencer.... ook zo'n nummer dat ontbreekt in de Top2000
Dus Symph, verzoekje
Uiteraard.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ken je trouwens de cover van Marc Almond, geproduceerd door Trevor Horn? Erg graaf... (net als Jacky, trouwens)
En? Was het het waard?quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van het album waar ze 8 jaar over deden
ken alleen dit nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |