Ah, daarom heb ik 'm daar gemist...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer heeft dan ook nooit ooit maar in de buurt van een top 2000 nominatie gestaan
Volgens mij is er ook een user die zoiets als "Ikweetgeenusername" heet.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit me altijd af te vragen hoe die naam is ontstaan, en vervolgens schiet ik in de lach.
"Hmm, een username... geen idee, nou, doe deze maar"
En zo geschiedde. Ongetwijfeld. Bij die gedachte moet ik bijna altijd meteen lachen.
Dat snap ik, maar ik vind dat nog steeds grappig.quote:
* OscarMopperkont ook nietquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:34 schreef peaceman het volgende:
maar ben ook niet vreselijk onder de indruk om eerlijk te zijn
Dit was net voor of net na Waterfront, da's natuurlijk lastig competenquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:34 schreef peaceman het volgende:
Eerder had je op Nieuwjaarsdag altijd de Subtop 2000 op Radio 2. Dan draaiden ze de hele dag platen die de lijst niet hadden gehaald. Meestal was dat nog leuker om te horen dan de Top 2000 zelf...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer heeft dan ook nooit ooit maar in de buurt van een top 2000 nominatie gestaan
dat ben ik met je eens.. Waterfrontquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit was net voor of net na Waterfront, da's natuurlijk lastig competen
Die had ook gemogen, maar deze hoor je inderdaad zelden...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit was net voor of net na Waterfront, da's natuurlijk lastig competen
ach er zijn slechtere liedjes van ze te bedenken zullen we maar zeggen..quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:34 schreef peaceman het volgende:
doel je er specifiek op eentje?quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach er zijn slechtere liedjes van ze te bedenken zullen we maar zeggen..
eenschquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach er zijn slechtere liedjes van ze te bedenken zullen we maar zeggen..
Strond ie erin dan?quote:
Een van mijn goede voornemens dit jaar was niet meer klagen over Belfast Child. Ben bang dat het definitief mislukt isquote:
nu heb je het verboden nummer toch genoemdquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van mijn goede voornemens dit jaar was niet meer klagen over Belfast Child. Ben bang dat het definitief mislukt is
Goede voornemens zijn sowieso gedoemd om te mislukken.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van mijn goede voornemens dit jaar was niet meer klagen over Belfast Child. Ben bang dat het definitief mislukt is
(dat was het gisteren al trouwens)
was plaatsvervangend voor de dj's van afkapradioquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
Best grof trouwens: Symphonic is zo aardig om verzoekjes te draaien... en vervolgens vraagt een sadist een liedje aan met herhaaldelijk de tekst "hang the DJ"....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |