Dit klinkt op de één of andere manier heel erg ranzig...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vanmiddag chocola met stukjes drop erin gekocht bij de Lidl, ik ga het nu proberen
quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
n00bie post er zo ongetwijfeld een smakelijke anekdote bij...
dat is voor mij toch wel Life on marsquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien wel zijn beste nummer ooit.
* OscarMopperkont pinkt sowieso een traantje weg.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
smaakt goed, beetje dropsmaak van een droptoffee met extra anijsquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit klinkt op de één of andere manier heel erg ranzig...
in ieder geval wel mijn favorietquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
O ja, vorig jaar rond deze tijd zat ik in Berlijn waar de Bowie gelegenheid van z'n album toen ook was...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont pinkt sowieso een traantje weg.
Bijna 1 jaar...
Ik was laatst in een lunchzaak waar ze op de kaart een broodje hadden staan met de naam "Doe mij die maar" - ik moest toen aan jou denkenquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
smaakt goed, beetje dropsmaak van een droptoffee met extra anijs
Hij zit nog onder mijn Ctrl-V, dank voor de tip!quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit plaatje mag onder geen beding ooit in de NWS-SC terechtkomen...
Ik zit me altijd af te vragen hoe die naam is ontstaan, en vervolgens schiet ik in de lach.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was laatst in een lunchzaak waar ze op de kaart een broodje hadden staan met de naam "Doe mij die maar" - ik moest toen aan jou denken
zo was het ookquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit me altijd af te vragen hoe die naam is ontstaan, en vervolgens schiet ik in de lach.
"Hmm, een username... geen idee, nou, doe deze maar"
En zo geschiedde. Ongetwijfeld. Bij die gedachte moet ik bijna altijd meteen lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |