abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167881876
Voor de mensen die ook deze app hebben op hun telefoon.. ik snap het nut er niet meer van.

Ik gebruik deze app al een half jaar en heb nu 11 crushes van de 12 mannen die ik heb geliked en 64 charms van de mannen die ik niet leuk/ knap genoeg vind (het blijft oppervlakkige vleselijke keuring natuurlijk, maar ik moet wel iemand heel aantrekkelijk vinden wil ik een like geven). Wat ik niet begrijp is dat geen enkele van mijn "crushes" zelf een gesprek is begonnen.. komt het omdat ze heel knap zijn en deze app gewoon hebben om hun ego te voeden?

Ik ben er ergens nog ouderwets in dat ik vind dat een man de eerste stap moet zetten, dus kan ik net zo goed deze app verwijderen.
  woensdag 4 januari 2017 @ 17:24:32 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_167881980
Nou, bedankt voor deze mededeling.

Over en uit.
Ja doei.
pi_167882066
Vraag het ze.
Oh nee, dan moet jij de eerste stap zetten.
pi_167882085
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:24 schreef hugecooll het volgende:
Dan doe je dat toch
Maar ik wil weten waar het aan kan liggen en of meer mensen dit hebben. Meer een klb topic dan r&p ook.
pi_167882093
Daar ben je helemaal niet ouderwets in. Je weet zelf gewoon niet wat te zeggen en gebruikt dan maar als excuus dat de man moet beginnen met praten, omdat het zo heurt.

Maar wel fijn om te weten hoeveel charms je hebt. Je kan wel een aantal dm´s verwachten na dit topique.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_167882407
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Daar ben je helemaal niet ouderwets in. Je weet zelf gewoon niet wat te zeggen en gebruikt dan maar als excuus dat de man moet beginnen met praten, omdat het zo heurt.

Maar wel fijn om te weten hoeveel charms je hebt. Je kan wel een aantal dm´s verwachten na dit topique.
Een man die zelf actief contact maakt vertelt mij iets over zijn persoonlijkheid. De knappe jongens zijn echt te vaak verwend en doen weinig moeite. Een knap exemplaar dat meer moeite doet krijgt ook mijn aandacht, zo werkt het bij mij. Ik weiger gewoon de eerste stap te nemen, een man mag meer energie in een vrouw steken die hij leuk vindt vind ik.
  Moderator woensdag 4 januari 2017 @ 17:46:06 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167882511
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:41 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Een man die zelf actief contact maakt vertelt mij iets over zijn persoonlijkheid. De knappe jongens zijn echt te vaak verwend en doen weinig moeite. Een knap exemplaar dat meer moeite doet krijgt ook mijn aandacht, zo werkt het bij mij. Ik weiger gewoon de eerste stap te nemen, een man mag meer energie in een vrouw steken die hij leuk vindt vind ik.
Beetje over t paard getild meid? :') je doet dus zelf wat je de knappe jongens kwalijk neemt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_167882542
quote:

[..]

Zit dat lekker daar, op die erwt?
Ja doei.
pi_167882678
quote:

[..]

Dat werkt dan prima als je alleen de hele knappe mannen liked die volgens jou nooit de eerste stap zetten terwijl je dat wel verwacht. :')
pi_167882679
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Beetje over t paard getild meid? :') je doet dus zelf wat je de knappe jongens kwalijk neemt.
Nou ja, ik geef ook aan dat ik hier wat ouderwets in ben he. ;)

Ik wil versierd worden, vind een man dan echt mannelijk en dat houdt mijn aandacht vast. Niet meer van deze tijd blijkbaar..
pi_167882755
quote:

[..]

Je gaat niet dood van wat initiatief hoor. Ik snap dat je dat wilt, maar het beginnen van een gesprek op een datingapp valt daar echt niet onder. Er gaat een wereld voor je open als je zelf eens een gesprekje begint, al is het maar met een simpele 'hoi'.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_167882790
Hoi, neuken? Of moet dit via happn?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167882809
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Goed initiatief!
Ja doei.
pi_167882818
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
DM werkt beter, TS is niet zo heel knap als ze zegt. Ze heeft alleen een mooi lijf en lieve kuiltjes in haar wangen
pi_167882850
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:52 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik wil versierd worden, vind een man dan echt mannelijk en dat houdt mijn aandacht vast. Niet meer van deze tijd blijkbaar..
Zie het beginnen van een gesprek als het laten vallen van je zakdoek in the olden days. :+
Your opinion of me is none of my business.
pi_167882852
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Goed initiatief!
Vinnik nou ook!
pi_167883035
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:58 schreef Kermit. het volgende:

[..]

DM werkt beter, TS is niet zo heel knap als ze zegt. Ze heeft alleen een mooi lijf en lieve kuiltjes in haar wangen
Zo'n gezellige dikkerd met alleen maar foto's van d'r mooie ogen en d'r lieve lach. Echte schoonheid zit van binnen, en op je gezicht.
  woensdag 4 januari 2017 @ 18:09:33 #19
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_167883101
Zo erg is het toch niet om een beetje initiatief te tonen ? Het klinkt meer alsof je bang bent om afgewezen te worden en daarom jouw probleem op de mannen afschuift.
  woensdag 4 januari 2017 @ 18:11:18 #20
416020 K44S
The bearded man
pi_167883150
Pot verwijt dus de ketel.
Goed bezig meid!
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167883244
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zit dat lekker daar, op die erwt?
Dat ik een beetje moeite van een man verwacht maakt mij geen verwaand prinsesje vind ik. Als je als man me toch niet durft te benaderen, hoef je me ook niet te liken.
pi_167883281
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat ik een beetje moeite van een man verwacht maakt mij geen verwaand prinsesje vind ik. Als je als man me toch niet durft te benaderen, hoef je me ook niet te liken.
Leuk he, dat selectieve feminisme.
pi_167883371
quote:

[..]

dat werkt natuurlijk een kant op
jij benadert de mannen die jij liket (ugh) ook niet, waarom like je dan uerberhaupt
  woensdag 4 januari 2017 @ 18:25:30 #24
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167883481
Leuke foto in je fobo, TS. Je lijkt me heel sportief en spontaan.

Drankje doen binnenkort?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_167883502
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:20 schreef kmkmmr het volgende:

[..]

dat werkt natuurlijk een kant op
jij benadert de mannen die jij liket (ugh) ook niet, waarom like je dan uerberhaupt
In mijn omgeving zijn het altijd de mannen geweest die de eerste stap hebben gezet bij hun vriendin. Vind je dat zelf ook niet mannelijk? Dat je zelf iemand versiert en 'verovert'? Dacht dat het altijd wel door het testosterongehalte kwam, dus vandaar dat ik wat meer van mannen verwacht. ;)
pi_167883591
quote:

[..]

Als je als man me toch niet durft te benaderen, hoef je me ook niet te liken.
Zie je 'm? :*
pi_167883595
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:26 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

In mijn omgeving zijn het altijd de mannen geweest die de eerste stap hebben gezet bij hun vriendin. Vind je dat zelf ook niet mannelijk? Dat je zelf iemand versiert en 'verovert'? Dacht dat het altijd wel door het testosterongehalte kwam, dus vandaar dat ik wat meer van mannen verwacht. ;)
mooi de vraag ontweken
pi_167883674
Verder kan je niet en ouderwets zijn en dan gebruik maken van moderne vleeskeuring

Zo'n app is voor (v)luchtig contact en snel snel snel. Wil je succes hebben, moet je actief meedoen en niet passief afwachten
pi_167883774
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Je gaat niet dood van wat initiatief hoor. Ik snap dat je dat wilt, maar het beginnen van een gesprek op een datingapp valt daar echt niet onder. Er gaat een wereld voor je open als je zelf eens een gesprekje begint, al is het maar met een simpele 'hoi'.
Helemaal mee eens.
Persoonlijk vind ik het ook leuk wanneer een dame mij een bericht stuurt, dat geeft aan dat ze geïnteresseerd is.
pi_167883816
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:32 schreef kmkmmr het volgende:
Verder kan je niet en ouderwets zijn en dan gebruik maken van moderne vleeskeuring

Zo'n is voor (v)luchtig contact en snel snel snel. Wil je succes hebben, moet je actief meedoen en niet passief afwachten
Ik heb verder geen ervaring met dating apps, maar dacht dat iets als happn wel serieuzer zou zijn. Ik begrijp niet waarom die elf stuks niets ondernemen. Waarom zou je als man (het geslacht met meer jagersinstinct) geen 'hi' zeggen tegen iemand die je aantrekkelijk vindt (wat ook wederzijds is)?
pi_167883843
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Leuke foto in je fobo, TS. Je lijkt me heel sportief en spontaan.

Drankje doen binnenkort?
Doen Ts. Deze man is lekker.
pi_167883906
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:38 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik heb verder geen ervaring met dating apps, maar dacht dat iets als happn wel serieuzer zou zijn. Ik begrijp niet waarom die elf stuks niets ondernemen. Waarom zou je als man (het geslacht met meer jagersinstinct) geen 'hi' zeggen tegen iemand die je aantrekkelijk vindt (wat ook wederzijds is)?
waarom doe jij dat niet terwijl je erom smacht?

Waarom zou je als vrouw geen hi zeggen? Je leeft in 2017, vrouwen mogen tegenwoordig net zo hard jagen :s)
pi_167883921
quote:

[..]

Zou je dan niet gewoon naar de kroeg gaan? Ipv deze onzin.
pi_167883927
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:37 schreef Antaris het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Persoonlijk vind ik het ook leuk wanneer een dame mij een bericht stuurt, dat geeft aan dat ze geïnteresseerd is.
Als het een crush is zien ze ook dat ik geinteresseerd ben, anders zou ik helemaal geen like sturen.
pi_167883996
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:43 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Als het een crush is zien ze ook dat ik geinteresseerd ben, anders zou ik helemaal geen like sturen.
Als de vrouw in mijn ogen te professioneel gefotografeerd is dan ga ik er vanuit dat het nep is.
Andersom zou dat ook wel kunnen zijn, maar geloof mij (ons) maar, soms het initiatief nemen doet wonderen.
pi_167884024
quote:

[..]

Maar als jij mij aanspreekt, betekent dat dus, dat ik jou niet meer kan versieren? Dat geloof ik niet namelijk.

quote:
Happn is niet serieuzer dan tinder. De kwaliteit ligt wel wat hoger.

De reden wanneer ik niet praat, is dat de match me toch 'tegenvalt'. Of dat ik gewoon in een periode zit dat ik geen zin heb om weer een saai gesprekje te hebben. Maar als een leuk meisje begínt met praten, gaat het 9 vd 10 keer leuk, ongeacht in welke periode ik ook zit.
pi_167884036
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:21 schreef TheInnocent het volgende:
Ik ben er ergens nog ouderwets in dat ik vind dat een man de eerste stap moet zetten, dus kan ik net zo goed deze app verwijderen.
Iewl, zo eentje.
Conscience do cost.
pi_167884064
Ik heb ook een tijd op Tinder gezeten. Als ik al andere leuke gesprekken had, of als ik wat twijfelde, startte ik niet zo vaak het gesprek. Als zij dan ook geen gesprek start, verwijderde ik de match meestal na een paar dagen. Blijkbaar is er dan van beide kanten niet genoeg interesse.
Ik vind het ook totaal niet aantrekkelijk als een vrouw zo passief is. En waarom zou je zo afwachtend zijn? Je bent toch geen onzeker 14 jarig meisje meer.
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:05:48 #39
416020 K44S
The bearded man
pi_167884385
Ts, blijkbaar ben je geen uniek sneeuwvlokje.

Spreek de man eens aan en er gaat een wereld voor je open.

Zo heb ik gisteravond bijna een uur een videogesprek met een tinderdame gehad.
pi_167884473
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:50 schreef the85mc het volgende:
Ik heb ook een tijd op Tinder gezeten. Als ik al andere leuke gesprekken had, of als ik wat twijfelde, startte ik niet zo vaak het gesprek. Als zij dan ook geen gesprek start, verwijderde ik de match meestal na een paar dagen. Blijkbaar is er dan van beide kanten niet genoeg interesse.
Ik vind het ook totaal niet aantrekkelijk als een vrouw zo passief is. En waarom zou je zo afwachtend zijn? Je bent toch geen onzeker 14 jarig meisje meer.
Dan begrijp je dat passiviteit van een man al helemaal niet aantrekkelijk is, en zeker niet na enkele maanden.
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:11:03 #41
416020 K44S
The bearded man
pi_167884516
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:09 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dan begrijp je dat passiviteit van een man al helemaal niet aantrekkelijk is, en zeker niet na enkele maanden.
Volgens mij mis je zijn punt.

Iig. Doe waar je je goed bij voelt.
pi_167884687
quote:

[..]

Ja, want ik krijg altijd een knoertharde plasser van passieve bitches daarentegen.
Conscience do cost.
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:17:36 #43
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_167884706
quote:

[..]

Misschien moet je gewoon eens werken aan jouw onzekerheid in plaats van die kerels de schuld te geven dat er niks gebeurt omdat jij schijnbaar niet bijzonder knap of leuk bent.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_167885070
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Misschien moet je gewoon eens werken aan jouw onzekerheid in plaats van die kerels de schuld te geven dat er niks gebeurt omdat jij schijnbaar niet bijzonder knap of leuk bent.
Ik vind dat ik redelijk zeker ben over mijn uiterlijk en intelligentie, en ik geef niemand ergens de schuld van. Ik vraag me alleen af waarom die crushes die me blijkbaar aantrekkelijk vinden - gezien hun biologische geaardheid - verder geen gesprek starten. Mijn foto's zijn zonder filter, gewoon zoals het is. Misschien niet bijzonder/ interessant genoeg inderdaad, ze hebben geen stukje bloot en het zijn geen speelse selfies, maar zo/n type ben ik ook niet. ;)
pi_167885236
quote:

[..]

Eufemisme voor te laf om zelf de eerste stap te zetten ja.
pi_167885323
quote:

[..]

Waarom 'al helemaal niet' ? Ouderwetse opvatting. Waar ben je nog meer ouderwets in?
pi_167885649
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik vind dat ik redelijk zeker ben over mijn uiterlijk en intelligentie, en ik geef niemand ergens de schuld van. Ik vraag me alleen af waarom die crushes die me blijkbaar aantrekkelijk vinden - gezien hun biologische geaardheid - verder geen gesprek starten. Mijn foto's zijn zonder filter, gewoon zoals het is. Misschien niet bijzonder/ interessant genoeg inderdaad, ze hebben geen stukje bloot en het zijn geen speelse selfies, maar zo/n type ben ik ook niet. ;)
Als ik naar je fotoboek kijk weet ik meteen waarom jongens je liken/waarderen.

P.S. jammer dat je mij negeert alleen maar omdat ik een ander kleurtje heb
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:54:58 #48
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_167885693
quote:
Tja, van de 20 vrouwen die je aanspreekt op zulke apps mag je blij zijn als er 1 of 2 überhaupt op je bericht reageren. Snap wel dat sommige mannen er dan helemaal geen zin meer in hebben om vrouwen aan te spreken.
So we just called him Fred
pi_167885838
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:42 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Zou je dan niet gewoon naar de kroeg gaan? Ipv deze onzin.
Ik ben geen kroegtype, veel te oppervlakkig contact allemaal net als die dating app.
pi_167885922
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:54 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Tja, van de 20 vrouwen die je aanspreekt op zulke apps mag je blij zijn als er 1 of 2 überhaupt op je bericht reageren. Snap wel dat sommige mannen er dan helemaal geen zin meer in hebben om vrouwen aan te spreken.
Ik denk niet dat deze mannen genegeerd worden door vrouwen met wie ze een "crush" hebben, en denk ook dat ze goed in de markt liggen gezien hun uiterlijk en opleiding. Ik zou ook gewoon terugpraten als ze iets zouden sturen, want anders zou ik ze in eerste instantie al niet gaan liken.
  woensdag 4 januari 2017 @ 20:05:36 #51
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_167885993
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:02 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik denk niet dat deze mannen genegeerd worden door vrouwen met wie ze een "crush" hebben, en denk ook dat ze goed in de markt liggen gezien hun uiterlijk en opleiding. Ik zou ook gewoon terugpraten als ze iets zouden sturen, want anders zou ik ze in eerste instantie al niet gaan liken.
Als het mannen werkt net zoals met vrouwen, dan moet je er niet raar van opkijken dat het spamaccounts zijn.
  woensdag 4 januari 2017 @ 20:05:44 #52
381667 Name_it
Music is my life, life is good
pi_167886001
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:54 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Dit. Deze mannen praten niet tegen je omdat ongeveer 95% van de vrouwen niet reageert als je op Tinder/Happn oid iets zegt en daarom gewoon stoppen met hun tijd verspillen.
pi_167886005
Zelf praat ik niet tegen mijn matches op Tinder omdat ik weet dat ik de 100ste ben met een slechte openingszin. Als dames mij een bericht sturen weet ik dat ze mij echt boeiend vindt. Daarna doe ik veel moeite om haar te overtuigen om met mij te daten en daarna gaan we op date. Daarna kom je erachter dat de klik op de app toch minder was dan in het echt.
pi_167886029
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:59 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik ben geen kroegtype, veel te oppervlakkig contact allemaal net als die dating app.
Waarom installeer je die app dan? Je bent overduidelijk naar iets anders op zoek.
  woensdag 4 januari 2017 @ 20:09:40 #55
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_167886115
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:05 schreef Kermit. het volgende:
Zelf praat ik niet tegen mijn matches op Tinder omdat ik weet dat ik de 100ste ben met een slechte openingszin.
Dat is ook weer typisch iets voor de Nederlandse vrouwen, dat die openingszin bijzonder moet zijn... In de hele wereld is een "hoi" of "hoe is het" in de lokale taal meer dan genoeg om een leuk gesprek aan te knopen (zowel in real life als via zo'n app).
Maar bij de Nederlandse vrouwen moet het weer origineel zijn... Althans dat laten ze ons mannen geloven.
pi_167886223
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:05 schreef Kermit. het volgende:
Zelf praat ik niet tegen mijn matches op Tinder omdat ik weet dat ik de 100ste ben met een slechte openingszin. Als dames mij een bericht sturen weet ik dat ze mij echt boeiend vindt. Daarna doe ik veel moeite om haar te overtuigen om met mij te daten en daarna gaan we op date. Daarna kom je erachter dat de klik op de app toch minder was dan in het echt.
Goede post, ben je onzeker over je uiterlijk waardoor je dat denkt?
pi_167886226
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:09 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Dat is ook weer typisch iets voor de Nederlandse vrouwen, dat die openingszin bijzonder moet zijn... In de hele wereld is een "hoi" of "hoe is het" in de lokale taal meer dan genoeg om een leuk gesprek aan te knopen (zowel in real life als via zo'n app).
Maar bij de Nederlandse vrouwen moet het weer origineel zijn... Althans dat laten ze ons mannen geloven.
Ik had een jaar geleden een aantal openingszinnen bij notities staan. Dan pakte ik de beste openingszin uit die matchte bij de dame/bio
pi_167886302
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:13 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Goede post, ben je onzeker over je uiterlijk waardoor je dat denkt?
Ik weet dat ik op foto's een zeer gemiddeld hoofd heb waardoor ik niet snel opval bij de dames. In het echte leven heb ik een goede uitstraling door mijn lach. Dus onzeker over mijn uiterlijk niet maar wel op foto's.
  woensdag 4 januari 2017 @ 20:19:52 #59
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_167886431
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:13 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Ik had een jaar geleden een aantal openingszinnen bij notities staan. Dan pakte ik de beste openingszin uit die matchte bij de dame/bio
Daar ben ik mee gestopt, ik houd het nu gewoon bij "Hoi", als ik interessant genoeg ben moet dat ook wel voldoende zijn voor een gesprek imho.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:16 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Ik weet dat ik op foto's een zeer gemiddeld hoofd heb waardoor ik niet snel opval bij de dames. In het echte leven heb ik een goede uitstraling door mijn lach. Dus onzeker over mijn uiterlijk niet maar wel op foto's.
Herkenbaar. Steevast hoor ik ergens halverwege de eerste date: "Ik wist dat je van die mooi blauwe ogen hebt". En die krijg ik dus met geen mogelijkheid net zo blauw op de foto.
  woensdag 4 januari 2017 @ 20:21:28 #60
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_167886491
quote:
een man mag meer energie in een vrouw steken die hij leuk vindt vind ik.
Maar na 163 keer op een leuke openingszin reacties te mogen hebben ontvangen als:
"OK"
of:
"Ja"
... of helemáál geen reactie, begint het animo bij de gemiddelde man ook wel lichtelijk te verdampen natuurlijk.
  woensdag 4 januari 2017 @ 20:22:54 #61
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_167886535
quote:
Dat is ook weer typisch iets voor de Nederlandse vrouwen, dat die openingszin bijzonder moet zijn...
Feit. Weer een voorbeeld van aangeleerde onzin inderdaad.
pi_167886838
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:19 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Daar ben ik mee gestopt, ik houd het nu gewoon bij "Hoi", als ik interessant genoeg ben moet dat ook wel voldoende zijn voor een gesprek imho.

[..]

Herkenbaar. Steevast hoor ik ergens halverwege de eerste date: "Ik wist dat je van die mooi blauwe ogen hebt". En die krijg ik dus met geen mogelijkheid net zo blauw op de foto.
Vrouwen hebben zichzelf altijd al beter leren te verkopen, make-up en photoshop. Tegenwoordig zelfs met die leuke snapchat filters :P
  woensdag 4 januari 2017 @ 21:32:23 #63
358523 IkStampOpTacos
pi_167888811
quote:

[..]

'Hoi', biedt toch gewoon 0 aanknopingspunten voor een enigszins zinvol gesprek. Vooral als je als vrouw 20 van die onoriginele berichten krijgt.
-
pi_167889102
quote:

[..]

Nooit last van gehad. Bovendien lijkt het me juist handig als vervelende vrouwen zich op die manier meteen buitenspel zetten.

win/win situatie.
Conscience do cost.
  woensdag 4 januari 2017 @ 22:09:10 #65
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_167889958
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:19 schreef FredvZ het volgende:

[..]

[..]

Valt ook op de foto op hoor #nohomo
pi_167890980
quote:

[..]

Dat is dus waarschijnlijk exact wat die kerels over jou zeggen. Opgelost.
pi_167891314
Ik dacht dat het hele idee van Happn was, dat je bij elkaar in de buurt bent en dus irl. gelijk mekaar kan ontmoeten ipv. eerst hele chatsessies te beginnen? :?

(Heb het zelf nooit gebruikt trouwens)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2017 23:01:13 ]
pi_167891999
Ik spreek alleen de lekkerste chicks aan, chicks die moeite doen wekken mijn interesse omdat ze initiatief tonen dus zal een 6,5 best seks van mij kunnen krijgen.

Zal andersom ook gebeuren lijkt me. Zeker als je meerder matches per dag hebt is het teveel gedoe om met iedereen een praatje te gaan maken. Of je moet een "Hey" copy pasten, maar ik ben graag creatief in m'n openingszin.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_167892332
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:24 schreef Aiciu het volgende:
Ik spreek alleen de lekkerste chicks aan, chicks die moeite doen wekken mijn interesse omdat ze initiatief tonen dus zal een 6,5 best seks van mij kunnen krijgen.

Zal andersom ook gebeuren lijkt me. Zeker als je meerder matches per dag hebt is het teveel gedoe om met iedereen een praatje te gaan maken. Of je moet een "Hey" copy pasten, maar ik ben graag creatief in m'n openingszin.
Ik ben niet aan die app begonnen omdat ik seks wil met die jongens, maar ik wil gewoon de juiste persoon tegenkomen. Mannen met zo'n instelling - zoals jij die beschrijft - wil ik eigenlijk ook niet aanspreken. Ook mijn tijdsverspilling.
pi_167892355
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 21:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

'Hoi', biedt toch gewoon 0 aanknopingspunten voor een enigszins zinvol gesprek. Vooral als je als vrouw 20 van die onoriginele berichten krijgt.
Ik stuur dat ook naar kerels die niet beginnen met praten maar ik ben dan ook een onoriginele faalhaas. :')
Vaak kan ik wel lachen om openingszinnen.
Striving to be more than average.
pi_167892398
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 21:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik vind het dan best naar van die vrouwen dat ze je liken en vervolgens geen gesprek aangaan, waarom liken ze je dan in the first place? Ik vind dat een hoi prima moet kunnen. Het leuke gesprek komt later wel.
pi_167892569
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:38 schreef Daniane het volgende:

[..]

Ik stuur dat ook naar kerels die niet beginnen met praten maar ik ben dan ook een onoriginele faalhaas. :')
Hoi
pi_167892619
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hoi
alles goed?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_167892644
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:49 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

alles goed?
Ja het gaat wel... en met jou?
pi_167892659
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja het gaat wel... en met jou?
met mij ook

Wdj
Jij bent het zonnetje!!!
pi_167892893
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

met mij ook

Wdj
Wnr chille?
pi_167892939
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:04 schreef Daniane het volgende:

[..]

Wnr chille?
DM je nummer even
Jij bent het zonnetje!!!
pi_167893009
quote:

[..]

Dating sites en apps zit vol verlegen nerds die niets durven en meteen beginnen te rukken bij een berichtje...

[ Bericht 31% gewijzigd door Godshand op 05-01-2017 00:36:45 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_167893098
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:42 schreef kmkmmr het volgende:

[..]

waarom doe jij dat niet terwijl je erom smacht?

Waarom zou je als vrouw geen hi zeggen? Je leeft in 2017, vrouwen mogen tegenwoordig net zo hard jagen :s)
Ik vind het leuk als op me gejaagd wordt, voel ik me meer vrouw. Ik weiger gewoon zelf te jagen en wil niet meedoen met de massa anno 2017.
  donderdag 5 januari 2017 @ 00:18:39 #80
358523 IkStampOpTacos
pi_167893117
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:38 schreef Daniane het volgende:

[..]

Je kan toch wel inhaken op iets uit hun profiel?

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:40 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik vind het dan best naar van die vrouwen dat ze je liken en vervolgens geen gesprek aangaan, waarom liken ze je dan in the first place? Ik vind dat een hoi prima moet kunnen. Het leuke gesprek komt later wel.
Zelfde reden als waarom jij die mannen liked en niks durft te zeggen.
-
pi_167893126
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:17 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik vind het leuk als op me gejaagd wordt, voel ik me meer vrouw. Ik weiger gewoon zelf te jagen en wil niet meedoen met de massa anno 2017.
Ga dan naar Relatieplanet of ga tennissen. Wordt je versierd door de tennis leraar
pi_167893278
quote:
4s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ga dan naar Relatieplanet of ga tennissen. Wordt je versierd door de tennis leraar
Ik heb geen probleem met aangesproken worden door mannen, maar ik vraag me juist af waarom het superklein groepje mannen dat ik aantrekkelijk vind mij niet uit zichzelf aanspreekt (terwijl ze duidelijk maken dat ze me wel aantrekkelijk vinden). Pff mijn tennisleraar, ik moet er niet aan denken! :')
pi_167893391
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:29 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik heb geen probleem met aangesproken worden door mannen, maar ik vraag me juist af waarom het superklein groepje mannen dat ik aantrekkelijk vind mij niet uit zichzelf aanspreekt (terwijl ze duidelijk maken dat ze me wel aantrekkelijk vinden). Pff mijn tennisleraar, ik moet er niet aan denken! :')
quote:
Dat zijn verlegen nerds die niets durven en meteen beginnen te rukken bij een berichtje...
pi_167893639
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

[..]

Nerds met bovengemiddeld uiterlijk (va. 8/10) zijn vaak niet zo verlegen in mijn beleving, maar ok, ik zal morgen een berichtje sturen. Vind het echt drie keer niks dat ik moet beginnen.. }:|
pi_167893692
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:59 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nerds met bovengemiddeld uiterlijk (va. 8/10) zijn vaak niet zo verlegen in mijn beleving, maar ok, ik zal morgen een berichtje sturen. Vind het echt drie keer niks dat ik moet beginnen.. }:|
Misschien lig je zaterdag wel bij een leuke vent in bed ;)
pi_167893695
quote:

[..]

Dan doe je het toch niet?

Haha de meeste die via app of site begonnen die deden een schot voor open goal opzetten:

"Hoe werkt dit dan?"
"Nouja we chatten nu"
"oh :@"
"Ghehe ben je echt zo lief?"
"1 manier om achter te komen"
"Hmm, zaterdag poolen in mijn dorp?"

Etc...

Als je dat niet wilt, toch echt de kroeg in of feesten van je vriendinnen bezoeken. Of de borrel van je werk
pi_167893822
quote:

[..]

Het komt nu allemaal over dat ze jou op hun blote knietjes mogen bedanken omdat jij ze een like hebt gegeven. Een héle like! Van jou! Niet normaal meer, nu zijn zij duidelijk wat aan je verschuldigd.
Zo komt het nu over hoe je in dit topic doet.

Zal ik jou een geheimpje vertellen.. Ook mannen hebben meer dan alleen jouw like. En dan kiezen ze dus eerder voor de leukere spontane dames die wel gewoon een gesprek beginnen.
pi_167893987
TS is er zeker zo eentje die dan ook helemaal niks aan het gesprek gaat bijdragen en verwacht dat de man het hele gesprek gaande houdt.
  donderdag 5 januari 2017 @ 01:52:20 #89
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167894073
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 01:36 schreef JaJammerJan het volgende:
TS is er zeker zo eentje die dan ook helemaal niks aan het gesprek gaat bijdragen en verwacht dat de man het hele gesprek gaande houdt.
Hmm ja. Ze komt zo niet over als een leuk persoon nee, daar zou ze eerder zich druk over moeten maken dan over ouderweste rolpatronen.
pi_167894375
Als ik een match heb op Tinder (als man), trek ik hoogstens mn wenkbrauwen op. Als het mij uitkomt, wil ik wel iets tikken of zo...

Kans is groot dat je niet hun enigste match bent, en dat die heren allang met iemand anders chatten / scharrelen /daten enz.

Het is een vleeskeuring : kutten gaan per kilo hoor !!
pi_167894500
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 01:18 schreef the85mc het volgende:

[..]

Het komt nu allemaal over dat ze jou op hun blote knietjes mogen bedanken omdat jij ze een like hebt gegeven. Een héle like! Van jou! Niet normaal meer, nu zijn zij duidelijk wat aan je verschuldigd.
Zo komt het nu over hoe je in dit topic doet.

Zal ik jou een geheimpje vertellen.. Ook mannen hebben meer dan alleen jouw like. En dan kiezen ze dus eerder voor de leukere spontane dames die wel gewoon een gesprek beginnen.
Dus een "hoi" vanuit die kant is teveel gevraagd? Dat ik niet spontaan zou zijn, wordt zo verklaard? Beginnen ze dan nooit een gesprek, of zit ik in de fase dat ze al druk zijn met scharrelen. Dat laatste hoef ik echt niet. :X
pi_167894526
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 04:25 schreef hengheng het volgende:
Als ik een match heb op Tinder (als man), trek ik hoogstens mn wenkbrauwen op. Als het mij uitkomt, wil ik wel iets tikken of zo...

Kans is groot dat je niet hun enigste match bent, en dat die heren allang met iemand anders chatten / scharrelen /daten enz.

Het is een vleeskeuring : kutten gaan per kilo hoor !!
Zo komt het over bij mij dat je niet zo kieskeurig bent. Als ik her en der een like had gegooid, had ik misschien wel 1000+ matches en zou ik ook mijn wenkbrauwen optrekken. Ben heel selectief geweest, in dat opzicht vind ik dit wel een teleurstelling.
pi_167894566
Het is wat, dat je niet direct op je wenken bedient wordt. High maintenance prinsesje. :s)
pi_167894576
quote:

[..]

Misschien is het een test om te kijken of ze niet weer met zo'n selectieve feminist te maken hebben. ;)

Het is wel erg effectief tot nu toe.
  donderdag 5 januari 2017 @ 07:12:36 #95
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167894600
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 06:30 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dus een "hoi" vanuit die kant is teveel gevraagd? Dat ik niet spontaan zou zijn, wordt zo verklaard? Beginnen ze dan nooit een gesprek, of zit ik in de fase dat ze al druk zijn met scharrelen. Dat laatste hoef ik echt niet. :X
Wil je een date regelen met iemand die je leuk lijkt of wil je stug volhouden aan je beeld van hoe menselijk baltsgedrag eruit zou moeten zien?
pi_167894608
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 06:35 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Zo komt het over bij mij dat je niet zo kieskeurig bent. Als ik her en der een like had gegooid, had ik misschien wel 1000+ matches en zou ik ook mijn wenkbrauwen optrekken. Ben heel selectief geweest, in dat opzicht vind ik dit wel een teleurstelling.
Die mannen weten toch niet dat jij niet her en der wat likes rondstrooit?
Misschien moet je in je profiel zetten dat je heel selectief bent en dat het dus zeer speciaal is als jij iemand liket. Is wel prikkelend voor een reactie. Of niet.
  donderdag 5 januari 2017 @ 07:19:03 #97
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167894625
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 07:14 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Die mannen weten toch niet dat jij niet her en der wat likes rondstrooit?
Misschien moet je in je profiel zetten dat je heel selectief bent en dat het dus zeer speciaal is als jij iemand liket. Is wel prikkelend voor een reactie. Of niet.
Nah. Ik loop zelf eerder warm voor een vriendelijke en spontanere 1e indruk... TS vergeet dat het 1e contact ook niet meer is dan precies dat. Als je al principieel gaat doen over wie er begint met een praatje maken dan hebben anderen vaak snel wel leukere matches gevonden.
  donderdag 5 januari 2017 @ 07:21:41 #98
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167894640
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Trashcanman op 05-01-2017 07:22:13 (Jezelf quoten :')) ]
pi_167894694
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 06:35 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Bah, diva gedrag.
pi_167894701
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 01:36 schreef JaJammerJan het volgende:
Ik val iig al in slaap van haar bijdrages in dit topic.
pi_167894711
quote:

[..]

En mannen hebben voor jou 15 alternatieven die wel meegegroeid zijn met 2017.
  donderdag 5 januari 2017 @ 08:44:18 #102
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_167895250
quote:

[..]

Ik gun jou geen relatie, mijn god :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_167895265
wat een kut post :')
pi_167895306
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Je kan toch wel inhaken op iets uit hun profiel?

[..]

Zelfde reden als waarom jij die mannen liked en niks durft te zeggen.
Ja dat wel! Maar de meesten hebben er niets in staan. Ik ook niet trouwens, moet ik ook maar eens gaan invullen :).
pi_167895388
O en om nog even to the point te komen.
Doe niet zo moeilijk en spreek die knappe mannen gewoon aan. Mannen kunnen het echt wel waarderen als jij het initiatief neemt. Dat laat ook zelfvertrouwen zien enz.
En verder, wat heb je te verliezen? :') Dat een knappe man misschien niet reageert? Next!
Je komt over alsof je over het paard getild bent. Dat is al een afknapper op zich.
pi_167895390
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:37 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik ben niet aan die app begonnen omdat ik seks wil met die jongens, maar ik wil gewoon de juiste persoon tegenkomen. Mannen met zo'n instelling - zoals jij die beschrijft - wil ik eigenlijk ook niet aanspreken. Ook mijn tijdsverspilling.
Je wilt toch gewoon lekker neuken :')
pi_167895538
Al die gefrustreerde maagden hier die los gaan met hun Happn frustraties :')
pi_167895565
quote:

[..]

oh dat is prima hoor, niet meedoen met de massa

maar de reden waarom die mannen jou niet aanspreken is... omdat ze al aangesproken worden door de andere vrouwen
op deze manier werk jij jezelf weg

kijk, het is prima om dit soort gedachtegoed te hebben
maar ik merk duidelijk aan je dat je het liever anders hebt
je vertikt het om te veranderen
en hoe langer dit duurt, hoe zuurder je wordt
want je snapt maar niet waarom mannen je niet aanspreken

je komt van een koude kermis thuis als je straks wel een relatie hebt en je je op deze manier verder blijft gedragen

verder, al die apps zijn om in contact te komen, de bedoeling is escaleren naar real life
en dan kun je veroverd worden
maar ik heb zomaar het idee dat jij je zelfs in real life zo standvastig en hardnekkig gaat opstellen
pi_167895589
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 06:30 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dus een "hoi" vanuit die kant is teveel gevraagd?
jij hebt echt geen recht om dit soort vragen te stellen

als jij het niet te veel gevraagd vindt, kun jij zelf ook een hoi sturen
maar nee, jij vertikt het
en dan wel een hoi terugverwachten, omdat het zooo makkelijk is

als een vrouw niet eens hoi wil zeggen omdat ze zich bevoorrecht voelt door haar kutje hoef ik die vrouw niet
opdonderen, voor jou tig anderen die zich wel normaal op kunnen stellen
pi_167896248
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:29 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Jij bent niet de enige die deze groep mannen leuk vindt. Sterker nog waarschijnlijk vinden de meeste vrouwen op Happn deze mannen leuk. Ze hebben daardoor voldoende keuze en daardoor vissen passieve vrouwen als jij achter het net.
pi_167896255
-dubbel-
pi_167897264
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 10:05 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Jij bent niet de enige die deze groep mannen leuk vindt. Sterker nog waarschijnlijk vinden de meeste vrouwen op Happn deze mannen leuk. Ze hebben daardoor voldoende keuze en daardoor vissen passieve vrouwen als jij achter het net.
Dit.
  donderdag 5 januari 2017 @ 11:04:58 #113
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167897288
Uiteindelijk heb je alleen jezelf er maar mee. Zo gebeurt er dus niks.

Welke regio zit je? Leeftijd?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 5 januari 2017 @ 11:18:29 #114
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_167897535
quote:

[..]

Denk nog maar eens terug aan deze post wanneer je straks op je 35ste verjaardag je vierde kat gaat ophalen bij het asiel.
pi_167897672
quote:

[..]

Wat een misplaatste arrogantie
pi_167897690
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 10:05 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Good point, ik ga maar een berichtje sturen. Zie van eentje dat hij ook graag duikt, even kijken of hij een beetje leuk praat. Als hij niet even gezellig terug doet, kan ik hem altijd nog verwijderen. Ik moet niet zo moeilijk doen. Maar gewoon best opvallend dat alle crushes geen contact maken!
pi_167897852
ze draait bij

wow

nice
pi_167898107
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 11:38 schreef kmkmmr het volgende:
ze draait bij

wow

nice
Mijn gedachte. :D
pi_167898269
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

^O^ *O*

Het zit haar te hoog in het bolletje.
pi_167898304
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 09:16 schreef kmkmmr het volgende:

[..]

oh dat is prima hoor, niet meedoen met de massa

maar de reden waarom die mannen jou niet aanspreken is... omdat ze al aangesproken worden door de andere vrouwen
op deze manier werk jij jezelf weg

kijk, het is prima om dit soort gedachtegoed te hebben
maar ik merk duidelijk aan je dat je het liever anders hebt
je vertikt het om te veranderen
en hoe langer dit duurt, hoe zuurder je wordt
want je snapt maar niet waarom mannen je niet aanspreken

je komt van een koude kermis thuis als je straks wel een relatie hebt en je je op deze manier verder blijft gedragen

verder, al die apps zijn om in contact te komen, de bedoeling is escaleren naar real life
en dan kun je veroverd worden
maar ik heb zomaar het idee dat jij je zelfs in real life zo standvastig en hardnekkig gaat opstellen
Klopt, moet me anders opstellen. Ben wel verwend in de praktijk moet ik toegeven, dan krijg je dit dus.
pi_167899713
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 09:00 schreef Daniane het volgende:
O en om nog even to the point te komen.
Doe niet zo moeilijk en spreek die knappe mannen gewoon aan. Mannen kunnen het echt wel waarderen als jij het initiatief neemt. Dat laat ook zelfvertrouwen zien enz.
En verder, wat heb je te verliezen? :') Dat een knappe man misschien niet reageert? Next!
Je komt over alsof je over het paard getild bent. Dat is al een afknapper op zich.
Dit is echt de eerste keer dat ik zelf echt initiatief neem om iemand te benaderen, tot nu hoefde ik geen poot uit te steken. Dus het voelt best gek... Ik heb naar vier mannen een berichtje gestuurd en de rest van mijn crushes verwijderd, omdat ik met de rest niets gemeenschappelijk heb eigenlijk. Even gezellig praten en anders verwijderen als het niet bevalt. Ik denk echt veel te moeilijk merk ik. :?
pi_167899866
quote:
9s.gif Op donderdag 5 januari 2017 07:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik val iig al in slaap van haar bijdrages in dit topic.
En keer op keer reageer je met iets onzinnigs, net als 2NutZ. Jullie zijn echt onbehandelbaar... # 2nutz2handle :')
pi_167901389
Iedereen valt TS aan maar ik begrijp haar wel, vrouwen willen dat er moeite voor ze gedaan worden. Misschien wat conservatief maar zo is TS. Ze gaat zichzelf een beetje veranderen en dan komt alles goed.
  donderdag 5 januari 2017 @ 14:40:09 #124
358523 IkStampOpTacos
pi_167901958
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 08:51 schreef Daniane het volgende:

[..]

Ja dat wel! Maar de meesten hebben er niets in staan. Ik ook niet trouwens, moet ik ook maar eens gaan invullen :).
Tja, als mensen dan gaan klagen dat anderen niks beters kunnen zeggen dan een 'hoi', is dat wel een beetje raar.
-
pi_167903407
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:15 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dit is echt de eerste keer dat ik zelf echt initiatief neem om iemand te benaderen, tot nu hoefde ik geen poot uit te steken. Dus het voelt best gek... Ik heb naar vier mannen een berichtje gestuurd en de rest van mijn crushes verwijderd, omdat ik met de rest niets gemeenschappelijk heb eigenlijk. Even gezellig praten en anders verwijderen als het niet bevalt. Ik denk echt veel te moeilijk merk ik. :?
Ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat voorheen ook niet deed hoor. ;) Maar een van mijn vorige relaties is bijvoorbeeld begonnen doordat ik op hem afstapte en een praatje met hem ging maken. We kenden elkaar wel, maar doordat ik die stap zette zag hij me wel staan en wilde hij me nog beter leren kennen. :) Het werkt.

Ja, vooral op zo'n platform heb je niets te verliezen. Je kent die mannen toch niet en hoe groot is de kans dat je ze ooit tegen komt als je een blauwtje loopt?
Komt goed.
pi_167904238
quote:
17s.gif Op donderdag 5 januari 2017 15:44 schreef Daniane het volgende:

[..]

Ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat voorheen ook niet deed hoor. ;) Maar een van mijn vorige relaties is bijvoorbeeld begonnen doordat ik op hem afstapte en een praatje met hem ging maken. We kenden elkaar wel, maar doordat ik die stap zette zag hij me wel staan en wilde hij me nog beter leren kennen. :) Het werkt.

Ja, vooral op zo'n platform heb je niets te verliezen. Je kent die mannen toch niet en hoe groot is de kans dat je ze ooit tegen komt als je een blauwtje loopt?
Komt goed.
Haha ja, thanks. Toch wel iets van zelfrespect dat ik niet wil verliezen ofzo. Ik denk dat ik het ga verwijderen allemaal als ze niet voor het weekend reageren, maar wel online zijn. Als ze te druk zijn met andere chicks, dan weet ik al dat het niks gaat worden met dit type. Ben benieuwd. :)
pi_167904347
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:16 schreef Kermit. het volgende:
Iedereen valt TS aan maar ik begrijp haar wel, vrouwen willen dat er moeite voor ze gedaan worden. Misschien wat conservatief maar zo is TS. Ze gaat zichzelf een beetje veranderen en dan komt alles goed.
;)

Hoeveel dagen zal ik de jongens geven? Misschien zullen ze niet vandaag of morgen reageren. Ik heb geen idee hoe dat online daten werkt eigenlijk, en wat de ongeschreven 'regels' zijn.
  donderdag 5 januari 2017 @ 16:32:45 #128
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167904473
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:16 schreef Kermit. het volgende:
Er is wel een grijs gebied tussen zelf jagen en prinsesje spelen idd, waarin het heel redelijk en normaal is dat je graag wil dat de ander laat merken je graag beter te willen kennen. Maar dat ik (en waarschijnlijk de rest ook) op TS in zat te hakken is omdat haar houding eerst nogal prinses-ish was. Dat je na contact leggen wil dat de ander je gewaardeerd laat voelen is uiteraard wel normaal.
pi_167905167
quote:

[..]

Komt door die feministische golf.. Mannen gaan er nu ook vanuit dat vrouwen wat meer initiatief nemen en mógen nemen.

Bij gelijkheid hoort dit ook.
pi_167905234
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:26 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

;)

Hoeveel dagen zal ik de jongens geven? Misschien zullen ze niet vandaag of morgen reageren. Ik heb geen idee hoe dat online daten werkt eigenlijk, en wat de ongeschreven 'regels' zijn.
Op knappe vrouwen wordt inderdaad gejaagd. Als je niet knap genoeg bent, moet je zelf een berichtje sturen, dan kan het nog wel goedkomen.

Het feit dat je geen berichten krijgt, zegt al genoeg.
pi_167905500
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:38 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Veelgebruikte strategie van mannen is om snel en oppervlakkig te liken/swipen. Pas als er een match uitkomt loont het pas om wat zorgvuldiger te kijken naar foto's/bio.

Dat zal hier ook wel gebeurt zijn, en dat ze geen gesprek beginnen geeft eigenlijk aan dat je dus te hoog mikt/ andere meiden aantrekkelijker voor hen zijn.
pi_167905526
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 17:16 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Op knappe vrouwen wordt inderdaad gejaagd. Als je niet knap genoeg bent, moet je zelf een berichtje sturen, dan kan het nog wel goedkomen.

Het feit dat je geen berichten krijgt, zegt al genoeg.
Nu vraag ik me wel af wat die jongens allemaal wel niet op straat tegenkomen...
pi_167905630
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:37 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Waarom zouden die mannen onder hun stand moeten daten en mag jij boven je stand daten?
Dat is egoïstisch.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_167905760
Als je ze nu al gaat opjagen met in de gaten houden hoe vaak ze online zijn en of ze snel reageren kan je net zo goed gelijk stoppen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_167905871
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:26 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

;)

Je hoeft niks meer te doen nadat je een bericht hebt gestuurd, wacht rustig af. Die ongeschreven regels moet je lak aan hebben, volg je gevoel tijdens de gesprekken en doe een beetje hard to get zodat je kan zien dat ze moeite voor je doen. Veel jongens zullen dan afvallen omdat ze vooral je lichaam willen hebben.
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:32 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Er is wel een grijs gebied tussen zelf jagen en prinsesje spelen idd, waarin het heel redelijk en normaal is dat je graag wil dat de ander laat merken je graag beter te willen kennen. Maar dat ik (en waarschijnlijk de rest ook) op TS in zat te hakken is omdat haar houding eerst nogal prinses-ish was. Dat je na contact leggen wil dat de ander je gewaardeerd laat voelen is uiteraard wel normaal.
TS is een typische vrouw, heel hard schreeuwen dat het op haar manier moet maar daarna toch bijdraaien.
pi_167905961
Die ongeschreven regeltjes zijn echt kinderachtig :')

"Even wachten voordat ik reageer, anders denkt hij dat ik hem in de gaten hou."

Terwijl ze bijna 24/7 met hun telefoon in de hand zitten..
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 5 januari 2017 @ 18:37:50 #137
416020 K44S
The bearded man
pi_167906944
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 17:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Jou zien ze blijkbaar letterlijk en figuurlijk niet staan.
pi_167907193
quote:

[..]

Het is Tinder, niet de straat. Er zijn online blijkbaar betere alternatieven dan jij.
pi_167909765
quote:

[..]

Had je vroeger wel een relatie gehad, zo ja hoe kwam je er aan?
  donderdag 5 januari 2017 @ 20:29:21 #140
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_167909833
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2017 17:54 schreef Aiciu het volgende:
Die ongeschreven regeltjes zijn echt kinderachtig :')

"Even wachten voordat ik reageer, anders denkt hij dat ik hem in de gaten hou."

Terwijl ze bijna 24/7 met hun telefoon in de hand zitten..
Waarheden dit. Niet op kunnen kijken van het scherm om een zesbaansweg over te steken, maar wel urenlang te druk om drie woorden te typen? Wat? :')
  donderdag 5 januari 2017 @ 21:00:02 #141
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_167910820
Wat een janktopic zeg

Spreek die gasten aan als je ze leuk vind
pi_167913992
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:21 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Haha ja, thanks. Toch wel iets van zelfrespect dat ik niet wil verliezen ofzo. Ik denk dat ik het ga verwijderen allemaal als ze niet voor het weekend reageren, maar wel online zijn. Als ze te druk zijn met andere chicks, dan weet ik al dat het niks gaat worden met dit type. Ben benieuwd. :)
Ja, het is ook niet leuk als iemand dan niet reageert...
Dan weet je inderdaad genoeg! Maar er zitten vast nog meer leuke mannen op Happn die wel praten :)!
pi_167914086
Ik begrijp niet waarom een aantal mensen hier zo negatief/ gefrustreerd reageert. Misschien een goed streven om op een degelijke manier te communiceren. Heb trouwens alleen internet wanneer ik wifi heb, om niet afhankelijk te zijn van mijn telefoon. Dus zit er een beperkt aantal momenten per dag op. Zo na een paar uur na een etentje zie ik dat ik gesprekken heb op Happn.

Ik ga ook niet verder op mijn uiterlijk in (ik zie dat ik hier en daar word uitgedaagd hehe) en ik weet dat ik meer dan prima in de markt lig.

Bedankt voor degenen die me hebben aangespoord minder hardnekkig te zijn in mijn visie, daar zat de crux. ;)

Succes iedereen! O+
pi_167914128
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 22:48 schreef TheInnocent het volgende:
Ik begrijp niet waarom een aantal mensen hier zo negatief/ gefrustreerd reageert. Misschien een goed streven om op een degelijke manier te communiceren. Heb trouwens alleen internet wanneer ik wifi heb, om niet afhankelijk te zijn van mijn telefoon. Dus zit er een beperkt aantal momenten per dag op. Zo na een paar uur na een etentje zie ik dat ik gesprekken heb op Happn.

Ik ga ook niet verder op mijn uiterlijk in (ik zie dat ik hier en daar word uitgedaagd hehe) en ik weet dat ik meer dan prima in de markt lig.

Bedankt voor degenen die me hebben aangespoord minder hardnekkig te zijn in mijn visie, daar zat de crux. ;)

Succes iedereen! O+
Als je nog wat van je Happn avonturen kwijt wil, kan je hier verder:

R&P / Het Grote 2017 Datingtopic #37
  vrijdag 6 januari 2017 @ 11:01:50 #145
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_167920354
_O-

wauw, wat een kortzichtigheid. gelukkig draait ze bij.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 11:28:52 #146
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_167921004
Ik vraag me af of TS een beetje een interessant profiel heeft op Happn. Meestal is het maar bar saai wat de klok slaat, en als je dan ook nog een prinsesje hebt die vindt dat jij de eerste stap moet zetten ook al is er totaal geen reden om die stap te zetten buiten een "wel ok uiterlijk" dan kan ik mij zo voorstellen dat het stil blijft...
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_167921013
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:15 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Leuk he, dat selectieve feminisme.
Ja gatverdamme.

Alleen wanneer het ze uitkomt.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:38:27 #148
64831 2NutZ
pi_167922387
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 22:48 schreef TheInnocent het volgende:

Succes iedereen! O+
Gefrustreerd door gedrag van mensen zoals jij denk ik. Dat die nog steeds bestaan. Heel jammer.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_167922744
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 22:46 schreef Daniane het volgende:

[..]

Ja, het is ook niet leuk als iemand dan niet reageert...
Dan weet je inderdaad genoeg! Maar er zitten vast nog meer leuke mannen op Happn die wel praten :)!
Klopt, twee zijn online geweest en hebben niet gereageerd. Die heb ik zojuist lekker verwijderd, simple as that. :)
pi_167923216
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:21 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

En keer op keer reageer je met iets onzinnigs, net als 2NutZ. Jullie zijn echt onbehandelbaar... # 2nutz2handle :')
Als je met onzinnig doelt op 'niet in mijn straatje', dan heb je een punt ja. Goed om te zien dat je bij aan het draaien bent trouwens.
pi_167923415
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als je met onzinnig doelt op 'niet in mijn straatje', dan heb je een punt ja. Goed om te zien dat je bij aan het draaien bent trouwens.
Naja, ik vind kritiek juist fijn en het geeft me beter inzicht in zaken. Het is de wijze waarop jullie reageren, vaak onnodig denigrerende opmerkingen makend. Ben blij dat ik minder kortzichtig ben geworden hierin, heb nu een leuk gesprek met mijn leukste en knapste match :)
pi_167923416
ik klikte op dit topic omdat ik net lekkere kipburger heb gegeten bij Omar
  vrijdag 6 januari 2017 @ 13:30:22 #153
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_167923432
quote:

[..]

oftewel je bent precies hetzelfde als de mannen die je veracht
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 6 januari 2017 @ 13:37:24 #154
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167923570
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:29 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Naja, ik vind kritiek juist fijn en het geeft me beter inzicht in zaken. Het is de wijze waarop jullie reageren, vaak onnodig denigrerende opmerkingen makend. Ben blij dat ik minder kortzichtig ben geworden hierin, heb nu een leuk gesprek met mijn leukste en knapste match :)
Kijk aan.
  Moderator vrijdag 6 januari 2017 @ 13:47:10 #155
16180 crew  CoolGuy
pi_167923769
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Zie reactie #8 in dit topic ;) Wel mooi dat ze toch nu zelf actie onderneemt.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 13:48:15 #156
157922 fathank
pi_167923788
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Zie reactie #8 in dit topic ;) Wel mooi dat ze toch nu zelf actie onderneemt.
ja ga toch geen 150 replies lezen :')
  Moderator vrijdag 6 januari 2017 @ 13:48:58 #157
16180 crew  CoolGuy
pi_167923806
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:48 schreef fathank het volgende:

[..]

ja ga toch geen 150 replies lezen :')
Nee gewoon direct met gestrekt been er in is beter he ;)
pi_167923876
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

leg extension 101 deze man
  vrijdag 6 januari 2017 @ 14:05:23 #159
157922 fathank
pi_167924132
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nouja vond dit nou niet echt gestrekt been zeg maar. Het was geen Bouaouzannetje.
pi_167933135
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik veracht niemand, vind mannen iha juist leuk. Probeer hier achter een bepaald gedrag te komen.
pi_167933244
quote:

[..]

Seksist :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 20:25:04 #162
451005 Grems
Clown World
pi_167933321
quote:

[..]

Jawel hoor, je bent alleen niet aantrekkelijk genoeg.
pi_167933607
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 20:20 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik veracht niemand, vind mannen iha juist leuk. Probeer hier achter een bepaald gedrag te komen.
Ik denk dat je dat moet vragen aan de mannen die Happn gebruiken. Het kan zijn dat ze bedolven worden onder de matches, kan zijn dat ze er met andere intenties in staan dan jij. Online-dating is nou eenmaal een mijnenveld. Wees kritsch, ga chatten en leer zo snel mogelijk iemand kennen. Alleen dan weet je of het echt een match kan zijn. Meestal weet je binnen vijf minuten dat het toch niet je type is en dan kun je zo iemand doorstrepen. Als je geen contact maakt weet je dat nooit.
pi_167934054
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 20:33 schreef jaha het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat moet vragen aan de mannen die Happn gebruiken. Het kan zijn dat ze bedolven worden onder de matches, kan zijn dat ze er met andere intenties in staan dan jij. Online-dating is nou eenmaal een mijnenveld. Wees kritsch, ga chatten en leer zo snel mogelijk iemand kennen. Alleen dan weet je of het echt een match kan zijn. Meestal weet je binnen vijf minuten dat het toch niet je type is en dan kun je zo iemand doorstrepen. Als je geen contact maakt weet je dat nooit.
Hmm ja, kan inderdaad liggen aan wat ze willen. Ik heb niet het scharreltype profiel, denk dat ik dan automatisch minder aanlokkelijk ben dan iemand met de benen en borsten bloot, met als kers op de taart: de lippen getuit.
pi_167934390
Als je een serieuzer type bent (wilt zijn) dan de andere meiden op de site, dan moet je natuurlijk ook serieuzer overkomen. Dan zul je dus zelf in ieder geval het gesprek moeten beginnen. Verleiden of verleid worden komt later pas.
pi_167934787
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 20:53 schreef jaha het volgende:
Als je een serieuzer type bent (wilt zijn) dan de andere meiden op de site, dan moet je natuurlijk ook serieuzer overkomen. Dan zul je dus zelf in ieder geval het gesprek moeten beginnen. Verleiden of verleid worden komt later pas.
Ja, heb uiteindelijk een gesprek gestart en het is best een leuk gesprek geworden! Eigenlijk zou ik best willen weten hoe het profiel van de meeste vrouwen er uit ziet, wat voor boodschap ze afgeven aan mannen. :P
  vrijdag 6 januari 2017 @ 21:25:52 #167
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167935702
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 21:03 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ja, heb uiteindelijk een gesprek gestart en het is best een leuk gesprek geworden! Eigenlijk zou ik best willen weten hoe het profiel van de meeste vrouwen er uit ziet, wat voor boodschap ze afgeven aan mannen. :P
Even je instellingen aanpassen en vrouwen swipen? Of kan dat met happn niet?
pi_167936210
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 21:25 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Bij Happn kan je alleen met elkaar praten op het moment dat je elkaar hebt geliked (dan heb je een "crush"). Als je wanhopig bent en/ of per se gezien wil worden, dan stuur je een charm. Je ziet mensen in de buurt verschijnen die deze app gebruiken, en dan kan je kiezen een like of charm te sturen naat iemand die je bevalt. Zo werkt het.
pi_167936268
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 21:25 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik gaf net geen antwoord op je vraag sorry :p nee, dan kom ik alleen lesbiennes of biseksuelen tegen. Vrouwen die op vrouwen vallen verkopen zichzelf misschien anders?
  vrijdag 6 januari 2017 @ 21:50:38 #170
451005 Grems
Clown World
pi_167936668
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 20:44 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hmm ja, kan inderdaad liggen aan wat ze willen. Ik heb niet het scharreltype profiel, denk dat ik dan automatisch minder aanlokkelijk ben dan iemand met de benen en borsten bloot, met als kers op de taart: de lippen getuit.
De drempel voor ( zeker dit type ) mannen om een vrouw te willen neuken is veel lager dan de drempel om er daadwerkelijk moeite voor te doen.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 21:54:22 #171
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167936815
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 21:39 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik gaf net geen antwoord op je vraag sorry :p nee, dan kom ik alleen lesbiennes of biseksuelen tegen. Vrouwen die op vrouwen vallen verkopen zichzelf misschien anders?
Via andere datingsites kun je wel profielen van heteroseksuele geslachtsgenootjes bekijken (bij okcupid kan dat iig wel, de rest geen idee)
pi_167939842
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 21:03 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat ze allemaal heel speciaal, dit is een veel voorkomende bio:
Dansjes met vriendinnen, netflixen, reizen, sporten (heel af en toe hihi), genieten van het leven. blabla

Totaal niet uitnodigend al die dames met hetzelfde innerlijk. ;(
  vrijdag 6 januari 2017 @ 23:50:52 #173
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167940130
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 23:36 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Dansjes met vriendinnen, netflixen, reizen, sporten (heel af en toe hihi), genieten van het leven. blabla

Sowieso halen velen alles uit het leven wat er in zit :D

Enige blijk van zelfspot of toffe popreferentie reageer ik iig wel veel sneller op.
pi_167942080
quote:

[..]

Met andere woorden: "ik durf het zelf niet dus verschuil ik me achter m'n geslacht."
pi_167960774
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 23:36 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Haha tekst blijft ook minder boeiend dan de foto's he, of vind je de foto's ook niet boeiend?
pi_167963423
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 21:05 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Haha tekst blijft ook minder boeiend dan de foto's he, of vind je de foto's ook niet boeiend?
Hier even een lijstje van waar de foto's zijn gemaakt of wat de context is

- in jurk op een gala met vriendinnen
- in sloeberkleding op een berg met een mooi uitzicht
- met een wijntje ergens op het terras
- met een snapchat filter

Niet dat jongens zo origineel zijn ;')
Hoe is het met de jongens?
pi_167964909
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 22:28 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Hier even een lijstje van waar de foto's zijn gemaakt of wat de context is

- in jurk op een gala met vriendinnen
- in sloeberkleding op een berg met een mooi uitzicht
- met een wijntje ergens op het terras
- met een snapchat filter

Niet dat jongens zo origineel zijn ;')
Hoe is het met de jongens?
Haha, ja dan verschillen ze niet veel van de mannen iha. Je hoeft alleen wijn te vervangen door bier met vrienden, en galajurkfoto door selfie zonder filter (dat is dan hun pf). Deze mannen vind ik de standaard en niet zo interessant om te liken. :p

Profiel van mannen die ik heb geliked: hebben geen selfie gemaakt, maar de foto is genomen door iemand anders die ze heeft betrapt terwijl ze aan het lachen waren (knap hoofd met mooie en vriendelijke lach). Verder hebben ze heel weinig foto's (max. 4), waaruit ik kan afleiden dat ze geen fan van zichzelf zijn of te hard hun best doen om op te willen vallen. Tot slot hebben ze een actiefoto (een talent of passie die ze hebben, bijv. een tennisser zet een professioneel genomen foto van zijn opslag, gepassioneerde mannen zijn echt +1!) en een natuurfoto met mooi uitzicht waar je het hele lichaam op ziet staan (ook belangrijk). Liever geen afgezaagde tekst erbij, meer info over de persoon kom ik liever later achter. Ze laten trouwens ook zien waar ze hebben gestudeerd. Heb liever niet dat ze pronken met hun functie, dat vind ik ook weer zo'n afknapper (mannen zijn dan arrogant vaak en hebben een minderwaardigheidscomplex, en dat ze op die wijze een chick willen regelen getuigt ook niet echt van klasse).

Zo hele waslijst is het geworden haha :@
pi_167978747
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 02:08 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Met andere woorden: "ik durf het zelf niet dus verschuil ik me achter m'n geslacht."
Nee, ik ben niet bang om te praten hoor haha. Het is een principieel iets waar ik voor het eerst een beetje afstand van heb gedaan. Gewoon teveel verwend irl denk ik.
pi_167978963
quote:

[..]

:') de hypocrisie
  zondag 8 januari 2017 @ 15:58:37 #180
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167978994
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2017 15:57 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

:') de hypocrisie
Ze is inmiddels al tot de conclusie gekomen dat die houding niet werkt. Maar hak gerust verder :D
pi_167979569
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 23:16 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Haha, ja dan verschillen ze niet veel van de mannen iha. Je hoeft alleen wijn te vervangen door bier met vrienden, en galajurkfoto door selfie zonder filter (dat is dan hun pf). Deze mannen vind ik de standaard en niet zo interessant om te liken. :p

Profiel van mannen die ik heb geliked: hebben geen selfie gemaakt, maar de foto is genomen door iemand anders die ze heeft betrapt terwijl ze aan het lachen waren (knap hoofd met mooie en vriendelijke lach). Verder hebben ze heel weinig foto's (max. 4), waaruit ik kan afleiden dat ze geen fan van zichzelf zijn of te hard hun best doen om op te willen vallen. Tot slot hebben ze een actiefoto (een talent of passie die ze hebben, bijv. een tennisser zet een professioneel genomen foto van zijn opslag, gepassioneerde mannen zijn echt +1!) en een natuurfoto met mooi uitzicht waar je het hele lichaam op ziet staan (ook belangrijk). Liever geen afgezaagde tekst erbij, meer info over de persoon kom ik liever later achter. Ze laten trouwens ook zien waar ze hebben gestudeerd. Heb liever niet dat ze pronken met hun functie, dat vind ik ook weer zo'n afknapper (mannen zijn dan arrogant vaak en hebben een minderwaardigheidscomplex, en dat ze op die wijze een chick willen regelen getuigt ook niet echt van klasse).

Ik zit ook zo wel in elkaar bij het liken van mannen. :P Ik kan bescheidenheid op foto's en qua tekst enorm waarderen.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_167979736
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 16:28 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ik zit ook zo wel in elkaar bij het liken van mannen. :P Ik kan bescheidenheid op foto's en qua tekst enorm waarderen.
Ik denk dat ik hier een klein vrouwengeheimpje heb verklapt :p over hoe wij kunnen denken. Nou mannen, doe er je voordeel mee haha.
pi_167979800
quote:

[..]
Heb liever niet dat ze pronken met hun functie, dat vind ik ook weer zo'n afknapper (mannen zijn dan arrogant vaak en hebben een minderwaardigheidscomplex, en dat ze op die wijze een chick willen regelen getuigt ook niet echt van klasse).

oh :{
  zondag 8 januari 2017 @ 16:55:59 #184
451005 Grems
Clown World
pi_167980185
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 16:37 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik denk dat ik hier een klein vrouwengeheimpje heb verklapt :p over hoe wij kunnen denken. Nou mannen, doe er je voordeel mee haha.
Dat vrouwen op gepassioneerde, afgestudeerde mannen met goed lichaam, knap hoofd en mooie glimlach vallen is volgens mij geen geheim.
pi_167980262
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 16:55 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat vrouwen op gepassioneerde, afgestudeerde mannen met goed lichaam, knap hoofd en mooie glimlach vallen is volgens mij geen geheim.
Nee, het is hoe zo'n vent zich presenteert. De mannen die dat zijn maar ook vol van zichzelf zijn like ik niet en irl raak ik ook snel verveeld van ze.
  zondag 8 januari 2017 @ 17:03:44 #186
451005 Grems
Clown World
pi_167980419
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 16:58 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nee, het is hoe zo'n vent zich presenteert. De mannen die dat zijn maar ook vol van zichzelf zijn like ik niet en irl raak ik ook snel verveeld van ze.
Aldus de persoon die zich tot enkele pagina's terug nog te goed voelde om iemand aan te spreken :')

Nee daar missen ze veel aan, die mannen.
pi_167980473
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 17:03 schreef Grems het volgende:

[..]

Aldus de persoon die zich tot enkele pagina's terug nog te goed voelde om iemand aan te spreken :')

Ik merk wel een beetje dat TheInnocent een erg dominante vrouw is. Dat waardeer ik enorm.
pi_168096799
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 17:03 schreef Grems het volgende:

[..]

Ja best gek he, sindsdien heb ik dagelijks gesprekken. Anders was er helemaal niets van gekomen (met mijn vorige houding). :P
pi_168097248
Wel goed van ts dat ze haar mening en gedrag heeft bijgesteld.

Helaas moet ik de cynische opmerking die ik klaar had liggen nu achterwege laten.
pi_168098740
quote:
2s.gif Op zondag 8 januari 2017 17:05 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ik merk wel een beetje dat TheInnocent een erg dominante vrouw is. Dat waardeer ik enorm.
DM haar maar plat dan :)
pi_168098854
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

DM haar maar plat dan :)
Al gedaan ^O^ Alleen te veel issues kwam ik recent achter dus ik haak af.
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 10:53:46 #192
16180 crew  CoolGuy
pi_168098936
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:50 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Al gedaan ^O^ Alleen te veel issues kwam ik recent achter dus ik haak af.
Ja, das beter dan een blauwtje lopen he.
pi_168098949
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, das beter dan een blauwtje lopen he.
Oh daar heb ik geen problemen meer mee :')
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 10:56:43 #194
16180 crew  CoolGuy
pi_168098998
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:54 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Oh daar heb ik geen problemen meer mee :')
Nou dát scheelt dan in ieder geval weer. Ook dát went wou je zeggen? ;)
pi_168099022
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou dát scheelt dan in ieder geval weer. Ook dát went wou je zeggen? ;)
goed gezien! Wist je dat niet?
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 10:58:37 #196
16180 crew  CoolGuy
pi_168099040
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:57 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

goed gezien! Wist je dat niet?
Nee, maar dat komt wellicht omdat ik niet zó vaak ben afgewezen dat ik daar aan ben gaan wennen ;)
pi_168099085
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, maar dat komt wellicht omdat ik niet zó vaak ben afgewezen dat ik daar aan ben gaan wennen ;)
zo, jij bent echt alpha!
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 11:02:01 #198
16180 crew  CoolGuy
pi_168099107
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:00 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

zo, jij bent echt alpha!
Dat is hoe jij het wil uitleggen, maar je zou ook kunnen bedenken dat dat komt omdat ik niet zo vaak een vrouw versierd heb ;) Niet direct zo gebeten reageren ;)
pi_168099144
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is hoe jij het wil uitleggen, maar je zou ook kunnen bedenken dat dat komt omdat ik niet zo vaak een vrouw versierd heb ;) Niet direct zo gebeten reageren ;)
weet ik wel, anders zat je niet op FOK! ;)
pi_168099205
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik heb nooit een blauwtje gelopen, maar ook nooit echt de behoefte of kans gehad zelf iemand beginnen te versieren :P normaal beginnen jullie mannen altijd, behalve die leuke jongen bij Happn voor wie ik een uitzondering heb gemaakt.. ben benieuwd wat dat wordt.
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 11:08:49 #201
16180 crew  CoolGuy
pi_168099250
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:03 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Dat weet je dan verkeerd, ik word nl altijd versierd ;) just kidding, Ik heb het zelf uiteraard ook wel gedaan/geprobeerd, soms met succes, soms ook niet, maar nooit zo vaak zonder succes dat ik daar aan ben gaan wennen ;)
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 11:09:39 #202
16180 crew  CoolGuy
pi_168099265
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:06 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik heb nooit een blauwtje gelopen, maar ook nooit echt de behoefte of kans gehad zelf iemand beginnen te versieren :P normaal beginnen jullie mannen altijd, behalve die leuke jongen bij Happn voor wie ik een uitzondering heb gemaakt.. ben benieuwd wat dat wordt.
Mijn huidige vriendin heeft mij versierd :P In niet mis te verstane bewoordingen ook, want ik pik een hint nog niet op als ie me in m'n gezicht slaat, maar goed, eind van het liedje: we trouwen dit jaar :P
pi_168099278
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Mijn huidige vriendin heeft mij versierd :P In niet mis te verstane bewoordingen ook, want ik pik een hint nog niet op als ie me in m'n gezicht slaat, maar goed, eind van het liedje: we trouwen dit jaar :P
gefeliciteerd!
pi_168099286
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:06 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Als vrouw kan je ook lastig een blauwtje lopen. Mannen zijn altijd wel dtf (behalve als ze een vriendin/vrouw hebben uiteraard)
pi_168099293
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:03 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Niet iedereen op fok is een (maagdelijke) autist dopfles, ook wij willen soms ons ei kwijt en types als jij een beetje narren. :P
pi_168099313
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:11 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Niet iedereen op fok is een (maagdelijke) autist dopfles, ook wij willen soms ons ei kwijt en types als jij een beetje narren. :P
Oh? ik dacht dat dit het autistenforum was, zit ik verkeerd? :{
pi_168099341
quote:

[..]

hoe versierde ze je dan?
pi_168099391
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:12 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Neh, verwaande prinsesforum. Hier loop je alleen maar meer kans op een blauwtje, maar je bent ook niet veel anders gewend. ;)
pi_168099417
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:16 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Neh, verwaande prinsesforum. Hier loop je alleen maar meer kans op een blauwtje, maar je bent ook niet veel anders gewend. ;)
Ik voel mij hier helemaal thuis inderdaad. Niet dat ik irl vrouwen aanspreek.
pi_168099550
quote:

[..]

Zo zo! ;) Ik neem aan dat je al vanaf moment 1 helemaal weg was van haar, maar dat je niet durfde te versieren. En dat zal vast ook niet via Happn zijn.. gelukkig zijn mijn gesprekken met de boy nog leuk en niet seksueel getint ofzo (dat is volgens mij code voor niet serieus?)
pi_168099593
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:23 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Zo zo! ;) Ik neem aan dat je al vanaf moment 1 helemaal weg was van haar, maar dat je niet durfde te versieren. En dat zal vast ook niet via Happn zijn.. gelukkig zijn mijn gesprekken met de boy nog leuk en niet seksueel getint ofzo (dat is volgens mij code voor niet serieus?)
Bij mij laat ik de chicks altijd beginnen met het seksueel getinte, wat altijd verassend snel gebeurt na het zien van mijn pics.

Wat wel afhangt van het niveau. Mbo chicks zijn vaak sneller dan de wat hoger opgeleide :')
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 11:25:33 #212
16180 crew  CoolGuy
pi_168099596
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:23 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Niet via Flabbr of soortgelijk nee. Ik was wel flabbergasted toen ik haar zag ja, maar toen bleek dat haar karakter ook tof was wilde ik haar versieren, in ieder geval een poging wagen, maar ik kreeg daar de kans niet voor want ze vertelde me dat ze me zag zitten en een date met me wilde. Nou, die kon ze krijgen die date :P
pi_168099908
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Niet via Flabbr of soortgelijk nee. Ik was wel flabbergasted toen ik haar zag ja, maar toen bleek dat haar karakter ook tof was wilde ik haar versieren, in ieder geval een poging wagen, maar ik kreeg daar de kans niet voor want ze vertelde me dat ze me zag zitten en een date met me wilde. Nou, die kon ze krijgen die date :P
Haha dat is wel bijzonder :p en had je toen groots uitgepakt voor de eerste date? Die mocht je wel zelf bedenken toch!? :P
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 11:47:51 #214
16180 crew  CoolGuy
pi_168100074
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:40 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Haha dat is wel bijzonder :p en had je toen groots uitgepakt voor de eerste date? Die mocht je wel zelf bedenken toch!? :P
Groots uitgepakt? Natuurlijk niet, we zijn een hapje gaan eten, want een filmpje doen is niet handig ,want je zit 2 uur naast elkaar en praat nauwelijks, dus leek eten me handiger. Ze zag me toch al zitten ;) alsof ik dan wil dat ze me leuker gaat vinden, alleen maar omdat ik groots uitpak. Het moet om mij gaan, niet om wat ik wel of niet doe joh :)
pi_168100252
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:10 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Als vrouw kan je ook lastig een blauwtje lopen. Mannen zijn altijd wel dtf
Want alle vrouwen willen alleen maar geneukt worden idd :') vrouwen lopen net zo goed blauwtjes, viva forum stikt van de 'ik vind een man leuk maar hij wil alleen seks :'( ' topics
pi_168101674
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:55 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Want alle vrouwen willen alleen maar geneukt worden idd :') vrouwen lopen net zo goed blauwtjes, viva forum stikt van de 'ik vind een man leuk maar hij wil alleen seks :'( ' topics
Dat zijn ander soort blauwtjes dan van de gemiddelde Fokker!

Bij hen willen vrouwen niets, ook geen seks!
pi_168101847
@TS wat voor opleidingsniveau heb je?

Zelf doe ik master wo maar ik beland 9/10 keer met een mbo chick. Wat kan ik doen om meer dames van mijn niveau te bereiken en te regelen?
pi_168102502
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 13:19 schreef Kermit. het volgende:

Zelf doe ik master wo maar ik beland 9/10 keer met een mbo chick. Wat kan ik doen om meer dames van mijn niveau te bereiken en te regelen?
Lid worden van het corps of van de studenten hockey vereniging
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 13:53:16 #219
16180 crew  CoolGuy
pi_168102543
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 13:19 schreef Kermit. het volgende:

Als je die vraag moet stellen past die mbo chick prima bij je ;)
pi_168102729
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 13:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat zijn ander soort blauwtjes dan van de gemiddelde Fokker!

Bij hen willen vrouwen niets, ook geen seks!
Misschien moeten ze dan maar eens een man proberen :D
pi_168102766
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 14:02 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Misschien moeten ze dan maar eens een man proberen :D
:')
pi_168102891
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Groots uitgepakt? Natuurlijk niet, we zijn een hapje gaan eten, want een filmpje doen is niet handig ,want je zit 2 uur naast elkaar en praat nauwelijks, dus leek eten me handiger. Ze zag me toch al zitten ;) alsof ik dan wil dat ze me leuker gaat vinden, alleen maar omdat ik groots uitpak. Het moet om mij gaan, niet om wat ik wel of niet doe joh :)
Je hebt gelijk. Ik vind mijn dates soms ook wel over the top, zoals een tweede date of derde date naar het buitenland. Zou gewoon een boswandeling heerlijk vinden.. wat heeft je eigenlijk doen beseffen dat je wilde trouwen? Hoe weet jij (of denk je te weten) dat zij voor jou de juiste persoon is?
pi_168102995
quote:

[..]

Dat komt omdat die vrouwen te snel seks hebben en geen afspraken maken. Eigenlijk ook beetje eigen schuld he dat die mannen zo zijn, vind je niet?
pi_168103087
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 14:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat komt omdat die vrouwen te snel seks hebben en geen afspraken maken. Eigenlijk ook beetje eigen schuld he dat die mannen zo zijn, vind je niet?
Tja als iemand haar benen spreidt terwijl ze geen seks wil zonder relatie, is ze wel een beetje simpel idd :D
pi_168103172
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 13:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat heb ik geprobeerd maar ik voel mezelf niet op mijn gemak bij een groep met bepaalde regels en machtsverhoudingen zoals een sekte. Verder zijn dat soort dames ook erg mainstream en denken ze alles te zijn
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 13:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je die vraag moet stellen past die mbo chick prima bij je ;)
Haha waarom dat?
pi_168103212
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 13:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nounou, je hoeft niet meteen grof te worden en de boel te laten escaleren. Je kan ook gewoon uitgaan en een gesprek aangaan met bitches en dan merk je snel genoeg of ze intelligent zijn of niet.
Conscience do cost.
pi_168103259
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 14:22 schreef ems. het volgende:

[..]

Nounou, je hoeft niet meteen grof te worden en de boel te laten escaleren. Je kan ook gewoon uitgaan en een gesprek aangaan met bitches en dan merk je snel genoeg of ze intelligent zijn of niet.
Vrouwen bitches noemen :N verder wel goede tip.
pi_168103319
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 14:24 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Vrouwen bitches noemen :N verder wel goede tip.
Ik had het niet over vrouwen, ik had het over bitches. Beetje laag van je om te insinueren dat alle vrouwen bitches zijn!
Conscience do cost.
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 14:59:18 #229
16180 crew  CoolGuy
pi_168104088
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 14:10 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik vind mijn dates soms ook wel over the top, zoals een tweede date of derde date naar het buitenland. Zou gewoon een boswandeling heerlijk vinden.. wat heeft je eigenlijk doen beseffen dat je wilde trouwen? Hoe weet jij (of denk je te weten) dat zij voor jou de juiste persoon is?
Oh dat hebben wij gedaan, maar dat is niet moeilijk want ik woon ontzettend dicht bij de Duitse grens, en mijn vriendin IS Duits, dus als je dan de volgende date hebt dan kan dat zomaar zijn dat dat in Duitsland is ;) maar dat is vast niet wat jij bedoelde :P

Er is geen specifiek iets wat me dat heeft doen besluiten te trouwen, zo van 'dit of dat heeft me dat doen besluiten'. Het is alles samen. Soms heb je een gevoel van 'dit zit heel erg goed', en dat heb ik bij haar, elke dag. Zij is het.

Dat wist ik niet toen ik haar leerde kennen natuurlijk, maar toen haar zag kreeg ik knikkende knieën, instantly. Ik wist geen woord uit te brengen toen ze naar me lachte die eerste keer. Ik stond te stuntelen, ik was echt van m'n stuk gebracht :') 8)7

En toen leerde ik haar gaandeweg kennen, want zij wilde met mij daten, en waar ik in eerste instantie een beetje had verwacht dat ze een beetje verwaand zou zijn, gebaseerd op haar uiterlijk, was ze dat totaal niet, zo bleek al heel snel. Zacht, heel lief, heel veel humor, down to earth, en zo kan ik nog wel even doorgaan, maar om kort te gaan, zoals ik al zei;

she's it.
pi_168104220
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 14:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh dat hebben wij gedaan, maar dat is niet moeilijk want ik woon ontzettend dicht bij de Duitse grens, en mijn vriendin IS Duits, dus als je dan de volgende date hebt dan kan dat zomaar zijn dat dat in Duitsland is ;) maar dat is vast niet wat jij bedoelde :P

Er is geen specifiek iets wat me dat heeft doen besluiten te trouwen, zo van 'dit of dat heeft me dat doen besluiten'. Het is alles samen. Soms heb je een gevoel van 'dit zit heel erg goed', en dat heb ik bij haar, elke dag. Zij is het.

Dat wist ik niet toen ik haar leerde kennen natuurlijk, maar toen haar zag kreeg ik knikkende knieën, instantly. Ik wist geen woord uit te brengen toen ze naar me lachte die eerste keer. Ik stond te stuntelen, ik was echt van m'n stuk gebracht :') 8)7

En toen leerde ik haar gaandeweg kennen, want zij wilde met mij daten, en waar ik in eerste instantie een beetje had verwacht dat ze een beetje verwaand zou zijn, gebaseerd op haar uiterlijk, was ze dat totaal niet, zo bleek al heel snel. Zacht, heel lief, heel veel humor, down to earth, en zo kan ik nog wel even doorgaan, maar om kort te gaan, zoals ik al zei;

she's it.
Wauw, leuk om te lezen. :) Ben je eerst met haar gaan samenwonen? En hoe lang heb je een relatie (was dat in de eerste fase van daten)?
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 15:07:32 #231
16180 crew  CoolGuy
pi_168104268
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:04 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Wauw, leuk om te lezen. :) Ben je eerst met haar gaan samenwonen? En hoe lang heb je een relatie (was dat in de eerste fase van daten)?
Was wat precies in de eerste fase van daten? :) Ja, wij wonen samen ja, en tegen de tijd dat wij trouwen zijn we 3,5 jaar samen ongeveer :)
pi_168104303
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Was wat precies in de eerste fase van daten? :) Ja, wij wonen samen ja, en tegen de tijd dat wij trouwen zijn we 3,5 jaar samen ongeveer :)
Ik denk zo tussen 2 tot 5 dates, meestal wordt het daarns wat serieuzer en vaak exclusief bij mannen denk ik.
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 15:17:52 #233
16180 crew  CoolGuy
pi_168104477
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:09 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik denk zo tussen 2 tot 5 dates, meestal wordt het daarns wat serieuzer en vaak exclusief bij mannen denk ik.
Oh dat bedoel je. Nou ja, kijk, je kunt iemand ontzettend aantrekkelijk vinden, maar dat wil niet zeggen dat het ook relatiemateriaal is he. Na de eerste date is wel duidelijk of er in ieder geval nog een vervolgdate komt.

Dat was ook mooi. Na dat etentje reden we dus terug naar mijn huis, en ergens dringt zich dan de vraag op van 'en nu?' en dat vragen is altijd een beetje een raar moment natuurlijk. Ik wilde die vervolgdate wel, maar ja, hoe vraag je dat he?

Dat voelde ze aan, want ze zei gewoon, hey, ik weet een leuk tentje waar je ook lekker kunt eten, wat als we volgend weekend daar heen gaan? *knipoog* Dus toen kwam er in ieder geval al een 2e date.
pi_168104748
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh dat bedoel je. Nou ja, kijk, je kunt iemand ontzettend aantrekkelijk vinden, maar dat wil niet zeggen dat het ook relatiemateriaal is he. Na de eerste date is wel duidelijk of er in ieder geval nog een vervolgdate komt.

Dat was ook mooi. Na dat etentje reden we dus terug naar mijn huis, en ergens dringt zich dan de vraag op van 'en nu?' en dat vragen is altijd een beetje een raar moment natuurlijk. Ik wilde die vervolgdate wel, maar ja, hoe vraag je dat he?

Dat voelde ze aan, want ze zei gewoon, hey, ik weet een leuk tentje waar je ook lekker kunt eten, wat als we volgend weekend daar heen gaan? *knipoog* Dus toen kwam er in ieder geval al een 2e date.
Haha ik vind het echt leuk dat je jebt onthouden hoe het allemaal is verlopen :P de mannen uit mijn omgeving vertellen me niet zoveel op dat gebied. Kan je me ook vertellen hoe ik kan merken of een man mij als relatiemateriaal ziet? Zijn er bepaalde gedragingen of vragen die worden gesteld. Heb daar best veel moeite mee, waardoor ik het mezelf heel moeilijk maak. Ik wil eigenlijk niet in een val trappen oid.
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 16:07:45 #235
16180 crew  CoolGuy
pi_168105649
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 15:29 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Haha ik vind het echt leuk dat je jebt onthouden hoe het allemaal is verlopen :P de mannen uit mijn omgeving vertellen me niet zoveel op dat gebied. Kan je me ook vertellen hoe ik kan merken of een man mij als relatiemateriaal ziet? Zijn er bepaalde gedragingen of vragen die worden gesteld. Heb daar best veel moeite mee, waardoor ik het mezelf heel moeilijk maak. Ik wil eigenlijk niet in een val trappen oid.
Er is geen ene manier die magisch is. Het hangt van jou af. van de man, van de situatie, van zoveel dingen. Over het algemeen schijnt het zo te zijn dat een man die niet afhaakt als er op de 1e date geen seks is, een man is die geïnteresseerd is in de vrouw, niet alleen in haar neuken. Dat geeft geen garantie dat ie blijft als er dan vervolgens wel seks is natuurlijk, maar goed :P

Het punt is dat vrouwen goed toneel kunnen spelen, maar mannen ook. Als je zeker wil weten dat je nooit in een val trapt moet je gewoon niet daten, want dan kan dat ook niet gebeuren. Aan de andere kant loop je dan ook veel mis natuurlijk.

Een man die oprecht in jou is geïnteresseerd, die laat die interesse ook merken, en dat gaat dan verder dan alleen je verpakking. Maar dat is geen garantie, want je hebt geen garanties. Als je 'the game of love' wil spelen zul je bereid moeten zijn ook te verliezen.

Wat betreft wat ik nog weet...ik weet alles nog. Hoe ze er uit zag, hoe ze keek, hoe ze lachte, wat ze zei, hoe ze het zei, wat ze vertelde, wat ze niet vertelde maar wel zo was, hoe ze rook etc.

Ik heb geen zin om alle details vrij te geven, maar zij woonde niet bij mij in de buurt, maar via mutual friends etc etc, dus toen die date kwam vroeg ik haar of ze bij mij wilde blijven slapen zodat ze niet 's avonds nog naar huis hoefde te rijden. Ik bedoelde daar niets mee, dat heb ik ook gezegd, ik heb haar aangeboden in mijn bed te slapen, en dan zou ik beneden op de bank blijven slapen. And so it happened.

Ze is de dag erna naar huis gegaan, en toen we bij haar auto stonden toen ze naar huis ging heeft ze me gezoend. :P
pi_168118329
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 16:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Er is geen ene manier die magisch is. Het hangt van jou af. van de man, van de situatie, van zoveel dingen. Over het algemeen schijnt het zo te zijn dat een man die niet afhaakt als er op de 1e date geen seks is, een man is die geïnteresseerd is in de vrouw, niet alleen in haar neuken. Dat geeft geen garantie dat ie blijft als er dan vervolgens wel seks is natuurlijk, maar goed :P

Het punt is dat vrouwen goed toneel kunnen spelen, maar mannen ook. Als je zeker wil weten dat je nooit in een val trapt moet je gewoon niet daten, want dan kan dat ook niet gebeuren. Aan de andere kant loop je dan ook veel mis natuurlijk.

Een man die oprecht in jou is geïnteresseerd, die laat die interesse ook merken, en dat gaat dan verder dan alleen je verpakking. Maar dat is geen garantie, want je hebt geen garanties. Als je 'the game of love' wil spelen zul je bereid moeten zijn ook te verliezen.

Wat betreft wat ik nog weet...ik weet alles nog. Hoe ze er uit zag, hoe ze keek, hoe ze lachte, wat ze zei, hoe ze het zei, wat ze vertelde, wat ze niet vertelde maar wel zo was, hoe ze rook etc.

Ik heb geen zin om alle details vrij te geven, maar zij woonde niet bij mij in de buurt, maar via mutual friends etc etc, dus toen die date kwam vroeg ik haar of ze bij mij wilde blijven slapen zodat ze niet 's avonds nog naar huis hoefde te rijden. Ik bedoelde daar niets mee, dat heb ik ook gezegd, ik heb haar aangeboden in mijn bed te slapen, en dan zou ik beneden op de bank blijven slapen. And so it happened.

Ze is de dag erna naar huis gegaan, en toen we bij haar auto stonden toen ze naar huis ging heeft ze me gezoend. :P
Pfff mijn situatie lijkt een beetje op die van bodybutter van Fok. Zelfs na tig dates zonder seks kunnen ze zoveel interesse in je hebben en dan toch niet exclusief daten terwijl ze wel weten dat jij dat wilt. Ik weet niet meer waar ik signalen kan oppikken waardoor ik een jongen kan verlaten voordat ik verliefd word. Goede jongens als jij zijn zeldzaam, snap je vriendin wel dat ze zelf initiatief heeft genomen. Mooi om te lezen hoe een verliefde jongen denkt, verschillen jullie toch niet veel van vrouwen ;)
  Moderator zaterdag 14 januari 2017 @ 00:04:33 #237
16180 crew  CoolGuy
pi_168120435
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Pfff mijn situatie lijkt een beetje op die van bodybutter van Fok. Zelfs na tig dates zonder seks kunnen ze zoveel interesse in je hebben en dan toch niet exclusief daten terwijl ze wel weten dat jij dat wilt. Ik weet niet meer waar ik signalen kan oppikken waardoor ik een jongen kan verlaten voordat ik verliefd word. Goede jongens als jij zijn zeldzaam, snap je vriendin wel dat ze zelf initiatief heeft genomen. Mooi om te lezen hoe een verliefde jongen denkt, verschillen jullie toch niet veel van vrouwen ;)
Ik heb geen _enkel_ idee wie bodybutter is :D Nou ja, niet exclusief gaan daten heeft een reden, het is dan belangrijk die reden te achterhalen. Kijk, als jij exclusief gaat hoort daar meestal vroeg of laat ook seks bij, want dat is onderdeel van een relatie (Wat 'exclusief gaan' effectief is). Als een man wel interesse heeft, maar het lichamelijke deel blijft uit, tja, dan is zo'n man ook onzeker van 'wat zijn we nu?' en zolang daar geen zekerheid over is, en het is dus niet exclusief, is het ook niet verboden andere vrouwen te daten.

Je bekijkt het te wetenschappelijk. Verliefd zijn is een gevoel, dat kun je niet rationaliseren door te zeggen 'als ik deze en deze signalen van zijn kant oppik, dán pas word ik verliefd'. Zo werkt het niet. Als je over dat soort dingen gaat lopen nadenken bij een gozer dan ben je of stiekem al verliefd, of je wil het graag worden maar bent het niet.

Als jij verliefd wordt wordt je dat, welke logica je er ook tegen aan smijt. :P

Jij gaat er vanuit dat ik een goede jongen ben, (en dat ben ik ook, al zeg ik 't zelf) maar zo ontzettend zeldzaam zijn we ook weer niet. Daarbij wist mijn vriendin dat niet toen ze op mij afstapte (al was ze wel ingelicht door de vriendin van een vriend van mij, die op haar beurt weer vriendinnen is met mijn vriendin :P ) daar moest ze ook achter komen, maar daar moest ze wel een risico voor nemen (zij het klein want haar beste vriendin is dé vriendin van een vriend van mij dus ja :P ) en dan nog had kunnen blijken dat ik heel anders was dan de verhalen die zij gehoord heeft he ;)

Maar ik ben nog een beetje van de oude stempel. Ik heb van mijn vader geleerd dat hij mijn moeder altijd met respect heeft behandeld,gewoon omdat vrouw, en dus doe ik dat ook. Kleine dingetjes hoor, deuren open houden, jas open houden / aannemen, stoel aanschuiven in restaurant, gewoon, moeite doen voor een vrouw, haar het gevoel geven dat ze speciaal voor je is en blijft. Oprecht geïnteresseerd zijn in d'r, dat soort dingetjes.

Maar, ook ik ben niet perfect, verre van zelf, ik heb ook m'n nukken, dus nee, ik ben niet perfect, maar respect hebben voor je partner, is erg belangrijk, en dat heb ik voor mijn vriendin, en wat je zaait zul je oogsten, je krijgt wat je geeft, nou, daarom werkt onze relatie zo goed.
pi_168121195
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 00:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik heb geen _enkel_ idee wie bodybutter is :D Nou ja, niet exclusief gaan daten heeft een reden, het is dan belangrijk die reden te achterhalen. Kijk, als jij exclusief gaat hoort daar meestal vroeg of laat ook seks bij, want dat is onderdeel van een relatie (Wat 'exclusief gaan' effectief is). Als een man wel interesse heeft, maar het lichamelijke deel blijft uit, tja, dan is zo'n man ook onzeker van 'wat zijn we nu?' en zolang daar geen zekerheid over is, en het is dus niet exclusief, is het ook niet verboden andere vrouwen te daten.

Je bekijkt het te wetenschappelijk. Verliefd zijn is een gevoel, dat kun je niet rationaliseren door te zeggen 'als ik deze en deze signalen van zijn kant oppik, dán pas word ik verliefd'. Zo werkt het niet. Als je over dat soort dingen gaat lopen nadenken bij een gozer dan ben je of stiekem al verliefd, of je wil het graag worden maar bent het niet.

Als jij verliefd wordt wordt je dat, welke logica je er ook tegen aan smijt. :P

Jij gaat er vanuit dat ik een goede jongen ben, (en dat ben ik ook, al zeg ik 't zelf) maar zo ontzettend zeldzaam zijn we ook weer niet. Daarbij wist mijn vriendin dat niet toen ze op mij afstapte (al was ze wel ingelicht door de vriendin van een vriend van mij, die op haar beurt weer vriendinnen is met mijn vriendin :P ) daar moest ze ook achter komen, maar daar moest ze wel een risico voor nemen (zij het klein want haar beste vriendin is dé vriendin van een vriend van mij dus ja :P ) en dan nog had kunnen blijken dat ik heel anders was dan de verhalen die zij gehoord heeft he ;)

Maar ik ben nog een beetje van de oude stempel. Ik heb van mijn vader geleerd dat hij mijn moeder altijd met respect heeft behandeld,gewoon omdat vrouw, en dus doe ik dat ook. Kleine dingetjes hoor, deuren open houden, jas open houden / aannemen, stoel aanschuiven in restaurant, gewoon, moeite doen voor een vrouw, haar het gevoel geven dat ze speciaal voor je is en blijft. Oprecht geïnteresseerd zijn in d'r, dat soort dingetjes.

Maar, ook ik ben niet perfect, verre van zelf, ik heb ook m'n nukken, dus nee, ik ben niet perfect, maar respect hebben voor je partner, is erg belangrijk, en dat heb ik voor mijn vriendin, en wat je zaait zul je oogsten, je krijgt wat je geeft, nou, daarom werkt onze relatie zo goed.
Na je eerste alinea he, als de man in kwestie toch anderen date/ niet exclusief wil gaan, dan is de man niet helemaal weg van iemand? Dat is dan al een teken dat het niets wordt dus. En is het normaal als de man in kwestie een jaar of twee later nog vaak contact opneemt? Ik ben echt de weg kwijt, weet niet meer wat ik wel of niet kan vertrouwen. :'(

Ben het geheel met je eens in je laatste twee alinea's, goed gesproken (ik ben ook van de oude stempel, dan krijg je ook vaak dit soort manieren mee). :P
  zaterdag 14 januari 2017 @ 01:09:19 #239
416931 yats
(non) Average Joe
pi_168121570
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat ligt toch echt aan het type man dat je date. Goede mannen zijn echt niet schaars, alleen zijn dat vaak niet de mannen met een vlotte babbel aan de bar of een extreem knap uiterlijk. Die weten vaak van zichzelf wel dat ze makkelijk een vrouw 'regelen', hebben redelijk veel keus en hoeven dus ook niet de diepte in te gaan tenzij ze zelf in de vrouw in kwestie meer dan een pleziertje zien. Waarmee ik overigens niet zeg dat dat nooit kan gebeuren, ook die mannen kunnen trouw zijn,de diepte in gaan etc, maar dus alleen als ze echt iets in je zien. En die kans is gewoon kleiner...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_168121738
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 01:09 schreef yats het volgende:

[..]

Dat ligt toch echt aan het type man dat je date. Goede mannen zijn echt niet schaars, alleen zijn dat vaak niet de mannen met een vlotte babbel aan de bar of een extreem knap uiterlijk. Die weten vaak van zichzelf wel dat ze makkelijk een vrouw 'regelen', hebben redelijk veel keus en hoeven dus ook niet de diepte in te gaan tenzij ze zelf in de vrouw in kwestie meer dan een pleziertje zien. Waarmee ik overigens niet zeg dat dat nooit kan gebeuren, ook die mannen kunnen trouw zijn,de diepte in gaan etc, maar dus alleen als ze echt iets in je zien. En die kans is gewoon kleiner...
Hoe kan ik zien dat zo'n persoon mij dan als meer ziet? Ik heb bijv. 10 dates in een paar maanden met diepgang, hele dagen lang zonder seks. Toch kan zo'n persoon mij niet excl daten, how come? Vrouwen zitten niet zo in elkaar, dus ik vind dit gedrag heel lastig om te begrijpen.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 03:19:37 #241
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168122215
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 01:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hoe kan ik zien dat zo'n persoon mij dan als meer ziet? Ik heb bijv. 10 dates in een paar maanden met diepgang, hele dagen lang zonder seks. Toch kan zo'n persoon mij niet excl daten, how come? Vrouwen zitten niet zo in elkaar, dus ik vind dit gedrag heel lastig om te begrijpen.
Aannames aannames. Ik heb een tijd wat gehad met een vrouw die behoorlijk meer promiscue was dan ik.
pi_168124819
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 03:19 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Aannames aannames. Ik heb een tijd wat gehad met een vrouw die behoorlijk meer promiscue was dan ik.
In jouw situatie zijn jullie dat allebei blijkbaar, maar in mijn voorbeeld is er geen seks maar raakt een serieus iemand emotioneel gehecht en de ander hoopt een keer seks te hebben en zet op die wijze het daten voort terwijl die geen serieuze intenties heeft. Heb verschillende mannen gekend die zo zijn, maar geen enkele vrouw.
pi_168125363
quote:

[..]

Waarom zou ik exclusief daten? We hebben op zo'n moment nog niets en je wil toch wel eens seks.

Je hoopt op iets, maar je houdt in je achterhoofd dat de wereld groter is dan jou alleen.

Als je dan na 10 dates niet toehapt en met een ander heb je wel seks maar blijkt het ook gezellig te zijn ga je daar mee verder.

Soms is dat niets op de wat langere duur, zeg 6 maanden dus als dat niets wordt kijk je of je oude date nog steeds leuk is :)

Aan jou je niet 2e keus te laten zijn en er niet op in gaan :)
  zaterdag 14 januari 2017 @ 11:43:44 #244
451005 Grems
Clown World
pi_168125482
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 11:02 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

In jouw situatie zijn jullie dat allebei blijkbaar, maar in mijn voorbeeld is er geen seks maar raakt een serieus iemand emotioneel gehecht en de ander hoopt een keer seks te hebben en zet op die wijze het daten voort terwijl die geen serieuze intenties heeft. Heb verschillende mannen gekend die zo zijn, maar geen enkele vrouw.
Met hoeveel vrouwen ben je op date geweest?
pi_168125655
quote:

[..]

Ben je in andere aspecten van een romantische relatie ook een voorstander van een traditioneler / patriarchaal rolpatroon? Of is dat maar heel selectief, wanneer het jou uit komt?

Maw, kan je koken?
"Pools are perfect for holding water"
pi_168125668
quote:

[..]

Net zoals verwaandheid bij een vrouw.
"Pools are perfect for holding water"
pi_168125915
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 11:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom zou ik exclusief daten? We hebben op zo'n moment nog niets en je wil toch wel eens seks.

Je hoopt op iets, maar je houdt in je achterhoofd dat de wereld groter is dan jou alleen.

Als je dan na 10 dates niet toehapt en met een ander heb je wel seks maar blijkt het ook gezellig te zijn ga je daar mee verder.

Soms is dat niets op de wat langere duur, zeg 6 maanden dus als dat niets wordt kijk je of je oude date nog steeds leuk is :)

Aan jou je niet 2e keus te laten zijn en er niet op in gaan :)
Als ik na 10 dates niet toehap geeft dat blijk van het feit dat de jongen niet op een juist vertrouwenslevel zit. En dat klopt ook aangezien een ander ook de aandacht krijgt, waardoor we ons niet als eerste keus voelen. Best wel egoistisch van deze mannen om dan nog contact te willen houden, vind je niet? Waar zijn de mannen naar op zoek dan? Wat denken ze te bereiken?
pi_168125987
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 11:53 schreef probeer het volgende:

[..]

Ben je in andere aspecten van een romantische relatie ook een voorstander van een traditioneler / patriarchaal rolpatroon? Of is dat maar heel selectief, wanneer het jou uit komt?

Maw, kan je koken?
Ik vind wel dat ik mijn man moet kunnen verzorgen, voor hem koken en samen voor een leuke sfeer zorgen. Financiele en IT zaken vind ik meer een taak voor een man, zoals het repareren van iets ook zijn taak is in principe. Maar elkaar helpen in dingen moet ook prima kunnen. En ik wil ook blijven werken en eigen sociaal leven hebben. Dus ik denk ook weer niet heel strak in patronen, maar toch wel traditioneel. ;)
  zaterdag 14 januari 2017 @ 12:22:21 #249
451005 Grems
Clown World
pi_168126013
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 12:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Als ik na 10 dates niet toehap geeft dat blijk van het feit dat de jongen niet op een juist vertrouwenslevel zit. En dat klopt ook aangezien een ander ook de aandacht krijgt, waardoor we ons niet als eerste keus voelen. Best wel egoistisch van deze mannen om dan nog contact te willen houden, vind je niet? Waar zijn de mannen naar op zoek dan? Wat denken ze te bereiken?
Het is 2017, als je exclusieve aandacht wilt van aantrekkelijke mannen zul je er toch echt iets voor moeten doen.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 12:24:06 #250
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_168126051
quote:

[..]

Die mannen denken op een bepaald moment gewoon dat je aseksueel bent gok ik. :')
pi_168126136
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 12:22 schreef Grems het volgende:

[..]

Het is 2017, als je exclusieve aandacht wilt van aantrekkelijke mannen zul je er toch echt iets voor moeten doen.
Nou ja, ik heb niets minder te bieden. En ik ben ook nog loyaal, persoonlijk vind ik die combi al heel zeldzaam. Als ze niet excl willen omdat er geen seks komt, en bij een ander wel makkelijk krijgen, wat voor waarde vertegenwoordig ik dan als ik moeite ga doen? Ben je mal, ik steek dan ook mijn middelvinger op hoor (niet letterlijk haha :p). Vind het gewoon jammer dat het zo moet, en dat die mannen dan steeds verder willen kijken en veel te laat beseffen wat ze kwijt zijn. Superegoistisch om dan later weer terug te vallen op mij vind ik, kansloos.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 12:32:24 #252
451005 Grems
Clown World
pi_168126209
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 12:28 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb niets minder te bieden. En ik ben ook nog loyaal, persoonlijk vind ik die combi al heel zeldzaam. Als ze niet excl willen omdat er geen seks komt, en bij een ander wel makkelijk krijgen, wat voor waarde vertegenwoordig ik dan als ik moeite ga doen? Ben je mal, ik steek dan ook mijn middelvinger op hoor (niet letterlijk haha :p). Vind het gewoon jammer dat het zo moet, en dat die mannen dan steeds verder willen kijken en veel te laat beseffen wat ze kwijt zijn. Superegoistisch om dan later weer terug te vallen op mij vind ik, kansloos.
Dat is allemaal heel mooi, maar werkt het ook? Bereik je er momenteel mee wat je wilt bereiken?
pi_168126350
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 12:32 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat is allemaal heel mooi, maar werkt het ook? Bereik je er momenteel mee wat je wilt bereiken?
Het zal alleen werken voor de juiste man voor mij, daar geloof ik in. Alleen dan zal een relatie echt werken, wat ook een zeldzaamheid is tegenwoordig. Anders blijf ik liever alleen en maak er ook een gelukkig leven van. :)
  Moderator zaterdag 14 januari 2017 @ 13:18:09 #254
16180 crew  CoolGuy
pi_168127237
quote:

[..]

Ik heb al een paar keer gezegd dat je het te wetenschappelijk benadert. Jij ziet alles als zakelijke transacties, dat is niet zo. In een gezonde relatie komt seks voor. Dat kun je leuk vinden of niet, maar dat is zo. Je kunt prima bij elkaar passen, maar als je seksueel niet bij elkaar past en je komt daar laat achter, dan houdt 't ook op, want seks is in principe niet zo heel erg belangrijk, zolang je het maar krijgt.

Als je het niet krijgt wordt het ineens een issue. Jij doet net alsof seks willen raar is, maar het is eigenlijk raar geen seks te willen. Jij wil vervolgens het niet hebben/geven van seks als middel inzetten om de ánder daar op af te rekenen. Je ziet het allemaal heel abstract. Als je je aangetrokken voelt tot iemand lichamelijk, dan wil je daar ook iets mee. Als dat niet gaat, dan houdt het op een gegeven moment op.

Als iemand jou een bord met je favoriete eten voor zet en je mag er naar kijken, je mag er aan ruiken, je mag er alles mee doen, maar je mag het niet eten, dan ga je je op een gegeven moment afvragen waarom iemand nog de moeite doet dat bord er uberhaupt neer te zetten, want je mag er toch niks mee, maar jouw honger gaat niet over.

Op een gegeven moment heb je geen zin meer daar in, en dan ga je ergens heen waar je wel te eten krijgt.
  Moderator zaterdag 14 januari 2017 @ 13:19:21 #255
16180 crew  CoolGuy
pi_168127268
quote:

[..]

Die combi is zo zeldzaam niet. Jij wil heel graag doen van wel, maar ondertussen, terug in de realiteit, is dat niet zo heel erg zeldzaam. Anderen hebben dat en die anderen hebben dan ook nog seks. Jij wil doen alsof jij, met je in jouw ogen zeldzame combinatie van dingen met 1-0 voor staat, maar de realiteit is dat je eigenlijk met 2-1 achter staat.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 13:24:40 #256
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168127363
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 11:02 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Jij weet niets van die situatie af :)

Er waren serieuze intenties en gevoelens van beide kanten maar na een mindere periode was ik niet degene die nieuwe mensen er bij wou hebben (actief opzoeken ipv spontaan leren kennen) belangrijker vond dan de band lappen.

Zal ik nu door deze ervaring alle vrouwen over 1 kam scheren ja?
pi_168127371
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 13:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik heb al een paar keer gezegd dat je het te wetenschappelijk benadert. Jij ziet alles als zakelijke transacties, dat is niet zo. In een gezonde relatie komt seks voor. Dat kun je leuk vinden of niet, maar dat is zo. Je kunt prima bij elkaar passen, maar als je seksueel niet bij elkaar past en je komt daar laat achter, dan houdt 't ook op, want seks is in principe niet zo heel erg belangrijk, zolang je het maar krijgt.

Als je het niet krijgt wordt het ineens een issue. Jij doet net alsof seks willen raar is, maar het is eigenlijk raar geen seks te willen. Jij wil vervolgens het niet hebben/geven van seks als middel inzetten om de ánder daar op af te rekenen. Je ziet het allemaal heel abstract. Als je je aangetrokken voelt tot iemand lichamelijk, dan wil je daar ook iets mee. Als dat niet gaat, dan houdt het op een gegeven moment op.

Als iemand jou een bord met je favoriete eten voor zet en je mag er naar kijken, je mag er aan ruiken, je mag er alles mee doen, maar je mag het niet eten, dan ga je je op een gegeven moment afvragen waarom iemand nog de moeite doet dat bord er uberhaupt neer te zetten, want je mag er toch niks mee, maar jouw honger gaat niet over.

Op een gegeven moment heb je geen zin meer daar in, en dan ga je ergens heen waar je wel te eten krijgt.
Om een hoofdmaaltijd te verdienen, moet je maar eerst netjes aan tafel zitten en niet eerder ergens anders hebben gegeten. Dan kan je beter verder gaan met pinda's snaaien om er vervolgens achter te komen dat het eigenlijk toch niet is wat je wil blijven eten. Ik zeg niet dat ik seks wil pas binnen de relatie, maar we moeten wil excl elkaar de intieme aandacht geven wil ik je vertrouwen en intiem met je zijn. Lijkt me niet zo gek.
pi_168127508
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 13:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die combi is zo zeldzaam niet. Jij wil heel graag doen van wel, maar ondertussen, terug in de realiteit, is dat niet zo heel erg zeldzaam. Anderen hebben dat en die anderen hebben dan ook nog seks. Jij wil doen alsof jij, met je in jouw ogen zeldzame combinatie van dingen met 1-0 voor staat, maar de realiteit is dat je eigenlijk met 2-1 achter staat.
Ik ken voldoende knappe vrouwen die bij wijze van spreken een heel treinstel vol mannen hebben gehad. Zoveel mannelijk aandacht krijgen en afslaan omdat je op zoek bent naar de juiste, is heel zeldzaam. De gemiddelde doet het met wat ze krijgt, de knappe krijgt gewoon meer en loyaliteit is dus nog zeldzamer.
  Moderator zaterdag 14 januari 2017 @ 13:41:15 #259
16180 crew  CoolGuy
pi_168127639
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 00:41 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Na je eerste alinea he, als de man in kwestie toch anderen date/ niet exclusief wil gaan, dan is de man niet helemaal weg van iemand? Dat is dan al een teken dat het niets wordt dus. En is het normaal als de man in kwestie een jaar of twee later nog vaak contact opneemt? Ik ben echt de weg kwijt, weet niet meer wat ik wel of niet kan vertrouwen. :'(

Ben het geheel met je eens in je laatste twee alinea's, goed gesproken (ik ben ook van de oude stempel, dan krijg je ook vaak dit soort manieren mee). :P
Als de vrouw in kwestie wel alle blijk geeft van hem leuk te vinden, steeds maar weer, maar ze gaat niét met hem naar bed, dan is de vrouw toch niet helemaal weg van hem? Dat is al een teken dat het niets wordt.

Zie, je neemt de man kwalijk dat hij iets doet/niet doet waaruit jij denkt af te kunnen leiden dat het niets wordt, maar dat jezelf exact hetzelfde doet, met een ander thema als inzet (exclusiviteit vs seks) daar ga je (voor het gemak?) aan voorbij. Je wil heel graag de verantwoordelijkheid buiten jezelf leggen.

De realiteit is dat JIJ hier een topic hebt geopend dat het allemaal niet gaat zoals jij verwacht dat het gaat. De mensen om je heen bouwen (goede) relaties op, hebben seks, etc, wat allemaal geen garantie is voor een goede afloop, maar voor zolang de relatie duurt hebben zij wel datgene gerealiseerd wat jij uiteindelijk ook wil, maar niet kunt bereiken.

Het zijn niet de mannen of 'de anderen' die een issue hebben. Jij bent degene met het issue.
  Moderator zaterdag 14 januari 2017 @ 13:43:43 #260
16180 crew  CoolGuy
pi_168127692
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 13:25 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Om een hoofdmaaltijd te verdienen, moet je maar eerst netjes aan tafel zitten en niet eerder ergens anders hebben gegeten. Dan kan je beter verder gaan met pinda's snaaien om er vervolgens achter te komen dat het eigenlijk toch niet is wat je wil blijven eten. Ik zeg niet dat ik seks wil pas binnen de relatie, maar we moeten wil excl elkaar de intieme aandacht geven wil ik je vertrouwen en intiem met je zijn. Lijkt me niet zo gek.
Als jij het enige restaurant in de wijde omtrek zou zijn, dan wel ja. De realiteit is dat het stikt van de restaurants dus als de kok van het ene restaurant ontzettend moeilijk gaat doen om iets wat helemaal niet zo spannend is, dan ga ik wel naar een ander restaurant. Ik stil mijn honger uiteindelijk. Jij gaat op een internetforum proberen te zoeken waarom de gasten vroeg of laat allemaal weg blijven uit je restaurant.

Want jouw restaurant mag dan wel mooi zijn, leuk aangekleed, etc etc etc, maar er zijn genoeg restaurants die dat ook zijn. maar als ik geen eten krijg, hoe weet ik dan of het restaurant daadwerkelijk de moeite is om naar terug te komen? Bij die andere restaurants is het ook leuk EN ik krijg er daadwerkelijk te eten, waardoor ik weet of ik daar terug wil blijven komen of niet.
pi_168127907
quote:

[..]

Ik herken het probleem, doen echt veel mannen. Dan ben ik ook volledig klaar mee.

Maar ik heb al geaccepteerd dat ik niet zo maar kan vragen om die exclusiviteit als er nog niets in bed is gebeurd. Anderzijds moeten zij dat ook niet van mij verwachten dat ik nu niet meer met andere mannen ga praten. (hoewel ik minder behoefte aan zal hebben)

En ja meestal ga ik met dat risico soms verder dan enkel kussen zonder er op zich ook maar sprake is van iets meer. Ik baseer ik mij gewoon op mijn gevoel en kijk ik naar de de verdere evolutie tussen ons.Maar na een aantal weken vind ik dat je iemand wel beter kan inschatten in hoe serieus hij je eigenlijk neemt.

En soms een klap in het gezicht (dat risico is er altijd) maar achteraf heb ik wel geen spijt dat ik misschien sneller instemde dan jou, juist omdat ik mij baseerde op die connectie. (En dat is misschien naïef van mij, maar zo is het altijd wat. :P ) En de reden dat het dan niet werkte is dan vaak iets anders dan dat we niet meteen exclusief waren. (of indirect wel waren, gewoon niet echt uitgesproken)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  zaterdag 14 januari 2017 @ 13:56:23 #262
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168127964
Zonder het risico gekwetst te kunnen worden te nemen is het ook lastig een band opbouwen. Al blijft dat kut.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 14:04:25 #263
451005 Grems
Clown World
pi_168128104
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 13:53 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ik herken het probleem, doen echt veel mannen. Dan ben ik ook volledig klaar mee.
Tja, gelukkig plukken niet alleen vrouwen de vruchten van de seksuele revolutie/emancipatie.
  FOK!fotograaf zaterdag 14 januari 2017 @ 14:06:46 #264
364681 over_hedge
pi_168128149
quote:
Ik weiger gewoon de eerste stap te nemen, een man mag meer energie in een vrouw steken die hij leuk vindt vind ik.
:')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_168128314
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 13:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als jij het enige restaurant in de wijde omtrek zou zijn, dan wel ja. De realiteit is dat het stikt van de restaurants dus als de kok van het ene restaurant ontzettend moeilijk gaat doen om iets wat helemaal niet zo spannend is, dan ga ik wel naar een ander restaurant. Ik stil mijn honger uiteindelijk. Jij gaat op een internetforum proberen te zoeken waarom de gasten vroeg of laat allemaal weg blijven uit je restaurant.

Want jouw restaurant mag dan wel mooi zijn, leuk aangekleed, etc etc etc, maar er zijn genoeg restaurants die dat ook zijn. maar als ik geen eten krijg, hoe weet ik dan of het restaurant daadwerkelijk de moeite is om naar terug te komen? Bij die andere restaurants is het ook leuk EN ik krijg er daadwerkelijk te eten, waardoor ik weet of ik daar terug wil blijven komen of niet.
En na zoveel restaurants te hebben uitgeprobeerd, komen ze toch terug naar de mijne waar ze iets hebben geproefd. Maar het is te laat, want deze kok heeft ze de deur gewezen omdat ze zich hebben misdragen. Tjah, het eten smaakt niet overal hetzelfde. De een neemt eerder genoegen met een afgelikte boterham dan de ander. :P
  Moderator zaterdag 14 januari 2017 @ 14:26:09 #266
16180 crew  CoolGuy
pi_168128557
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 14:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

En na zoveel restaurants te hebben uitgeprobeerd, komen ze toch terug naar de mijne waar ze iets hebben geproefd. Maar het is te laat, want deze kok heeft ze de deur gewezen omdat ze zich hebben misdragen. Tjah, het eten smaakt niet overal hetzelfde. De een neemt eerder genoegen met een afgelikte boterham dan de ander. :P
Ja, maar die gasten die zich in jouw ogen hebben 'misdragen' vinden wel weer een ander restaurant, want in tegenstelling tot wat jij denkt is jouw restaurant niet zo ontzettend bijzonder. Die gasten openen dan ook geen topics dat zij bij jouw restaurant niet naar binnen mogen. Het is het restaurant wat een topic opent waarom die gasten überhaupt weg gaan.

Je kunt heel hard proberen om het laatste woord te hebben, of het zo te draaien dat jij uiteindelijk niet degene bent die aan het kortste eind trekt, maar terug in de realiteit ben jij degene die geen vent kan vinden die blijft, terwijl de meeste mensen om jou heen daar geen enkele moeite mee hebben, maar die zien dan ook niet alles zo krampachtig als jij.

Dus het is leuk dat je een discussie probeert te winnen op datzelfde forum waar je je topic opende waar je dingen te horen kreeg die jou niet zinnen, stiekem juist omdat ze waar zijn, maar daarmee ben je niet dichter bij je doel.

Wat jij wil is niet zo bijzonder, maar de manier waarop je dat wil bereiken omdat je nou eenmaal denkt dat jij dat kunt bepalen, daarmee maak je het jezelf ontzettend lastig.
pi_168129200
quote:

[..]

Best egoïstisch ja maar het kan gewoon. Er zijn ook vrouwen die hetzelfde doen als jij of er gewoon geen drama over maken.

Mijn laatste ex had nog een fuckbuddy die ze langs liet komen zolang het nog niet duidelijk was hoe het tussen ons zat. Daar is ze pas mee gestopt toen wij beide voor elkaar kozen. In de tussentijd date ik ook met andere vrouwen en nog een ONS tussendoor gehad. Uiteindelijk maak je wel een keuze natuurlijk.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 14:59:27 #268
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168129219
@cg: Wat TS wil is wel bijzonder, voor haar en dr toekomstige vriend iig. En dat kan ik ook helemaal snappen. Daten/mensen leren kennen is alleen niet zo recht toe recht aan als ze hoopt dat het zal zijn. Daarin moet ze toch leren haar verwachtingen/eisen aan te passen zonder haar grenzen te laten overlopen.

Dus trial and error, TS. Succes er mee.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 15:03:08 #269
416931 yats
(non) Average Joe
pi_168129308
quote:

[..]

Hoe je dat kunt zien kan ik je helaas geen antwoord op geven, dat is meer een gevoelskwestie en een juist inschattingsvermogen. Wel denk ik dat jij teveel gefocust bent op de perfecte man, zowel qua uiterlijk als qua innerlijk. En die bestaat simpelweg niet. Daarom zei ik al, je date het verkeerde type man.

p.s dagen zonder seks is niet lang voor veel mannen
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_168129575
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 14:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, maar die gasten die zich in jouw ogen hebben 'misdragen' vinden wel weer een ander restaurant, want in tegenstelling tot wat jij denkt is jouw restaurant niet zo ontzettend bijzonder. Die gasten openen dan ook geen topics dat zij bij jouw restaurant niet naar binnen mogen. Het is het restaurant wat een topic opent waarom die gasten überhaupt weg gaan.

Je kunt heel hard proberen om het laatste woord te hebben, of het zo te draaien dat jij uiteindelijk niet degene bent die aan het kortste eind trekt, maar terug in de realiteit ben jij degene die geen vent kan vinden die blijft, terwijl de meeste mensen om jou heen daar geen enkele moeite mee hebben, maar die zien dan ook niet alles zo krampachtig als jij.

Dus het is leuk dat je een discussie probeert te winnen op datzelfde forum waar je je topic opende waar je dingen te horen kreeg die jou niet zinnen, stiekem juist omdat ze waar zijn, maar daarmee ben je niet dichter bij je doel.

Wat jij wil is niet zo bijzonder, maar de manier waarop je dat wil bereiken omdat je nou eenmaal denkt dat jij dat kunt bepalen, daarmee maak je het jezelf ontzettend lastig.
Eens.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 15:59:40 #271
451005 Grems
Clown World
pi_168130591
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 14:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Een eckte, authentieke vrouwelijke nice guy _O_
pi_168131592
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 15:03 schreef yats het volgende:

[..]

Hoe je dat kunt zien kan ik je helaas geen antwoord op geven, dat is meer een gevoelskwestie en een juist inschattingsvermogen. Wel denk ik dat jij teveel gefocust bent op de perfecte man, zowel qua uiterlijk als qua innerlijk. En die bestaat simpelweg niet. Daarom zei ik al, je date het verkeerde type man.

p.s dagen zonder seks is niet lang voor veel mannen
De dates duren gehele dagen (dus geen booty calls va. 22u of netflix&chill), het daten duurt maanden. Dat lijkt me wel lastig voor een man, maar gewoon gek dat ze dan niet excl willen maar wel lekker door wil blijven daten (wrs met de hoop dat ik me wel zak bedenken een keer).
pi_168133215
Wel een interessante statistiek:

Vrouw liket nog geen 16% van de mannen
Mannen liken meer dan 90% van de vrouwen

Okay, gebasseerd op de gegevens van 1 persoon, maar het zegt toch wel heel veel imho. Ik denk namelijk niet dat het bij de rest van de vrouwen andersom is ofzo.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  † In Memoriam † zaterdag 14 januari 2017 @ 20:27:47 #274
460494 naoomx
pi_168138369
Afgaande op wat posts die je in dit topic geplaatst hebt, lijk je heel erg op een nicht van me. Zij is ook vrij traditioneel ingesteld & was sinds midden 2000 op zoek naar een serieuze relatie via datingsites. Wellicht deels doordat ze op een dusdanig geforceerde manier naar een relatie zocht, had ze het vrij moeilijk (hoewel ze wel altijd al een aantrekkelijke en mooie vrouw geweest is). Tussen 2005 en 2008 ongeveer had ze dan ook elke kerst een andere vriend.
Door haar doorzettingsvermogen ontmoette ze acht jaar geleden via een datingsite echter wel haar droomman. Na een jaar gingen ze samenwonen en vorige zomer zijn ze getrouwd.

Wat het verhaal over mijn nicht laat zien, is dat een relatie vinden op "jouw manier" niet onmogellijk is, maar wel vrij lastig. Het is echt een kwestie van concessies doen (bij de mannen die je liket en berichten stuurt bvb minder naar uiterlijk kijken), uitproberen en doorzetten. Maar het zal het vast allemaal waard worden voor je. En goed beseffen dat je niet de enige keuze bent voor mannen, net zoals de mannen die jou geliked hebben niet de enige keuze voor jou zijn.

Verder merk ik nogal dat je veel waarde hecht aan geen "afgelikte boterham" zijn. Als dat een waarde van dat is, prima natuurlijk. Mij bevallen zelf echter de mannen die respect voor vrouwen hebben omdat ze geen slet zijn me niet altijd even goed. Vaak zijn het juist van die types die het een geil idee vinden om een onervaren griet te gebruiken ofzo.
Zou je niet liever respect willen hebben voor iets dat niks met seks te maken heeft?

Uit reacties van dat Dorpspastoor-topic blijkt trouwens dat je nogal een carrièrevrouw bent. Prima natuurlijk, maar besef wel dat dat een traditionele relatie vinden niet makkelijker op maakt. Traditionele mannen willen nou eenmaal vaak een wat meer huisvrouwachtig type. Of het zijn van die minder mannelijke types. Maar op dat laatste zul je wel (vaak) niet vallen, aangezien de mannen met wie je uitgaat al zo snel het bed in willen duiken.
pi_168140247
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 20:27 schreef naoomx het volgende:
Afgaande op wat posts die je in dit topic geplaatst hebt, lijk je heel erg op een nicht van me. Zij is ook vrij traditioneel ingesteld & was sinds midden 2000 op zoek naar een serieuze relatie via datingsites. Wellicht deels doordat ze op een dusdanig geforceerde manier naar een relatie zocht, had ze het vrij moeilijk (hoewel ze wel altijd al een aantrekkelijke en mooie vrouw geweest is). Tussen 2005 en 2008 ongeveer had ze dan ook elke kerst een andere vriend.
Door haar doorzettingsvermogen ontmoette ze acht jaar geleden via een datingsite echter wel haar droomman. Na een jaar gingen ze samenwonen en vorige zomer zijn ze getrouwd.

Wat het verhaal over mijn nicht laat zien, is dat een relatie vinden op "jouw manier" niet onmogellijk is, maar wel vrij lastig. Het is echt een kwestie van concessies doen (bij de mannen die je liket en berichten stuurt bvb minder naar uiterlijk kijken), uitproberen en doorzetten. Maar het zal het vast allemaal waard worden voor je. En goed beseffen dat je niet de enige keuze bent voor mannen, net zoals de mannen die jou geliked hebben niet de enige keuze voor jou zijn.

Verder merk ik nogal dat je veel waarde hecht aan geen "afgelikte boterham" zijn. Als dat een waarde van dat is, prima natuurlijk. Mij bevallen zelf echter de mannen die respect voor vrouwen hebben omdat ze geen slet zijn me niet altijd even goed. Vaak zijn het juist van die types die het een geil idee vinden om een onervaren griet te gebruiken ofzo.
Zou je niet liever respect willen hebben voor iets dat niks met seks te maken heeft?

Uit reacties van dat Dorpspastoor-topic blijkt trouwens dat je nogal een carrièrevrouw bent. Prima natuurlijk, maar besef wel dat dat een traditionele relatie vinden niet makkelijker op maakt. Traditionele mannen willen nou eenmaal vaak een wat meer huisvrouwachtig type. Of het zijn van die minder mannelijke types. Maar op dat laatste zul je wel (vaak) niet vallen, aangezien de mannen met wie je uitgaat al zo snel het bed in willen duiken.
Thanks, mooi dat het is goedgekomen met je nicht! Ik denk dat mijn manier ook wel de enige manier voor mij is om een goede relatie aan te gaan. Niet onmogelijk, daar geloof ik ook in. Ik heb er over nagedacht, maar no way dat ik seks kan hebben met iemand die niet eens exclusief kan daten. Dat is iets wat een man zelf zou moeten bedenken om een echt vertrouwensband te creëren. Vrouwen als ik kunnen het fysieke niet van liefde scheiden, en voor liefde moet er vertrouwen zijn, dus dat lijkt me wel iets waar een man best rekening mee kan houden. Er zal vast ook iemand rondlopen die zo denkt. :)
pi_168141186
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 16:39 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

De dates duren gehele dagen (dus geen booty calls va. 22u of netflix&chill), het daten duurt maanden. Dat lijkt me wel lastig voor een man, maar gewoon gek dat ze dan niet excl willen maar wel lekker door wil blijven daten (wrs met de hoop dat ik me wel zak bedenken een keer).
Hele dagen!?? Fucking hell, wat doe je dan met elkaar de hele dag!?

En ook dus maaaaaaanden de man in kwestie in het ongewisse laten of je misschien toch seks met hem wil ooit!?
pi_168141321
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 21:44 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Hele dagen!?? Fucking hell, wat doe je dan met elkaar de hele dag!?

En ook dus maaaaaaanden de man in kwestie in het ongewisse laten of je misschien toch seks met hem wil ooit!?
Buiten chillen, uitje naar een andere stad bijvoorbeeld. Verder niet altijd hele dagen hoor, soms ook vanaf de namiddag in de avond. Nja, mijn regel is duidelijk hoor vanaf date 1 al: alleen sex bij exclusiviteit, dus hij stemt er gewoon mee in. Dan moet hij me maar excl daten he, als hij me toch zo oprecht leuk vindt.. tjah liefde is niet te koop he. ;)
  zaterdag 14 januari 2017 @ 22:20:03 #278
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_168142165
Moet hij ook een contract ondertekenen?

Wat iemand anders al zei: je komt heel zakelijk over.
pi_168142669
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 22:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Moet hij ook een contract ondertekenen?

Wat iemand anders al zei: je komt heel zakelijk over.
haha, je kan het wel zeker zien als een mondelinge overeenkomst :p
pi_168143296
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 22:33 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

haha, je kan het wel zeker zien als een mondelinge overeenkomst :p
Wat heeft dat nou voor nut joh. Liefde is toch ook geen overeenkomst dat je afsluit, dat probeer je hier wel mee te bereiken. Lekker geforceerd.
pi_168143587
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 22:53 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Wat heeft dat nou voor nut joh. Liefde is toch ook geen overeenkomst dat je afsluit, dat probeer je hier wel mee te bereiken. Lekker geforceerd.
Mijn voorwaarden zijn er om te voorkomen dat ik niet serieus word genomen en verwachtingen van elkaar aan elkaar duidelijk te maken. Liefde is iets dat later komt en groeit, maar de basis moet er zijn wil het slagen (lijkt mij) ;)
  zaterdag 14 januari 2017 @ 23:15:00 #282
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_168143907
Denk je dat zoiets dynamisch als liefde groeit als het is vastgelegd in artikels, clausules en voorwaarden?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_168144086
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 23:15 schreef Detroit het volgende:
Denk je dat zoiets dynamisch als liefde groeit als het is vastgelegd in artikels, clausules en voorwaarden?
Sommige mannen hebben dit nodig, omdat ze door niks af te spreken zich niet schuldig willen voelen door iemand na de seks links te laten liggen (zie Viva forum voor het effect hiervan). Mannen willen niet alleen seks voor de liefde, it's not rocket science. Het lijkt me belangrijk dat hier later geen onduidelijkheden over bestaan.
  Moderator zaterdag 14 januari 2017 @ 23:50:39 #284
16180 crew  CoolGuy
pi_168145202
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 23:20 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Sommige mannen hebben dit nodig, omdat ze door niks af te spreken zich niet schuldig willen voelen door iemand na de seks links te laten liggen (zie Viva forum voor het effect hiervan). Mannen willen niet alleen seks voor de liefde, it's not rocket science. Het lijkt me belangrijk dat hier later geen onduidelijkheden over bestaan.
En toch hebben die mannen geen problemen om een vrouw te vinden, maar heb jij nogal issues om een man te vinden, want naast je hele bullshit vindt je dan OOK nog dat de man jou moet aanspreken 'omdat dat zo hoort'.

How's that workin' out for ya so far?
pi_168145572
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 23:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En toch hebben die mannen geen problemen om een vrouw te vinden, maar heb jij nogal issues om een man te vinden, want naast je hele bullshit vindt je dan OOK nog dat de man jou moet aanspreken 'omdat dat zo hoort'.

How's that workin' out for ya so far?
Die mannen hebben wel een probleem in die zin dat ze geen voldoening kunnen halen uit 1 vrouw, dus proberen ze meerdere en die vrouwen eindigen op Viva, Bokt, Linda en zelfs ook hier op Fok omdat ze niet vanaf het begin hun voorwaarden hebben gezet. Je mag het bullshit noemen, maar dit is wel degelijk het probleem bij sommige mannen. Ik wil niet als een van deze vrouwen eindigen, :|W
  zondag 15 januari 2017 @ 00:10:09 #286
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168145708
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 00:03 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Die mannen hebben wel een probleem in die zin dat ze geen voldoening kunnen halen uit 1 vrouw, dus proberen ze meerdere en die vrouwen eindigen op Viva, Bokt, Linda en zelfs ook hier op Fok omdat ze niet vanaf het begin hun voorwaarden hebben gezet. Je mag het bullshit noemen, maar dit is wel degelijk het probleem bij sommige mannen. Ik wil niet als een van deze vrouwen eindigen, :|W
Ehm.. je posts verraden wel een zekere bitterheid. Er is zoals aangegeven echt wel een middenweg tussen grenzen bewaken en uit je comfortzone stappen en je ook nog eens op je gemak kunnen voelen.
  Moderator zondag 15 januari 2017 @ 00:10:55 #287
16180 crew  CoolGuy
pi_168145726
quote:

[..]

Exact datzelfde forum waar jij ook je gelijk wil komen halen maar je dan vertelt wordt dat het niet is zoals jij het ziet. Jij kwam hier niet om oplossingen te vinden, jij kwam hier om bevestiging van je gedachten te krijgen.

Dus ik zou zeggen, ga gewoon door op de manier waarop je bezig was voor je je topic opende, want dat zal vast leiden tot het gewenste resultaat. Jij bent namelijk niet de top van het bereikbare, en de praktijk wijst dat ook uit ,want die mannen blijven niet bij je, koste wat kost, anders was dit hele topic er niet geweest.

Dat kun je dan proberen recht te praten met dat ze dan na 2 jaar terug komen, maar zoals jij hebben ze er nog een paar, en wellicht krijgen ze van 1 van die meiden wel pussy. Nou, lekker toch? Jij wil er van maken dat ze terug komen bij jou omdat jij zo veel geweldiger bent dan die anderen, maar dat valt dus blijkbaar wel mee, want als je dat was dan waren er ook wel mannen geweest die precies voldoen aan wat jij wil, want als je zó geweldig bent drommen de mannen om je heen en heb je ze voor het uitzoeken. waar je dan ook geen dating app voor nodig zou hebben, en je ook niet druk zou hoeven maken over het feit dat je niet wordt aangesproken, want dat zou dan ook wel gewoon gebeuren.

Snap je? Je creëert je eigen issue.
  zondag 15 januari 2017 @ 00:49:18 #288
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_168146763
quote:

[..]

Huh!?? Jij wil het liefst dat ze geen studie en werk noemen in hun profiel terwijl jij bij uitstek iemand bent die veel waarde aan die 'eigenschappen' hecht :?
pi_168147192
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 21:20 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Thanks, mooi dat het is goedgekomen met je nicht! Ik denk dat mijn manier ook wel de enige manier voor mij is om een goede relatie aan te gaan. Niet onmogelijk, daar geloof ik ook in. Ik heb er over nagedacht, maar no way dat ik seks kan hebben met iemand die niet eens exclusief kan daten. Dat is iets wat een man zelf zou moeten bedenken om een echt vertrouwensband te creëren. Vrouwen als ik kunnen het fysieke niet van liefde scheiden, en voor liefde moet er vertrouwen zijn, dus dat lijkt me wel iets waar een man best rekening mee kan houden. Er zal vast ook iemand rondlopen die zo denkt. :)
Het type man waar jij naar zoekt ga je denk ik niet zo snel vinden. Het type man dat wel graag exclusief wil daten vindt jij waarschijnlijk verre van aantrekkelijk/interessant gezien de OP.

Waarom, is heel simpel:

Dit type man is vaak niet zoveel bezig met het hele dategebeuren maar focust zich meer op andere dingen in het leven zoals studie/werk/sport/vrienden. En wanneer deze mannen dan überhaupt een vrouw ontmoeten die ze zien zitten is dat dan ook gelijk de enige vrouw die ze op dat moment willen daten(en ja ik heb het over gewone mannen, geen stalker types). Hoe groot is de kans dat juist jij dat bent?

Tevens zijn dit meestal de mannen die ietwat rustig/introvert/verlegen(uitzonderingen zijn er vast te vinden) zijn is mijn ervaring. Hierdoor wordt het voor jou nog lastiger want jij verlangt als ik het goed heb gelezen aardig wat initiatief van de mannen, terwijl deze mannen waarschijnlijk vaker voor een +-50/50 verdeling zullen gaan.

Zelf ben ik zo'n type(en ken er nog wel een paar in mijn directe omgeving) die misschien wel goed bij jouw eisenlijst zouden passen. Hierin kan ik natuurlijk alleen voor mijzelf praten en op dit moment date ik zelf helemaal niet, gewoon omdat ik geen leuke vrouw ben tegengekomen waarbij de interesse wederzijds is. Ik ben dan ook het type man die of een flinke tijd vrijgezel is of ik date een leuke vrouw en kijk wat er verder in zit.

Heel eerlijk gezegd ben ik zelf ook geen fan van tinder/happn, juist omdat je niet weet hoe de aantrekkingskracht in het echte leven zal zijn. Daarnaast zie ik tinder/happn vooral als een leuk concept, maar eentje die niet voor iedereen werkt. Ik kan niet zo goed inschatten hoe aantrekkelijk ik ben voor vrouwen, maar ik zou mezelf als gemiddeld inschatten. In het begin selecteer je als man nog redelijk op waar je normaal op zou kunnen vallen, totdat je door hebt dat het aantal matches tegen valt. Wat veel mannen waarschijnlijk doen op die apps, is zoveel mogelijk likes uitdelen op basis van de eerste foto, de rest zien ze wel bij de match. Zie hier het aantal 'dode matches' waarin niks gezegd wordt. Mannen zien dit niet als probleem want als ze zelf niet beginnen blijft het toch vaak stil.:)
  zondag 15 januari 2017 @ 01:15:49 #290
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_168147443
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:05 schreef Peaceful91 het volgende:

[..]

Het type man waar jij naar zoekt ga je denk ik niet zo snel vinden. Het type man dat wel graag exclusief wil daten vindt jij waarschijnlijk verre van aantrekkelijk/interessant gezien de OP.

Waarom, is heel simpel:

Dit type man is vaak niet zoveel bezig met het hele dategebeuren maar focust zich meer op andere dingen in het leven zoals studie/werk/sport/vrienden. En wanneer deze mannen dan überhaupt een vrouw ontmoeten die ze zien zitten is dat dan ook gelijk de enige vrouw die ze op dat moment willen daten(en ja ik heb het over gewone mannen, geen stalker types). Hoe groot is de kans dat juist jij dat bent?

Tevens zijn dit meestal de mannen die ietwat rustig/introvert/verlegen(uitzonderingen zijn er vast te vinden) zijn is mijn ervaring. Hierdoor wordt het voor jou nog lastiger want jij verlangt als ik het goed heb gelezen aardig wat initiatief van de mannen, terwijl deze mannen waarschijnlijk vaker voor een +-50/50 verdeling zullen gaan.

Zelf ben ik zo'n type(en ken er nog wel een paar in mijn directe omgeving) die misschien wel goed bij jouw eisenlijst zouden passen. Hierin kan ik natuurlijk alleen voor mijzelf praten en op dit moment date ik zelf helemaal niet, gewoon omdat ik geen leuke vrouw ben tegengekomen waarbij de interesse wederzijds is. Ik ben dan ook het type man die of een flinke tijd vrijgezel is of ik date een leuke vrouw en kijk wat er verder in zit.

Heel eerlijk gezegd ben ik zelf ook geen fan van tinder/happn, juist omdat je niet weet hoe de aantrekkingskracht in het echte leven zal zijn. Daarnaast zie ik tinder/happn vooral als een leuk concept, maar eentje die niet voor iedereen werkt. Ik kan niet zo goed inschatten hoe aantrekkelijk ik ben voor vrouwen, maar ik zou mezelf als gemiddeld inschatten. In het begin selecteer je als man nog redelijk op waar je normaal op zou kunnen vallen, totdat je door hebt dat het aantal matches tegen valt. Wat veel mannen waarschijnlijk doen op die apps, is zoveel mogelijk likes uitdelen op basis van de eerste foto, de rest zien ze wel bij de match. Zie hier het aantal 'dode matches' waarin niks gezegd wordt. Mannen zien dit niet als probleem want als ze zelf niet beginnen blijft het toch vaak stil.:)
Is dit nou voor de volle 100% selfmarketing!? Een je-hebt-je-prins-op-het-witte-paard-gevonden-brief!?

Bij elk punt waarvan ze in dit topic heeft gezegd dat ze het erg belangrijk vindt, zeg jij dat jij precies zo bent :D
  zondag 15 januari 2017 @ 01:33:22 #291
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_168147887
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:11 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Wat ma-te-loos arrogant _O-

quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:12 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

En wat een briljante reactie _O-
  zondag 15 januari 2017 @ 01:52:50 #292
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_168148357
quote:

[..]

Dat is wel redelijk bizar inderdaad, want welke hunk die het met het grootste gemak vrouwen regelt en die hobby niet graag opgeeft, gaat nou op 10 (!!) platonische dates met een vrouw!? Zulke kerels kunnen makkelijk seks op de eerste date bereiken bij veel vrouwen. Tevens gaan ze echt niet zo lang lopen wachten als ze met jou aan het daten zijn. Ze nemen zèlf initiatief als er na een paar dates nog geen actie.

Verder wat yats ook al aangeeft: ik weet vrijwel zeker dat jij mannen zoals CoolGuy, die achter vrijwel al jouw eisen oprecht een vinkje kunnen zetten, in de praktijk helemaal niet aantrekkelijk genoeg vindt. Sterker, je haalt je neus op voor zulke 'arme drommels'. Leden van die helft van de samenleving waar je Dopfles grappender wijs toe rekende (die van de 'autisten' aka sociale kneusjes aha nerds).

quote:

[..]

In werkelijkheid neuken die kerels heerlijk in het rond. Precies wat ze willen en waar ze tevreden mee zijn.
Alleen jij vertelt jezelf dat ze iets vreselijk missen. Namelijk exclusiviteit met jou. Echter dat is een idee dat alleen in jouw hoofd bestaat.

quote:

[..]

Toch wel bizar dat vrouwen 'hij vindt me zo leuk dat hij seks met me wil' al als een blauwtje zien :{

[ Bericht 26% gewijzigd door Puntenjager op 15-01-2017 04:13:40 ]
  Moderator zondag 15 januari 2017 @ 08:14:49 #293
16180 crew  CoolGuy
pi_168151707
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:52 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat is wel redelijk bizar inderdaad, want welke hunk die het met het grootste gemak vrouwen regelt en die hobby niet graag opgeeft, gaat nou op 10 (!!) platonische dates met een vrouw!? Zulke kerels kunnen makkelijk seks op de eerste date bereiken bij veel vrouwen. Tevens gaan ze echt niet zo lang lopen wachten als ze met jou aan het daten zijn. Ze nemen zèlf initiatief als er na een paar dates nog geen actie.

Verder wat yats ook al aangeeft: ik weet vrijwel zeker dat jij mannen zoals CoolGuy, die achter vrijwel al jouw eisen oprecht een vinkje kunnen zetten, in de praktijk helemaal niet aantrekkelijk genoeg vindt. Sterker, je haalt je neus op voor zulke 'arme drommels'. Leden van die helft van de samenleving waar je Dopfles grappender wijs toe rekende (die van de 'autisten' aka sociale kneusjes aha nerds).

[..]

In werkelijkheid neuken die kerels heerlijk in het rond. Precies wat ze willen en waar ze tevreden mee zijn.
Alleen jij vertelt jezelf dat ze iets vreselijk missen. Namelijk exclusiviteit met jou. Echter dat is een idee dat alleen in jouw hoofd bestaat.

[..]

Toch wel bizar dat vrouwen 'hij vindt me zo leuk dat hij seks met me wil' al als een blauwtje zien :{
Nou nou, je bombardeert me tot 'arme drommel' maar dat vind ik mezelf anders niet :P daarnaast doe je de aanname dat zij haar neus voor mij zou ophalen, maar dat is andersom zeker het geval. Nu weet je dat niet als je iemand ziet de eerste keer waar je niets van weet, maar ik zou snel doorhebben dat TS een zekere bitterheid heeft die niet aantrekkelijk is,gekoppeld aan een enorme arrogantie. Dat kun je niet verbergen, dat gaat opvallen, en hoewel ik een hint dat iemand me leuk vind niet snel oppik kijk ik wel heel snel door mensen heen, dus ik zou ontzettend snel afhaken bij TS.

Niemand is namelijk zo mooi dat ze zich dit soort gedrag kunnen veroorloven zonder dat de ander genoeg alternatieven heeft en dus vertrekt want inderdaad, zoals je zegt, in tegenstelling tot wat TS denkt is die exclusiviteit met TS helemaal niet zo veel waard als TS zelf lijkt te denken.
pi_168165009
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:15 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Is dit nou voor de volle 100% selfmarketing!? Een je-hebt-je-prins-op-het-witte-paard-gevonden-brief!?

Bij elk punt waarvan ze in dit topic heeft gezegd dat ze het erg belangrijk vindt, zeg jij dat jij precies zo bent :D
Toch denk ik dat er inderdaad heel veel van dat soort mannen zijn, het gros durf ik wel te stellen. Alleen op FOK! zijn er slechts twee types, de beta ecto autist en de alfa extraverte hunk.
  maandag 16 januari 2017 @ 02:40:26 #295
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_168182593
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2017 16:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Toch denk ik dat er inderdaad heel veel van dat soort mannen zijn, het gros durf ik wel te stellen. Alleen op FOK! zijn er slechts twee types, de beta ecto autist en de alfa extraverte hunk.
Klopt. Alleen irl mot TS niks van zulke kerels hebben. Hoe hard ze ook tegen zichzelf zegt dat dat de eigenschappen zijn die ze belangrijk vindt.
pi_168183913
quote:
2s.gif Op zondag 15 januari 2017 01:52 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Vrouwen zien dat eerder als 'hij vindt me niet leuk genoeg voor een relatie'.
pi_168201552
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 09:25 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Vrouwen zien dat eerder als 'hij vindt me niet leuk genoeg voor een relatie'.
Ja dat. Soms ook geen moeite doen om iemand beter te leren kennen.
Ik heb wel eens gehad dat een kerel met me wilde afspreken, maar dat ik al bijna op vakantie vertrok dus ik stelde voor om na mijn vakantie af te spreken. Dan konden we in die tussentijd via Whatsapp praten en dan merk je ook wel een beetje of je een klik hebt of niet.
Meneer vond het nergens op slaan en begon te schelden :')
It's a no from me....
pi_168212826
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:00 schreef Daniane het volgende:

[..]

Ik heb wel eens gehad dat een kerel met me wilde afspreken, maar dat ik al bijna op vakantie vertrok dus ik stelde voor om na mijn vakantie af te spreken. Dan konden we in die tussentijd via Whatsapp praten en dan merk je ook wel een beetje of je een klik hebt of niet.
It's a no from me....
Jeetje :') vraag me altijd af hoe ze verder denken te komen met schelden :')
  dinsdag 17 januari 2017 @ 09:12:56 #299
64831 2NutZ
pi_168213362
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 08:16 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Dit, idd. Raar.

quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:00 schreef Daniane het volgende:

[..]

It's a no from me....
Ongelooflijk sommige mensen :')
  dinsdag 17 januari 2017 @ 09:20:19 #300
416931 yats
(non) Average Joe
pi_168213427
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 08:16 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

En toch is dat gek genoeg het type man dat vrijwel nooit zonder relatie of scharrel zit waar juist de wat meer bescheiden vriendelijke mannen dat wel zijn. Vrouwen vinden dat op de een of andere manier toch aantrekkelijk, maar waarom? Hou het erop dat vrouwen soms vreemd in elkaar zitten, waarbij TS een duidelijk voorbeeld geeft. Er zijn echt wel genoeg mannen die interessant voor haar (kunnen) zijn maar TS gaat alleen voor perfectie en dat maakt haar zoektocht vrijwel onmogelijk. Iets wat ik overigens vaker bij hoogopgeleide carrièrevrouwen zie. Dat mag natuurlijk, perfectie willen is een keus, maar ga dan niet klagen dat het onmogelijk is om iemand te vinden, want dat is het echt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')