abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167894711
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:17 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik vind het leuk als op me gejaagd wordt, voel ik me meer vrouw. Ik weiger gewoon zelf te jagen en wil niet meedoen met de massa anno 2017.
En mannen hebben voor jou 15 alternatieven die wel meegegroeid zijn met 2017.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 5 januari 2017 @ 08:44:18 #102
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_167895250
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:41 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Een man die zelf actief contact maakt vertelt mij iets over zijn persoonlijkheid. De knappe jongens zijn echt te vaak verwend en doen weinig moeite. Een knap exemplaar dat meer moeite doet krijgt ook mijn aandacht, zo werkt het bij mij. Ik weiger gewoon de eerste stap te nemen, een man mag meer energie in een vrouw steken die hij leuk vindt vind ik.
Ik gun jou geen relatie, mijn god :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_167895265
wat een kut post :')
pi_167895306
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Je kan toch wel inhaken op iets uit hun profiel?

[..]

Zelfde reden als waarom jij die mannen liked en niks durft te zeggen.
Ja dat wel! Maar de meesten hebben er niets in staan. Ik ook niet trouwens, moet ik ook maar eens gaan invullen :).
Striving to be more than average.
pi_167895388
O en om nog even to the point te komen.
Doe niet zo moeilijk en spreek die knappe mannen gewoon aan. Mannen kunnen het echt wel waarderen als jij het initiatief neemt. Dat laat ook zelfvertrouwen zien enz.
En verder, wat heb je te verliezen? :') Dat een knappe man misschien niet reageert? Next!
Je komt over alsof je over het paard getild bent. Dat is al een afknapper op zich.
pi_167895390
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:37 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik ben niet aan die app begonnen omdat ik seks wil met die jongens, maar ik wil gewoon de juiste persoon tegenkomen. Mannen met zo'n instelling - zoals jij die beschrijft - wil ik eigenlijk ook niet aanspreken. Ook mijn tijdsverspilling.
Je wilt toch gewoon lekker neuken :')
pi_167895538
Al die gefrustreerde maagden hier die los gaan met hun Happn frustraties :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_167895565
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:17 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik vind het leuk als op me gejaagd wordt, voel ik me meer vrouw. Ik weiger gewoon zelf te jagen en wil niet meedoen met de massa anno 2017.
oh dat is prima hoor, niet meedoen met de massa

maar de reden waarom die mannen jou niet aanspreken is... omdat ze al aangesproken worden door de andere vrouwen
op deze manier werk jij jezelf weg

kijk, het is prima om dit soort gedachtegoed te hebben
maar ik merk duidelijk aan je dat je het liever anders hebt
je vertikt het om te veranderen
en hoe langer dit duurt, hoe zuurder je wordt
want je snapt maar niet waarom mannen je niet aanspreken

je komt van een koude kermis thuis als je straks wel een relatie hebt en je je op deze manier verder blijft gedragen

verder, al die apps zijn om in contact te komen, de bedoeling is escaleren naar real life
en dan kun je veroverd worden
maar ik heb zomaar het idee dat jij je zelfs in real life zo standvastig en hardnekkig gaat opstellen
pi_167895589
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 06:30 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dus een "hoi" vanuit die kant is teveel gevraagd?
jij hebt echt geen recht om dit soort vragen te stellen

als jij het niet te veel gevraagd vindt, kun jij zelf ook een hoi sturen
maar nee, jij vertikt het
en dan wel een hoi terugverwachten, omdat het zooo makkelijk is

als een vrouw niet eens hoi wil zeggen omdat ze zich bevoorrecht voelt door haar kutje hoef ik die vrouw niet
opdonderen, voor jou tig anderen die zich wel normaal op kunnen stellen
pi_167896248
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:29 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik heb geen probleem met aangesproken worden door mannen, maar ik vraag me juist af waarom het superklein groepje mannen dat ik aantrekkelijk vind mij niet uit zichzelf aanspreekt (terwijl ze duidelijk maken dat ze me wel aantrekkelijk vinden). Pff mijn tennisleraar, ik moet er niet aan denken! :')
Jij bent niet de enige die deze groep mannen leuk vindt. Sterker nog waarschijnlijk vinden de meeste vrouwen op Happn deze mannen leuk. Ze hebben daardoor voldoende keuze en daardoor vissen passieve vrouwen als jij achter het net.
pi_167896255
-dubbel-
pi_167897264
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 10:05 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Jij bent niet de enige die deze groep mannen leuk vindt. Sterker nog waarschijnlijk vinden de meeste vrouwen op Happn deze mannen leuk. Ze hebben daardoor voldoende keuze en daardoor vissen passieve vrouwen als jij achter het net.
Dit.
  donderdag 5 januari 2017 @ 11:04:58 #113
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167897288
Uiteindelijk heb je alleen jezelf er maar mee. Zo gebeurt er dus niks.

Welke regio zit je? Leeftijd?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 5 januari 2017 @ 11:18:29 #114
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_167897535
quote:

[..]

Een man die zelf actief contact maakt vertelt mij iets over zijn persoonlijkheid. De knappe jongens zijn echt te vaak verwend en doen weinig moeite. Een knap exemplaar dat meer moeite doet krijgt ook mijn aandacht, zo werkt het bij mij. Ik weiger gewoon de eerste stap te nemen, een man mag meer energie in een vrouw steken die hij leuk vindt vind ik.
Denk nog maar eens terug aan deze post wanneer je straks op je 35ste verjaardag je vierde kat gaat ophalen bij het asiel.
pi_167897672
quote:

[..]

Wat een misplaatste arrogantie
pi_167897690
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 10:05 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Good point, ik ga maar een berichtje sturen. Zie van eentje dat hij ook graag duikt, even kijken of hij een beetje leuk praat. Als hij niet even gezellig terug doet, kan ik hem altijd nog verwijderen. Ik moet niet zo moeilijk doen. Maar gewoon best opvallend dat alle crushes geen contact maken!
pi_167897852
ze draait bij

wow

nice
pi_167898107
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 11:38 schreef kmkmmr het volgende:
ze draait bij

wow

nice
Mijn gedachte. :D
pi_167898269
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Beetje over t paard getild meid? :') je doet dus zelf wat je de knappe jongens kwalijk neemt.
^O^ *O*

Het zit haar te hoog in het bolletje.
pi_167898304
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 09:16 schreef kmkmmr het volgende:

[..]

oh dat is prima hoor, niet meedoen met de massa

maar de reden waarom die mannen jou niet aanspreken is... omdat ze al aangesproken worden door de andere vrouwen
op deze manier werk jij jezelf weg

kijk, het is prima om dit soort gedachtegoed te hebben
maar ik merk duidelijk aan je dat je het liever anders hebt
je vertikt het om te veranderen
en hoe langer dit duurt, hoe zuurder je wordt
want je snapt maar niet waarom mannen je niet aanspreken

je komt van een koude kermis thuis als je straks wel een relatie hebt en je je op deze manier verder blijft gedragen

verder, al die apps zijn om in contact te komen, de bedoeling is escaleren naar real life
en dan kun je veroverd worden
maar ik heb zomaar het idee dat jij je zelfs in real life zo standvastig en hardnekkig gaat opstellen
Klopt, moet me anders opstellen. Ben wel verwend in de praktijk moet ik toegeven, dan krijg je dit dus.
pi_167899713
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 09:00 schreef Daniane het volgende:
O en om nog even to the point te komen.
Doe niet zo moeilijk en spreek die knappe mannen gewoon aan. Mannen kunnen het echt wel waarderen als jij het initiatief neemt. Dat laat ook zelfvertrouwen zien enz.
En verder, wat heb je te verliezen? :') Dat een knappe man misschien niet reageert? Next!
Je komt over alsof je over het paard getild bent. Dat is al een afknapper op zich.
Dit is echt de eerste keer dat ik zelf echt initiatief neem om iemand te benaderen, tot nu hoefde ik geen poot uit te steken. Dus het voelt best gek... Ik heb naar vier mannen een berichtje gestuurd en de rest van mijn crushes verwijderd, omdat ik met de rest niets gemeenschappelijk heb eigenlijk. Even gezellig praten en anders verwijderen als het niet bevalt. Ik denk echt veel te moeilijk merk ik. :?
pi_167899866
quote:
9s.gif Op donderdag 5 januari 2017 07:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik val iig al in slaap van haar bijdrages in dit topic.
En keer op keer reageer je met iets onzinnigs, net als 2NutZ. Jullie zijn echt onbehandelbaar... # 2nutz2handle :')
pi_167901389
Iedereen valt TS aan maar ik begrijp haar wel, vrouwen willen dat er moeite voor ze gedaan worden. Misschien wat conservatief maar zo is TS. Ze gaat zichzelf een beetje veranderen en dan komt alles goed.
  donderdag 5 januari 2017 @ 14:40:09 #124
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_167901958
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 08:51 schreef Daniane het volgende:

[..]

Ja dat wel! Maar de meesten hebben er niets in staan. Ik ook niet trouwens, moet ik ook maar eens gaan invullen :).
Tja, als mensen dan gaan klagen dat anderen niks beters kunnen zeggen dan een 'hoi', is dat wel een beetje raar.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_167903407
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:15 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dit is echt de eerste keer dat ik zelf echt initiatief neem om iemand te benaderen, tot nu hoefde ik geen poot uit te steken. Dus het voelt best gek... Ik heb naar vier mannen een berichtje gestuurd en de rest van mijn crushes verwijderd, omdat ik met de rest niets gemeenschappelijk heb eigenlijk. Even gezellig praten en anders verwijderen als het niet bevalt. Ik denk echt veel te moeilijk merk ik. :?
Ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat voorheen ook niet deed hoor. ;) Maar een van mijn vorige relaties is bijvoorbeeld begonnen doordat ik op hem afstapte en een praatje met hem ging maken. We kenden elkaar wel, maar doordat ik die stap zette zag hij me wel staan en wilde hij me nog beter leren kennen. :) Het werkt.

Ja, vooral op zo'n platform heb je niets te verliezen. Je kent die mannen toch niet en hoe groot is de kans dat je ze ooit tegen komt als je een blauwtje loopt?
Komt goed.
pi_167904238
quote:
17s.gif Op donderdag 5 januari 2017 15:44 schreef Daniane het volgende:

[..]

Ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat voorheen ook niet deed hoor. ;) Maar een van mijn vorige relaties is bijvoorbeeld begonnen doordat ik op hem afstapte en een praatje met hem ging maken. We kenden elkaar wel, maar doordat ik die stap zette zag hij me wel staan en wilde hij me nog beter leren kennen. :) Het werkt.

Ja, vooral op zo'n platform heb je niets te verliezen. Je kent die mannen toch niet en hoe groot is de kans dat je ze ooit tegen komt als je een blauwtje loopt?
Komt goed.
Haha ja, thanks. Toch wel iets van zelfrespect dat ik niet wil verliezen ofzo. Ik denk dat ik het ga verwijderen allemaal als ze niet voor het weekend reageren, maar wel online zijn. Als ze te druk zijn met andere chicks, dan weet ik al dat het niks gaat worden met dit type. Ben benieuwd. :)
pi_167904347
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:16 schreef Kermit. het volgende:
Iedereen valt TS aan maar ik begrijp haar wel, vrouwen willen dat er moeite voor ze gedaan worden. Misschien wat conservatief maar zo is TS. Ze gaat zichzelf een beetje veranderen en dan komt alles goed.
;)

Hoeveel dagen zal ik de jongens geven? Misschien zullen ze niet vandaag of morgen reageren. Ik heb geen idee hoe dat online daten werkt eigenlijk, en wat de ongeschreven 'regels' zijn.
  donderdag 5 januari 2017 @ 16:32:45 #128
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167904473
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:16 schreef Kermit. het volgende:
Er is wel een grijs gebied tussen zelf jagen en prinsesje spelen idd, waarin het heel redelijk en normaal is dat je graag wil dat de ander laat merken je graag beter te willen kennen. Maar dat ik (en waarschijnlijk de rest ook) op TS in zat te hakken is omdat haar houding eerst nogal prinses-ish was. Dat je na contact leggen wil dat de ander je gewaardeerd laat voelen is uiteraard wel normaal.
pi_167905167
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:52 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nou ja, ik geef ook aan dat ik hier wat ouderwets in ben he. ;)

Ik wil versierd worden, vind een man dan echt mannelijk en dat houdt mijn aandacht vast. Niet meer van deze tijd blijkbaar..
Komt door die feministische golf.. Mannen gaan er nu ook vanuit dat vrouwen wat meer initiatief nemen en mógen nemen.

Bij gelijkheid hoort dit ook.
pi_167905234
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:26 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

;)

Hoeveel dagen zal ik de jongens geven? Misschien zullen ze niet vandaag of morgen reageren. Ik heb geen idee hoe dat online daten werkt eigenlijk, en wat de ongeschreven 'regels' zijn.
Op knappe vrouwen wordt inderdaad gejaagd. Als je niet knap genoeg bent, moet je zelf een berichtje sturen, dan kan het nog wel goedkomen.

Het feit dat je geen berichten krijgt, zegt al genoeg.
pi_167905500
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:38 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik heb verder geen ervaring met dating apps, maar dacht dat iets als happn wel serieuzer zou zijn. Ik begrijp niet waarom die elf stuks niets ondernemen. Waarom zou je als man (het geslacht met meer jagersinstinct) geen 'hi' zeggen tegen iemand die je aantrekkelijk vindt (wat ook wederzijds is)?
Veelgebruikte strategie van mannen is om snel en oppervlakkig te liken/swipen. Pas als er een match uitkomt loont het pas om wat zorgvuldiger te kijken naar foto's/bio.

Dat zal hier ook wel gebeurt zijn, en dat ze geen gesprek beginnen geeft eigenlijk aan dat je dus te hoog mikt/ andere meiden aantrekkelijker voor hen zijn.
pi_167905526
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 17:16 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Op knappe vrouwen wordt inderdaad gejaagd. Als je niet knap genoeg bent, moet je zelf een berichtje sturen, dan kan het nog wel goedkomen.

Het feit dat je geen berichten krijgt, zegt al genoeg.
Nu vraag ik me wel af wat die jongens allemaal wel niet op straat tegenkomen...
pi_167905630
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:37 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik ben niet aan die app begonnen omdat ik seks wil met die jongens, maar ik wil gewoon de juiste persoon tegenkomen. Mannen met zo'n instelling - zoals jij die beschrijft - wil ik eigenlijk ook niet aanspreken. Ook mijn tijdsverspilling.
Waarom zouden die mannen onder hun stand moeten daten en mag jij boven je stand daten?
Dat is egoïstisch.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_167905760
Als je ze nu al gaat opjagen met in de gaten houden hoe vaak ze online zijn en of ze snel reageren kan je net zo goed gelijk stoppen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_167905871
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:26 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

;)

Je hoeft niks meer te doen nadat je een bericht hebt gestuurd, wacht rustig af. Die ongeschreven regels moet je lak aan hebben, volg je gevoel tijdens de gesprekken en doe een beetje hard to get zodat je kan zien dat ze moeite voor je doen. Veel jongens zullen dan afvallen omdat ze vooral je lichaam willen hebben.
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:32 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Er is wel een grijs gebied tussen zelf jagen en prinsesje spelen idd, waarin het heel redelijk en normaal is dat je graag wil dat de ander laat merken je graag beter te willen kennen. Maar dat ik (en waarschijnlijk de rest ook) op TS in zat te hakken is omdat haar houding eerst nogal prinses-ish was. Dat je na contact leggen wil dat de ander je gewaardeerd laat voelen is uiteraard wel normaal.
TS is een typische vrouw, heel hard schreeuwen dat het op haar manier moet maar daarna toch bijdraaien.
pi_167905961
Die ongeschreven regeltjes zijn echt kinderachtig :')

"Even wachten voordat ik reageer, anders denkt hij dat ik hem in de gaten hou."

Terwijl ze bijna 24/7 met hun telefoon in de hand zitten..
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 5 januari 2017 @ 18:37:50 #137
416020 K44S
The bearded man
pi_167906944
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 17:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Jou zien ze blijkbaar letterlijk en figuurlijk niet staan.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167907193
quote:

[..]

Het is Tinder, niet de straat. Er zijn online blijkbaar betere alternatieven dan jij.
pi_167909765
quote:

[..]

Had je vroeger wel een relatie gehad, zo ja hoe kwam je er aan?
  donderdag 5 januari 2017 @ 20:29:21 #140
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_167909833
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2017 17:54 schreef Aiciu het volgende:
Die ongeschreven regeltjes zijn echt kinderachtig :')

"Even wachten voordat ik reageer, anders denkt hij dat ik hem in de gaten hou."

Terwijl ze bijna 24/7 met hun telefoon in de hand zitten..
Waarheden dit. Niet op kunnen kijken van het scherm om een zesbaansweg over te steken, maar wel urenlang te druk om drie woorden te typen? Wat? :')
  donderdag 5 januari 2017 @ 21:00:02 #141
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_167910820
Wat een janktopic zeg

Spreek die gasten aan als je ze leuk vind
pi_167913992
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:21 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Haha ja, thanks. Toch wel iets van zelfrespect dat ik niet wil verliezen ofzo. Ik denk dat ik het ga verwijderen allemaal als ze niet voor het weekend reageren, maar wel online zijn. Als ze te druk zijn met andere chicks, dan weet ik al dat het niks gaat worden met dit type. Ben benieuwd. :)
Ja, het is ook niet leuk als iemand dan niet reageert...
Dan weet je inderdaad genoeg! Maar er zitten vast nog meer leuke mannen op Happn die wel praten :)!
pi_167914086
Ik begrijp niet waarom een aantal mensen hier zo negatief/ gefrustreerd reageert. Misschien een goed streven om op een degelijke manier te communiceren. Heb trouwens alleen internet wanneer ik wifi heb, om niet afhankelijk te zijn van mijn telefoon. Dus zit er een beperkt aantal momenten per dag op. Zo na een paar uur na een etentje zie ik dat ik gesprekken heb op Happn.

Ik ga ook niet verder op mijn uiterlijk in (ik zie dat ik hier en daar word uitgedaagd hehe) en ik weet dat ik meer dan prima in de markt lig.

Bedankt voor degenen die me hebben aangespoord minder hardnekkig te zijn in mijn visie, daar zat de crux. ;)

Succes iedereen! O+
pi_167914128
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 22:48 schreef TheInnocent het volgende:
Ik begrijp niet waarom een aantal mensen hier zo negatief/ gefrustreerd reageert. Misschien een goed streven om op een degelijke manier te communiceren. Heb trouwens alleen internet wanneer ik wifi heb, om niet afhankelijk te zijn van mijn telefoon. Dus zit er een beperkt aantal momenten per dag op. Zo na een paar uur na een etentje zie ik dat ik gesprekken heb op Happn.

Ik ga ook niet verder op mijn uiterlijk in (ik zie dat ik hier en daar word uitgedaagd hehe) en ik weet dat ik meer dan prima in de markt lig.

Bedankt voor degenen die me hebben aangespoord minder hardnekkig te zijn in mijn visie, daar zat de crux. ;)

Succes iedereen! O+
Als je nog wat van je Happn avonturen kwijt wil, kan je hier verder:

R&P / Het Grote 2017 Datingtopic #37
  vrijdag 6 januari 2017 @ 11:01:50 #145
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_167920354
_O-

wauw, wat een kortzichtigheid. gelukkig draait ze bij.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 11:28:52 #146
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_167921004
Ik vraag me af of TS een beetje een interessant profiel heeft op Happn. Meestal is het maar bar saai wat de klok slaat, en als je dan ook nog een prinsesje hebt die vindt dat jij de eerste stap moet zetten ook al is er totaal geen reden om die stap te zetten buiten een "wel ok uiterlijk" dan kan ik mij zo voorstellen dat het stil blijft...
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_167921013
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:15 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Leuk he, dat selectieve feminisme.
Ja gatverdamme.

Alleen wanneer het ze uitkomt.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:38:27 #148
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_167922387
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 22:48 schreef TheInnocent het volgende:

Succes iedereen! O+
Gefrustreerd door gedrag van mensen zoals jij denk ik. Dat die nog steeds bestaan. Heel jammer.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_167922744
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 22:46 schreef Daniane het volgende:

[..]

Ja, het is ook niet leuk als iemand dan niet reageert...
Dan weet je inderdaad genoeg! Maar er zitten vast nog meer leuke mannen op Happn die wel praten :)!
Klopt, twee zijn online geweest en hebben niet gereageerd. Die heb ik zojuist lekker verwijderd, simple as that. :)
pi_167923216
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:21 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

En keer op keer reageer je met iets onzinnigs, net als 2NutZ. Jullie zijn echt onbehandelbaar... # 2nutz2handle :')
Als je met onzinnig doelt op 'niet in mijn straatje', dan heb je een punt ja. Goed om te zien dat je bij aan het draaien bent trouwens.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167923415
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als je met onzinnig doelt op 'niet in mijn straatje', dan heb je een punt ja. Goed om te zien dat je bij aan het draaien bent trouwens.
Naja, ik vind kritiek juist fijn en het geeft me beter inzicht in zaken. Het is de wijze waarop jullie reageren, vaak onnodig denigrerende opmerkingen makend. Ben blij dat ik minder kortzichtig ben geworden hierin, heb nu een leuk gesprek met mijn leukste en knapste match :)
pi_167923416
ik klikte op dit topic omdat ik net lekkere kipburger heb gegeten bij Omar
  vrijdag 6 januari 2017 @ 13:30:22 #153
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_167923432
quote:

[..]

oftewel je bent precies hetzelfde als de mannen die je veracht
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 6 januari 2017 @ 13:37:24 #154
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167923570
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:29 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Naja, ik vind kritiek juist fijn en het geeft me beter inzicht in zaken. Het is de wijze waarop jullie reageren, vaak onnodig denigrerende opmerkingen makend. Ben blij dat ik minder kortzichtig ben geworden hierin, heb nu een leuk gesprek met mijn leukste en knapste match :)
Kijk aan.
  Moderator vrijdag 6 januari 2017 @ 13:47:10 #155
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167923769
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Zie reactie #8 in dit topic ;) Wel mooi dat ze toch nu zelf actie onderneemt.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 6 januari 2017 @ 13:48:15 #156
157922 fathank
pi_167923788
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Zie reactie #8 in dit topic ;) Wel mooi dat ze toch nu zelf actie onderneemt.
ja ga toch geen 150 replies lezen :')
  Moderator vrijdag 6 januari 2017 @ 13:48:58 #157
16180 crew  CoolGuy
pi_167923806
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:48 schreef fathank het volgende:

[..]

ja ga toch geen 150 replies lezen :')
Nee gewoon direct met gestrekt been er in is beter he ;)
pi_167923876
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

leg extension 101 deze man
  vrijdag 6 januari 2017 @ 14:05:23 #159
157922 fathank
pi_167924132
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nouja vond dit nou niet echt gestrekt been zeg maar. Het was geen Bouaouzannetje.
pi_167933135
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik veracht niemand, vind mannen iha juist leuk. Probeer hier achter een bepaald gedrag te komen.
pi_167933244
quote:

[..]

Seksist :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 20:25:04 #162
451005 Grems
Clown World
pi_167933321
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:52 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nou ja, ik geef ook aan dat ik hier wat ouderwets in ben he. ;)

Ik wil versierd worden, vind een man dan echt mannelijk en dat houdt mijn aandacht vast. Niet meer van deze tijd blijkbaar..
Jawel hoor, je bent alleen niet aantrekkelijk genoeg.
pi_167933607
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 20:20 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik veracht niemand, vind mannen iha juist leuk. Probeer hier achter een bepaald gedrag te komen.
Ik denk dat je dat moet vragen aan de mannen die Happn gebruiken. Het kan zijn dat ze bedolven worden onder de matches, kan zijn dat ze er met andere intenties in staan dan jij. Online-dating is nou eenmaal een mijnenveld. Wees kritsch, ga chatten en leer zo snel mogelijk iemand kennen. Alleen dan weet je of het echt een match kan zijn. Meestal weet je binnen vijf minuten dat het toch niet je type is en dan kun je zo iemand doorstrepen. Als je geen contact maakt weet je dat nooit.
pi_167934054
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 20:33 schreef jaha het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat moet vragen aan de mannen die Happn gebruiken. Het kan zijn dat ze bedolven worden onder de matches, kan zijn dat ze er met andere intenties in staan dan jij. Online-dating is nou eenmaal een mijnenveld. Wees kritsch, ga chatten en leer zo snel mogelijk iemand kennen. Alleen dan weet je of het echt een match kan zijn. Meestal weet je binnen vijf minuten dat het toch niet je type is en dan kun je zo iemand doorstrepen. Als je geen contact maakt weet je dat nooit.
Hmm ja, kan inderdaad liggen aan wat ze willen. Ik heb niet het scharreltype profiel, denk dat ik dan automatisch minder aanlokkelijk ben dan iemand met de benen en borsten bloot, met als kers op de taart: de lippen getuit.
pi_167934390
Als je een serieuzer type bent (wilt zijn) dan de andere meiden op de site, dan moet je natuurlijk ook serieuzer overkomen. Dan zul je dus zelf in ieder geval het gesprek moeten beginnen. Verleiden of verleid worden komt later pas.
pi_167934787
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 20:53 schreef jaha het volgende:
Als je een serieuzer type bent (wilt zijn) dan de andere meiden op de site, dan moet je natuurlijk ook serieuzer overkomen. Dan zul je dus zelf in ieder geval het gesprek moeten beginnen. Verleiden of verleid worden komt later pas.
Ja, heb uiteindelijk een gesprek gestart en het is best een leuk gesprek geworden! Eigenlijk zou ik best willen weten hoe het profiel van de meeste vrouwen er uit ziet, wat voor boodschap ze afgeven aan mannen. :P
  vrijdag 6 januari 2017 @ 21:25:52 #167
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167935702
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 21:03 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ja, heb uiteindelijk een gesprek gestart en het is best een leuk gesprek geworden! Eigenlijk zou ik best willen weten hoe het profiel van de meeste vrouwen er uit ziet, wat voor boodschap ze afgeven aan mannen. :P
Even je instellingen aanpassen en vrouwen swipen? Of kan dat met happn niet?
pi_167936210
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 21:25 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Bij Happn kan je alleen met elkaar praten op het moment dat je elkaar hebt geliked (dan heb je een "crush"). Als je wanhopig bent en/ of per se gezien wil worden, dan stuur je een charm. Je ziet mensen in de buurt verschijnen die deze app gebruiken, en dan kan je kiezen een like of charm te sturen naat iemand die je bevalt. Zo werkt het.
pi_167936268
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 21:25 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik gaf net geen antwoord op je vraag sorry :p nee, dan kom ik alleen lesbiennes of biseksuelen tegen. Vrouwen die op vrouwen vallen verkopen zichzelf misschien anders?
  vrijdag 6 januari 2017 @ 21:50:38 #170
451005 Grems
Clown World
pi_167936668
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 20:44 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hmm ja, kan inderdaad liggen aan wat ze willen. Ik heb niet het scharreltype profiel, denk dat ik dan automatisch minder aanlokkelijk ben dan iemand met de benen en borsten bloot, met als kers op de taart: de lippen getuit.
De drempel voor ( zeker dit type ) mannen om een vrouw te willen neuken is veel lager dan de drempel om er daadwerkelijk moeite voor te doen.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 21:54:22 #171
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167936815
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 21:39 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik gaf net geen antwoord op je vraag sorry :p nee, dan kom ik alleen lesbiennes of biseksuelen tegen. Vrouwen die op vrouwen vallen verkopen zichzelf misschien anders?
Via andere datingsites kun je wel profielen van heteroseksuele geslachtsgenootjes bekijken (bij okcupid kan dat iig wel, de rest geen idee)
pi_167939842
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 21:03 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat ze allemaal heel speciaal, dit is een veel voorkomende bio:
Dansjes met vriendinnen, netflixen, reizen, sporten (heel af en toe hihi), genieten van het leven. blabla

Totaal niet uitnodigend al die dames met hetzelfde innerlijk. ;(
  vrijdag 6 januari 2017 @ 23:50:52 #173
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167940130
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 23:36 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Dansjes met vriendinnen, netflixen, reizen, sporten (heel af en toe hihi), genieten van het leven. blabla

Sowieso halen velen alles uit het leven wat er in zit :D

Enige blijk van zelfspot of toffe popreferentie reageer ik iig wel veel sneller op.
pi_167942080
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:26 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

In mijn omgeving zijn het altijd de mannen geweest die de eerste stap hebben gezet bij hun vriendin. Vind je dat zelf ook niet mannelijk? Dat je zelf iemand versiert en 'verovert'? Dacht dat het altijd wel door het testosterongehalte kwam, dus vandaar dat ik wat meer van mannen verwacht. ;)
Met andere woorden: "ik durf het zelf niet dus verschuil ik me achter m'n geslacht."
pi_167960774
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 23:36 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Haha tekst blijft ook minder boeiend dan de foto's he, of vind je de foto's ook niet boeiend?
pi_167963423
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 21:05 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Haha tekst blijft ook minder boeiend dan de foto's he, of vind je de foto's ook niet boeiend?
Hier even een lijstje van waar de foto's zijn gemaakt of wat de context is

- in jurk op een gala met vriendinnen
- in sloeberkleding op een berg met een mooi uitzicht
- met een wijntje ergens op het terras
- met een snapchat filter

Niet dat jongens zo origineel zijn ;')
Hoe is het met de jongens?
pi_167964909
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 22:28 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Hier even een lijstje van waar de foto's zijn gemaakt of wat de context is

- in jurk op een gala met vriendinnen
- in sloeberkleding op een berg met een mooi uitzicht
- met een wijntje ergens op het terras
- met een snapchat filter

Niet dat jongens zo origineel zijn ;')
Hoe is het met de jongens?
Haha, ja dan verschillen ze niet veel van de mannen iha. Je hoeft alleen wijn te vervangen door bier met vrienden, en galajurkfoto door selfie zonder filter (dat is dan hun pf). Deze mannen vind ik de standaard en niet zo interessant om te liken. :p

Profiel van mannen die ik heb geliked: hebben geen selfie gemaakt, maar de foto is genomen door iemand anders die ze heeft betrapt terwijl ze aan het lachen waren (knap hoofd met mooie en vriendelijke lach). Verder hebben ze heel weinig foto's (max. 4), waaruit ik kan afleiden dat ze geen fan van zichzelf zijn of te hard hun best doen om op te willen vallen. Tot slot hebben ze een actiefoto (een talent of passie die ze hebben, bijv. een tennisser zet een professioneel genomen foto van zijn opslag, gepassioneerde mannen zijn echt +1!) en een natuurfoto met mooi uitzicht waar je het hele lichaam op ziet staan (ook belangrijk). Liever geen afgezaagde tekst erbij, meer info over de persoon kom ik liever later achter. Ze laten trouwens ook zien waar ze hebben gestudeerd. Heb liever niet dat ze pronken met hun functie, dat vind ik ook weer zo'n afknapper (mannen zijn dan arrogant vaak en hebben een minderwaardigheidscomplex, en dat ze op die wijze een chick willen regelen getuigt ook niet echt van klasse).

Zo hele waslijst is het geworden haha :@
pi_167978747
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 02:08 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Met andere woorden: "ik durf het zelf niet dus verschuil ik me achter m'n geslacht."
Nee, ik ben niet bang om te praten hoor haha. Het is een principieel iets waar ik voor het eerst een beetje afstand van heb gedaan. Gewoon teveel verwend irl denk ik.
pi_167978963
quote:

[..]

:') de hypocrisie
  zondag 8 januari 2017 @ 15:58:37 #180
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167978994
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2017 15:57 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

:') de hypocrisie
Ze is inmiddels al tot de conclusie gekomen dat die houding niet werkt. Maar hak gerust verder :D
pi_167979569
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 23:16 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Haha, ja dan verschillen ze niet veel van de mannen iha. Je hoeft alleen wijn te vervangen door bier met vrienden, en galajurkfoto door selfie zonder filter (dat is dan hun pf). Deze mannen vind ik de standaard en niet zo interessant om te liken. :p

Profiel van mannen die ik heb geliked: hebben geen selfie gemaakt, maar de foto is genomen door iemand anders die ze heeft betrapt terwijl ze aan het lachen waren (knap hoofd met mooie en vriendelijke lach). Verder hebben ze heel weinig foto's (max. 4), waaruit ik kan afleiden dat ze geen fan van zichzelf zijn of te hard hun best doen om op te willen vallen. Tot slot hebben ze een actiefoto (een talent of passie die ze hebben, bijv. een tennisser zet een professioneel genomen foto van zijn opslag, gepassioneerde mannen zijn echt +1!) en een natuurfoto met mooi uitzicht waar je het hele lichaam op ziet staan (ook belangrijk). Liever geen afgezaagde tekst erbij, meer info over de persoon kom ik liever later achter. Ze laten trouwens ook zien waar ze hebben gestudeerd. Heb liever niet dat ze pronken met hun functie, dat vind ik ook weer zo'n afknapper (mannen zijn dan arrogant vaak en hebben een minderwaardigheidscomplex, en dat ze op die wijze een chick willen regelen getuigt ook niet echt van klasse).

Ik zit ook zo wel in elkaar bij het liken van mannen. :P Ik kan bescheidenheid op foto's en qua tekst enorm waarderen.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_167979736
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 16:28 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ik zit ook zo wel in elkaar bij het liken van mannen. :P Ik kan bescheidenheid op foto's en qua tekst enorm waarderen.
Ik denk dat ik hier een klein vrouwengeheimpje heb verklapt :p over hoe wij kunnen denken. Nou mannen, doe er je voordeel mee haha.
pi_167979800
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 23:16 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Heb liever niet dat ze pronken met hun functie, dat vind ik ook weer zo'n afknapper (mannen zijn dan arrogant vaak en hebben een minderwaardigheidscomplex, en dat ze op die wijze een chick willen regelen getuigt ook niet echt van klasse).

oh :{
  zondag 8 januari 2017 @ 16:55:59 #184
451005 Grems
Clown World
pi_167980185
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 16:37 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik denk dat ik hier een klein vrouwengeheimpje heb verklapt :p over hoe wij kunnen denken. Nou mannen, doe er je voordeel mee haha.
Dat vrouwen op gepassioneerde, afgestudeerde mannen met goed lichaam, knap hoofd en mooie glimlach vallen is volgens mij geen geheim.
pi_167980262
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 16:55 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat vrouwen op gepassioneerde, afgestudeerde mannen met goed lichaam, knap hoofd en mooie glimlach vallen is volgens mij geen geheim.
Nee, het is hoe zo'n vent zich presenteert. De mannen die dat zijn maar ook vol van zichzelf zijn like ik niet en irl raak ik ook snel verveeld van ze.
  zondag 8 januari 2017 @ 17:03:44 #186
451005 Grems
Clown World
pi_167980419
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 16:58 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nee, het is hoe zo'n vent zich presenteert. De mannen die dat zijn maar ook vol van zichzelf zijn like ik niet en irl raak ik ook snel verveeld van ze.
Aldus de persoon die zich tot enkele pagina's terug nog te goed voelde om iemand aan te spreken :')

Nee daar missen ze veel aan, die mannen.
pi_167980473
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 17:03 schreef Grems het volgende:

[..]

Aldus de persoon die zich tot enkele pagina's terug nog te goed voelde om iemand aan te spreken :')

Ik merk wel een beetje dat TheInnocent een erg dominante vrouw is. Dat waardeer ik enorm.
pi_168096799
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 17:03 schreef Grems het volgende:

[..]

Ja best gek he, sindsdien heb ik dagelijks gesprekken. Anders was er helemaal niets van gekomen (met mijn vorige houding). :P
pi_168097248
Wel goed van ts dat ze haar mening en gedrag heeft bijgesteld.

Helaas moet ik de cynische opmerking die ik klaar had liggen nu achterwege laten.
pi_168098740
quote:
2s.gif Op zondag 8 januari 2017 17:05 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ik merk wel een beetje dat TheInnocent een erg dominante vrouw is. Dat waardeer ik enorm.
DM haar maar plat dan :)
pi_168098854
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

DM haar maar plat dan :)
Al gedaan ^O^ Alleen te veel issues kwam ik recent achter dus ik haak af.
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 10:53:46 #192
16180 crew  CoolGuy
pi_168098936
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:50 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Al gedaan ^O^ Alleen te veel issues kwam ik recent achter dus ik haak af.
Ja, das beter dan een blauwtje lopen he.
pi_168098949
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, das beter dan een blauwtje lopen he.
Oh daar heb ik geen problemen meer mee :')
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 10:56:43 #194
16180 crew  CoolGuy
pi_168098998
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:54 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Oh daar heb ik geen problemen meer mee :')
Nou dát scheelt dan in ieder geval weer. Ook dát went wou je zeggen? ;)
pi_168099022
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou dát scheelt dan in ieder geval weer. Ook dát went wou je zeggen? ;)
goed gezien! Wist je dat niet?
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 10:58:37 #196
16180 crew  CoolGuy
pi_168099040
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:57 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

goed gezien! Wist je dat niet?
Nee, maar dat komt wellicht omdat ik niet zó vaak ben afgewezen dat ik daar aan ben gaan wennen ;)
pi_168099085
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, maar dat komt wellicht omdat ik niet zó vaak ben afgewezen dat ik daar aan ben gaan wennen ;)
zo, jij bent echt alpha!
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 11:02:01 #198
16180 crew  CoolGuy
pi_168099107
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:00 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

zo, jij bent echt alpha!
Dat is hoe jij het wil uitleggen, maar je zou ook kunnen bedenken dat dat komt omdat ik niet zo vaak een vrouw versierd heb ;) Niet direct zo gebeten reageren ;)
pi_168099144
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is hoe jij het wil uitleggen, maar je zou ook kunnen bedenken dat dat komt omdat ik niet zo vaak een vrouw versierd heb ;) Niet direct zo gebeten reageren ;)
weet ik wel, anders zat je niet op FOK! ;)
pi_168099205
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik heb nooit een blauwtje gelopen, maar ook nooit echt de behoefte of kans gehad zelf iemand beginnen te versieren :P normaal beginnen jullie mannen altijd, behalve die leuke jongen bij Happn voor wie ik een uitzondering heb gemaakt.. ben benieuwd wat dat wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')