Dating sites en apps zit vol verlegen nerds die niets durven en meteen beginnen te rukken bij een berichtje...quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:41 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Een man die zelf actief contact maakt vertelt mij iets over zijn persoonlijkheid. De knappe jongens zijn echt te vaak verwend en doen weinig moeite. Een knap exemplaar dat meer moeite doet krijgt ook mijn aandacht, zo werkt het bij mij. Ik weiger gewoon de eerste stap te nemen, een man mag meer energie in een vrouw steken die hij leuk vindt vind ik.
Ik vind het leuk als op me gejaagd wordt, voel ik me meer vrouw. Ik weiger gewoon zelf te jagen en wil niet meedoen met de massa anno 2017.quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:42 schreef kmkmmr het volgende:
[..]
waarom doe jij dat niet terwijl je erom smacht?
Waarom zou je als vrouw geen hi zeggen? Je leeft in 2017, vrouwen mogen tegenwoordig net zo hard jagen
Je kan toch wel inhaken op iets uit hun profiel?quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:38 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik stuur dat ook naar kerels die niet beginnen met praten maar ik ben dan ook een onoriginele faalhaas.
Vaak kan ik wel lachen om openingszinnen.
Zelfde reden als waarom jij die mannen liked en niks durft te zeggen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:40 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik vind het dan best naar van die vrouwen dat ze je liken en vervolgens geen gesprek aangaan, waarom liken ze je dan in the first place? Ik vind dat een hoi prima moet kunnen. Het leuke gesprek komt later wel.
Ga dan naar Relatieplanet of ga tennissen. Wordt je versierd door de tennis leraarquote:Op donderdag 5 januari 2017 00:17 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als op me gejaagd wordt, voel ik me meer vrouw. Ik weiger gewoon zelf te jagen en wil niet meedoen met de massa anno 2017.
Ik heb geen probleem met aangesproken worden door mannen, maar ik vraag me juist af waarom het superklein groepje mannen dat ik aantrekkelijk vind mij niet uit zichzelf aanspreekt (terwijl ze duidelijk maken dat ze me wel aantrekkelijk vinden). Pff mijn tennisleraar, ik moet er niet aan denken!quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga dan naar Relatieplanet of ga tennissen. Wordt je versierd door de tennis leraar
quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:29 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met aangesproken worden door mannen, maar ik vraag me juist af waarom het superklein groepje mannen dat ik aantrekkelijk vind mij niet uit zichzelf aanspreekt (terwijl ze duidelijk maken dat ze me wel aantrekkelijk vinden). Pff mijn tennisleraar, ik moet er niet aan denken!
quote:Dat zijn verlegen nerds die niets durven en meteen beginnen te rukken bij een berichtje...
Nerds met bovengemiddeld uiterlijk (va. 8/10) zijn vaak niet zo verlegen in mijn beleving, maar ok, ik zal morgen een berichtje sturen. Vind het echt drie keer niks dat ik moet beginnen..quote:
Misschien lig je zaterdag wel bij een leuke vent in bedquote:Op donderdag 5 januari 2017 00:59 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Nerds met bovengemiddeld uiterlijk (va. 8/10) zijn vaak niet zo verlegen in mijn beleving, maar ok, ik zal morgen een berichtje sturen. Vind het echt drie keer niks dat ik moet beginnen..
Dan doe je het toch niet?quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:59 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Nerds met bovengemiddeld uiterlijk (va. 8/10) zijn vaak niet zo verlegen in mijn beleving, maar ok, ik zal morgen een berichtje sturen. Vind het echt drie keer niks dat ik moet beginnen..
Het komt nu allemaal over dat ze jou op hun blote knietjes mogen bedanken omdat jij ze een like hebt gegeven. Een héle like! Van jou! Niet normaal meer, nu zijn zij duidelijk wat aan je verschuldigd.quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:59 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hmm ja. Ze komt zo niet over als een leuk persoon nee, daar zou ze eerder zich druk over moeten maken dan over ouderweste rolpatronen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 01:36 schreef JaJammerJan het volgende:
TS is er zeker zo eentje die dan ook helemaal niks aan het gesprek gaat bijdragen en verwacht dat de man het hele gesprek gaande houdt.
Dus een "hoi" vanuit die kant is teveel gevraagd? Dat ik niet spontaan zou zijn, wordt zo verklaard? Beginnen ze dan nooit een gesprek, of zit ik in de fase dat ze al druk zijn met scharrelen. Dat laatste hoef ik echt niet.quote:Op donderdag 5 januari 2017 01:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Het komt nu allemaal over dat ze jou op hun blote knietjes mogen bedanken omdat jij ze een like hebt gegeven. Een héle like! Van jou! Niet normaal meer, nu zijn zij duidelijk wat aan je verschuldigd.
Zo komt het nu over hoe je in dit topic doet.
Zal ik jou een geheimpje vertellen.. Ook mannen hebben meer dan alleen jouw like. En dan kiezen ze dus eerder voor de leukere spontane dames die wel gewoon een gesprek beginnen.
Zo komt het over bij mij dat je niet zo kieskeurig bent. Als ik her en der een like had gegooid, had ik misschien wel 1000+ matches en zou ik ook mijn wenkbrauwen optrekken. Ben heel selectief geweest, in dat opzicht vind ik dit wel een teleurstelling.quote:Op donderdag 5 januari 2017 04:25 schreef hengheng het volgende:
Als ik een match heb op Tinder (als man), trek ik hoogstens mn wenkbrauwen op. Als het mij uitkomt, wil ik wel iets tikken of zo...
Kans is groot dat je niet hun enigste match bent, en dat die heren allang met iemand anders chatten / scharrelen /daten enz.
Het is een vleeskeuring : kutten gaan per kilo hoor !!
Misschien is het een test om te kijken of ze niet weer met zo'n selectieve feminist te maken hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:31 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik vind dat ik redelijk zeker ben over mijn uiterlijk en intelligentie, en ik geef niemand ergens de schuld van. Ik vraag me alleen af waarom die crushes die me blijkbaar aantrekkelijk vinden - gezien hun biologische geaardheid - verder geen gesprek starten. Mijn foto's zijn zonder filter, gewoon zoals het is. Misschien niet bijzonder/ interessant genoeg inderdaad, ze hebben geen stukje bloot en het zijn geen speelse selfies, maar zo/n type ben ik ook niet.
Wil je een date regelen met iemand die je leuk lijkt of wil je stug volhouden aan je beeld van hoe menselijk baltsgedrag eruit zou moeten zien?quote:Op donderdag 5 januari 2017 06:30 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Dus een "hoi" vanuit die kant is teveel gevraagd? Dat ik niet spontaan zou zijn, wordt zo verklaard? Beginnen ze dan nooit een gesprek, of zit ik in de fase dat ze al druk zijn met scharrelen. Dat laatste hoef ik echt niet.
Die mannen weten toch niet dat jij niet her en der wat likes rondstrooit?quote:Op donderdag 5 januari 2017 06:35 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Zo komt het over bij mij dat je niet zo kieskeurig bent. Als ik her en der een like had gegooid, had ik misschien wel 1000+ matches en zou ik ook mijn wenkbrauwen optrekken. Ben heel selectief geweest, in dat opzicht vind ik dit wel een teleurstelling.
Nah. Ik loop zelf eerder warm voor een vriendelijke en spontanere 1e indruk... TS vergeet dat het 1e contact ook niet meer is dan precies dat. Als je al principieel gaat doen over wie er begint met een praatje maken dan hebben anderen vaak snel wel leukere matches gevonden.quote:Op donderdag 5 januari 2017 07:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die mannen weten toch niet dat jij niet her en der wat likes rondstrooit?
Misschien moet je in je profiel zetten dat je heel selectief bent en dat het dus zeer speciaal is als jij iemand liket. Is wel prikkelend voor een reactie. Of niet.
Bah, diva gedrag.quote:Op donderdag 5 januari 2017 06:35 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Zo komt het over bij mij dat je niet zo kieskeurig bent. Als ik her en der een like had gegooid, had ik misschien wel 1000+ matches en zou ik ook mijn wenkbrauwen optrekken. Ben heel selectief geweest, in dat opzicht vind ik dit wel een teleurstelling.
Ik val iig al in slaap van haar bijdrages in dit topic.quote:Op donderdag 5 januari 2017 01:36 schreef JaJammerJan het volgende:
TS is er zeker zo eentje die dan ook helemaal niks aan het gesprek gaat bijdragen en verwacht dat de man het hele gesprek gaande houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |