abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167881876
Voor de mensen die ook deze app hebben op hun telefoon.. ik snap het nut er niet meer van.

Ik gebruik deze app al een half jaar en heb nu 11 crushes van de 12 mannen die ik heb geliked en 64 charms van de mannen die ik niet leuk/ knap genoeg vind (het blijft oppervlakkige vleselijke keuring natuurlijk, maar ik moet wel iemand heel aantrekkelijk vinden wil ik een like geven). Wat ik niet begrijp is dat geen enkele van mijn "crushes" zelf een gesprek is begonnen.. komt het omdat ze heel knap zijn en deze app gewoon hebben om hun ego te voeden?

Ik ben er ergens nog ouderwets in dat ik vind dat een man de eerste stap moet zetten, dus kan ik net zo goed deze app verwijderen.
  woensdag 4 januari 2017 @ 17:24:32 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_167881980
Nou, bedankt voor deze mededeling.

Over en uit.
Ja doei.
pi_167882066
Vraag het ze.
Oh nee, dan moet jij de eerste stap zetten.
pi_167882085
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:24 schreef hugecooll het volgende:
Dan doe je dat toch
Maar ik wil weten waar het aan kan liggen en of meer mensen dit hebben. Meer een klb topic dan r&p ook.
pi_167882093
Daar ben je helemaal niet ouderwets in. Je weet zelf gewoon niet wat te zeggen en gebruikt dan maar als excuus dat de man moet beginnen met praten, omdat het zo heurt.

Maar wel fijn om te weten hoeveel charms je hebt. Je kan wel een aantal dm´s verwachten na dit topique.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_167882407
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Daar ben je helemaal niet ouderwets in. Je weet zelf gewoon niet wat te zeggen en gebruikt dan maar als excuus dat de man moet beginnen met praten, omdat het zo heurt.

Maar wel fijn om te weten hoeveel charms je hebt. Je kan wel een aantal dm´s verwachten na dit topique.
Een man die zelf actief contact maakt vertelt mij iets over zijn persoonlijkheid. De knappe jongens zijn echt te vaak verwend en doen weinig moeite. Een knap exemplaar dat meer moeite doet krijgt ook mijn aandacht, zo werkt het bij mij. Ik weiger gewoon de eerste stap te nemen, een man mag meer energie in een vrouw steken die hij leuk vindt vind ik.
  Moderator woensdag 4 januari 2017 @ 17:46:06 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167882511
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:41 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Een man die zelf actief contact maakt vertelt mij iets over zijn persoonlijkheid. De knappe jongens zijn echt te vaak verwend en doen weinig moeite. Een knap exemplaar dat meer moeite doet krijgt ook mijn aandacht, zo werkt het bij mij. Ik weiger gewoon de eerste stap te nemen, een man mag meer energie in een vrouw steken die hij leuk vindt vind ik.
Beetje over t paard getild meid? :') je doet dus zelf wat je de knappe jongens kwalijk neemt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_167882542
quote:

[..]

Zit dat lekker daar, op die erwt?
Ja doei.
pi_167882678
quote:

[..]

Dat werkt dan prima als je alleen de hele knappe mannen liked die volgens jou nooit de eerste stap zetten terwijl je dat wel verwacht. :')
pi_167882679
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Beetje over t paard getild meid? :') je doet dus zelf wat je de knappe jongens kwalijk neemt.
Nou ja, ik geef ook aan dat ik hier wat ouderwets in ben he. ;)

Ik wil versierd worden, vind een man dan echt mannelijk en dat houdt mijn aandacht vast. Niet meer van deze tijd blijkbaar..
pi_167882755
quote:

[..]

Je gaat niet dood van wat initiatief hoor. Ik snap dat je dat wilt, maar het beginnen van een gesprek op een datingapp valt daar echt niet onder. Er gaat een wereld voor je open als je zelf eens een gesprekje begint, al is het maar met een simpele 'hoi'.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_167882790
Hoi, neuken? Of moet dit via happn?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167882809
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Goed initiatief!
Ja doei.
pi_167882818
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
DM werkt beter, TS is niet zo heel knap als ze zegt. Ze heeft alleen een mooi lijf en lieve kuiltjes in haar wangen
pi_167882850
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:52 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik wil versierd worden, vind een man dan echt mannelijk en dat houdt mijn aandacht vast. Niet meer van deze tijd blijkbaar..
Zie het beginnen van een gesprek als het laten vallen van je zakdoek in the olden days. :+
Your opinion of me is none of my business.
pi_167882852
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Goed initiatief!
Vinnik nou ook!
pi_167883035
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:58 schreef Kermit. het volgende:

[..]

DM werkt beter, TS is niet zo heel knap als ze zegt. Ze heeft alleen een mooi lijf en lieve kuiltjes in haar wangen
Zo'n gezellige dikkerd met alleen maar foto's van d'r mooie ogen en d'r lieve lach. Echte schoonheid zit van binnen, en op je gezicht.
  woensdag 4 januari 2017 @ 18:09:33 #19
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_167883101
Zo erg is het toch niet om een beetje initiatief te tonen ? Het klinkt meer alsof je bang bent om afgewezen te worden en daarom jouw probleem op de mannen afschuift.
  woensdag 4 januari 2017 @ 18:11:18 #20
416020 K44S
The bearded man
pi_167883150
Pot verwijt dus de ketel.
Goed bezig meid!
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167883244
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zit dat lekker daar, op die erwt?
Dat ik een beetje moeite van een man verwacht maakt mij geen verwaand prinsesje vind ik. Als je als man me toch niet durft te benaderen, hoef je me ook niet te liken.
pi_167883281
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat ik een beetje moeite van een man verwacht maakt mij geen verwaand prinsesje vind ik. Als je als man me toch niet durft te benaderen, hoef je me ook niet te liken.
Leuk he, dat selectieve feminisme.
pi_167883371
quote:

[..]

dat werkt natuurlijk een kant op
jij benadert de mannen die jij liket (ugh) ook niet, waarom like je dan uerberhaupt
  woensdag 4 januari 2017 @ 18:25:30 #24
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167883481
Leuke foto in je fobo, TS. Je lijkt me heel sportief en spontaan.

Drankje doen binnenkort?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_167883502
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:20 schreef kmkmmr het volgende:

[..]

dat werkt natuurlijk een kant op
jij benadert de mannen die jij liket (ugh) ook niet, waarom like je dan uerberhaupt
In mijn omgeving zijn het altijd de mannen geweest die de eerste stap hebben gezet bij hun vriendin. Vind je dat zelf ook niet mannelijk? Dat je zelf iemand versiert en 'verovert'? Dacht dat het altijd wel door het testosterongehalte kwam, dus vandaar dat ik wat meer van mannen verwacht. ;)
pi_167883591
quote:

[..]

Als je als man me toch niet durft te benaderen, hoef je me ook niet te liken.
Zie je 'm? :*
pi_167883595
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:26 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

In mijn omgeving zijn het altijd de mannen geweest die de eerste stap hebben gezet bij hun vriendin. Vind je dat zelf ook niet mannelijk? Dat je zelf iemand versiert en 'verovert'? Dacht dat het altijd wel door het testosterongehalte kwam, dus vandaar dat ik wat meer van mannen verwacht. ;)
mooi de vraag ontweken
pi_167883674
Verder kan je niet en ouderwets zijn en dan gebruik maken van moderne vleeskeuring

Zo'n app is voor (v)luchtig contact en snel snel snel. Wil je succes hebben, moet je actief meedoen en niet passief afwachten
pi_167883774
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Je gaat niet dood van wat initiatief hoor. Ik snap dat je dat wilt, maar het beginnen van een gesprek op een datingapp valt daar echt niet onder. Er gaat een wereld voor je open als je zelf eens een gesprekje begint, al is het maar met een simpele 'hoi'.
Helemaal mee eens.
Persoonlijk vind ik het ook leuk wanneer een dame mij een bericht stuurt, dat geeft aan dat ze geïnteresseerd is.
pi_167883816
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:32 schreef kmkmmr het volgende:
Verder kan je niet en ouderwets zijn en dan gebruik maken van moderne vleeskeuring

Zo'n is voor (v)luchtig contact en snel snel snel. Wil je succes hebben, moet je actief meedoen en niet passief afwachten
Ik heb verder geen ervaring met dating apps, maar dacht dat iets als happn wel serieuzer zou zijn. Ik begrijp niet waarom die elf stuks niets ondernemen. Waarom zou je als man (het geslacht met meer jagersinstinct) geen 'hi' zeggen tegen iemand die je aantrekkelijk vindt (wat ook wederzijds is)?
pi_167883843
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Leuke foto in je fobo, TS. Je lijkt me heel sportief en spontaan.

Drankje doen binnenkort?
Doen Ts. Deze man is lekker.
pi_167883906
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:38 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik heb verder geen ervaring met dating apps, maar dacht dat iets als happn wel serieuzer zou zijn. Ik begrijp niet waarom die elf stuks niets ondernemen. Waarom zou je als man (het geslacht met meer jagersinstinct) geen 'hi' zeggen tegen iemand die je aantrekkelijk vindt (wat ook wederzijds is)?
waarom doe jij dat niet terwijl je erom smacht?

Waarom zou je als vrouw geen hi zeggen? Je leeft in 2017, vrouwen mogen tegenwoordig net zo hard jagen :s)
pi_167883921
quote:

[..]

Zou je dan niet gewoon naar de kroeg gaan? Ipv deze onzin.
pi_167883927
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:37 schreef Antaris het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Persoonlijk vind ik het ook leuk wanneer een dame mij een bericht stuurt, dat geeft aan dat ze geïnteresseerd is.
Als het een crush is zien ze ook dat ik geinteresseerd ben, anders zou ik helemaal geen like sturen.
pi_167883996
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:43 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Als het een crush is zien ze ook dat ik geinteresseerd ben, anders zou ik helemaal geen like sturen.
Als de vrouw in mijn ogen te professioneel gefotografeerd is dan ga ik er vanuit dat het nep is.
Andersom zou dat ook wel kunnen zijn, maar geloof mij (ons) maar, soms het initiatief nemen doet wonderen.
pi_167884024
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:26 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Maar als jij mij aanspreekt, betekent dat dus, dat ik jou niet meer kan versieren? Dat geloof ik niet namelijk.

quote:
Happn is niet serieuzer dan tinder. De kwaliteit ligt wel wat hoger.

De reden wanneer ik niet praat, is dat de match me toch 'tegenvalt'. Of dat ik gewoon in een periode zit dat ik geen zin heb om weer een saai gesprekje te hebben. Maar als een leuk meisje begínt met praten, gaat het 9 vd 10 keer leuk, ongeacht in welke periode ik ook zit.
pi_167884036
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:21 schreef TheInnocent het volgende:
Ik ben er ergens nog ouderwets in dat ik vind dat een man de eerste stap moet zetten, dus kan ik net zo goed deze app verwijderen.
Iewl, zo eentje.
Conscience do cost.
pi_167884064
Ik heb ook een tijd op Tinder gezeten. Als ik al andere leuke gesprekken had, of als ik wat twijfelde, startte ik niet zo vaak het gesprek. Als zij dan ook geen gesprek start, verwijderde ik de match meestal na een paar dagen. Blijkbaar is er dan van beide kanten niet genoeg interesse.
Ik vind het ook totaal niet aantrekkelijk als een vrouw zo passief is. En waarom zou je zo afwachtend zijn? Je bent toch geen onzeker 14 jarig meisje meer.
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:05:48 #39
416020 K44S
The bearded man
pi_167884385
Ts, blijkbaar ben je geen uniek sneeuwvlokje.

Spreek de man eens aan en er gaat een wereld voor je open.

Zo heb ik gisteravond bijna een uur een videogesprek met een tinderdame gehad.
pi_167884473
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:50 schreef the85mc het volgende:
Ik heb ook een tijd op Tinder gezeten. Als ik al andere leuke gesprekken had, of als ik wat twijfelde, startte ik niet zo vaak het gesprek. Als zij dan ook geen gesprek start, verwijderde ik de match meestal na een paar dagen. Blijkbaar is er dan van beide kanten niet genoeg interesse.
Ik vind het ook totaal niet aantrekkelijk als een vrouw zo passief is. En waarom zou je zo afwachtend zijn? Je bent toch geen onzeker 14 jarig meisje meer.
Dan begrijp je dat passiviteit van een man al helemaal niet aantrekkelijk is, en zeker niet na enkele maanden.
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:11:03 #41
416020 K44S
The bearded man
pi_167884516
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:09 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dan begrijp je dat passiviteit van een man al helemaal niet aantrekkelijk is, en zeker niet na enkele maanden.
Volgens mij mis je zijn punt.

Iig. Doe waar je je goed bij voelt.
pi_167884687
quote:

[..]

Ja, want ik krijg altijd een knoertharde plasser van passieve bitches daarentegen.
Conscience do cost.
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:17:36 #43
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_167884706
quote:

[..]

Misschien moet je gewoon eens werken aan jouw onzekerheid in plaats van die kerels de schuld te geven dat er niks gebeurt omdat jij schijnbaar niet bijzonder knap of leuk bent.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_167885070
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Misschien moet je gewoon eens werken aan jouw onzekerheid in plaats van die kerels de schuld te geven dat er niks gebeurt omdat jij schijnbaar niet bijzonder knap of leuk bent.
Ik vind dat ik redelijk zeker ben over mijn uiterlijk en intelligentie, en ik geef niemand ergens de schuld van. Ik vraag me alleen af waarom die crushes die me blijkbaar aantrekkelijk vinden - gezien hun biologische geaardheid - verder geen gesprek starten. Mijn foto's zijn zonder filter, gewoon zoals het is. Misschien niet bijzonder/ interessant genoeg inderdaad, ze hebben geen stukje bloot en het zijn geen speelse selfies, maar zo/n type ben ik ook niet. ;)
pi_167885236
quote:

[..]

Eufemisme voor te laf om zelf de eerste stap te zetten ja.
pi_167885323
quote:

[..]

Waarom 'al helemaal niet' ? Ouderwetse opvatting. Waar ben je nog meer ouderwets in?
pi_167885649
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik vind dat ik redelijk zeker ben over mijn uiterlijk en intelligentie, en ik geef niemand ergens de schuld van. Ik vraag me alleen af waarom die crushes die me blijkbaar aantrekkelijk vinden - gezien hun biologische geaardheid - verder geen gesprek starten. Mijn foto's zijn zonder filter, gewoon zoals het is. Misschien niet bijzonder/ interessant genoeg inderdaad, ze hebben geen stukje bloot en het zijn geen speelse selfies, maar zo/n type ben ik ook niet. ;)
Als ik naar je fotoboek kijk weet ik meteen waarom jongens je liken/waarderen.

P.S. jammer dat je mij negeert alleen maar omdat ik een ander kleurtje heb
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:54:58 #48
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_167885693
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:31 schreef TheInnocent het volgende:
Tja, van de 20 vrouwen die je aanspreekt op zulke apps mag je blij zijn als er 1 of 2 überhaupt op je bericht reageren. Snap wel dat sommige mannen er dan helemaal geen zin meer in hebben om vrouwen aan te spreken.
So we just called him Fred
pi_167885838
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:42 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Zou je dan niet gewoon naar de kroeg gaan? Ipv deze onzin.
Ik ben geen kroegtype, veel te oppervlakkig contact allemaal net als die dating app.
pi_167885922
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:54 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Tja, van de 20 vrouwen die je aanspreekt op zulke apps mag je blij zijn als er 1 of 2 überhaupt op je bericht reageren. Snap wel dat sommige mannen er dan helemaal geen zin meer in hebben om vrouwen aan te spreken.
Ik denk niet dat deze mannen genegeerd worden door vrouwen met wie ze een "crush" hebben, en denk ook dat ze goed in de markt liggen gezien hun uiterlijk en opleiding. Ik zou ook gewoon terugpraten als ze iets zouden sturen, want anders zou ik ze in eerste instantie al niet gaan liken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')