abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167881876
Voor de mensen die ook deze app hebben op hun telefoon.. ik snap het nut er niet meer van.

Ik gebruik deze app al een half jaar en heb nu 11 crushes van de 12 mannen die ik heb geliked en 64 charms van de mannen die ik niet leuk/ knap genoeg vind (het blijft oppervlakkige vleselijke keuring natuurlijk, maar ik moet wel iemand heel aantrekkelijk vinden wil ik een like geven). Wat ik niet begrijp is dat geen enkele van mijn "crushes" zelf een gesprek is begonnen.. komt het omdat ze heel knap zijn en deze app gewoon hebben om hun ego te voeden?

Ik ben er ergens nog ouderwets in dat ik vind dat een man de eerste stap moet zetten, dus kan ik net zo goed deze app verwijderen.
  woensdag 4 januari 2017 @ 17:24:32 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_167881980
Nou, bedankt voor deze mededeling.

Over en uit.
Ja doei.
pi_167882066
Vraag het ze.
Oh nee, dan moet jij de eerste stap zetten.
pi_167882085
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:24 schreef hugecooll het volgende:
Dan doe je dat toch
Maar ik wil weten waar het aan kan liggen en of meer mensen dit hebben. Meer een klb topic dan r&p ook.
pi_167882093
Daar ben je helemaal niet ouderwets in. Je weet zelf gewoon niet wat te zeggen en gebruikt dan maar als excuus dat de man moet beginnen met praten, omdat het zo heurt.

Maar wel fijn om te weten hoeveel charms je hebt. Je kan wel een aantal dm´s verwachten na dit topique.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_167882407
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Daar ben je helemaal niet ouderwets in. Je weet zelf gewoon niet wat te zeggen en gebruikt dan maar als excuus dat de man moet beginnen met praten, omdat het zo heurt.

Maar wel fijn om te weten hoeveel charms je hebt. Je kan wel een aantal dm´s verwachten na dit topique.
Een man die zelf actief contact maakt vertelt mij iets over zijn persoonlijkheid. De knappe jongens zijn echt te vaak verwend en doen weinig moeite. Een knap exemplaar dat meer moeite doet krijgt ook mijn aandacht, zo werkt het bij mij. Ik weiger gewoon de eerste stap te nemen, een man mag meer energie in een vrouw steken die hij leuk vindt vind ik.
  Moderator woensdag 4 januari 2017 @ 17:46:06 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167882511
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:41 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Een man die zelf actief contact maakt vertelt mij iets over zijn persoonlijkheid. De knappe jongens zijn echt te vaak verwend en doen weinig moeite. Een knap exemplaar dat meer moeite doet krijgt ook mijn aandacht, zo werkt het bij mij. Ik weiger gewoon de eerste stap te nemen, een man mag meer energie in een vrouw steken die hij leuk vindt vind ik.
Beetje over t paard getild meid? :') je doet dus zelf wat je de knappe jongens kwalijk neemt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_167882542
quote:

[..]

Zit dat lekker daar, op die erwt?
Ja doei.
pi_167882678
quote:

[..]

Dat werkt dan prima als je alleen de hele knappe mannen liked die volgens jou nooit de eerste stap zetten terwijl je dat wel verwacht. :')
pi_167882679
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Beetje over t paard getild meid? :') je doet dus zelf wat je de knappe jongens kwalijk neemt.
Nou ja, ik geef ook aan dat ik hier wat ouderwets in ben he. ;)

Ik wil versierd worden, vind een man dan echt mannelijk en dat houdt mijn aandacht vast. Niet meer van deze tijd blijkbaar..
pi_167882755
quote:

[..]

Je gaat niet dood van wat initiatief hoor. Ik snap dat je dat wilt, maar het beginnen van een gesprek op een datingapp valt daar echt niet onder. Er gaat een wereld voor je open als je zelf eens een gesprekje begint, al is het maar met een simpele 'hoi'.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_167882790
Hoi, neuken? Of moet dit via happn?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167882809
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Goed initiatief!
Ja doei.
pi_167882818
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
DM werkt beter, TS is niet zo heel knap als ze zegt. Ze heeft alleen een mooi lijf en lieve kuiltjes in haar wangen
pi_167882850
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:52 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik wil versierd worden, vind een man dan echt mannelijk en dat houdt mijn aandacht vast. Niet meer van deze tijd blijkbaar..
Zie het beginnen van een gesprek als het laten vallen van je zakdoek in the olden days. :+
Your opinion of me is none of my business.
pi_167882852
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Goed initiatief!
Vinnik nou ook!
pi_167883035
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:58 schreef Kermit. het volgende:

[..]

DM werkt beter, TS is niet zo heel knap als ze zegt. Ze heeft alleen een mooi lijf en lieve kuiltjes in haar wangen
Zo'n gezellige dikkerd met alleen maar foto's van d'r mooie ogen en d'r lieve lach. Echte schoonheid zit van binnen, en op je gezicht.
  woensdag 4 januari 2017 @ 18:09:33 #19
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_167883101
Zo erg is het toch niet om een beetje initiatief te tonen ? Het klinkt meer alsof je bang bent om afgewezen te worden en daarom jouw probleem op de mannen afschuift.
  woensdag 4 januari 2017 @ 18:11:18 #20
416020 K44S
The bearded man
pi_167883150
Pot verwijt dus de ketel.
Goed bezig meid!
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167883244
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zit dat lekker daar, op die erwt?
Dat ik een beetje moeite van een man verwacht maakt mij geen verwaand prinsesje vind ik. Als je als man me toch niet durft te benaderen, hoef je me ook niet te liken.
pi_167883281
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat ik een beetje moeite van een man verwacht maakt mij geen verwaand prinsesje vind ik. Als je als man me toch niet durft te benaderen, hoef je me ook niet te liken.
Leuk he, dat selectieve feminisme.
pi_167883371
quote:

[..]

dat werkt natuurlijk een kant op
jij benadert de mannen die jij liket (ugh) ook niet, waarom like je dan uerberhaupt
  woensdag 4 januari 2017 @ 18:25:30 #24
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167883481
Leuke foto in je fobo, TS. Je lijkt me heel sportief en spontaan.

Drankje doen binnenkort?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_167883502
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:20 schreef kmkmmr het volgende:

[..]

dat werkt natuurlijk een kant op
jij benadert de mannen die jij liket (ugh) ook niet, waarom like je dan uerberhaupt
In mijn omgeving zijn het altijd de mannen geweest die de eerste stap hebben gezet bij hun vriendin. Vind je dat zelf ook niet mannelijk? Dat je zelf iemand versiert en 'verovert'? Dacht dat het altijd wel door het testosterongehalte kwam, dus vandaar dat ik wat meer van mannen verwacht. ;)
pi_167883591
quote:

[..]

Als je als man me toch niet durft te benaderen, hoef je me ook niet te liken.
Zie je 'm? :*
pi_167883595
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:26 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

In mijn omgeving zijn het altijd de mannen geweest die de eerste stap hebben gezet bij hun vriendin. Vind je dat zelf ook niet mannelijk? Dat je zelf iemand versiert en 'verovert'? Dacht dat het altijd wel door het testosterongehalte kwam, dus vandaar dat ik wat meer van mannen verwacht. ;)
mooi de vraag ontweken
pi_167883674
Verder kan je niet en ouderwets zijn en dan gebruik maken van moderne vleeskeuring

Zo'n app is voor (v)luchtig contact en snel snel snel. Wil je succes hebben, moet je actief meedoen en niet passief afwachten
pi_167883774
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Je gaat niet dood van wat initiatief hoor. Ik snap dat je dat wilt, maar het beginnen van een gesprek op een datingapp valt daar echt niet onder. Er gaat een wereld voor je open als je zelf eens een gesprekje begint, al is het maar met een simpele 'hoi'.
Helemaal mee eens.
Persoonlijk vind ik het ook leuk wanneer een dame mij een bericht stuurt, dat geeft aan dat ze geïnteresseerd is.
pi_167883816
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:32 schreef kmkmmr het volgende:
Verder kan je niet en ouderwets zijn en dan gebruik maken van moderne vleeskeuring

Zo'n is voor (v)luchtig contact en snel snel snel. Wil je succes hebben, moet je actief meedoen en niet passief afwachten
Ik heb verder geen ervaring met dating apps, maar dacht dat iets als happn wel serieuzer zou zijn. Ik begrijp niet waarom die elf stuks niets ondernemen. Waarom zou je als man (het geslacht met meer jagersinstinct) geen 'hi' zeggen tegen iemand die je aantrekkelijk vindt (wat ook wederzijds is)?
pi_167883843
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Leuke foto in je fobo, TS. Je lijkt me heel sportief en spontaan.

Drankje doen binnenkort?
Doen Ts. Deze man is lekker.
pi_167883906
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:38 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik heb verder geen ervaring met dating apps, maar dacht dat iets als happn wel serieuzer zou zijn. Ik begrijp niet waarom die elf stuks niets ondernemen. Waarom zou je als man (het geslacht met meer jagersinstinct) geen 'hi' zeggen tegen iemand die je aantrekkelijk vindt (wat ook wederzijds is)?
waarom doe jij dat niet terwijl je erom smacht?

Waarom zou je als vrouw geen hi zeggen? Je leeft in 2017, vrouwen mogen tegenwoordig net zo hard jagen :s)
pi_167883921
quote:

[..]

Zou je dan niet gewoon naar de kroeg gaan? Ipv deze onzin.
pi_167883927
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:37 schreef Antaris het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Persoonlijk vind ik het ook leuk wanneer een dame mij een bericht stuurt, dat geeft aan dat ze geïnteresseerd is.
Als het een crush is zien ze ook dat ik geinteresseerd ben, anders zou ik helemaal geen like sturen.
pi_167883996
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:43 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Als het een crush is zien ze ook dat ik geinteresseerd ben, anders zou ik helemaal geen like sturen.
Als de vrouw in mijn ogen te professioneel gefotografeerd is dan ga ik er vanuit dat het nep is.
Andersom zou dat ook wel kunnen zijn, maar geloof mij (ons) maar, soms het initiatief nemen doet wonderen.
pi_167884024
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:26 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Maar als jij mij aanspreekt, betekent dat dus, dat ik jou niet meer kan versieren? Dat geloof ik niet namelijk.

quote:
Happn is niet serieuzer dan tinder. De kwaliteit ligt wel wat hoger.

De reden wanneer ik niet praat, is dat de match me toch 'tegenvalt'. Of dat ik gewoon in een periode zit dat ik geen zin heb om weer een saai gesprekje te hebben. Maar als een leuk meisje begínt met praten, gaat het 9 vd 10 keer leuk, ongeacht in welke periode ik ook zit.
pi_167884036
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:21 schreef TheInnocent het volgende:
Ik ben er ergens nog ouderwets in dat ik vind dat een man de eerste stap moet zetten, dus kan ik net zo goed deze app verwijderen.
Iewl, zo eentje.
Conscience do cost.
pi_167884064
Ik heb ook een tijd op Tinder gezeten. Als ik al andere leuke gesprekken had, of als ik wat twijfelde, startte ik niet zo vaak het gesprek. Als zij dan ook geen gesprek start, verwijderde ik de match meestal na een paar dagen. Blijkbaar is er dan van beide kanten niet genoeg interesse.
Ik vind het ook totaal niet aantrekkelijk als een vrouw zo passief is. En waarom zou je zo afwachtend zijn? Je bent toch geen onzeker 14 jarig meisje meer.
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:05:48 #39
416020 K44S
The bearded man
pi_167884385
Ts, blijkbaar ben je geen uniek sneeuwvlokje.

Spreek de man eens aan en er gaat een wereld voor je open.

Zo heb ik gisteravond bijna een uur een videogesprek met een tinderdame gehad.
pi_167884473
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:50 schreef the85mc het volgende:
Ik heb ook een tijd op Tinder gezeten. Als ik al andere leuke gesprekken had, of als ik wat twijfelde, startte ik niet zo vaak het gesprek. Als zij dan ook geen gesprek start, verwijderde ik de match meestal na een paar dagen. Blijkbaar is er dan van beide kanten niet genoeg interesse.
Ik vind het ook totaal niet aantrekkelijk als een vrouw zo passief is. En waarom zou je zo afwachtend zijn? Je bent toch geen onzeker 14 jarig meisje meer.
Dan begrijp je dat passiviteit van een man al helemaal niet aantrekkelijk is, en zeker niet na enkele maanden.
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:11:03 #41
416020 K44S
The bearded man
pi_167884516
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:09 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dan begrijp je dat passiviteit van een man al helemaal niet aantrekkelijk is, en zeker niet na enkele maanden.
Volgens mij mis je zijn punt.

Iig. Doe waar je je goed bij voelt.
pi_167884687
quote:

[..]

Ja, want ik krijg altijd een knoertharde plasser van passieve bitches daarentegen.
Conscience do cost.
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:17:36 #43
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_167884706
quote:

[..]

Misschien moet je gewoon eens werken aan jouw onzekerheid in plaats van die kerels de schuld te geven dat er niks gebeurt omdat jij schijnbaar niet bijzonder knap of leuk bent.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_167885070
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Misschien moet je gewoon eens werken aan jouw onzekerheid in plaats van die kerels de schuld te geven dat er niks gebeurt omdat jij schijnbaar niet bijzonder knap of leuk bent.
Ik vind dat ik redelijk zeker ben over mijn uiterlijk en intelligentie, en ik geef niemand ergens de schuld van. Ik vraag me alleen af waarom die crushes die me blijkbaar aantrekkelijk vinden - gezien hun biologische geaardheid - verder geen gesprek starten. Mijn foto's zijn zonder filter, gewoon zoals het is. Misschien niet bijzonder/ interessant genoeg inderdaad, ze hebben geen stukje bloot en het zijn geen speelse selfies, maar zo/n type ben ik ook niet. ;)
pi_167885236
quote:

[..]

Eufemisme voor te laf om zelf de eerste stap te zetten ja.
pi_167885323
quote:

[..]

Waarom 'al helemaal niet' ? Ouderwetse opvatting. Waar ben je nog meer ouderwets in?
pi_167885649
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik vind dat ik redelijk zeker ben over mijn uiterlijk en intelligentie, en ik geef niemand ergens de schuld van. Ik vraag me alleen af waarom die crushes die me blijkbaar aantrekkelijk vinden - gezien hun biologische geaardheid - verder geen gesprek starten. Mijn foto's zijn zonder filter, gewoon zoals het is. Misschien niet bijzonder/ interessant genoeg inderdaad, ze hebben geen stukje bloot en het zijn geen speelse selfies, maar zo/n type ben ik ook niet. ;)
Als ik naar je fotoboek kijk weet ik meteen waarom jongens je liken/waarderen.

P.S. jammer dat je mij negeert alleen maar omdat ik een ander kleurtje heb
  woensdag 4 januari 2017 @ 19:54:58 #48
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_167885693
quote:
Tja, van de 20 vrouwen die je aanspreekt op zulke apps mag je blij zijn als er 1 of 2 überhaupt op je bericht reageren. Snap wel dat sommige mannen er dan helemaal geen zin meer in hebben om vrouwen aan te spreken.
So we just called him Fred
pi_167885838
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:42 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Zou je dan niet gewoon naar de kroeg gaan? Ipv deze onzin.
Ik ben geen kroegtype, veel te oppervlakkig contact allemaal net als die dating app.
pi_167885922
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:54 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Tja, van de 20 vrouwen die je aanspreekt op zulke apps mag je blij zijn als er 1 of 2 überhaupt op je bericht reageren. Snap wel dat sommige mannen er dan helemaal geen zin meer in hebben om vrouwen aan te spreken.
Ik denk niet dat deze mannen genegeerd worden door vrouwen met wie ze een "crush" hebben, en denk ook dat ze goed in de markt liggen gezien hun uiterlijk en opleiding. Ik zou ook gewoon terugpraten als ze iets zouden sturen, want anders zou ik ze in eerste instantie al niet gaan liken.
  woensdag 4 januari 2017 @ 20:05:36 #51
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_167885993
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:02 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik denk niet dat deze mannen genegeerd worden door vrouwen met wie ze een "crush" hebben, en denk ook dat ze goed in de markt liggen gezien hun uiterlijk en opleiding. Ik zou ook gewoon terugpraten als ze iets zouden sturen, want anders zou ik ze in eerste instantie al niet gaan liken.
Als het mannen werkt net zoals met vrouwen, dan moet je er niet raar van opkijken dat het spamaccounts zijn.
  woensdag 4 januari 2017 @ 20:05:44 #52
381667 Name_it
Music is my life, life is good
pi_167886001
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:54 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Dit. Deze mannen praten niet tegen je omdat ongeveer 95% van de vrouwen niet reageert als je op Tinder/Happn oid iets zegt en daarom gewoon stoppen met hun tijd verspillen.
pi_167886005
Zelf praat ik niet tegen mijn matches op Tinder omdat ik weet dat ik de 100ste ben met een slechte openingszin. Als dames mij een bericht sturen weet ik dat ze mij echt boeiend vindt. Daarna doe ik veel moeite om haar te overtuigen om met mij te daten en daarna gaan we op date. Daarna kom je erachter dat de klik op de app toch minder was dan in het echt.
pi_167886029
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:59 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik ben geen kroegtype, veel te oppervlakkig contact allemaal net als die dating app.
Waarom installeer je die app dan? Je bent overduidelijk naar iets anders op zoek.
  woensdag 4 januari 2017 @ 20:09:40 #55
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_167886115
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:05 schreef Kermit. het volgende:
Zelf praat ik niet tegen mijn matches op Tinder omdat ik weet dat ik de 100ste ben met een slechte openingszin.
Dat is ook weer typisch iets voor de Nederlandse vrouwen, dat die openingszin bijzonder moet zijn... In de hele wereld is een "hoi" of "hoe is het" in de lokale taal meer dan genoeg om een leuk gesprek aan te knopen (zowel in real life als via zo'n app).
Maar bij de Nederlandse vrouwen moet het weer origineel zijn... Althans dat laten ze ons mannen geloven.
pi_167886223
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:05 schreef Kermit. het volgende:
Zelf praat ik niet tegen mijn matches op Tinder omdat ik weet dat ik de 100ste ben met een slechte openingszin. Als dames mij een bericht sturen weet ik dat ze mij echt boeiend vindt. Daarna doe ik veel moeite om haar te overtuigen om met mij te daten en daarna gaan we op date. Daarna kom je erachter dat de klik op de app toch minder was dan in het echt.
Goede post, ben je onzeker over je uiterlijk waardoor je dat denkt?
pi_167886226
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:09 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Dat is ook weer typisch iets voor de Nederlandse vrouwen, dat die openingszin bijzonder moet zijn... In de hele wereld is een "hoi" of "hoe is het" in de lokale taal meer dan genoeg om een leuk gesprek aan te knopen (zowel in real life als via zo'n app).
Maar bij de Nederlandse vrouwen moet het weer origineel zijn... Althans dat laten ze ons mannen geloven.
Ik had een jaar geleden een aantal openingszinnen bij notities staan. Dan pakte ik de beste openingszin uit die matchte bij de dame/bio
pi_167886302
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:13 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Goede post, ben je onzeker over je uiterlijk waardoor je dat denkt?
Ik weet dat ik op foto's een zeer gemiddeld hoofd heb waardoor ik niet snel opval bij de dames. In het echte leven heb ik een goede uitstraling door mijn lach. Dus onzeker over mijn uiterlijk niet maar wel op foto's.
  woensdag 4 januari 2017 @ 20:19:52 #59
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_167886431
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:13 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Ik had een jaar geleden een aantal openingszinnen bij notities staan. Dan pakte ik de beste openingszin uit die matchte bij de dame/bio
Daar ben ik mee gestopt, ik houd het nu gewoon bij "Hoi", als ik interessant genoeg ben moet dat ook wel voldoende zijn voor een gesprek imho.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:16 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Ik weet dat ik op foto's een zeer gemiddeld hoofd heb waardoor ik niet snel opval bij de dames. In het echte leven heb ik een goede uitstraling door mijn lach. Dus onzeker over mijn uiterlijk niet maar wel op foto's.
Herkenbaar. Steevast hoor ik ergens halverwege de eerste date: "Ik wist dat je van die mooi blauwe ogen hebt". En die krijg ik dus met geen mogelijkheid net zo blauw op de foto.
  woensdag 4 januari 2017 @ 20:21:28 #60
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_167886491
quote:
een man mag meer energie in een vrouw steken die hij leuk vindt vind ik.
Maar na 163 keer op een leuke openingszin reacties te mogen hebben ontvangen als:
"OK"
of:
"Ja"
... of helemáál geen reactie, begint het animo bij de gemiddelde man ook wel lichtelijk te verdampen natuurlijk.
  woensdag 4 januari 2017 @ 20:22:54 #61
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_167886535
quote:
Dat is ook weer typisch iets voor de Nederlandse vrouwen, dat die openingszin bijzonder moet zijn...
Feit. Weer een voorbeeld van aangeleerde onzin inderdaad.
pi_167886838
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:19 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Daar ben ik mee gestopt, ik houd het nu gewoon bij "Hoi", als ik interessant genoeg ben moet dat ook wel voldoende zijn voor een gesprek imho.

[..]

Herkenbaar. Steevast hoor ik ergens halverwege de eerste date: "Ik wist dat je van die mooi blauwe ogen hebt". En die krijg ik dus met geen mogelijkheid net zo blauw op de foto.
Vrouwen hebben zichzelf altijd al beter leren te verkopen, make-up en photoshop. Tegenwoordig zelfs met die leuke snapchat filters :P
  woensdag 4 januari 2017 @ 21:32:23 #63
358523 IkStampOpTacos
pi_167888811
quote:

[..]

'Hoi', biedt toch gewoon 0 aanknopingspunten voor een enigszins zinvol gesprek. Vooral als je als vrouw 20 van die onoriginele berichten krijgt.
-
pi_167889102
quote:

[..]

Nooit last van gehad. Bovendien lijkt het me juist handig als vervelende vrouwen zich op die manier meteen buitenspel zetten.

win/win situatie.
Conscience do cost.
  woensdag 4 januari 2017 @ 22:09:10 #65
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_167889958
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:19 schreef FredvZ het volgende:

[..]

[..]

Valt ook op de foto op hoor #nohomo
pi_167890980
quote:

[..]

Dat is dus waarschijnlijk exact wat die kerels over jou zeggen. Opgelost.
pi_167891314
Ik dacht dat het hele idee van Happn was, dat je bij elkaar in de buurt bent en dus irl. gelijk mekaar kan ontmoeten ipv. eerst hele chatsessies te beginnen? :?

(Heb het zelf nooit gebruikt trouwens)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2017 23:01:13 ]
pi_167891999
Ik spreek alleen de lekkerste chicks aan, chicks die moeite doen wekken mijn interesse omdat ze initiatief tonen dus zal een 6,5 best seks van mij kunnen krijgen.

Zal andersom ook gebeuren lijkt me. Zeker als je meerder matches per dag hebt is het teveel gedoe om met iedereen een praatje te gaan maken. Of je moet een "Hey" copy pasten, maar ik ben graag creatief in m'n openingszin.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_167892332
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:24 schreef Aiciu het volgende:
Ik spreek alleen de lekkerste chicks aan, chicks die moeite doen wekken mijn interesse omdat ze initiatief tonen dus zal een 6,5 best seks van mij kunnen krijgen.

Zal andersom ook gebeuren lijkt me. Zeker als je meerder matches per dag hebt is het teveel gedoe om met iedereen een praatje te gaan maken. Of je moet een "Hey" copy pasten, maar ik ben graag creatief in m'n openingszin.
Ik ben niet aan die app begonnen omdat ik seks wil met die jongens, maar ik wil gewoon de juiste persoon tegenkomen. Mannen met zo'n instelling - zoals jij die beschrijft - wil ik eigenlijk ook niet aanspreken. Ook mijn tijdsverspilling.
pi_167892355
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 21:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

'Hoi', biedt toch gewoon 0 aanknopingspunten voor een enigszins zinvol gesprek. Vooral als je als vrouw 20 van die onoriginele berichten krijgt.
Ik stuur dat ook naar kerels die niet beginnen met praten maar ik ben dan ook een onoriginele faalhaas. :')
Vaak kan ik wel lachen om openingszinnen.
Striving to be more than average.
pi_167892398
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 21:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik vind het dan best naar van die vrouwen dat ze je liken en vervolgens geen gesprek aangaan, waarom liken ze je dan in the first place? Ik vind dat een hoi prima moet kunnen. Het leuke gesprek komt later wel.
pi_167892569
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:38 schreef Daniane het volgende:

[..]

Ik stuur dat ook naar kerels die niet beginnen met praten maar ik ben dan ook een onoriginele faalhaas. :')
Hoi
pi_167892619
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hoi
alles goed?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_167892644
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:49 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

alles goed?
Ja het gaat wel... en met jou?
pi_167892659
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja het gaat wel... en met jou?
met mij ook

Wdj
Jij bent het zonnetje!!!
pi_167892893
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

met mij ook

Wdj
Wnr chille?
Striving to be more than average.
pi_167892939
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:04 schreef Daniane het volgende:

[..]

Wnr chille?
DM je nummer even
Jij bent het zonnetje!!!
pi_167893009
quote:

[..]

Dating sites en apps zit vol verlegen nerds die niets durven en meteen beginnen te rukken bij een berichtje...

[ Bericht 31% gewijzigd door Godshand op 05-01-2017 00:36:45 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_167893098
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:42 schreef kmkmmr het volgende:

[..]

waarom doe jij dat niet terwijl je erom smacht?

Waarom zou je als vrouw geen hi zeggen? Je leeft in 2017, vrouwen mogen tegenwoordig net zo hard jagen :s)
Ik vind het leuk als op me gejaagd wordt, voel ik me meer vrouw. Ik weiger gewoon zelf te jagen en wil niet meedoen met de massa anno 2017.
  donderdag 5 januari 2017 @ 00:18:39 #80
358523 IkStampOpTacos
pi_167893117
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:38 schreef Daniane het volgende:

[..]

Je kan toch wel inhaken op iets uit hun profiel?

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:40 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik vind het dan best naar van die vrouwen dat ze je liken en vervolgens geen gesprek aangaan, waarom liken ze je dan in the first place? Ik vind dat een hoi prima moet kunnen. Het leuke gesprek komt later wel.
Zelfde reden als waarom jij die mannen liked en niks durft te zeggen.
-
pi_167893126
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:17 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik vind het leuk als op me gejaagd wordt, voel ik me meer vrouw. Ik weiger gewoon zelf te jagen en wil niet meedoen met de massa anno 2017.
Ga dan naar Relatieplanet of ga tennissen. Wordt je versierd door de tennis leraar
pi_167893278
quote:
4s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ga dan naar Relatieplanet of ga tennissen. Wordt je versierd door de tennis leraar
Ik heb geen probleem met aangesproken worden door mannen, maar ik vraag me juist af waarom het superklein groepje mannen dat ik aantrekkelijk vind mij niet uit zichzelf aanspreekt (terwijl ze duidelijk maken dat ze me wel aantrekkelijk vinden). Pff mijn tennisleraar, ik moet er niet aan denken! :')
pi_167893391
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:29 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik heb geen probleem met aangesproken worden door mannen, maar ik vraag me juist af waarom het superklein groepje mannen dat ik aantrekkelijk vind mij niet uit zichzelf aanspreekt (terwijl ze duidelijk maken dat ze me wel aantrekkelijk vinden). Pff mijn tennisleraar, ik moet er niet aan denken! :')
quote:
Dat zijn verlegen nerds die niets durven en meteen beginnen te rukken bij een berichtje...
pi_167893639
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

[..]

Nerds met bovengemiddeld uiterlijk (va. 8/10) zijn vaak niet zo verlegen in mijn beleving, maar ok, ik zal morgen een berichtje sturen. Vind het echt drie keer niks dat ik moet beginnen.. }:|
pi_167893692
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:59 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nerds met bovengemiddeld uiterlijk (va. 8/10) zijn vaak niet zo verlegen in mijn beleving, maar ok, ik zal morgen een berichtje sturen. Vind het echt drie keer niks dat ik moet beginnen.. }:|
Misschien lig je zaterdag wel bij een leuke vent in bed ;)
pi_167893695
quote:

[..]

Dan doe je het toch niet?

Haha de meeste die via app of site begonnen die deden een schot voor open goal opzetten:

"Hoe werkt dit dan?"
"Nouja we chatten nu"
"oh :@"
"Ghehe ben je echt zo lief?"
"1 manier om achter te komen"
"Hmm, zaterdag poolen in mijn dorp?"

Etc...

Als je dat niet wilt, toch echt de kroeg in of feesten van je vriendinnen bezoeken. Of de borrel van je werk
pi_167893822
quote:

[..]

Het komt nu allemaal over dat ze jou op hun blote knietjes mogen bedanken omdat jij ze een like hebt gegeven. Een héle like! Van jou! Niet normaal meer, nu zijn zij duidelijk wat aan je verschuldigd.
Zo komt het nu over hoe je in dit topic doet.

Zal ik jou een geheimpje vertellen.. Ook mannen hebben meer dan alleen jouw like. En dan kiezen ze dus eerder voor de leukere spontane dames die wel gewoon een gesprek beginnen.
pi_167893987
TS is er zeker zo eentje die dan ook helemaal niks aan het gesprek gaat bijdragen en verwacht dat de man het hele gesprek gaande houdt.
  donderdag 5 januari 2017 @ 01:52:20 #89
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167894073
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 01:36 schreef JaJammerJan het volgende:
TS is er zeker zo eentje die dan ook helemaal niks aan het gesprek gaat bijdragen en verwacht dat de man het hele gesprek gaande houdt.
Hmm ja. Ze komt zo niet over als een leuk persoon nee, daar zou ze eerder zich druk over moeten maken dan over ouderweste rolpatronen.
pi_167894375
Als ik een match heb op Tinder (als man), trek ik hoogstens mn wenkbrauwen op. Als het mij uitkomt, wil ik wel iets tikken of zo...

Kans is groot dat je niet hun enigste match bent, en dat die heren allang met iemand anders chatten / scharrelen /daten enz.

Het is een vleeskeuring : kutten gaan per kilo hoor !!
pi_167894500
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 01:18 schreef the85mc het volgende:

[..]

Het komt nu allemaal over dat ze jou op hun blote knietjes mogen bedanken omdat jij ze een like hebt gegeven. Een héle like! Van jou! Niet normaal meer, nu zijn zij duidelijk wat aan je verschuldigd.
Zo komt het nu over hoe je in dit topic doet.

Zal ik jou een geheimpje vertellen.. Ook mannen hebben meer dan alleen jouw like. En dan kiezen ze dus eerder voor de leukere spontane dames die wel gewoon een gesprek beginnen.
Dus een "hoi" vanuit die kant is teveel gevraagd? Dat ik niet spontaan zou zijn, wordt zo verklaard? Beginnen ze dan nooit een gesprek, of zit ik in de fase dat ze al druk zijn met scharrelen. Dat laatste hoef ik echt niet. :X
pi_167894526
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 04:25 schreef hengheng het volgende:
Als ik een match heb op Tinder (als man), trek ik hoogstens mn wenkbrauwen op. Als het mij uitkomt, wil ik wel iets tikken of zo...

Kans is groot dat je niet hun enigste match bent, en dat die heren allang met iemand anders chatten / scharrelen /daten enz.

Het is een vleeskeuring : kutten gaan per kilo hoor !!
Zo komt het over bij mij dat je niet zo kieskeurig bent. Als ik her en der een like had gegooid, had ik misschien wel 1000+ matches en zou ik ook mijn wenkbrauwen optrekken. Ben heel selectief geweest, in dat opzicht vind ik dit wel een teleurstelling.
pi_167894566
Het is wat, dat je niet direct op je wenken bedient wordt. High maintenance prinsesje. :s)
pi_167894576
quote:

[..]

Misschien is het een test om te kijken of ze niet weer met zo'n selectieve feminist te maken hebben. ;)

Het is wel erg effectief tot nu toe.
  donderdag 5 januari 2017 @ 07:12:36 #95
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167894600
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 06:30 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dus een "hoi" vanuit die kant is teveel gevraagd? Dat ik niet spontaan zou zijn, wordt zo verklaard? Beginnen ze dan nooit een gesprek, of zit ik in de fase dat ze al druk zijn met scharrelen. Dat laatste hoef ik echt niet. :X
Wil je een date regelen met iemand die je leuk lijkt of wil je stug volhouden aan je beeld van hoe menselijk baltsgedrag eruit zou moeten zien?
pi_167894608
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 06:35 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Zo komt het over bij mij dat je niet zo kieskeurig bent. Als ik her en der een like had gegooid, had ik misschien wel 1000+ matches en zou ik ook mijn wenkbrauwen optrekken. Ben heel selectief geweest, in dat opzicht vind ik dit wel een teleurstelling.
Die mannen weten toch niet dat jij niet her en der wat likes rondstrooit?
Misschien moet je in je profiel zetten dat je heel selectief bent en dat het dus zeer speciaal is als jij iemand liket. Is wel prikkelend voor een reactie. Of niet.
  donderdag 5 januari 2017 @ 07:19:03 #97
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167894625
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 07:14 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Die mannen weten toch niet dat jij niet her en der wat likes rondstrooit?
Misschien moet je in je profiel zetten dat je heel selectief bent en dat het dus zeer speciaal is als jij iemand liket. Is wel prikkelend voor een reactie. Of niet.
Nah. Ik loop zelf eerder warm voor een vriendelijke en spontanere 1e indruk... TS vergeet dat het 1e contact ook niet meer is dan precies dat. Als je al principieel gaat doen over wie er begint met een praatje maken dan hebben anderen vaak snel wel leukere matches gevonden.
  donderdag 5 januari 2017 @ 07:21:41 #98
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167894640
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Trashcanman op 05-01-2017 07:22:13 (Jezelf quoten :')) ]
pi_167894694
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 06:35 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Bah, diva gedrag.
pi_167894701
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 01:36 schreef JaJammerJan het volgende:
Ik val iig al in slaap van haar bijdrages in dit topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')