abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167904238
quote:
17s.gif Op donderdag 5 januari 2017 15:44 schreef Daniane het volgende:

[..]

Ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat voorheen ook niet deed hoor. ;) Maar een van mijn vorige relaties is bijvoorbeeld begonnen doordat ik op hem afstapte en een praatje met hem ging maken. We kenden elkaar wel, maar doordat ik die stap zette zag hij me wel staan en wilde hij me nog beter leren kennen. :) Het werkt.

Ja, vooral op zo'n platform heb je niets te verliezen. Je kent die mannen toch niet en hoe groot is de kans dat je ze ooit tegen komt als je een blauwtje loopt?
Komt goed.
Haha ja, thanks. Toch wel iets van zelfrespect dat ik niet wil verliezen ofzo. Ik denk dat ik het ga verwijderen allemaal als ze niet voor het weekend reageren, maar wel online zijn. Als ze te druk zijn met andere chicks, dan weet ik al dat het niks gaat worden met dit type. Ben benieuwd. :)
pi_167904347
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:16 schreef Kermit. het volgende:
Iedereen valt TS aan maar ik begrijp haar wel, vrouwen willen dat er moeite voor ze gedaan worden. Misschien wat conservatief maar zo is TS. Ze gaat zichzelf een beetje veranderen en dan komt alles goed.
;)

Hoeveel dagen zal ik de jongens geven? Misschien zullen ze niet vandaag of morgen reageren. Ik heb geen idee hoe dat online daten werkt eigenlijk, en wat de ongeschreven 'regels' zijn.
  donderdag 5 januari 2017 @ 16:32:45 #128
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167904473
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:16 schreef Kermit. het volgende:
Iedereen valt TS aan maar ik begrijp haar wel, vrouwen willen dat er moeite voor ze gedaan worden. Misschien wat conservatief maar zo is TS. Ze gaat zichzelf een beetje veranderen en dan komt alles goed.
Er is wel een grijs gebied tussen zelf jagen en prinsesje spelen idd, waarin het heel redelijk en normaal is dat je graag wil dat de ander laat merken je graag beter te willen kennen. Maar dat ik (en waarschijnlijk de rest ook) op TS in zat te hakken is omdat haar houding eerst nogal prinses-ish was. Dat je na contact leggen wil dat de ander je gewaardeerd laat voelen is uiteraard wel normaal.
pi_167905167
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:52 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nou ja, ik geef ook aan dat ik hier wat ouderwets in ben he. ;)

Ik wil versierd worden, vind een man dan echt mannelijk en dat houdt mijn aandacht vast. Niet meer van deze tijd blijkbaar..
Komt door die feministische golf.. Mannen gaan er nu ook vanuit dat vrouwen wat meer initiatief nemen en mógen nemen.

Bij gelijkheid hoort dit ook.
pi_167905234
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:26 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

;)

Hoeveel dagen zal ik de jongens geven? Misschien zullen ze niet vandaag of morgen reageren. Ik heb geen idee hoe dat online daten werkt eigenlijk, en wat de ongeschreven 'regels' zijn.
Op knappe vrouwen wordt inderdaad gejaagd. Als je niet knap genoeg bent, moet je zelf een berichtje sturen, dan kan het nog wel goedkomen.

Het feit dat je geen berichten krijgt, zegt al genoeg.
pi_167905500
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:38 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik heb verder geen ervaring met dating apps, maar dacht dat iets als happn wel serieuzer zou zijn. Ik begrijp niet waarom die elf stuks niets ondernemen. Waarom zou je als man (het geslacht met meer jagersinstinct) geen 'hi' zeggen tegen iemand die je aantrekkelijk vindt (wat ook wederzijds is)?
Veelgebruikte strategie van mannen is om snel en oppervlakkig te liken/swipen. Pas als er een match uitkomt loont het pas om wat zorgvuldiger te kijken naar foto's/bio.

Dat zal hier ook wel gebeurt zijn, en dat ze geen gesprek beginnen geeft eigenlijk aan dat je dus te hoog mikt/ andere meiden aantrekkelijker voor hen zijn.
pi_167905526
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 17:16 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Op knappe vrouwen wordt inderdaad gejaagd. Als je niet knap genoeg bent, moet je zelf een berichtje sturen, dan kan het nog wel goedkomen.

Het feit dat je geen berichten krijgt, zegt al genoeg.
Nu vraag ik me wel af wat die jongens allemaal wel niet op straat tegenkomen...
pi_167905630
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:37 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik ben niet aan die app begonnen omdat ik seks wil met die jongens, maar ik wil gewoon de juiste persoon tegenkomen. Mannen met zo'n instelling - zoals jij die beschrijft - wil ik eigenlijk ook niet aanspreken. Ook mijn tijdsverspilling.
Waarom zouden die mannen onder hun stand moeten daten en mag jij boven je stand daten?
Dat is egoïstisch.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_167905760
Als je ze nu al gaat opjagen met in de gaten houden hoe vaak ze online zijn en of ze snel reageren kan je net zo goed gelijk stoppen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_167905871
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:26 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

;)

Je hoeft niks meer te doen nadat je een bericht hebt gestuurd, wacht rustig af. Die ongeschreven regels moet je lak aan hebben, volg je gevoel tijdens de gesprekken en doe een beetje hard to get zodat je kan zien dat ze moeite voor je doen. Veel jongens zullen dan afvallen omdat ze vooral je lichaam willen hebben.
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:32 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Er is wel een grijs gebied tussen zelf jagen en prinsesje spelen idd, waarin het heel redelijk en normaal is dat je graag wil dat de ander laat merken je graag beter te willen kennen. Maar dat ik (en waarschijnlijk de rest ook) op TS in zat te hakken is omdat haar houding eerst nogal prinses-ish was. Dat je na contact leggen wil dat de ander je gewaardeerd laat voelen is uiteraard wel normaal.
TS is een typische vrouw, heel hard schreeuwen dat het op haar manier moet maar daarna toch bijdraaien.
pi_167905961
Die ongeschreven regeltjes zijn echt kinderachtig :')

"Even wachten voordat ik reageer, anders denkt hij dat ik hem in de gaten hou."

Terwijl ze bijna 24/7 met hun telefoon in de hand zitten..
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 5 januari 2017 @ 18:37:50 #137
416020 K44S
The bearded man
pi_167906944
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 17:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Jou zien ze blijkbaar letterlijk en figuurlijk niet staan.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167907193
quote:

[..]

Het is Tinder, niet de straat. Er zijn online blijkbaar betere alternatieven dan jij.
pi_167909765
quote:

[..]

Had je vroeger wel een relatie gehad, zo ja hoe kwam je er aan?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 5 januari 2017 @ 20:29:21 #140
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_167909833
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2017 17:54 schreef Aiciu het volgende:
Die ongeschreven regeltjes zijn echt kinderachtig :')

"Even wachten voordat ik reageer, anders denkt hij dat ik hem in de gaten hou."

Terwijl ze bijna 24/7 met hun telefoon in de hand zitten..
Waarheden dit. Niet op kunnen kijken van het scherm om een zesbaansweg over te steken, maar wel urenlang te druk om drie woorden te typen? Wat? :')
  donderdag 5 januari 2017 @ 21:00:02 #141
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_167910820
Wat een janktopic zeg

Spreek die gasten aan als je ze leuk vind
pi_167913992
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:21 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Haha ja, thanks. Toch wel iets van zelfrespect dat ik niet wil verliezen ofzo. Ik denk dat ik het ga verwijderen allemaal als ze niet voor het weekend reageren, maar wel online zijn. Als ze te druk zijn met andere chicks, dan weet ik al dat het niks gaat worden met dit type. Ben benieuwd. :)
Ja, het is ook niet leuk als iemand dan niet reageert...
Dan weet je inderdaad genoeg! Maar er zitten vast nog meer leuke mannen op Happn die wel praten :)!
Striving to be more than average.
pi_167914086
Ik begrijp niet waarom een aantal mensen hier zo negatief/ gefrustreerd reageert. Misschien een goed streven om op een degelijke manier te communiceren. Heb trouwens alleen internet wanneer ik wifi heb, om niet afhankelijk te zijn van mijn telefoon. Dus zit er een beperkt aantal momenten per dag op. Zo na een paar uur na een etentje zie ik dat ik gesprekken heb op Happn.

Ik ga ook niet verder op mijn uiterlijk in (ik zie dat ik hier en daar word uitgedaagd hehe) en ik weet dat ik meer dan prima in de markt lig.

Bedankt voor degenen die me hebben aangespoord minder hardnekkig te zijn in mijn visie, daar zat de crux. ;)

Succes iedereen! O+
pi_167914128
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 22:48 schreef TheInnocent het volgende:
Ik begrijp niet waarom een aantal mensen hier zo negatief/ gefrustreerd reageert. Misschien een goed streven om op een degelijke manier te communiceren. Heb trouwens alleen internet wanneer ik wifi heb, om niet afhankelijk te zijn van mijn telefoon. Dus zit er een beperkt aantal momenten per dag op. Zo na een paar uur na een etentje zie ik dat ik gesprekken heb op Happn.

Ik ga ook niet verder op mijn uiterlijk in (ik zie dat ik hier en daar word uitgedaagd hehe) en ik weet dat ik meer dan prima in de markt lig.

Bedankt voor degenen die me hebben aangespoord minder hardnekkig te zijn in mijn visie, daar zat de crux. ;)

Succes iedereen! O+
Als je nog wat van je Happn avonturen kwijt wil, kan je hier verder:

R&P / Het Grote 2017 Datingtopic #37
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 11:01:50 #145
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_167920354
_O-

wauw, wat een kortzichtigheid. gelukkig draait ze bij.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 11:28:52 #146
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_167921004
Ik vraag me af of TS een beetje een interessant profiel heeft op Happn. Meestal is het maar bar saai wat de klok slaat, en als je dan ook nog een prinsesje hebt die vindt dat jij de eerste stap moet zetten ook al is er totaal geen reden om die stap te zetten buiten een "wel ok uiterlijk" dan kan ik mij zo voorstellen dat het stil blijft...
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_167921013
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:15 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Leuk he, dat selectieve feminisme.
Ja gatverdamme.

Alleen wanneer het ze uitkomt.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:38:27 #148
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_167922387
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 22:48 schreef TheInnocent het volgende:

Succes iedereen! O+
Gefrustreerd door gedrag van mensen zoals jij denk ik. Dat die nog steeds bestaan. Heel jammer.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_167922744
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 22:46 schreef Daniane het volgende:

[..]

Ja, het is ook niet leuk als iemand dan niet reageert...
Dan weet je inderdaad genoeg! Maar er zitten vast nog meer leuke mannen op Happn die wel praten :)!
Klopt, twee zijn online geweest en hebben niet gereageerd. Die heb ik zojuist lekker verwijderd, simple as that. :)
pi_167923216
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:21 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

En keer op keer reageer je met iets onzinnigs, net als 2NutZ. Jullie zijn echt onbehandelbaar... # 2nutz2handle :')
Als je met onzinnig doelt op 'niet in mijn straatje', dan heb je een punt ja. Goed om te zien dat je bij aan het draaien bent trouwens.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')