Haha ja, thanks. Toch wel iets van zelfrespect dat ik niet wil verliezen ofzo. Ik denk dat ik het ga verwijderen allemaal als ze niet voor het weekend reageren, maar wel online zijn. Als ze te druk zijn met andere chicks, dan weet ik al dat het niks gaat worden met dit type. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:44 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat voorheen ook niet deed hoor.Maar een van mijn vorige relaties is bijvoorbeeld begonnen doordat ik op hem afstapte en een praatje met hem ging maken. We kenden elkaar wel, maar doordat ik die stap zette zag hij me wel staan en wilde hij me nog beter leren kennen.
Het werkt.
Ja, vooral op zo'n platform heb je niets te verliezen. Je kent die mannen toch niet en hoe groot is de kans dat je ze ooit tegen komt als je een blauwtje loopt?
Komt goed.
quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:16 schreef Kermit. het volgende:
Iedereen valt TS aan maar ik begrijp haar wel, vrouwen willen dat er moeite voor ze gedaan worden. Misschien wat conservatief maar zo is TS. Ze gaat zichzelf een beetje veranderen en dan komt alles goed.
Er is wel een grijs gebied tussen zelf jagen en prinsesje spelen idd, waarin het heel redelijk en normaal is dat je graag wil dat de ander laat merken je graag beter te willen kennen. Maar dat ik (en waarschijnlijk de rest ook) op TS in zat te hakken is omdat haar houding eerst nogal prinses-ish was. Dat je na contact leggen wil dat de ander je gewaardeerd laat voelen is uiteraard wel normaal.quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:16 schreef Kermit. het volgende:
Iedereen valt TS aan maar ik begrijp haar wel, vrouwen willen dat er moeite voor ze gedaan worden. Misschien wat conservatief maar zo is TS. Ze gaat zichzelf een beetje veranderen en dan komt alles goed.
Komt door die feministische golf.. Mannen gaan er nu ook vanuit dat vrouwen wat meer initiatief nemen en mógen nemen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:52 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Nou ja, ik geef ook aan dat ik hier wat ouderwets in ben he.![]()
Ik wil versierd worden, vind een man dan echt mannelijk en dat houdt mijn aandacht vast. Niet meer van deze tijd blijkbaar..
Op knappe vrouwen wordt inderdaad gejaagd. Als je niet knap genoeg bent, moet je zelf een berichtje sturen, dan kan het nog wel goedkomen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:26 schreef TheInnocent het volgende:
[..]![]()
Hoeveel dagen zal ik de jongens geven? Misschien zullen ze niet vandaag of morgen reageren. Ik heb geen idee hoe dat online daten werkt eigenlijk, en wat de ongeschreven 'regels' zijn.
Veelgebruikte strategie van mannen is om snel en oppervlakkig te liken/swipen. Pas als er een match uitkomt loont het pas om wat zorgvuldiger te kijken naar foto's/bio.quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:38 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik heb verder geen ervaring met dating apps, maar dacht dat iets als happn wel serieuzer zou zijn. Ik begrijp niet waarom die elf stuks niets ondernemen. Waarom zou je als man (het geslacht met meer jagersinstinct) geen 'hi' zeggen tegen iemand die je aantrekkelijk vindt (wat ook wederzijds is)?
Nu vraag ik me wel af wat die jongens allemaal wel niet op straat tegenkomen...quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:16 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Op knappe vrouwen wordt inderdaad gejaagd. Als je niet knap genoeg bent, moet je zelf een berichtje sturen, dan kan het nog wel goedkomen.
Het feit dat je geen berichten krijgt, zegt al genoeg.
Waarom zouden die mannen onder hun stand moeten daten en mag jij boven je stand daten?quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:37 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik ben niet aan die app begonnen omdat ik seks wil met die jongens, maar ik wil gewoon de juiste persoon tegenkomen. Mannen met zo'n instelling - zoals jij die beschrijft - wil ik eigenlijk ook niet aanspreken. Ook mijn tijdsverspilling.
Je hoeft niks meer te doen nadat je een bericht hebt gestuurd, wacht rustig af. Die ongeschreven regels moet je lak aan hebben, volg je gevoel tijdens de gesprekken en doe een beetje hard to get zodat je kan zien dat ze moeite voor je doen. Veel jongens zullen dan afvallen omdat ze vooral je lichaam willen hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:26 schreef TheInnocent het volgende:
[..]![]()
Hoeveel dagen zal ik de jongens geven? Misschien zullen ze niet vandaag of morgen reageren. Ik heb geen idee hoe dat online daten werkt eigenlijk, en wat de ongeschreven 'regels' zijn.
TS is een typische vrouw, heel hard schreeuwen dat het op haar manier moet maar daarna toch bijdraaien.quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Er is wel een grijs gebied tussen zelf jagen en prinsesje spelen idd, waarin het heel redelijk en normaal is dat je graag wil dat de ander laat merken je graag beter te willen kennen. Maar dat ik (en waarschijnlijk de rest ook) op TS in zat te hakken is omdat haar houding eerst nogal prinses-ish was. Dat je na contact leggen wil dat de ander je gewaardeerd laat voelen is uiteraard wel normaal.
Jou zien ze blijkbaar letterlijk en figuurlijk niet staan.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:31 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Nu vraag ik me wel af wat die jongens allemaal wel niet op straat tegenkomen...
Het is Tinder, niet de straat. Er zijn online blijkbaar betere alternatieven dan jij.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:31 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Had je vroeger wel een relatie gehad, zo ja hoe kwam je er aan?quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:31 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Waarheden dit. Niet op kunnen kijken van het scherm om een zesbaansweg over te steken, maar wel urenlang te druk om drie woorden te typen? Wat?quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:54 schreef Aiciu het volgende:
Die ongeschreven regeltjes zijn echt kinderachtig
"Even wachten voordat ik reageer, anders denkt hij dat ik hem in de gaten hou."
Terwijl ze bijna 24/7 met hun telefoon in de hand zitten..
Ja, het is ook niet leuk als iemand dan niet reageert...quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:21 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Haha ja, thanks. Toch wel iets van zelfrespect dat ik niet wil verliezen ofzo. Ik denk dat ik het ga verwijderen allemaal als ze niet voor het weekend reageren, maar wel online zijn. Als ze te druk zijn met andere chicks, dan weet ik al dat het niks gaat worden met dit type. Ben benieuwd.
Als je nog wat van je Happn avonturen kwijt wil, kan je hier verder:quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:48 schreef TheInnocent het volgende:
Ik begrijp niet waarom een aantal mensen hier zo negatief/ gefrustreerd reageert. Misschien een goed streven om op een degelijke manier te communiceren. Heb trouwens alleen internet wanneer ik wifi heb, om niet afhankelijk te zijn van mijn telefoon. Dus zit er een beperkt aantal momenten per dag op. Zo na een paar uur na een etentje zie ik dat ik gesprekken heb op Happn.
Ik ga ook niet verder op mijn uiterlijk in (ik zie dat ik hier en daar word uitgedaagd hehe) en ik weet dat ik meer dan prima in de markt lig.
Bedankt voor degenen die me hebben aangespoord minder hardnekkig te zijn in mijn visie, daar zat de crux.![]()
Succes iedereen!
Ja gatverdamme.quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Leuk he, dat selectieve feminisme.
Gefrustreerd door gedrag van mensen zoals jij denk ik. Dat die nog steeds bestaan. Heel jammer.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:48 schreef TheInnocent het volgende:
Ik begrijp niet waarom een aantal mensen hier zo negatief/ gefrustreerd reageert. Misschien een goed streven om op een degelijke manier te communiceren. Heb trouwens alleen internet wanneer ik wifi heb, om niet afhankelijk te zijn van mijn telefoon. Dus zit er een beperkt aantal momenten per dag op. Zo na een paar uur na een etentje zie ik dat ik gesprekken heb op Happn.
Ik ga ook niet verder op mijn uiterlijk in (ik zie dat ik hier en daar word uitgedaagd hehe) en ik weet dat ik meer dan prima in de markt lig.
Bedankt voor degenen die me hebben aangespoord minder hardnekkig te zijn in mijn visie, daar zat de crux.![]()
Succes iedereen!
Klopt, twee zijn online geweest en hebben niet gereageerd. Die heb ik zojuist lekker verwijderd, simple as that.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:46 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet leuk als iemand dan niet reageert...
Dan weet je inderdaad genoeg! Maar er zitten vast nog meer leuke mannen op Happn die wel praten!
Als je met onzinnig doelt op 'niet in mijn straatje', dan heb je een punt ja. Goed om te zien dat je bij aan het draaien bent trouwens.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:21 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
En keer op keer reageer je met iets onzinnigs, net als 2NutZ. Jullie zijn echt onbehandelbaar... # 2nutz2handle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |