En mannen hebben voor jou 15 alternatieven die wel meegegroeid zijn met 2017.quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:17 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als op me gejaagd wordt, voel ik me meer vrouw. Ik weiger gewoon zelf te jagen en wil niet meedoen met de massa anno 2017.

Ik gun jou geen relatie, mijn godquote:Op woensdag 4 januari 2017 17:41 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Een man die zelf actief contact maakt vertelt mij iets over zijn persoonlijkheid. De knappe jongens zijn echt te vaak verwend en doen weinig moeite. Een knap exemplaar dat meer moeite doet krijgt ook mijn aandacht, zo werkt het bij mij. Ik weiger gewoon de eerste stap te nemen, een man mag meer energie in een vrouw steken die hij leuk vindt vind ik.

Ja dat wel! Maar de meesten hebben er niets in staan. Ik ook niet trouwens, moet ik ook maar eens gaan invullenquote:Op donderdag 5 januari 2017 00:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je kan toch wel inhaken op iets uit hun profiel?
[..]
Zelfde reden als waarom jij die mannen liked en niks durft te zeggen.

Je wilt toch gewoon lekker neukenquote:Op woensdag 4 januari 2017 23:37 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik ben niet aan die app begonnen omdat ik seks wil met die jongens, maar ik wil gewoon de juiste persoon tegenkomen. Mannen met zo'n instelling - zoals jij die beschrijft - wil ik eigenlijk ook niet aanspreken. Ook mijn tijdsverspilling.

oh dat is prima hoor, niet meedoen met de massaquote:Op donderdag 5 januari 2017 00:17 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als op me gejaagd wordt, voel ik me meer vrouw. Ik weiger gewoon zelf te jagen en wil niet meedoen met de massa anno 2017.

jij hebt echt geen recht om dit soort vragen te stellenquote:Op donderdag 5 januari 2017 06:30 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Dus een "hoi" vanuit die kant is teveel gevraagd?

Jij bent niet de enige die deze groep mannen leuk vindt. Sterker nog waarschijnlijk vinden de meeste vrouwen op Happn deze mannen leuk. Ze hebben daardoor voldoende keuze en daardoor vissen passieve vrouwen als jij achter het net.quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:29 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met aangesproken worden door mannen, maar ik vraag me juist af waarom het superklein groepje mannen dat ik aantrekkelijk vind mij niet uit zichzelf aanspreekt (terwijl ze duidelijk maken dat ze me wel aantrekkelijk vinden). Pff mijn tennisleraar, ik moet er niet aan denken!

Dit.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:05 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige die deze groep mannen leuk vindt. Sterker nog waarschijnlijk vinden de meeste vrouwen op Happn deze mannen leuk. Ze hebben daardoor voldoende keuze en daardoor vissen passieve vrouwen als jij achter het net.

Denk nog maar eens terug aan deze post wanneer je straks op je 35ste verjaardag je vierde kat gaat ophalen bij het asiel.quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:41 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Een man die zelf actief contact maakt vertelt mij iets over zijn persoonlijkheid. De knappe jongens zijn echt te vaak verwend en doen weinig moeite. Een knap exemplaar dat meer moeite doet krijgt ook mijn aandacht, zo werkt het bij mij. Ik weiger gewoon de eerste stap te nemen, een man mag meer energie in een vrouw steken die hij leuk vindt vind ik.

Wat een misplaatste arrogantiequote:Op woensdag 4 januari 2017 17:41 schreef TheInnocent het volgende:
[..]

Good point, ik ga maar een berichtje sturen. Zie van eentje dat hij ook graag duikt, even kijken of hij een beetje leuk praat. Als hij niet even gezellig terug doet, kan ik hem altijd nog verwijderen. Ik moet niet zo moeilijk doen. Maar gewoon best opvallend dat alle crushes geen contact maken!quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:05 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige die deze groep mannen leuk vindt. Sterker nog waarschijnlijk vinden de meeste vrouwen op Happn deze mannen leuk. Ze hebben daardoor voldoende keuze en daardoor vissen passieve vrouwen als jij achter het net.

quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Beetje over t paard getild meid?je doet dus zelf wat je de knappe jongens kwalijk neemt.

Klopt, moet me anders opstellen. Ben wel verwend in de praktijk moet ik toegeven, dan krijg je dit dus.quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:16 schreef kmkmmr het volgende:
[..]
oh dat is prima hoor, niet meedoen met de massa
maar de reden waarom die mannen jou niet aanspreken is... omdat ze al aangesproken worden door de andere vrouwen
op deze manier werk jij jezelf weg
kijk, het is prima om dit soort gedachtegoed te hebben
maar ik merk duidelijk aan je dat je het liever anders hebt
je vertikt het om te veranderen
en hoe langer dit duurt, hoe zuurder je wordt
want je snapt maar niet waarom mannen je niet aanspreken
je komt van een koude kermis thuis als je straks wel een relatie hebt en je je op deze manier verder blijft gedragen
verder, al die apps zijn om in contact te komen, de bedoeling is escaleren naar real life
en dan kun je veroverd worden
maar ik heb zomaar het idee dat jij je zelfs in real life zo standvastig en hardnekkig gaat opstellen

Dit is echt de eerste keer dat ik zelf echt initiatief neem om iemand te benaderen, tot nu hoefde ik geen poot uit te steken. Dus het voelt best gek... Ik heb naar vier mannen een berichtje gestuurd en de rest van mijn crushes verwijderd, omdat ik met de rest niets gemeenschappelijk heb eigenlijk. Even gezellig praten en anders verwijderen als het niet bevalt. Ik denk echt veel te moeilijk merk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:00 schreef Daniane het volgende:
O en om nog even to the point te komen.
Doe niet zo moeilijk en spreek die knappe mannen gewoon aan. Mannen kunnen het echt wel waarderen als jij het initiatief neemt. Dat laat ook zelfvertrouwen zien enz.
En verder, wat heb je te verliezen?Dat een knappe man misschien niet reageert? Next!
Je komt over alsof je over het paard getild bent. Dat is al een afknapper op zich.

En keer op keer reageer je met iets onzinnigs, net als 2NutZ. Jullie zijn echt onbehandelbaar... # 2nutz2handlequote:Op donderdag 5 januari 2017 07:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik val iig al in slaap van haar bijdrages in dit topic.

Tja, als mensen dan gaan klagen dat anderen niks beters kunnen zeggen dan een 'hoi', is dat wel een beetje raar.quote:Op donderdag 5 januari 2017 08:51 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja dat wel! Maar de meesten hebben er niets in staan. Ik ook niet trouwens, moet ik ook maar eens gaan invullen.

Ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat voorheen ook niet deed hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:15 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Dit is echt de eerste keer dat ik zelf echt initiatief neem om iemand te benaderen, tot nu hoefde ik geen poot uit te steken. Dus het voelt best gek... Ik heb naar vier mannen een berichtje gestuurd en de rest van mijn crushes verwijderd, omdat ik met de rest niets gemeenschappelijk heb eigenlijk. Even gezellig praten en anders verwijderen als het niet bevalt. Ik denk echt veel te moeilijk merk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |