abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 11:08:49 #201
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168099250
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:03 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

weet ik wel, anders zat je niet op FOK! ;)
Dat weet je dan verkeerd, ik word nl altijd versierd ;) just kidding, Ik heb het zelf uiteraard ook wel gedaan/geprobeerd, soms met succes, soms ook niet, maar nooit zo vaak zonder succes dat ik daar aan ben gaan wennen ;)
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 11:09:39 #202
16180 crew  CoolGuy
pi_168099265
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:06 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik heb nooit een blauwtje gelopen, maar ook nooit echt de behoefte of kans gehad zelf iemand beginnen te versieren :P normaal beginnen jullie mannen altijd, behalve die leuke jongen bij Happn voor wie ik een uitzondering heb gemaakt.. ben benieuwd wat dat wordt.
Mijn huidige vriendin heeft mij versierd :P In niet mis te verstane bewoordingen ook, want ik pik een hint nog niet op als ie me in m'n gezicht slaat, maar goed, eind van het liedje: we trouwen dit jaar :P
pi_168099278
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Mijn huidige vriendin heeft mij versierd :P In niet mis te verstane bewoordingen ook, want ik pik een hint nog niet op als ie me in m'n gezicht slaat, maar goed, eind van het liedje: we trouwen dit jaar :P
gefeliciteerd!
pi_168099286
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:06 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik heb nooit een blauwtje gelopen, maar ook nooit echt de behoefte of kans gehad zelf iemand beginnen te versieren :P normaal beginnen jullie mannen altijd, behalve die leuke jongen bij Happn voor wie ik een uitzondering heb gemaakt.. ben benieuwd wat dat wordt.
Als vrouw kan je ook lastig een blauwtje lopen. Mannen zijn altijd wel dtf (behalve als ze een vriendin/vrouw hebben uiteraard)
pi_168099293
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:03 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

weet ik wel, anders zat je niet op FOK! ;)
Niet iedereen op fok is een (maagdelijke) autist dopfles, ook wij willen soms ons ei kwijt en types als jij een beetje narren. :P
pi_168099313
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:11 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Niet iedereen op fok is een (maagdelijke) autist dopfles, ook wij willen soms ons ei kwijt en types als jij een beetje narren. :P
Oh? ik dacht dat dit het autistenforum was, zit ik verkeerd? :{
pi_168099341
quote:

[..]

hoe versierde ze je dan?
pi_168099391
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:12 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Oh? ik dacht dat dit het autistenforum was, zit ik verkeerd? :{
Neh, verwaande prinsesforum. Hier loop je alleen maar meer kans op een blauwtje, maar je bent ook niet veel anders gewend. ;)
pi_168099417
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:16 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Neh, verwaande prinsesforum. Hier loop je alleen maar meer kans op een blauwtje, maar je bent ook niet veel anders gewend. ;)
Ik voel mij hier helemaal thuis inderdaad. Niet dat ik irl vrouwen aanspreek.
pi_168099550
quote:

[..]

Zo zo! ;) Ik neem aan dat je al vanaf moment 1 helemaal weg was van haar, maar dat je niet durfde te versieren. En dat zal vast ook niet via Happn zijn.. gelukkig zijn mijn gesprekken met de boy nog leuk en niet seksueel getint ofzo (dat is volgens mij code voor niet serieus?)
pi_168099593
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:23 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Zo zo! ;) Ik neem aan dat je al vanaf moment 1 helemaal weg was van haar, maar dat je niet durfde te versieren. En dat zal vast ook niet via Happn zijn.. gelukkig zijn mijn gesprekken met de boy nog leuk en niet seksueel getint ofzo (dat is volgens mij code voor niet serieus?)
Bij mij laat ik de chicks altijd beginnen met het seksueel getinte, wat altijd verassend snel gebeurt na het zien van mijn pics.

Wat wel afhangt van het niveau. Mbo chicks zijn vaak sneller dan de wat hoger opgeleide :')
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 11:25:33 #212
16180 crew  CoolGuy
pi_168099596
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:23 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Niet via Flabbr of soortgelijk nee. Ik was wel flabbergasted toen ik haar zag ja, maar toen bleek dat haar karakter ook tof was wilde ik haar versieren, in ieder geval een poging wagen, maar ik kreeg daar de kans niet voor want ze vertelde me dat ze me zag zitten en een date met me wilde. Nou, die kon ze krijgen die date :P
pi_168099908
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Niet via Flabbr of soortgelijk nee. Ik was wel flabbergasted toen ik haar zag ja, maar toen bleek dat haar karakter ook tof was wilde ik haar versieren, in ieder geval een poging wagen, maar ik kreeg daar de kans niet voor want ze vertelde me dat ze me zag zitten en een date met me wilde. Nou, die kon ze krijgen die date :P
Haha dat is wel bijzonder :p en had je toen groots uitgepakt voor de eerste date? Die mocht je wel zelf bedenken toch!? :P
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 11:47:51 #214
16180 crew  CoolGuy
pi_168100074
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:40 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Haha dat is wel bijzonder :p en had je toen groots uitgepakt voor de eerste date? Die mocht je wel zelf bedenken toch!? :P
Groots uitgepakt? Natuurlijk niet, we zijn een hapje gaan eten, want een filmpje doen is niet handig ,want je zit 2 uur naast elkaar en praat nauwelijks, dus leek eten me handiger. Ze zag me toch al zitten ;) alsof ik dan wil dat ze me leuker gaat vinden, alleen maar omdat ik groots uitpak. Het moet om mij gaan, niet om wat ik wel of niet doe joh :)
pi_168100252
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:10 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Als vrouw kan je ook lastig een blauwtje lopen. Mannen zijn altijd wel dtf
Want alle vrouwen willen alleen maar geneukt worden idd :') vrouwen lopen net zo goed blauwtjes, viva forum stikt van de 'ik vind een man leuk maar hij wil alleen seks :'( ' topics
pi_168101674
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:55 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Want alle vrouwen willen alleen maar geneukt worden idd :') vrouwen lopen net zo goed blauwtjes, viva forum stikt van de 'ik vind een man leuk maar hij wil alleen seks :'( ' topics
Dat zijn ander soort blauwtjes dan van de gemiddelde Fokker!

Bij hen willen vrouwen niets, ook geen seks!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168101847
@TS wat voor opleidingsniveau heb je?

Zelf doe ik master wo maar ik beland 9/10 keer met een mbo chick. Wat kan ik doen om meer dames van mijn niveau te bereiken en te regelen?
pi_168102502
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 13:19 schreef Kermit. het volgende:

Zelf doe ik master wo maar ik beland 9/10 keer met een mbo chick. Wat kan ik doen om meer dames van mijn niveau te bereiken en te regelen?
Lid worden van het corps of van de studenten hockey vereniging
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 13:53:16 #219
16180 crew  CoolGuy
pi_168102543
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 13:19 schreef Kermit. het volgende:

Als je die vraag moet stellen past die mbo chick prima bij je ;)
pi_168102729
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 13:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat zijn ander soort blauwtjes dan van de gemiddelde Fokker!

Bij hen willen vrouwen niets, ook geen seks!
Misschien moeten ze dan maar eens een man proberen :D
pi_168102766
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 14:02 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Misschien moeten ze dan maar eens een man proberen :D
:')
pi_168102891
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Groots uitgepakt? Natuurlijk niet, we zijn een hapje gaan eten, want een filmpje doen is niet handig ,want je zit 2 uur naast elkaar en praat nauwelijks, dus leek eten me handiger. Ze zag me toch al zitten ;) alsof ik dan wil dat ze me leuker gaat vinden, alleen maar omdat ik groots uitpak. Het moet om mij gaan, niet om wat ik wel of niet doe joh :)
Je hebt gelijk. Ik vind mijn dates soms ook wel over the top, zoals een tweede date of derde date naar het buitenland. Zou gewoon een boswandeling heerlijk vinden.. wat heeft je eigenlijk doen beseffen dat je wilde trouwen? Hoe weet jij (of denk je te weten) dat zij voor jou de juiste persoon is?
pi_168102995
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:55 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Dat komt omdat die vrouwen te snel seks hebben en geen afspraken maken. Eigenlijk ook beetje eigen schuld he dat die mannen zo zijn, vind je niet?
pi_168103087
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 14:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat komt omdat die vrouwen te snel seks hebben en geen afspraken maken. Eigenlijk ook beetje eigen schuld he dat die mannen zo zijn, vind je niet?
Tja als iemand haar benen spreidt terwijl ze geen seks wil zonder relatie, is ze wel een beetje simpel idd :D
pi_168103172
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 13:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lid worden van het corps of van de studenten hockey vereniging
Dat heb ik geprobeerd maar ik voel mezelf niet op mijn gemak bij een groep met bepaalde regels en machtsverhoudingen zoals een sekte. Verder zijn dat soort dames ook erg mainstream en denken ze alles te zijn
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 13:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je die vraag moet stellen past die mbo chick prima bij je ;)
Haha waarom dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')