Ik begrijp ook niet wat de boodschap er nu achter is....quote:
Dat geldt ook voor veel hoogopgeleiden hoor. Kijk bijvoorbeeld naar de markt voor alternatieve geneesmiddelen. Of de vaccinatieweigeraars. Daar zitten behoorlijk wat hoogopgeleiden tussen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:10 schreef wunderbaum het volgende:
De gemiddelde, meestal laagopgeleide Nederlander verleert het rationeel denken. Dat zie je hier op het forum ook wel. Een gebruiker plaatst een topic met daarin een criminele daad door een allochtoon en het gebruikelijke clubje trekt zich erop af en wil de dader het liefste vierendelen, door een hakselaar halen etc.
De Verlichting verdwijnt langzaam uit onze genen en men wil weer een Philips II als leider.
Er is jaren achtereen op oa. Balkenende, Rutte en Samson gestemd. Ik weet niet waar jouw maatstaf van "sterk" ligt...quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:04 schreef Jigzoz het volgende:
De roep om een sterke leider?
Hmja, is dat niet iets van alle tijden?
Gelukkig is die roep om een sterke leider niet vaak een meerderheidsgeluid.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is jaren achtereen op oa. Balkenende, Rutte en Samson gestemd. Ik weet niet waar jouw maatstaf van "sterk" ligt...
Wordt het DENK of de PVV?quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:33 schreef Villas__Rubin het volgende:
Nederlandt moet een dictatuur worden. WEG MET VRIJHEID!!!!!!
Daarom heb je ook in eerste instantie een verkiezingssysteem nodig waar je dat mee kan beïnvloeden. Een districtenstelsel met alle mogelijkheden voor gerrymandering die je maar wilt of het proefballonnetje wat pas weer eens werd opgegooid met het ophogen van de kiesdrempel. Alsof de splinterpartijtjes het probleem waren bij het vormen van dit kabinet ipv. de ego's bij de grotere partijen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Gelukkig is die roep om een sterke leider niet vaak een meerderheidsgeluid.
Dan schiet ik hen zelf dood. Verder breekt de staat al genoeg in, in mijn privéleven.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:03 schreef Grems het volgende:
Autoriteit is slechts een illusie totdat TS inbrekers in huis heeft
Hoe kan vrijheid nou verdwijnen als dat er niet eens is?quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:33 schreef Villas__Rubin het volgende:
Nederlandt moet een dictatuur worden. WEG MET VRIJHEID!!!!!!
Geen vrijheid, leg eens uit?quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:47 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Hoe kan vrijheid nou verdwijnen als dat er niet eens is?
Ik moet belasting betalen over mijn loon en ook is loonarbeid ook in feite diefstal en slavernij. Er zijn verschrikkelijk veel onnodige wetten(praktisch allemaal) die mijn individueel ego onderwerpen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:52 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Geen vrijheid, leg eens uit?
Nooit zo bij stilgestaan, maar je hebt een punt. In principe zijn we vrij om te doen en laten met redelijk wat beperkingen opgelegd door de politieke elite. Kan het niet ontkennen nee, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 31 december 2016 18:01 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Ik moet belasting betalen over mijn loon en ook is loonarbeid ook in feite diefstal en slavernij. Er zijn verschrikkelijk veel onnodige wetten(praktisch allemaal) die mijn individueel ego onderwerpen.
Tot slot is alle vrijheid slechts schijnvrijheid. Als voorbeeld: huidige vrijheid van pers betekent dat ik de overheid moet vragen voor vrijheid, waardoor de overheid in feite nog steeds de soeverein is. Werkelijke vrijheid zou inhouden dat ik gewoon dit moet kunnen doen, zonder dat ik op enige manier met autoriteit te maken heb.
Ik hoor niet vaak dat iemand het eens met mij eens isquote:Op zaterdag 31 december 2016 18:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Nooit zo bij stilgestaan, maar je hebt een punt. In principe zijn we vrij om te doen en laten met redelijk wat beperkingen opgelegd door de politieke elite. Kan het niet ontkennen nee, je hebt gelijk.
Jouw stelling is dus dat een vaccinatieweigeraar per definitie niet rationeel denkt?quote:
Opgelegd door de samenleving, niet door de politieke elite.quote:Op zaterdag 31 december 2016 18:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Nooit zo bij stilgestaan, maar je hebt een punt. In principe zijn we vrij om te doen en laten met redelijk wat beperkingen opgelegd door de politieke elite. Kan het niet ontkennen nee, je hebt gelijk.
Dat authoriteit een illusie is kom jij ook achter als er bij je ingebroken is en de politie komt niet voorbij, maar wijst je op eem website waar je een formuliertje voor de verzekering kan downloadenquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:03 schreef Grems het volgende:
Autoriteit is slechts een illusie totdat TS inbrekers in huis heeft
Hoorde laatst dat er een tijdje geleden werd ingebroken in een huis waar een vrouw (50+) alleen woonde. Zij kreeg dit door toen zij boven aan het douchen was. Ze stormde helemaal naakt naar beneden en ging de inbreker te lijf. Deze schrok zo hefig hiervan dat die wegvluchtte.quote:Op zondag 1 januari 2017 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat authoriteit een illusie is kom jij ook achter als er bij je ingebroken is en de politie komt niet voorbij, maar wijst je op eem website waar je een formuliertje voor de verzekering kan downloaden
Klopte, werkelijke vrijheid leidt tot anarchie, omdat je dan ook de keuze hebt om zomaar je buurman te vermoorden, je zus te verkrachten en elke winkel die je tegenkomt te beroven voor je eigen ego. Dit kan je doen ongestraft, omdat enige vorm van straf leidt tot inperking van je vrijheid.quote:Op zaterdag 31 december 2016 18:01 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Ik moet belasting betalen over mijn loon en ook is loonarbeid ook in feite diefstal en slavernij. Er zijn verschrikkelijk veel onnodige wetten(praktisch allemaal) die mijn individueel ego onderwerpen.
Tot slot is alle vrijheid slechts schijnvrijheid. Als voorbeeld: huidige vrijheid van pers betekent dat ik de overheid moet vragen voor vrijheid, waardoor de overheid in feite nog steeds de soeverein is. Werkelijke vrijheid zou inhouden dat ik gewoon dit moet kunnen doen, zonder dat ik op enige manier met autoriteit te maken heb.
Dat is precies wat werkelijke vrijheid in de politieke context waarbinnen zij ontstaan is, NIET is. Binnen de rechtsstaat waarin wij leven is er dan ook geen sprake van vrijheid in termen van "zie maar wat je doet". Vrijheid betekent dat je politiek vrij bent. Dat wil zeggen dat je als individu geen eigendom bent van één of andere hertog, je je eigen doelen na mag streven, inspraak hebt op besluitvorming en in principe toegang hebt tot alle politieke instituties. Naast rechten brengt het ook plichten met zich mee - je wordt geacht zorg te dragen voor de samenleving, niet alleen voor jezelf. Als wederdienst wordt door de samenleving gezorgd voor jouw eigendom, scholing, veiligheid en gezondheid. Binnen die context is de rest aan jou.quote:Op zaterdag 31 december 2016 18:01 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Onder andere ja.quote:Op zondag 1 januari 2017 10:22 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Jouw stelling is dus dat een vaccinatieweigeraar per definitie niet rationeel denkt?
AfD wint sterk aan populariteit, vooral in het oosten waar ze tot eind jaren 80 een dictatuur hadden.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:02 schreef Molurus het volgende:
Wel typisch dat er in Duitsland het minste animo bestaat voor populisme. Die zijn zich wellicht net even iets meer bewust van de recente geschiedenis dan de rest van Europa.
Dat speelt zeker mee.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:02 schreef Molurus het volgende:
Wel typisch dat er in Duitsland het minste animo bestaat voor populisme. Die zijn zich wellicht net even iets meer bewust van de recente geschiedenis dan de rest van Europa.
En naast je blauwe ogen, is je onderbouwing...?quote:
Ik kan me ieg weinig voorstellen bij een rationele onderbouwing van het weigeren van vaccinaties.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:11 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
En naast je blauwe ogen, is je onderbouwing...?
Ik heb geen blauwe ogen.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:11 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
En naast je blauwe ogen, is je onderbouwing...?
En zo zijn er ook gelovige topwetenschappers. Ik zou er overigens geen drie uit mijn hoofd kunnen noemen, maar ze zijn er vast.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik kan me ieg weinig voorstellen bij een rationele onderbouwing van het weigeren van vaccinaties.
Sluit natuurlijk niet uit dat die mensen op andere vlakken wel rationeel kunnen denken.
Newton is een bekende. En onder de levenden is Kenneth Miller wel OK.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En zo zijn er ook gelovige topwetenschappers. Ik zou er overigens geen drie uit mijn hoofd kunnen noemen, maar ze zijn er vast.
Racisme racisme noemen blijft gewoon gebeuren net zoals populisme populisme noemen gewoon blijft gebeuren. Wat mij betreft mag dat trouwens wel wat meer gebeuren.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:27 schreef GewoneBurger het volgende:
Mensen racist noemen werkt niet meer, dus nu gaan we ze krampachtig populist noemen in een wanhopige poging het politiek correcte gedachtengoed te redden.
En "politiek correct" is zeker geen poging om het niet over de inhoud te hebben?quote:Op zondag 1 januari 2017 12:27 schreef GewoneBurger het volgende:
Mensen racist noemen werkt niet meer, dus nu gaan we ze krampachtig populist noemen in een wanhopige poging het politiek correcte gedachtengoed te redden.
Duitsers zijn gewoon dom, dom om in 1940 met de hele wereld ruzie te gaan maken, dom om in 2016 volkeren van de C garnituur te importeren.quote:
Vaccinaties bij tieners tegen baarmoederhalskanker; probeer rationeel maar eens aan te tonen dat dat zin heeft.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:23 schreef Molurus het volgende:
Ik kan me ieg weinig voorstellen bij een rationele onderbouwing van het weigeren van vaccinaties.
Het zijn juist de politiek correcten die het nooit over de inhoud willen hebben.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
En "politiek correct" is zeker geen poging om het niet over de inhoud te hebben?
Dat was het enige probleem dat jij ziet met Duitsland in de jaren '30/'40? Dat ze ruzie zochten met de rest van de wereld?quote:Op zondag 1 januari 2017 12:30 schreef GewoneBurger het volgende:
[..]
Duitsers zijn gewoon dom, dom om in 1940 met de hele wereld ruzie te gaan maken, dom om in 2016 volkeren van de C garnituur te importeren.
Iets zegt me dat jij een voorkeur hebt voor politieke partijen hebt die door sommigen 'populistisch' worden genoemd.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:30 schreef GewoneBurger het volgende:
[..]
Duitsers zijn gewoon dom, dom om in 1940 met de hele wereld ruzie te gaan maken, dom om in 2016 volkeren van de C garnituur te importeren.
Ik laat dat graag over aan de relevante wetenschappelijke onderzoeken.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:31 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Vaccinaties bij tieners tegen baarmoederhalskanker; probeer rationeel maar eens aan te tonen dat dat zin heeft.
Toon rationeel maar aan dat vaccinaties tegen baarmoederhalskanker zin hebben. Met cijfers graag.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:24 schreef Jigzoz het volgende:
Maar ik moet nu gaan uitleggen dat antivaxxers zich laten leiden door irrationele massahysterie en zichzelf deskundig vinden nadat ze pseudowetenschappelijke onzin op een website hebben gelezen?
Als mensen die de term "politiek correct" graag in de mond nemen het over de inhoud wilden hebben zouden ze die term niet nodig hebben.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:32 schreef GewoneBurger het volgende:
[..]
Het zijn juist de politiek correcten die het nooit over de inhoud willen hebben.
Uiteindelijk kwam het daar wel op neer.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:32 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat was het enige probleem dat jij ziet met Duitsland in de jaren '30/'40? Dat ze ruzie zochten met de rest van de wereld?
Die genocide was verder wel ok.. ze hadden dat alleen binnen Duitsland moeten houden. Juist ja.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:33 schreef GewoneBurger het volgende:
[..]
Uiteindelijk kwam het daar wel op neer.
Gaat de retorische trukendoos nu al openquote:Op zondag 1 januari 2017 12:33 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als mensen die de term "politiek correct" graag in de mond nemen het over de inhoud wilden hebben zouden ze die term niet nodig hebben.
Die inentingen moeten op termijn het aantal gevallen van baarmoederhalskanker terug gaan brengen. Cijfers zijn er natuurlijk nog niet. Althans, lijkt me. Ik heb er nog niet naar gezocht.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:33 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Toon rationeel maar aan dat vaccinaties tegen baarmoederhalskanker zin hebben. Met cijfers graag.
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 1 januari 2017 12:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die genocide was verder wel ok.. ze hadden dat alleen binnen Duitsland moeten houden. Juist ja.
Ok, dus nu vertrouw je de verantwoordelijke staatssecretaris en de farmaceutische industrie op hun blauwe ogen?quote:Op zondag 1 januari 2017 12:35 schreef Jigzoz het volgende:
Die inentingen moeten op termijn het aantal gevallen van baarmoederhalskanker terug gaan brengen. Cijfers zijn er natuurlijk nog niet. Althans, lijkt me. Ik heb er nog niet naar gezocht.
Nee, gewoon de medische wetenschap.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:40 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Ok, dus nu vertrouw je de verantwoordelijke staatssecretaris en de farmaceutische industrie op hun blauwe ogen?
Dat Duitsland ruzie zocht met de rest van de wereld was het enige probleem dat jij zag. Dan zeg ik: ik zie wel meer problemen met Duitsland in die periode. En dan druk ik me zacht uit.quote:
Oh, die vertrouw ik ook wel, maar dat zijn niet degenen die zieltjes en/of geld er aan verdienen.quote:
Terug naar het punt: waarom is vaccinaties weigeren niet irrationeel?quote:Op zondag 1 januari 2017 12:48 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Oh, die vertrouw ik ook wel, maar dat zijn niet degenen die zieltjes en/of geld er aan verdienen.
Reken maar eens uit hoe groot de kans is dat een vrouw baarmoederhalskanker krijgt. Zit ergens in de 10de promillen. 'Verwaarloosbaar' noemt men dat in de volksmond.
Dat was het punt niet. Jouw punt was dat vaccinaties weigeren per definitie irrationeel is. Burden of proof ligt dan bij jou.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Terug naar het punt: waarom is vaccinaties weigeren niet irrationeel?
Goed. Ik schat de betrouwbaarheid van de medische wetenschap hoger in dan het gezemel op pseudowetenschappelijke weblogs. Daarom.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:55 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Dat was het punt niet. Jouw punt was dat vaccinaties weigeren per definitie irrationeel is. Burden of proof ligt dan bij jou.
Ik denk dat dat allemaal drijft op dezelfde moderne 'oerangst': een elite die zich buiten het zicht van de bevolking verrijkt en de touwtjes stevig in handen heeft.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:02 schreef Molurus het volgende:
Altijd wel typisch.. die selectieve wetenschapsscepsis. Geen enkele kritiek op het onderzoek zelf, vaak is men niet eens bekend met dat onderzoek... en steevast het verweer dat geld elke gewenste conclusie kan kopen.
Ok, alleen maar wat niet onderbouwde aannames, dus. Duidelijk.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Goed. Ik schat de betrouwbaarheid van de medische wetenschap hoger in dan het gezemel op pseudowetenschappelijke weblogs. Daarom.
Wat is dit nu weer voor domheid? Vertrouwen in de wetenschap noem je een niet-onderbouwde aanname? Of is dit gewoon een emotionele uitbarsting omdat je antivaccinatie-overtuiging niet serieus wordt genomen?quote:Op zondag 1 januari 2017 13:10 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Ok, alleen maar wat niet onderbouwde aannames, dus. Duidelijk.
Het is een wankele onderbouwing. Want de wetenschap heeft het niet 100% van de tijd gelijk.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:13 schreef Jigzoz het volgende:
Vertrouwen in de wetenschap noem je een niet-onderbouwde aanname?
Wat verwacht je nu eigenlijk? Dat Jigzoz voor je gaat googlen op de relevante onderzoeken en jou college gaat geven in medische wetenschap?quote:Op zondag 1 januari 2017 13:10 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Ok, alleen maar wat niet onderbouwde aannames, dus. Duidelijk.
Vaccinatiegekkiesquote:Op zondag 1 januari 2017 10:22 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Jouw stelling is dus dat een vaccinatieweigeraar per definitie niet rationeel denkt?
En dus vind je pseudowetenschappelijke weblogjes een zinnige aanvulling? Of waar haal je je antivaccinatie-overtuiging vandaan? Of is die alleen maar gebaseerd op 'de wetenschap heeft niet altijd gelijk'?quote:Op zondag 1 januari 2017 13:16 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Het is een wankele onderbouwing. Want de wetenschap heeft het niet 100% van de tijd gelijk.
Hij roept dat iedereen die vraagtekens zet bij vaccinaties, per defintie irrationeel is. Vind dat je dat dan ook moet kunnen onderbouwen. De kreet 'heb vertrouwen in de wetenschap' is natuurlijk geen onderbouwing.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:16 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu eigenlijk? Dat Jigzoz voor je gaat googlen op de relevante onderzoeken en jou college gaat geven in medische wetenschap?
Ga gewoon lekker in Montana of Idaho wonen. Geniet daar van de zogenaamde vrijheid. Totdat je ziek wordt, de zaken of je baan een keer tegenzit.quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:47 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Dan schiet ik hen zelf dood. Verder breekt de staat al genoeg in, in mijn privéleven.
Mag ik hun ook neerschieten?
Je denkt bekrompen. Alleen maar omdat ik je stelling aanvecht, neem je aan dat ik een antivaccinatie-overtuiging heb. Dat is niet zo. Maar jouw 'blinde' geloof in de wetenschap is dom.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dus vind je pseudowetenschappelijke weblogjes een zinnige aanvulling? Of waar haal je je antivaccinatie-overtuiging vandaan? Of is die alleen maar gebaseerd op 'de wetenschap heeft niet altijd gelijk'?
Welke onderbouwing heb jij eigenlijk voor je opvatting?quote:Op zondag 1 januari 2017 13:19 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Hij roept dat iedereen die vraagtekens zet bij vaccinaties, per defintie irrationeel is. Vind dat je dat dan ook moet kunnen onderbouwen. De kreet 'heb vertrouwen in de wetenschap' is natuurlijk geen onderbouwing.
Geloof je er niet in. Prima verder.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:21 schreef Tango5Romeo het volgende:
Maar jouw 'blinde' geloof in de wetenschap is dom.
Welke opvatting?quote:Op zondag 1 januari 2017 13:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Welke onderbouwing heb jij eigenlijk voor je opvatting?
Kortzichtig.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2017 13:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Laat maar. Geen interesse argumenten meer.
Je komt alleen even zuur baggeren, wetenschap ontkennen, je hebt geen opvatting die je wil delen, of wat dan ook. Helemaal niks.quote:
Ik ben helemaal niet 'zuur aan het baggeren'. Jij hebt jezelf in een hoek geluld en zoekt een manier om er uit te komen. Die ga ik je niet geven. Ik heb wel degelijk een opvatting, maar het gaat er om dat jij een opvatting hebt die je alleen maar kunt onderbouwen met los zand.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:28 schreef Jigzoz het volgende:
Je komt alleen even zuur baggeren, wetenschap ontkennen, je hebt geen opvatting die je wil delen, of wat dan ook. Helemaal niks.
Nee, dan is het echt heel raar dat ik op gegeven moment het idee heb dat dit niks meer wordt.
Verschillen we daarover ook van mening.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:33 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet 'zuur aan het baggeren'.
Kun je me uitleggen wat DES is?quote:Op zondag 1 januari 2017 13:33 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet 'zuur aan het baggeren'. Jij hebt jezelf in een hoek geluld en zoekt een manier om er uit te komen. Die ga ik je niet geven. Ik heb wel degelijk een opvatting, maar het gaat er om dat jij een opvatting hebt die je alleen maar kunt onderbouwen met los zand.
Heb je wel eens van DES gehoord? (4de keer)
Nee, want daar zul je stelling moeten nemen en dat is te moeilijk.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:33 schreef Molurus het volgende:
Het is minimaal totaal off topic. Wellicht is dit een betere plek hiervoor?
--> F&L / Wetenschapsontkenning #3
Dat is inderdaad wel een typische strategie van wetenschapsontkenners... dat vooral off topic doen, zodat men als het nodig is kan zeggen "ik hoef niks te onderbouwen, want off topic".quote:Op zondag 1 januari 2017 13:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, want daar zul je stelling moeten nemen en dat is te moeilijk.
Nee, maar ik kan je wel verwijzen naar wiki. (Di-ethylstilbestrol)quote:
En ik blijf er in trappen.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een typische strategie van wetenschapsontkenners... dat vooral off topic doen, zodat men als het nodig is kan zeggen "ik hoef niks te onderbouwen, want off topic".
Vaak gezien helaas.
Ik had de vraag ook eerder aan jou gesteld, geloof ik. Heb je wel eens van DES gehoord?quote:Op zondag 1 januari 2017 13:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een typische strategie van wetenschapsontkenners... dat vooral off topic doen, zodat men als het nodig is kan zeggen "ik hoef niks te onderbouwen, want off topic".
Vaak gezien helaas.
Ruimdenkend worden zou je waarschijnlijk meer helpen.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En ik blijf er in trappen.
Ik ben niet zo van de goede voornemens, maar dit zou er beslist een zijn.
Tien keer vragen aan iemand om te googlen op DES en zelf te beroerd te zijn om iets uit te leggen, als iemand oprecht benieuwd is wat je punt is. Lekkere discussie hequote:Op zondag 1 januari 2017 13:38 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan je wel verwijzen naar wiki. (Di-ethylstilbestrol)
TR gemacht. Je gaat maar normaal discussiëren vanaf nu.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:40 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Ruimdenkend worden zou je waarschijnlijk meer helpen.
Niet op de manier die jij bedoelt. Daar ben ik te fundamentalistisch in mijn skepsis voor.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:40 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Ruimdenkend worden zou je waarschijnlijk meer helpen.
Ik heb aan niemand gevraagd om iets op te zoeken, alleen of ze er bekend mee waren. Jullie hebben allemaal wel moeite met lezen, zeg.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Tien keer vragen aan iemand om te googlen op DES en zelf te beroerd te zijn om iets uit te leggen, als iemand oprecht benieuwd is wat je punt is. Lekkere discussie he
En met 'normaal' bedoel je vragen om onderbouwingen, argumenten aandragen, etc?quote:Op zondag 1 januari 2017 13:41 schreef Falco het volgende:
[..]
TR gemacht. Je gaat maar normaal discussiëren vanaf nu.
Ik zou willen voorstellen dat je dat ieg niet in dit topic doet.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:42 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
En het verhaal is te uitgebreid om in 2 zinnen te vertellen. Kan heel wikipedia hier wel copy-pasten, maar je bent sneller als je het even Binged.
1 woord in die twee zinnen klopt in ieder geval.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Niet op de manier die jij bedoelt. Daar ben ik te fundamentalistisch in mijn skepsis voor.
En jij veel plezier met je zure gebagger en je wetenschapsontkenning!quote:Op zondag 1 januari 2017 13:44 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
1 woord in die twee zinnen klopt in ieder geval.
Aangezien inhoudelijk discussieren er niet in zit met jou, wens ik je verder veel plezier met je oordelen.
Hoe denk je mensen te overtuigen door zelf te lui te zijn om een betoog te houden over DES. Wat is je punt nou? Heb echt totaal geen idee.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:42 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Ik heb aan niemand gevraagd om iets op te zoeken, alleen of ze er bekend mee waren. Jullie hebben allemaal wel moeite met lezen, zeg.
En het verhaal is te uitgebreid om in 2 zinnen te vertellen. Kan heel wikipedia hier wel copy-pasten, maar je bent sneller als je het even Binged.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |