Welke opvatting?quote:Op zondag 1 januari 2017 13:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Welke onderbouwing heb jij eigenlijk voor je opvatting?
Kortzichtig.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2017 13:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Laat maar. Geen interesse argumenten meer.
Je komt alleen even zuur baggeren, wetenschap ontkennen, je hebt geen opvatting die je wil delen, of wat dan ook. Helemaal niks.quote:
Ik ben helemaal niet 'zuur aan het baggeren'. Jij hebt jezelf in een hoek geluld en zoekt een manier om er uit te komen. Die ga ik je niet geven. Ik heb wel degelijk een opvatting, maar het gaat er om dat jij een opvatting hebt die je alleen maar kunt onderbouwen met los zand.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:28 schreef Jigzoz het volgende:
Je komt alleen even zuur baggeren, wetenschap ontkennen, je hebt geen opvatting die je wil delen, of wat dan ook. Helemaal niks.
Nee, dan is het echt heel raar dat ik op gegeven moment het idee heb dat dit niks meer wordt.
Verschillen we daarover ook van mening.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:33 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet 'zuur aan het baggeren'.
Kun je me uitleggen wat DES is?quote:Op zondag 1 januari 2017 13:33 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet 'zuur aan het baggeren'. Jij hebt jezelf in een hoek geluld en zoekt een manier om er uit te komen. Die ga ik je niet geven. Ik heb wel degelijk een opvatting, maar het gaat er om dat jij een opvatting hebt die je alleen maar kunt onderbouwen met los zand.
Heb je wel eens van DES gehoord? (4de keer)
Nee, want daar zul je stelling moeten nemen en dat is te moeilijk.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:33 schreef Molurus het volgende:
Het is minimaal totaal off topic. Wellicht is dit een betere plek hiervoor?
--> F&L / Wetenschapsontkenning #3
Dat is inderdaad wel een typische strategie van wetenschapsontkenners... dat vooral off topic doen, zodat men als het nodig is kan zeggen "ik hoef niks te onderbouwen, want off topic".quote:Op zondag 1 januari 2017 13:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, want daar zul je stelling moeten nemen en dat is te moeilijk.
Nee, maar ik kan je wel verwijzen naar wiki. (Di-ethylstilbestrol)quote:
En ik blijf er in trappen.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een typische strategie van wetenschapsontkenners... dat vooral off topic doen, zodat men als het nodig is kan zeggen "ik hoef niks te onderbouwen, want off topic".
Vaak gezien helaas.
Ik had de vraag ook eerder aan jou gesteld, geloof ik. Heb je wel eens van DES gehoord?quote:Op zondag 1 januari 2017 13:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een typische strategie van wetenschapsontkenners... dat vooral off topic doen, zodat men als het nodig is kan zeggen "ik hoef niks te onderbouwen, want off topic".
Vaak gezien helaas.
Ruimdenkend worden zou je waarschijnlijk meer helpen.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En ik blijf er in trappen.
Ik ben niet zo van de goede voornemens, maar dit zou er beslist een zijn.
Tien keer vragen aan iemand om te googlen op DES en zelf te beroerd te zijn om iets uit te leggen, als iemand oprecht benieuwd is wat je punt is. Lekkere discussie hequote:Op zondag 1 januari 2017 13:38 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan je wel verwijzen naar wiki. (Di-ethylstilbestrol)
TR gemacht. Je gaat maar normaal discussiėren vanaf nu.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:40 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Ruimdenkend worden zou je waarschijnlijk meer helpen.
Niet op de manier die jij bedoelt. Daar ben ik te fundamentalistisch in mijn skepsis voor.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:40 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Ruimdenkend worden zou je waarschijnlijk meer helpen.
Ik heb aan niemand gevraagd om iets op te zoeken, alleen of ze er bekend mee waren. Jullie hebben allemaal wel moeite met lezen, zeg.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Tien keer vragen aan iemand om te googlen op DES en zelf te beroerd te zijn om iets uit te leggen, als iemand oprecht benieuwd is wat je punt is. Lekkere discussie he
En met 'normaal' bedoel je vragen om onderbouwingen, argumenten aandragen, etc?quote:Op zondag 1 januari 2017 13:41 schreef Falco het volgende:
[..]
TR gemacht. Je gaat maar normaal discussiėren vanaf nu.
Ik zou willen voorstellen dat je dat ieg niet in dit topic doet.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:42 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
En het verhaal is te uitgebreid om in 2 zinnen te vertellen. Kan heel wikipedia hier wel copy-pasten, maar je bent sneller als je het even Binged.
1 woord in die twee zinnen klopt in ieder geval.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Niet op de manier die jij bedoelt. Daar ben ik te fundamentalistisch in mijn skepsis voor.
En jij veel plezier met je zure gebagger en je wetenschapsontkenning!quote:Op zondag 1 januari 2017 13:44 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
1 woord in die twee zinnen klopt in ieder geval.
Aangezien inhoudelijk discussieren er niet in zit met jou, wens ik je verder veel plezier met je oordelen.
Hoe denk je mensen te overtuigen door zelf te lui te zijn om een betoog te houden over DES. Wat is je punt nou? Heb echt totaal geen idee.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:42 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Ik heb aan niemand gevraagd om iets op te zoeken, alleen of ze er bekend mee waren. Jullie hebben allemaal wel moeite met lezen, zeg.
En het verhaal is te uitgebreid om in 2 zinnen te vertellen. Kan heel wikipedia hier wel copy-pasten, maar je bent sneller als je het even Binged.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |