JALOERSquote:Op donderdag 29 december 2016 22:43 schreef MaJo het volgende:
Tame Impala was mijn beste concert van afgelopen jaar
Vroege 90s beste 90s. My Bloody Valentine, Slowdive, R.E.M., Pearl Jam op z'n best, Rage Against the Machine op z'n best, Violator van Depeche Mode is genot, Pixies, Throwing Muses... moet ik doorgaan?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met uitzondering van U2 ben ik het met je eens. Maar blijf toch zelf meer 60s en 90s (rock)fan
Het intrigeert me wel, is er een album wat de moeite waard is?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:44 schreef Cee het volgende:
Halverwege wordt het ineens weird, dat je denkt wtf gebeurt er en dan gebeuren er dingen en ik weet niet wat. Het is mooi. Ik weet niet waarom.
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Misschien valt zo het kwartje nog...
Hebben jullie het over Jan-Willem? Serieus?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:44 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
ik ook, maar durfde t niet te zeggen
er is iets veranderd aan hem
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
JALOERS
Ik was in Newcastle toen ze optraden in Nederland en terug in Nederland toen ze optraden in Newcastle.Ben nog nooit zo mad geweest dat ik niet bij een concert kon zijn.
Ik wilde trouwens Moderat ook noemenquote:
Al die 3FMfappers hier.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:44 schreef Zorro het volgende:
Ik heb niet het idee dat ik hier veel aan gemist heb.
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]en één cent.
De laatste is de beste vind ik, maar die daarvoor ook. En Oracular Spectacular van MGMT is en passant ook de moeite waard.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het intrigeert me wel, is er een album wat de moeite waard is?
Ze hebben een album ja maar dit is eigenlijk het enige dat ik tot nu toe waardeer van ze.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het intrigeert me wel, is er een album wat de moeite waard is?
Ik luister nooit radio.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
En gek dat zoveel mensen het niet kennen, was vorig jaar song van het jaar
PsychedelischGENOTquote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef BobW het volgende:
Je moet het complete nummer maar luisteren, heerlijk
serieusquote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hebben jullie het over Jan-Willem? Serieus?
Het begint te groeien. Maar weet niet of ik het zou kopen.quote:
als hij langs zou komen zou ik zeggen "let it happen"quote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan moet je wel veel eigentijdse radio luisteren. Doe ik zelden.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
En gek dat zoveel mensen het niet kennen, was vorig jaar song van het jaar
Begin 90's inderdaadquote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroege 90s beste 90s. My Bloody Valentine, Slowdive, R.E.M., Pearl Jam op z'n best, Rage Against the Machine op z'n best, Violator van Depeche Mode is genot, Pixies, Throwing Muses... moet ik doorgaan?
Is ook gewoon uitloper van de 80's. Wat begonnen is met punk eindigde met Earth II en de grunge. Earth heeft alles gesloopt, want ze zijn ook nog eens indirect verantwoordelijk voor de dood van Kurt, natuurlijk
(daarna nog genoeg mooie dingen hoor, maar niet dit ultieme genot)
Ik ga weleens luisteren, maar ik ben nog niet om.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben een album ja maar dit is eigenlijk het enige dat ik tot nu toe waardeer van ze.
Ze hebben een nummer genaamd 'I'm a man woman', of zoiets, VRESELIJK vind ik dat.
Yupquote:
Ja hoe kan ie he?! Beste band van de laatste 25 jaar.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Begin 90's inderdaadRadiohead nog vergeten in je lijstje
ik zie t niet als ik eerlijk benquote:Op donderdag 29 december 2016 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
YupEn ben niet de enige
Vooral toen G vroeger nog een volle bos krullen had
Ik was er niet bijquote:
Radiohead vind ik pas goed vanaf 1994. Pablo Honey doet me weinig. Anders had ik Portishead ook genoemd natuurlijk.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Begin 90's inderdaadRadiohead nog vergeten in je lijstje
Jaquote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
wij zijn er ook bij op BKSquote:Op donderdag 29 december 2016 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was er niet bijMaar met BKS ga ik dat goed maken! De eerste keer dat ik Radiohead niet gezien heb terwijl ze in Nederland waren
Dat sowieso. Maar dit is gewoon een leuk liedje.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is meer van early Fleetwood Mac werk
Is ook zonde van je geld. Gewoon even hengelen...quote:Op donderdag 29 december 2016 22:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga nu niet direct op bol de CD van Tame Impala kopen. Sorry, ieder zijn ding.
Ik ben alweer vergeten hoe het gingquote:Op donderdag 29 december 2016 22:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga nu niet direct op bol de CD van Tame Impala kopen. Sorry, ieder zijn ding.
Ik vind het allebei even goed op hun eigen manier.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is meer van early Fleetwood Mac werk
Op Arcade Fire na absoluutquote:Op donderdag 29 december 2016 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja hoe kan ie he?! Beste band van de laatste 25 jaar.
Eminem is sowieso langs geweest, en Twenty One Pilots als je dat meetelt. Volgens mij nog wel een paar.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:47 schreef matthijst het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar staan d'r op een sporadisch Tupacnummer na geen rap-nummers in die lijst?
How Do You is wel een lekkere Pixies 1.1 kneiter, de rest kan me weinig boeienquote:Op donderdag 29 december 2016 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
Als het over albums van Radiohead gaat, tel ik Pablo Honey eigenlijk nooit mee. Staat weinig goeds op.
Ik eigenlijk het meeste na OK Computerquote:Op donderdag 29 december 2016 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
Als het over albums van Radiohead gaat, tel ik Pablo Honey eigenlijk nooit mee. Staat weinig goeds op.
Snap ik ook welquote:Op donderdag 29 december 2016 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zie t niet als ik eerlijk ben
You, Anyone can play guitar, Creep. Ben ik dan nog wat vergeten?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is ook zonde van je geld. Gewoon even hengelen...
Volgens mij vindt niemand Pablo Honey heel interessantquote:Op donderdag 29 december 2016 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radiohead vind ik pas goed vanaf 1994. Pablo Honey doet me weinig. Anders had ik Portishead ook genoemd natuurlijk.
Earth II is van 93 en de dood van Kurt is begin 94, dat zijn mijn ijkpunten..
Deze van FM![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:49 schreef Joosie200 het volgende:
FM, goeie om de dag mee af te sluiten
quote:
2Pac meer dan een keer toch? Rappers Delight, Macklemore & Ryan Lewis, Jay-Zquote:Op donderdag 29 december 2016 22:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eminem is sowieso langs geweest, en Twenty One Pilots als je dat meetelt. Volgens mij nog wel een paar.
dat is nummer 2. En die zijn natuurlijk ook minder lang bezig.quote:
How Do You dus. Daarna Anyone Can Play Guitar en Blowout, denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
You, Anyone can play guitar, Creep. Ben ik dan nog wat vergeten?
Dat is niet ... weinig zeg!quote:Op donderdag 29 december 2016 22:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nicks wikkelt zich in een song en maakt zich dat nummer eigen als een tweede huid als een eigen personage. Op het podium zingt Stevie Nicks niet over Rhiannon nee ze wórdt Rhiannon!
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 29 december 2016 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
Sorry. Wij hengelen eigenlijk bijna nooit maar kopen tegenwoordig weer elpees, daar krijg je vaak gratis downloadcode bij om het album ook digitaal te krijgen.quote:
Ik ook, maar dat is dus pas 95 he.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij vindt niemand Pablo Honey heel interessantMaar vanaf the Bends vind ik het top
eerstnog e en een Belg zien spartelenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, MvG zal zo eindelijk in actie komen jongens.
Ja die ja. Kon er even niet opkomen voor we alweer toe zijn aan het volgende topic.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:50 schreef Bugno het volgende:
[..]
2Pac meer dan een keer toch? Rappers Delight, Macklemore & Ryan Lewis, Jay-Z
Dan is het goedquote:Op donderdag 29 december 2016 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry. Wij hengelen eigenlijk bijna nooit maar kopen tegenwoordig weer elpees, daar krijg je vaak gratis downloadcode bij om het album ook digitaal te krijgen.
Behalve In Rainbows natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2016 22:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik eigenlijk het meeste na OK Computer
Ik vind eigenlijk pas vanaf Kid A dat ze echt heel goed zijn geworden.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij vindt niemand Pablo Honey heel interessantMaar vanaf the Bends vind ik het top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |