You, Anyone can play guitar, Creep. Ben ik dan nog wat vergeten?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
Als het over albums van Radiohead gaat, tel ik Pablo Honey eigenlijk nooit mee. Staat weinig goeds op.
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is ook zonde van je geld. Gewoon even hengelen...
Volgens mij vindt niemand Pablo Honey heel interessantquote:Op donderdag 29 december 2016 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radiohead vind ik pas goed vanaf 1994. Pablo Honey doet me weinig. Anders had ik Portishead ook genoemd natuurlijk.
Earth II is van 93 en de dood van Kurt is begin 94, dat zijn mijn ijkpunten..
Deze van FM![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:49 schreef Joosie200 het volgende:
FM, goeie om de dag mee af te sluiten
quote:
2Pac meer dan een keer toch? Rappers Delight, Macklemore & Ryan Lewis, Jay-Zquote:Op donderdag 29 december 2016 22:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eminem is sowieso langs geweest, en Twenty One Pilots als je dat meetelt. Volgens mij nog wel een paar.
dat is nummer 2. En die zijn natuurlijk ook minder lang bezig.quote:
How Do You dus. Daarna Anyone Can Play Guitar en Blowout, denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
You, Anyone can play guitar, Creep. Ben ik dan nog wat vergeten?
Dat is niet ... weinig zeg!quote:Op donderdag 29 december 2016 22:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nicks wikkelt zich in een song en maakt zich dat nummer eigen als een tweede huid als een eigen personage. Op het podium zingt Stevie Nicks niet over Rhiannon nee ze wórdt Rhiannon!
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 29 december 2016 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
Als het over albums van Radiohead gaat, tel ik Pablo Honey eigenlijk nooit mee. Staat weinig goeds op.
Sorry. Wij hengelen eigenlijk bijna nooit maar kopen tegenwoordig weer elpees, daar krijg je vaak gratis downloadcode bij om het album ook digitaal te krijgen.quote:
Ik ook, maar dat is dus pas 95 he.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij vindt niemand Pablo Honey heel interessantMaar vanaf the Bends vind ik het top
eerstnog e en een Belg zien spartelenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, MvG zal zo eindelijk in actie komen jongens.
Ja die ja. Kon er even niet opkomen voor we alweer toe zijn aan het volgende topic.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:50 schreef Bugno het volgende:
[..]
2Pac meer dan een keer toch? Rappers Delight, Macklemore & Ryan Lewis, Jay-Z
Dan is het goedquote:Op donderdag 29 december 2016 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry. Wij hengelen eigenlijk bijna nooit maar kopen tegenwoordig weer elpees, daar krijg je vaak gratis downloadcode bij om het album ook digitaal te krijgen.
Behalve In Rainbows natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2016 22:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik eigenlijk het meeste na OK Computer
Ik vind eigenlijk pas vanaf Kid A dat ze echt heel goed zijn geworden.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij vindt niemand Pablo Honey heel interessantMaar vanaf the Bends vind ik het top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |