Ik was er niet bijquote:
Radiohead vind ik pas goed vanaf 1994. Pablo Honey doet me weinig. Anders had ik Portishead ook genoemd natuurlijk.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Begin 90's inderdaadRadiohead nog vergeten in je lijstje
Jaquote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hebben jullie het over Jan-Willem? Serieus?
wij zijn er ook bij op BKSquote:Op donderdag 29 december 2016 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was er niet bijMaar met BKS ga ik dat goed maken! De eerste keer dat ik Radiohead niet gezien heb terwijl ze in Nederland waren
Dat sowieso. Maar dit is gewoon een leuk liedje.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is meer van early Fleetwood Mac werk
Is ook zonde van je geld. Gewoon even hengelen...quote:Op donderdag 29 december 2016 22:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga nu niet direct op bol de CD van Tame Impala kopen. Sorry, ieder zijn ding.
Ik ben alweer vergeten hoe het gingquote:Op donderdag 29 december 2016 22:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga nu niet direct op bol de CD van Tame Impala kopen. Sorry, ieder zijn ding.
Ik vind het allebei even goed op hun eigen manier.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is meer van early Fleetwood Mac werk
Op Arcade Fire na absoluutquote:Op donderdag 29 december 2016 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja hoe kan ie he?! Beste band van de laatste 25 jaar.
Eminem is sowieso langs geweest, en Twenty One Pilots als je dat meetelt. Volgens mij nog wel een paar.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:47 schreef matthijst het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar staan d'r op een sporadisch Tupacnummer na geen rap-nummers in die lijst?
How Do You is wel een lekkere Pixies 1.1 kneiter, de rest kan me weinig boeienquote:Op donderdag 29 december 2016 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
Als het over albums van Radiohead gaat, tel ik Pablo Honey eigenlijk nooit mee. Staat weinig goeds op.
Ik eigenlijk het meeste na OK Computerquote:Op donderdag 29 december 2016 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
Als het over albums van Radiohead gaat, tel ik Pablo Honey eigenlijk nooit mee. Staat weinig goeds op.
Snap ik ook welquote:Op donderdag 29 december 2016 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zie t niet als ik eerlijk ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |