als hij langs zou komen zou ik zeggen "let it happen"quote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hebben jullie het over Jan-Willem? Serieus?
Dan moet je wel veel eigentijdse radio luisteren. Doe ik zelden.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
En gek dat zoveel mensen het niet kennen, was vorig jaar song van het jaar
Begin 90's inderdaadquote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroege 90s beste 90s. My Bloody Valentine, Slowdive, R.E.M., Pearl Jam op z'n best, Rage Against the Machine op z'n best, Violator van Depeche Mode is genot, Pixies, Throwing Muses... moet ik doorgaan?
Is ook gewoon uitloper van de 80's. Wat begonnen is met punk eindigde met Earth II en de grunge. Earth heeft alles gesloopt, want ze zijn ook nog eens indirect verantwoordelijk voor de dood van Kurt, natuurlijk
(daarna nog genoeg mooie dingen hoor, maar niet dit ultieme genot)
Ik ga weleens luisteren, maar ik ben nog niet om.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben een album ja maar dit is eigenlijk het enige dat ik tot nu toe waardeer van ze.
Ze hebben een nummer genaamd 'I'm a man woman', of zoiets, VRESELIJK vind ik dat.
Yupquote:
Ja hoe kan ie he?! Beste band van de laatste 25 jaar.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Begin 90's inderdaadRadiohead nog vergeten in je lijstje
ik zie t niet als ik eerlijk benquote:Op donderdag 29 december 2016 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
YupEn ben niet de enige
Vooral toen G vroeger nog een volle bos krullen had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |