JALOERSquote:Op donderdag 29 december 2016 22:43 schreef MaJo het volgende:
Tame Impala was mijn beste concert van afgelopen jaar
Vroege 90s beste 90s. My Bloody Valentine, Slowdive, R.E.M., Pearl Jam op z'n best, Rage Against the Machine op z'n best, Violator van Depeche Mode is genot, Pixies, Throwing Muses... moet ik doorgaan?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met uitzondering van U2 ben ik het met je eens. Maar blijf toch zelf meer 60s en 90s (rock)fan
Het intrigeert me wel, is er een album wat de moeite waard is?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:44 schreef Cee het volgende:
Halverwege wordt het ineens weird, dat je denkt wtf gebeurt er en dan gebeuren er dingen en ik weet niet wat. Het is mooi. Ik weet niet waarom.
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Misschien valt zo het kwartje nog...
Hebben jullie het over Jan-Willem? Serieus?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:44 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
ik ook, maar durfde t niet te zeggen
er is iets veranderd aan hem
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
JALOERS
Ik was in Newcastle toen ze optraden in Nederland en terug in Nederland toen ze optraden in Newcastle.Ben nog nooit zo mad geweest dat ik niet bij een concert kon zijn.
Ik wilde trouwens Moderat ook noemenquote:
Al die 3FMfappers hier.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:44 schreef Zorro het volgende:
Ik heb niet het idee dat ik hier veel aan gemist heb.
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]en één cent.
De laatste is de beste vind ik, maar die daarvoor ook. En Oracular Spectacular van MGMT is en passant ook de moeite waard.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het intrigeert me wel, is er een album wat de moeite waard is?
Ze hebben een album ja maar dit is eigenlijk het enige dat ik tot nu toe waardeer van ze.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het intrigeert me wel, is er een album wat de moeite waard is?
Ik luister nooit radio.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
En gek dat zoveel mensen het niet kennen, was vorig jaar song van het jaar
PsychedelischGENOTquote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef BobW het volgende:
Je moet het complete nummer maar luisteren, heerlijk
serieusquote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hebben jullie het over Jan-Willem? Serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |