Hey Marlous Ik Wil Met Je Onder De Douche is mijn favoriet van De Dijk.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Blauwe Ruis wel leuk van De Dijk
* OscarMopperkont heeft Bowie 10x live gezien. 9x in wat uiteindelijk zijn laatste tour wasquote:Op donderdag 29 december 2016 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens bij gaan houden, handig! In ieder geval op 1 Arctic Monkeys (10x) maar de rest is wel goed om eens op te zoeken
Oscar, dat staat nog 200 plaatsen te laag man.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wie heeft Tame Impala zo lopen pushen?
Vooral in Paradiso elk jaar in december. WAT een sfeerquote:Op donderdag 29 december 2016 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
De Dijk live is wel een aanrader inderdaad.
quote:
Of Ze loog tegen mij van De Dijkquote:Op donderdag 29 december 2016 22:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hey Marlous Ik Wil Met Je Onder De Douche is mijn favoriet van De Dijk.
Vorig jaar was het gewoon nog relatief nieuw/onbekend. Denk dat hij wel rond deze positie blijft hoor. Het is echt wel een moderne klassieker als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wie heeft Tame Impala zo lopen pushen?
Deze man! Hij weet!quote:Op donderdag 29 december 2016 22:38 schreef Bugno het volgende:
[..]
Oscar, dat staat nog 200 plaatsen te laag man.
Net als dit meesterwerkje
* Diaan73 jaloers isquote:Op donderdag 29 december 2016 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft Bowie 10x live gezien. 9x in wat uiteindelijk zijn laatste tour was
Wow, vaak achter elkaar dan! Ik Arctic Monkeys in 10 jaar tijd, fan van het eerste uurquote:Op donderdag 29 december 2016 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft Bowie 10x live gezien. 9x in wat uiteindelijk zijn laatste tour was
No'gonna happenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tame Impala moet integraal gedraaid worden
dat kan je dan op 1 januari zelf gaan doen.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
En terecht. Er is echt wel mooi spul gemaakt in de 80'squote:Op donderdag 29 december 2016 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger vond ik eighties muziek kut.
Ben behoorlijk bijgedraaid.
Eightiesquote:Op donderdag 29 december 2016 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
Eighties zijn ook prachtig.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:39 schreef Zorro het volgende:
Zou die Tamme Impala door deze olifantengeluiden zo naar voren zijn gerend?
Hollis wat harder olifant!quote:Op donderdag 29 december 2016 22:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik geloof dat dit Mark Hollis
Het hele oeuvre bedoel je? Ik ben voorquote:Op donderdag 29 december 2016 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Je hebt het licht gezienquote:Op donderdag 29 december 2016 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
jup, zei ik toen straks ook al. 80'squote:Op donderdag 29 december 2016 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
zoveel goede muziek toen gemaakt, bijna crimineel.quote:
Dat doen wij met jou. Het wordt nog ergerquote:Op donderdag 29 december 2016 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat doen wij met jou. Het wordt nog erger
80's zijn het beste muziekdecennium, wat wil je met alle new wave, new romantic, no wave en bands als REM, U2, Police...quote:Op donderdag 29 december 2016 22:41 schreef MaJo het volgende:
Ik kom steeds meer terug van mijn 80s haat, er zit best veel goeds tussen
Cafemuzakje.quote:
Talk Talk...quote:Op donderdag 29 december 2016 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
80's zijn het beste muziekdecennium, wat wil je met alle new wave, new romantic, no wave en bands als REM, U2, Police...
Niet haten op Neil GODquote:
Neil Not.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet haten op Neil GOD
Vorig jaar live gezien
Met uitzondering van U2 ben ik het met je eens. Maar blijf toch zelf meer 60s en 90s (rock)fanquote:Op donderdag 29 december 2016 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
80's zijn het beste muziekdecennium, wat wil je met alle new wave, new romantic, no wave en bands als REM, U2, Police...
Deze DJquote:
Jup, Earth was het einde van de muziekgeschiedenis.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:42 schreef matthijst het volgende:
80's/begin 90's.
Veel beter wordt het niet.
Ik vind hem wel sexyquote:
ja maar niet de lange versiequote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja oké nu ik niet de enige ben ga ik dit ook toegeven.
quote:
dat ze mooie muziek maken. Verder niets.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ken dit dus absoluut niet.
Wat moet ik weten over Tame Impala?
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja oké nu ik niet de enige ben ga ik dit ook toegeven.
Met al die effecten eroverheen kan je dat bereiken jaquote:
Ex Aequo met Radiohead.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:43 schreef MaJo het volgende:
Tame Impala was mijn beste concert van afgelopen jaar
Mijn hersenen zijn niet best meer na al dat zuipen dit jaar.quote:
nee, maar die is gewoon stukken mooier.quote:
Check eerst even The Less I Know the Better en dan kun je niet meer terugquote:Op donderdag 29 december 2016 22:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ken dit dus absoluut niet.
Wat moet ik weten over Tame Impala?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |