Ik vind deze wel mooi. Maar ze komen ook wel een flink aantal keer langs met liedjes die niet zo heel bijzonder zijn.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van de dijk vind ik alleen nergens goed voor echt tof. Oh en dansen op de vulkaan is wel leuk. Dit laat me koud.
Hoe vaak je ze gezien hebt?quote:
Dat is van dik houtquote:
Ja, dat kan, maar ik vind het niet bijzonder. Ik heb geen Uccie-kuren, maar het is niet dat ik denk 'laat ik eens LEKKER naar de dijk luisteren'quote:Op donderdag 29 december 2016 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij bent niet goed... De Dijk heeft zoveel moois gemaakt.
Mooie ook ja van De Dijkquote:
Dat nummer had ik in mijn hoofd toen ik voor het eerst ritalin slikte. Voor het eerst in mijn leven stilte in mijn kopquote:
Yup.quote:
dat laatste kan, maar ik adviseer je ze eens live te gaan zien. Heb je een topavond!quote:Op donderdag 29 december 2016 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar ik vind het niet bijzonder. Ik heb geen Uccie-kuren, maar het is niet dat ik denk 'laat ik eens LEKKER naar de dijk luisteren'
Ja en elke dag hoop ik dat ie doodbloed of in die vulkaan pleurtquote:Op donderdag 29 december 2016 22:37 schreef Cee het volgende:
De Dijk is wel een typische Radio 2-band. Komt iedere dag wel een keer voorbij.
Zo!quote:Op donderdag 29 december 2016 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en elke dag hoop ik dat ie doodbloed of in die vulkaan pleurt
Smarties zijn trouwens echt goor. Gewoon mislukte lompe M&Ms zijn het.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn hoofd zit vol met smarties
Moet ik ook maar eens bij gaan houden, handig! In ieder geval op 1 Arctic Monkeys (10x) maar de rest is wel goed om eens op te zoekenquote:
*doodbloedtquote:Op donderdag 29 december 2016 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en elke dag hoop ik dat ie doodbloed of in die vulkaan pleurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |