Ik doe niks en ik doe niksquote:
Je krabt ook aan je kont?quote:
Het is hier al een tijdje een klassieker hoorquote:Op donderdag 29 december 2016 22:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Troefkaart had ik al wel een paar keer langs zien komen, marketingstunt nog niet.
Huub kan wel schrijven hoor!quote:
Altijd.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je krabt ook aan je kont?
Ik heb ze allebei gehoord.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:35 schreef hhh38 het volgende:
Even terzijde: ik zie nu dat beide Spinvissen al lang geweest zijn en ik ze heb gemist
Hij verdient een hogere notering.
Het duurt even....maar ik heb een medestanderquote:Op donderdag 29 december 2016 22:35 schreef djenneke het volgende:
Ik vind dit niks en het doet me niks.
De Dijk vind ik sowieso nergens goed voor.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van de dijk vind ik alleen nergens goed voor echt tof. Oh en dansen op de vulkaan is wel leuk. Dit laat me koud.
Mijn van straat geredde roosquote:Op donderdag 29 december 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van de dijk vind ik alleen nergens goed voor echt tof. Oh en dansen op de vulkaan is wel leuk. Dit laat me koud.
jij bent niet goed... De Dijk heeft zoveel moois gemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze wel mooi. Maar ze komen ook wel een flink aantal keer langs met liedjes die niet zo heel bijzonder zijn.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vaak je ze gezien hebt?quote:
Dat is van dik houtquote:
Ja, dat kan, maar ik vind het niet bijzonder. Ik heb geen Uccie-kuren, maar het is niet dat ik denk 'laat ik eens LEKKER naar de dijk luisteren'quote:Op donderdag 29 december 2016 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij bent niet goed... De Dijk heeft zoveel moois gemaakt.
Mooie ook ja van De Dijkquote:
Dat nummer had ik in mijn hoofd toen ik voor het eerst ritalin slikte. Voor het eerst in mijn leven stilte in mijn kopquote:
Yup.quote:
dat laatste kan, maar ik adviseer je ze eens live te gaan zien. Heb je een topavond!quote:Op donderdag 29 december 2016 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar ik vind het niet bijzonder. Ik heb geen Uccie-kuren, maar het is niet dat ik denk 'laat ik eens LEKKER naar de dijk luisteren'
Ja en elke dag hoop ik dat ie doodbloed of in die vulkaan pleurtquote:Op donderdag 29 december 2016 22:37 schreef Cee het volgende:
De Dijk is wel een typische Radio 2-band. Komt iedere dag wel een keer voorbij.
Zo!quote:Op donderdag 29 december 2016 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en elke dag hoop ik dat ie doodbloed of in die vulkaan pleurt
Smarties zijn trouwens echt goor. Gewoon mislukte lompe M&Ms zijn het.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn hoofd zit vol met smarties
Moet ik ook maar eens bij gaan houden, handig! In ieder geval op 1 Arctic Monkeys (10x) maar de rest is wel goed om eens op te zoekenquote:
*doodbloedtquote:Op donderdag 29 december 2016 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en elke dag hoop ik dat ie doodbloed of in die vulkaan pleurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |