Hey Marlous Ik Wil Met Je Onder De Douche is mijn favoriet van De Dijk.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Blauwe Ruis wel leuk van De Dijk
* OscarMopperkont heeft Bowie 10x live gezien. 9x in wat uiteindelijk zijn laatste tour wasquote:Op donderdag 29 december 2016 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens bij gaan houden, handig! In ieder geval op 1 Arctic Monkeys (10x) maar de rest is wel goed om eens op te zoeken
Oscar, dat staat nog 200 plaatsen te laag man.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wie heeft Tame Impala zo lopen pushen?
Vooral in Paradiso elk jaar in december. WAT een sfeerquote:Op donderdag 29 december 2016 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
De Dijk live is wel een aanrader inderdaad.
quote:
Of Ze loog tegen mij van De Dijkquote:Op donderdag 29 december 2016 22:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hey Marlous Ik Wil Met Je Onder De Douche is mijn favoriet van De Dijk.
Vorig jaar was het gewoon nog relatief nieuw/onbekend. Denk dat hij wel rond deze positie blijft hoor. Het is echt wel een moderne klassieker als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wie heeft Tame Impala zo lopen pushen?
Deze man! Hij weet!quote:Op donderdag 29 december 2016 22:38 schreef Bugno het volgende:
[..]
Oscar, dat staat nog 200 plaatsen te laag man.
Net als dit meesterwerkje
* Diaan73 jaloers isquote:Op donderdag 29 december 2016 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft Bowie 10x live gezien. 9x in wat uiteindelijk zijn laatste tour was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |