kus van de juf en een bank vooruitquote:Op donderdag 29 december 2016 13:00 schreef Scrummie het volgende:
Zo, alles is weer in ere hersteld.
Heb al even een topic backstage hierover geopend. Die lulletjes weten niet dat ik undercover ben.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:02 schreef NoelGallagher het volgende:
JONGENS ZET ALLEMAAL EEN TR!!!!!!!
gezetquote:Op donderdag 29 december 2016 13:02 schreef NoelGallagher het volgende:
NSBerenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:02 schreef NoelGallagher het volgende:
oh lol hahaquote:Op donderdag 29 december 2016 13:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Doe ik m'n penis tussen de benen zodat het lijkt alsof een vagina heb.
KUTJE MAKUHHHHquote:Op donderdag 29 december 2016 13:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Doe ik m'n penis tussen de benen zodat het lijkt alsof een vagina heb.
huil huilquote:
Snap niks van jouquote:Op donderdag 29 december 2016 13:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Je tabon altijd open, net een tankstation.
Jouw ook al? nu voel ik me niet meer speciaalquote:Op donderdag 29 december 2016 13:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Jouw moeder op m'n pik dat is nostalgie. Elke avond liet ze mij haar kontgat zien.
We bannen ze allemaal de moederquote:Op donderdag 29 december 2016 13:06 schreef PeZu het volgende:
Even een tr gezet vh schelden met nsb-er
Ze likt m'n qlaqel en eet m'n pudding.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Jouw ook al? nu voel ik me niet meer speciaal
quote:Op donderdag 29 december 2016 13:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Met m'n Merrie op de linkerbaan blazen we André Hazes.
geef gewoon geldquote:Op donderdag 29 december 2016 13:08 schreef Trollscience het volgende:
bitch get a job if you wanna be rich
niet hier komen
jij fapt zeker op dat stuk manwijf?quote:
Laat het Noel doenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:12 schreef xcachet het volgende:
Ik ga met de hond naar het bos. Geen zin
Nee, dit stukje nostalgie stond ineens rechts.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:16 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jij fapt zeker op dat stuk manwijf?
Ik heb tot nu toe altijd de weg terug gevondenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:15 schreef Germano het volgende:
HOPELIJK VERDWAAL JE NIET OFZO IN HET DONKERE, KOUDE BOS.
Sorry sorry, verkeerd gelezenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar gaat ze mee naar het bos zegt ze toch.
Ik weet niet hoe groot het bos is, maar als je een beetje richtingsgevoel hebt dan is dat ook niet lastig.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe altijd de weg terug gevonden
hahah homoquote:Op donderdag 29 december 2016 13:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
blijft wel lekker nummertje
Vind ik ook. Mooi ook hoeveel geniale, oude nummers er nu steeds rechts komen te staan.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
blijft wel lekker nummertje
Heel de Veluwequote:Op donderdag 29 december 2016 13:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot het bos is, maar als je een beetje richtingsgevoel hebt dan is dat ook niet lastig.
Hahaquote:Op donderdag 29 december 2016 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom juist, hij is zeker 20 kilo aangekomen met kerstwalgelijk
tap wat uit je aders zou ik zeggenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:20 schreef Chloroform het volgende:
Verkopen ze die Hema hotdogsaus ook per emmer?
Het is een teken.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:21 schreef xcachet het volgende:
Wil ik de hond zijn tuigje om doen, loopt hij achterwaarts zijn mand in
Jupquote:Op donderdag 29 december 2016 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
anders had je het gedaan wil je zeggen
Net zoals gisteren zeker "hard aan het werk" haha ouwe boefquote:
xDquote:Op donderdag 29 december 2016 13:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Net zoals gisteren zeker "hard aan het werk" haha ouwe boef![]()
Zal ik m'n piemel eens in je mond stoppenquote:
Had je iets anders verwacht?quote:Op donderdag 29 december 2016 13:26 schreef HRC2020 het volgende:
Ik had een heel leuk huisje voor mijn hamster gekocht, vreet hij het op
Voed hem dan ook correct opquote:Op donderdag 29 december 2016 13:26 schreef HRC2020 het volgende:
Ben helemaal opgewonden door die gedachte, laten we het doen.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal ik m'n piemel eens in je mond stoppen
Ja, kom nauwelijks aan fokken toequote:Op donderdag 29 december 2016 13:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Net zoals gisteren zeker "hard aan het werk" haha ouwe boef![]()
Pics van je hamsterquote:Op donderdag 29 december 2016 13:26 schreef HRC2020 het volgende:
Heb hem al een corrigerende klap gegevenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voed hem dan ook correct op
Een waar gemisquote:Op donderdag 29 december 2016 13:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, kom nauwelijks aan fokken toe
Oké ik heb m'n broek al uitquote:Op donderdag 29 december 2016 13:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben helemaal opgewonden door die gedachte, laten we het doen.
heet jouw hamster Chloro?quote:Op donderdag 29 december 2016 13:26 schreef HRC2020 het volgende:
Oh sorry er staat mond ipv kont. Doe niet aan zuigen, ben geen homo.quote:
Flikker eens op kale gekquote:
Wil m ook wel in je kont stoppen hoor, ben de moeilijkste nietquote:Op donderdag 29 december 2016 13:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh sorry er staat mond ipv kont. Doe niet aan zuigen, ben geen homo.
Heb niks tegen jou hoorquote:Op donderdag 29 december 2016 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hebben wij wat tegen elkaar
omdat boefjesquote:Op donderdag 29 december 2016 13:37 schreef goodtripbob het volgende:
Waarom zijn klb-scers zo vaak gebanned??
Ik weet niet waar je dit vandaan haaltquote:Op donderdag 29 december 2016 13:37 schreef goodtripbob het volgende:
Valt toch wel mee? 1x 24 uur in 2016.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:37 schreef goodtripbob het volgende:
Idemquote:Op donderdag 29 december 2016 13:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? 1x 24 uur in 2016.
2x 24 uur in 2016quote:Op donderdag 29 december 2016 13:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jammer dat je permban verviel in 2015.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik krijg geen ban tochquote:Op donderdag 29 december 2016 13:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
TT aangepast, OP weg. Veel C plezier vandaag
Nice.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
TT aangepast, OP weg. Veel SC plezier vandaag
Vooral het achteraf douchen he om maar even een open deur in te trappenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:42 schreef Pharkus het volgende:
Korfbal, dat is pas een goede sport
Niels een permban? wtf moet je daar wel niet voor doenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:42 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Jammer dat je permban verviel in 2015.
Ik ga wel dit jaar Mysteryland pakken, vorige jaar overgeslagen.quote:
Gibsongodquote:Op donderdag 29 december 2016 13:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
BOH derde helft olee olee.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vooral het achteraf douchen he om maar even een open deur in te trappen
Ik ga weer naar hardcore feest.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ga wel dit jaar Mysteryland pakken, vorige jaar overgeslagen.
Waarom aangepastquote:Op donderdag 29 december 2016 13:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Méh, hardstylequote:Op donderdag 29 december 2016 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga weer naar hardcore feest.
VBL sc's horen in VBL natuurlijk.quote:
En net even 6 minuten los gegaan op Queen - Bohemian Rhapsody.quote:
goeien nummer. niks met hardcore van doen gelukkig.quote:
Ik heb Epica opstaan. Lekker grunten op het werk, niemand is erquote:Op donderdag 29 december 2016 13:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En net even 6 minuten los gegaan op Queen - Bohemian Rhapsody.
Dat is iets tussen mij en Danny en wordt verder niet besproken.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Niels een permban? wtf moet je daar wel niet voor doen
aiquote:Op donderdag 29 december 2016 13:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over. Alleen de FA's kunnen dat.
Dag in dag uit janken bij Dannyquote:Op donderdag 29 december 2016 13:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Oh, niet gezien dat er vbl sc stondquote:Op donderdag 29 december 2016 13:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
VBL sc's horen in VBL natuurlijk.
een van de beste plaatjes ooitquote:Op donderdag 29 december 2016 13:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
goeien nummer. niks met hardcore van doen gelukkig.
Je zou me veel te veel missen.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je mag best naar VBL SC als je dat leuker vindt Chrolo
Stuur DMquote:Op donderdag 29 december 2016 13:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat is iets tussen mij en Danny en wordt verder niet besproken.
Mwah ik denk dat je dan zelf ook in je handjes mag wrijven en nog een paar.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso beetje vreemd dat Niels na gisteren geen streep door zijn naam heeft.
RTquote:Op donderdag 29 december 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
hahah hij ging wel een beetje mad jaquote:Op donderdag 29 december 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
?quote:Op donderdag 29 december 2016 13:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat je dan zelf ook in je handjes mag wrijven en nog een paar.
ik voel me aangesprokenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ama is echt de allerliefste user hierquote:Op donderdag 29 december 2016 13:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Aah.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:49 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ama is echt de allerliefste user hier
Nee ik kan me ook niet herinneren dat ik jou hier gezien heb gisteren toen VBL hier lijp kwam doenquote:
Als ik het moet terugzoeken, dan note ik de hele boel en gooi ik het gelijk voor de FA's.... Bekijk je zelf maar eens hoe je Niels bejegent voordat je hier komt zeuren om zijn ban. (Dit wil niet zeggen dat ik Niels' gedrag goed praat van gisteren).quote:
1 keer geweest, zo moeilijk veel gelopen toen hequote:Op donderdag 29 december 2016 13:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ga wel dit jaar Mysteryland pakken, vorige jaar overgeslagen.
wow heb toch echt wat gemist volgens mijquote:Op donderdag 29 december 2016 13:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als ik het moet terugzoeken, dan note ik de hele boel en gooi ik het gelijk voor de FA's.... Bekijk je zelf maar eens hoe je Niels bejegent voordat je hier komt zeuren om zijn ban. (Dit wil niet zeggen dat ik Niels' gedrag goed praat van gisteren).
niet zoveelquote:Op donderdag 29 december 2016 13:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
daarom. beter chillen op de alpha-heuvel met kaaskroketjesquote:Op donderdag 29 december 2016 13:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
1 keer geweest, zo moeilijk veel gelopen toen he
Ik laat gewoon geen dronken volwassenen man achterlijke dingen zeggen tegen mij.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als ik het moet terugzoeken, dan note ik de hele boel en gooi ik het gelijk voor de FA's.... Bekijk je zelf maar eens hoe je Niels bejegent voordat je hier komt zeuren om zijn ban. (Dit wil niet zeggen dat ik Niels' gedrag goed praat van gisteren).
Vorige week werd je nog opgewonden van mequote:Op donderdag 29 december 2016 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik laat gewoon geen dronken volwassenen man achterlijke dingen zeggen tegen mij.
Met de juiste woordjes..quote:Op donderdag 29 december 2016 13:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vorige week werd je nog opgewonden van me
Wat zei ie danquote:Op donderdag 29 december 2016 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik laat gewoon geen dronken volwassenen man achterlijke dingen zeggen tegen mij.
Ja das altijd nadeel, veel lopen daar, iets te drinken tussendoor halen ook bijna niet te doen.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
1 keer geweest, zo moeilijk veel gelopen toen he
Dat ik mijn doos eens moest laten vullen ofzo. Geen zin om precieze tekst op te zoeken.quote:
Zo. Kijk deze man eens autoriteit uitstralen.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ooh nee iemand dan voor probleem drinker uitmaken biedt soelaasquote:Op donderdag 29 december 2016 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
volwassenen manquote:Op donderdag 29 december 2016 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
What happend?quote:Op donderdag 29 december 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
hahahaquote:Op donderdag 29 december 2016 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat ik mijn doos eens moest laten vullen ofzo. Geen zin om precieze tekst op te zoeken.
Ja, zo naar de donder dat ik en een maatje schijt hadden aan de eindshow. Zaten we daar moeilijk waus op een fucking chille leren bankstel ergens op het terreinquote:Op donderdag 29 december 2016 13:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja das altijd nadeel, veel lopen daar, iets te drinken tussendoor halen ook bijna niet te doen.
Ik haat niet.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh jeetje ik maak een typfout. Kom haten dan.
Hou je bek dicht.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat niet.
Ik vind je gewoon héél erg dom.
Doe normaal tegen Ama manquote:Op donderdag 29 december 2016 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat niet.
Ik vind je gewoon héél erg dom.
*gaat zichzelf vlug weer dronken voerenquote:
schijnbaar is hun sc dus echt geen donder aanquote:Op donderdag 29 december 2016 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
daar zijn de vbl stakkies weer
Niet echt verrassend ook als je kijkt wat er postquote:Op donderdag 29 december 2016 14:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
schijnbaar is hun sc dus echt geen donder aan
Ditquote:Op donderdag 29 december 2016 14:02 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Niet echt verrassend ook als je kijkt wat er post
De Nachtbagger in ONZ was ook echt een parel der parelsquote:Op donderdag 29 december 2016 14:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit is al bijna 10 jaar de beste sc van fok
Mooi zo. Stop dan ook even anderen er in te betrekken als in 'iedereen' 'niemand moet je' Je klinkt nogal onzeker daarin alsof iemand constant je handje moet vasthouden. Ik werk volgens een commando-struktuur en die stelt: 'follow the leader' en jij bent dat niet.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hier is ook nooit ruzie :squote:Op donderdag 29 december 2016 14:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
De Nachtbagger in ONZ was ook echt een parel der parelsSuper gezellig zonder dat er ruzie werd getrapt.
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mooi zo. Stop dan ook even anderen er in te betrekken als in 'iedereen' 'niemand moet je' Je klinkt nogal onzeker daarin alsof iemand constant je handje moet vasthouden. Ik werk volgens een commando-struktuur en die stelt: 'follow the leader' en jij bent dat niet.
Een meelopertje ben je.
Jeetjequote:Op donderdag 29 december 2016 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mooi zo. Stop dan ook even anderen er in te betrekken als in 'iedereen' 'niemand moet je' Je klinkt nogal onzeker daarin alsof iemand constant je handje moet vasthouden. Ik werk volgens een commando-struktuur en die stelt: 'follow the leader' en jij bent dat niet.
Een meelopertje ben je.
Ik ken deze quote ergens van.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een meelopertje ben je.
Hey Gibbiequote:Op donderdag 29 december 2016 14:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee oké, elkaar liefkozend de tering in wensen
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
De Nachtbagger in ONZ was ook echt een parel der parelsSuper gezellig zonder dat er ruzie werd getrapt.
Iets met plagen en kusjes vragenquote:Op donderdag 29 december 2016 14:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hé klootzakquote:Op donderdag 29 december 2016 14:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
dit kan ik mij niet voorstellenquote:Op donderdag 29 december 2016 14:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik lees dat gewoon niet. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tard-boiiiiiiquote:
Ik lebber geen kerels afquote:Op donderdag 29 december 2016 14:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Iets met plagen en kusjes vragen
Hallon strontlijerquote:
lezen kutwijfquote:Op donderdag 29 december 2016 14:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik lees dat gewoon niet. Probleem opgelost.
Bedankt haniels.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een meelopertje ben je.
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dit kan ik mij niet voorstellen
O, gelezen.quote:
Maakt niet uitquote:Op donderdag 29 december 2016 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh dan mijn excuses, hoopte dat je het niet zou lezen.
Jezus wou hetquote:Op donderdag 29 december 2016 14:11 schreef madeliefff het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)jskoud_balkon__.html
een 6 jarig kind moet voor straf 15 uur in de vrieskou op het balkon staan
Had ie maar moeten luisteren hequote:Op donderdag 29 december 2016 14:11 schreef madeliefff het volgende:
Dit inderdaad. Wellicht een heftige straf maar als hij zich had gedragen had hij er geen minuut gestaan.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had ie maar moeten luisteren he
Ik niet, ben veel te braaf.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:14 schreef Willoow het volgende:
Wie hebben er nu allemaal ban dan en waarom?
Dat wordt hier niet besprokenquote:Op donderdag 29 december 2016 14:14 schreef Willoow het volgende:
Letterlijk niemand.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:14 schreef Willoow het volgende:
Weet ikquote:
Wel, zie je tochquote:Op donderdag 29 december 2016 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat wordt hier niet besproken
Oh okéquote:
hmm ik heb de ruzie gemist maar men loopt altijd figuren als niels uit te lokken en dan gaan ze miepen als hij iets ergs zegt. dan ben je net zo verkeerd bezig.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een meelopertje ben je.
Ja en gaan we niet doen. Mail maar naar forum@fok.nl met al je ban vragen.quote:
Terechte straf.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:11 schreef madeliefff het volgende:
Wel, zie je toch.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja en gaan we niet doen.
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 29 december 2016 14:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm ik heb de ruzie gemist maar men loopt altijd figuren als niels uit te lokken en dan gaan ze miepen als hij iets ergs zegt. dan ben je net zo verkeerd bezig.
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja en gaan we niet doen. Mail maar naar forum@fok.nl met al je ban vragen.
Klaas Peter Jan Adriaan Bernard Peter Hendrikquote:Op donderdag 29 december 2016 14:17 schreef Amarantha het volgende:
Sinds wanneer is namen noemen verboden?
hallo jij mag blij zijn dat je hier mag zijn. ik ben namelijk de klb godinquote:Op donderdag 29 december 2016 14:20 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn dat hij nog op het balkon mocht blijven
ja je gevoel voor humor laat je een beetje in de kou staanquote:Op donderdag 29 december 2016 14:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Het werd hem in ieder geval niet te heet onder de voeten. Of 2 soon
wiens kloon btw?quote:Op donderdag 29 december 2016 14:20 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn dat hij nog op het balkon mocht blijven
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je gevoel voor humor laat je een beetje in de kou staan
Meen je deze vraag serieusquote:Op donderdag 29 december 2016 14:17 schreef Amarantha het volgende:
Sinds wanneer is namen noemen verboden?
je komt totaal niet over als de klb godin tbhquote:Op donderdag 29 december 2016 14:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hallo jij mag blij zijn dat je hier mag zijn. ik ben namelijk de klb godin
Altijd tochquote:Op donderdag 29 december 2016 14:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga even boodfapjes doen![]()
![]()
Lief zijn !
Haha boodfapjes ipv boodschapjes hahaha zo leukquote:Op donderdag 29 december 2016 14:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga even boodfapjes doen![]()
![]()
Lief zijn !
ja ik ben hier ook nog weinig he flapdrolliequote:Op donderdag 29 december 2016 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
je komt totaal niet over als de klb godin tbh
wollah hou je bek tegen madelovequote:Op donderdag 29 december 2016 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
je komt totaal niet over als de klb godin tbh
Nou eigenlijk wel. Nooit het idee gehad dat het niet mocht om bijv. GibsonLesPaul88 te zeggen. Weet wel dat je geen redenen mag noemen.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Meen je deze vraag serieus? Mag het hopen van niet
Neuh. Ik ga zo ook even weg.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:25 schreef HRC2020 het volgende:
HIJ IS WEG JONGENS, BREEK DE TENT AF!!!1!2!![]()
![]()
misschien moet je dan plaats maken voor een nieuwequote:Op donderdag 29 december 2016 14:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik ben hier ook nog weinig he flapdrollie
Begin jij?quote:Op donderdag 29 december 2016 14:25 schreef HRC2020 het volgende:
HIJ IS WEG JONGENS, BREEK DE TENT AF!!!1!2!![]()
![]()
chloroquote:Op donderdag 29 december 2016 14:26 schreef supersof het volgende:
Ik vind chloro wel goede klb godin
Of chai
neh niet echt, sws niet aan zo een nietszeggend persoon als jij. hoogstens aan oberkulliequote:Op donderdag 29 december 2016 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien moet je dan plaats maken voor een nieuwe
Omgeving Culemborg by chance?quote:Op donderdag 29 december 2016 14:28 schreef Chloroform het volgende:
Een godin hoort nobel te zijn naar haar volgelingen. Ik steek jullie allemaal in brand
zeg nergens dat ik dat zou willen hoorquote:Op donderdag 29 december 2016 14:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neh niet echt, sws niet aan zo een nietszeggend persoon als jij. hoogstens aan oberkullie
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben neutraal, ben bang dat ik mijn hand overspeel als ik iemand moet kiezen
Betaaldquote:Op donderdag 29 december 2016 14:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoeveel heeft ze je betaald om dit te zeggen
Niksquote:Op donderdag 29 december 2016 14:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoeveel heeft ze je betaald om dit te zeggen
nee godin is gewoon beste vrouw van de scquote:Op donderdag 29 december 2016 14:28 schreef Chloroform het volgende:
Een godin hoort nobel te zijn naar haar volgelingen. Ik steek jullie allemaal in brand
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:31 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik ook die heeft me nooit beledigd
quote:
Mij welquote:Op donderdag 29 december 2016 14:31 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik ook die heeft me nooit beledigd
Ik zou zo voor je op het offerblok liggen.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:28 schreef Chloroform het volgende:
Heb liever deze titelquote:
Hnnngg zou al het bloed van anderen van je lichaam likkenquote:Op donderdag 29 december 2016 14:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou zo voor je op het offerblok liggen.
Met wiequote:
Als dat geen occulte bloedorgie wordtquote:Op donderdag 29 december 2016 14:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hnnngg zou al het bloed van anderen van je lichaam likken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |