ik voel me aangesprokenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat je dan zelf ook in je handjes mag wrijven en nog een paar.
Ama is echt de allerliefste user hierquote:Op donderdag 29 december 2016 13:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat je dan zelf ook in je handjes mag wrijven en nog een paar.
Aah.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:49 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ama is echt de allerliefste user hier
Nee ik kan me ook niet herinneren dat ik jou hier gezien heb gisteren toen VBL hier lijp kwam doenquote:
Als ik het moet terugzoeken, dan note ik de hele boel en gooi ik het gelijk voor de FA's.... Bekijk je zelf maar eens hoe je Niels bejegent voordat je hier komt zeuren om zijn ban. (Dit wil niet zeggen dat ik Niels' gedrag goed praat van gisteren).quote:
1 keer geweest, zo moeilijk veel gelopen toen hequote:Op donderdag 29 december 2016 13:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ga wel dit jaar Mysteryland pakken, vorige jaar overgeslagen.
wow heb toch echt wat gemist volgens mijquote:Op donderdag 29 december 2016 13:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als ik het moet terugzoeken, dan note ik de hele boel en gooi ik het gelijk voor de FA's.... Bekijk je zelf maar eens hoe je Niels bejegent voordat je hier komt zeuren om zijn ban. (Dit wil niet zeggen dat ik Niels' gedrag goed praat van gisteren).
niet zoveelquote:Op donderdag 29 december 2016 13:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Niels een permban? wtf moet je daar wel niet voor doen
daarom. beter chillen op de alpha-heuvel met kaaskroketjesquote:Op donderdag 29 december 2016 13:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
1 keer geweest, zo moeilijk veel gelopen toen he
Ik laat gewoon geen dronken volwassenen man achterlijke dingen zeggen tegen mij.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als ik het moet terugzoeken, dan note ik de hele boel en gooi ik het gelijk voor de FA's.... Bekijk je zelf maar eens hoe je Niels bejegent voordat je hier komt zeuren om zijn ban. (Dit wil niet zeggen dat ik Niels' gedrag goed praat van gisteren).
Vorige week werd je nog opgewonden van mequote:Op donderdag 29 december 2016 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik laat gewoon geen dronken volwassenen man achterlijke dingen zeggen tegen mij.
Met de juiste woordjes..quote:Op donderdag 29 december 2016 13:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vorige week werd je nog opgewonden van me
Wat zei ie danquote:Op donderdag 29 december 2016 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik laat gewoon geen dronken volwassenen man achterlijke dingen zeggen tegen mij.
Ja das altijd nadeel, veel lopen daar, iets te drinken tussendoor halen ook bijna niet te doen.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
1 keer geweest, zo moeilijk veel gelopen toen he
Dat ik mijn doos eens moest laten vullen ofzo. Geen zin om precieze tekst op te zoeken.quote:
Zo. Kijk deze man eens autoriteit uitstralen.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ooh nee iemand dan voor probleem drinker uitmaken biedt soelaasquote:Op donderdag 29 december 2016 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
volwassenen manquote:Op donderdag 29 december 2016 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |