Ik ga weer naar hardcore feest.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ga wel dit jaar Mysteryland pakken, vorige jaar overgeslagen.
Waarom aangepastquote:Op donderdag 29 december 2016 13:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
TT aangepast, OP weg. Veel SC plezier vandaag
Méh, hardstylequote:Op donderdag 29 december 2016 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga weer naar hardcore feest.
VBL sc's horen in VBL natuurlijk.quote:
En net even 6 minuten los gegaan op Queen - Bohemian Rhapsody.quote:
goeien nummer. niks met hardcore van doen gelukkig.quote:
Ik heb Epica opstaan. Lekker grunten op het werk, niemand is erquote:Op donderdag 29 december 2016 13:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En net even 6 minuten los gegaan op Queen - Bohemian Rhapsody.
Dat is iets tussen mij en Danny en wordt verder niet besproken.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Niels een permban? wtf moet je daar wel niet voor doen
aiquote:Op donderdag 29 december 2016 13:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over. Alleen de FA's kunnen dat.
Dag in dag uit janken bij Dannyquote:Op donderdag 29 december 2016 13:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Niels een permban? wtf moet je daar wel niet voor doen
Oh, niet gezien dat er vbl sc stondquote:Op donderdag 29 december 2016 13:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
VBL sc's horen in VBL natuurlijk.
een van de beste plaatjes ooitquote:Op donderdag 29 december 2016 13:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
goeien nummer. niks met hardcore van doen gelukkig.
Je zou me veel te veel missen.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je mag best naar VBL SC als je dat leuker vindt Chrolo
Stuur DMquote:Op donderdag 29 december 2016 13:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat is iets tussen mij en Danny en wordt verder niet besproken.
Mwah ik denk dat je dan zelf ook in je handjes mag wrijven en nog een paar.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso beetje vreemd dat Niels na gisteren geen streep door zijn naam heeft.
RTquote:Op donderdag 29 december 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
hahah hij ging wel een beetje mad jaquote:Op donderdag 29 december 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
?quote:Op donderdag 29 december 2016 13:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat je dan zelf ook in je handjes mag wrijven en nog een paar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |