dit kan ik mij niet voorstellenquote:Op donderdag 29 december 2016 14:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
De Nachtbagger in ONZ was ook echt een parel der parelsSuper gezellig zonder dat er ruzie werd getrapt.
Ik lees dat gewoon niet. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee oké, elkaar liefkozend de tering in wensen
Tard-boiiiiiiquote:
Ik lebber geen kerels afquote:Op donderdag 29 december 2016 14:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Iets met plagen en kusjes vragen
Hallon strontlijerquote:
lezen kutwijfquote:Op donderdag 29 december 2016 14:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik lees dat gewoon niet. Probleem opgelost.
Bedankt haniels.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mooi zo. Stop dan ook even anderen er in te betrekken als in 'iedereen' 'niemand moet je' Je klinkt nogal onzeker daarin alsof iemand constant je handje moet vasthouden. Ik werk volgens een commando-struktuur en die stelt: 'follow the leader' en jij bent dat niet.
Een meelopertje ben je.
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dit kan ik mij niet voorstellen
O, gelezen.quote:
Maakt niet uitquote:Op donderdag 29 december 2016 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh dan mijn excuses, hoopte dat je het niet zou lezen.
Jezus wou hetquote:Op donderdag 29 december 2016 14:11 schreef madeliefff het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)jskoud_balkon__.html
een 6 jarig kind moet voor straf 15 uur in de vrieskou op het balkon staan
Had ie maar moeten luisteren hequote:Op donderdag 29 december 2016 14:11 schreef madeliefff het volgende:
Dit inderdaad. Wellicht een heftige straf maar als hij zich had gedragen had hij er geen minuut gestaan.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had ie maar moeten luisteren he
Ik niet, ben veel te braaf.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:14 schreef Willoow het volgende:
Wie hebben er nu allemaal ban dan en waarom?
Dat wordt hier niet besprokenquote:Op donderdag 29 december 2016 14:14 schreef Willoow het volgende:
Letterlijk niemand.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:14 schreef Willoow het volgende:
Weet ikquote:
Wel, zie je tochquote:Op donderdag 29 december 2016 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat wordt hier niet besproken
Oh okéquote:
hmm ik heb de ruzie gemist maar men loopt altijd figuren als niels uit te lokken en dan gaan ze miepen als hij iets ergs zegt. dan ben je net zo verkeerd bezig.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mooi zo. Stop dan ook even anderen er in te betrekken als in 'iedereen' 'niemand moet je' Je klinkt nogal onzeker daarin alsof iemand constant je handje moet vasthouden. Ik werk volgens een commando-struktuur en die stelt: 'follow the leader' en jij bent dat niet.
Een meelopertje ben je.
Ja en gaan we niet doen. Mail maar naar forum@fok.nl met al je ban vragen.quote:
Terechte straf.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:11 schreef madeliefff het volgende:
Wel, zie je toch.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja en gaan we niet doen.
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 29 december 2016 14:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm ik heb de ruzie gemist maar men loopt altijd figuren als niels uit te lokken en dan gaan ze miepen als hij iets ergs zegt. dan ben je net zo verkeerd bezig.
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja en gaan we niet doen. Mail maar naar forum@fok.nl met al je ban vragen.
Klaas Peter Jan Adriaan Bernard Peter Hendrikquote:Op donderdag 29 december 2016 14:17 schreef Amarantha het volgende:
Sinds wanneer is namen noemen verboden?
hallo jij mag blij zijn dat je hier mag zijn. ik ben namelijk de klb godinquote:Op donderdag 29 december 2016 14:20 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn dat hij nog op het balkon mocht blijven
ja je gevoel voor humor laat je een beetje in de kou staanquote:Op donderdag 29 december 2016 14:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Het werd hem in ieder geval niet te heet onder de voeten. Of 2 soon
wiens kloon btw?quote:Op donderdag 29 december 2016 14:20 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn dat hij nog op het balkon mocht blijven
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je gevoel voor humor laat je een beetje in de kou staan
Meen je deze vraag serieusquote:Op donderdag 29 december 2016 14:17 schreef Amarantha het volgende:
Sinds wanneer is namen noemen verboden?
je komt totaal niet over als de klb godin tbhquote:Op donderdag 29 december 2016 14:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hallo jij mag blij zijn dat je hier mag zijn. ik ben namelijk de klb godin
Altijd tochquote:Op donderdag 29 december 2016 14:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga even boodfapjes doen![]()
![]()
Lief zijn !
Haha boodfapjes ipv boodschapjes hahaha zo leukquote:Op donderdag 29 december 2016 14:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga even boodfapjes doen![]()
![]()
Lief zijn !
ja ik ben hier ook nog weinig he flapdrolliequote:Op donderdag 29 december 2016 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
je komt totaal niet over als de klb godin tbh
wollah hou je bek tegen madelovequote:Op donderdag 29 december 2016 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
je komt totaal niet over als de klb godin tbh
Nou eigenlijk wel. Nooit het idee gehad dat het niet mocht om bijv. GibsonLesPaul88 te zeggen. Weet wel dat je geen redenen mag noemen.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Meen je deze vraag serieus? Mag het hopen van niet
Neuh. Ik ga zo ook even weg.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:25 schreef HRC2020 het volgende:
HIJ IS WEG JONGENS, BREEK DE TENT AF!!!1!2!![]()
![]()
misschien moet je dan plaats maken voor een nieuwequote:Op donderdag 29 december 2016 14:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik ben hier ook nog weinig he flapdrollie
Begin jij?quote:Op donderdag 29 december 2016 14:25 schreef HRC2020 het volgende:
HIJ IS WEG JONGENS, BREEK DE TENT AF!!!1!2!![]()
![]()
chloroquote:Op donderdag 29 december 2016 14:26 schreef supersof het volgende:
Ik vind chloro wel goede klb godin
Of chai
neh niet echt, sws niet aan zo een nietszeggend persoon als jij. hoogstens aan oberkulliequote:Op donderdag 29 december 2016 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien moet je dan plaats maken voor een nieuwe
Omgeving Culemborg by chance?quote:Op donderdag 29 december 2016 14:28 schreef Chloroform het volgende:
Een godin hoort nobel te zijn naar haar volgelingen. Ik steek jullie allemaal in brand
zeg nergens dat ik dat zou willen hoorquote:Op donderdag 29 december 2016 14:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neh niet echt, sws niet aan zo een nietszeggend persoon als jij. hoogstens aan oberkullie
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben neutraal, ben bang dat ik mijn hand overspeel als ik iemand moet kiezen
Betaaldquote:Op donderdag 29 december 2016 14:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoeveel heeft ze je betaald om dit te zeggen
Niksquote:Op donderdag 29 december 2016 14:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoeveel heeft ze je betaald om dit te zeggen
nee godin is gewoon beste vrouw van de scquote:Op donderdag 29 december 2016 14:28 schreef Chloroform het volgende:
Een godin hoort nobel te zijn naar haar volgelingen. Ik steek jullie allemaal in brand
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:31 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik ook die heeft me nooit beledigd
quote:
Mij welquote:Op donderdag 29 december 2016 14:31 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik ook die heeft me nooit beledigd
Ik zou zo voor je op het offerblok liggen.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:28 schreef Chloroform het volgende:
Heb liever deze titelquote:
Hnnngg zou al het bloed van anderen van je lichaam likkenquote:Op donderdag 29 december 2016 14:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou zo voor je op het offerblok liggen.
Met wiequote:
Als dat geen occulte bloedorgie wordtquote:Op donderdag 29 december 2016 14:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hnnngg zou al het bloed van anderen van je lichaam likken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |