What happend?quote:Op donderdag 29 december 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso beetje vreemd dat Niels na gisteren geen streep door zijn naam heeft.
hahahaquote:Op donderdag 29 december 2016 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat ik mijn doos eens moest laten vullen ofzo. Geen zin om precieze tekst op te zoeken.
Ja, zo naar de donder dat ik en een maatje schijt hadden aan de eindshow. Zaten we daar moeilijk waus op een fucking chille leren bankstel ergens op het terreinquote:Op donderdag 29 december 2016 13:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja das altijd nadeel, veel lopen daar, iets te drinken tussendoor halen ook bijna niet te doen.
Ik haat niet.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh jeetje ik maak een typfout. Kom haten dan.
Hou je bek dicht.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat niet.
Ik vind je gewoon héél erg dom.
Doe normaal tegen Ama manquote:Op donderdag 29 december 2016 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat niet.
Ik vind je gewoon héél erg dom.
*gaat zichzelf vlug weer dronken voerenquote:
schijnbaar is hun sc dus echt geen donder aanquote:Op donderdag 29 december 2016 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
daar zijn de vbl stakkies weer
Niet echt verrassend ook als je kijkt wat er postquote:Op donderdag 29 december 2016 14:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
schijnbaar is hun sc dus echt geen donder aan
Ditquote:Op donderdag 29 december 2016 14:02 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Niet echt verrassend ook als je kijkt wat er post
De Nachtbagger in ONZ was ook echt een parel der parelsquote:Op donderdag 29 december 2016 14:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit is al bijna 10 jaar de beste sc van fok
Mooi zo. Stop dan ook even anderen er in te betrekken als in 'iedereen' 'niemand moet je' Je klinkt nogal onzeker daarin alsof iemand constant je handje moet vasthouden. Ik werk volgens een commando-struktuur en die stelt: 'follow the leader' en jij bent dat niet.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als ik het moet terugzoeken, dan note ik de hele boel en gooi ik het gelijk voor de FA's.... Bekijk je zelf maar eens hoe je Niels bejegent voordat je hier komt zeuren om zijn ban. (Dit wil niet zeggen dat ik Niels' gedrag goed praat van gisteren).
Hier is ook nooit ruzie :squote:Op donderdag 29 december 2016 14:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
De Nachtbagger in ONZ was ook echt een parel der parelsSuper gezellig zonder dat er ruzie werd getrapt.
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mooi zo. Stop dan ook even anderen er in te betrekken als in 'iedereen' 'niemand moet je' Je klinkt nogal onzeker daarin alsof iemand constant je handje moet vasthouden. Ik werk volgens een commando-struktuur en die stelt: 'follow the leader' en jij bent dat niet.
Een meelopertje ben je.
Jeetjequote:Op donderdag 29 december 2016 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mooi zo. Stop dan ook even anderen er in te betrekken als in 'iedereen' 'niemand moet je' Je klinkt nogal onzeker daarin alsof iemand constant je handje moet vasthouden. Ik werk volgens een commando-struktuur en die stelt: 'follow the leader' en jij bent dat niet.
Een meelopertje ben je.
Ik ken deze quote ergens van.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een meelopertje ben je.
Hey Gibbiequote:Op donderdag 29 december 2016 14:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee oké, elkaar liefkozend de tering in wensen
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
De Nachtbagger in ONZ was ook echt een parel der parelsSuper gezellig zonder dat er ruzie werd getrapt.
Iets met plagen en kusjes vragenquote:Op donderdag 29 december 2016 14:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hé klootzakquote:Op donderdag 29 december 2016 14:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |