dit kan ik mij niet voorstellenquote:Op donderdag 29 december 2016 14:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
De Nachtbagger in ONZ was ook echt een parel der parelsSuper gezellig zonder dat er ruzie werd getrapt.
Ik lees dat gewoon niet. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee oké, elkaar liefkozend de tering in wensen
Tard-boiiiiiiquote:
Ik lebber geen kerels afquote:Op donderdag 29 december 2016 14:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Iets met plagen en kusjes vragen
Hallon strontlijerquote:
lezen kutwijfquote:Op donderdag 29 december 2016 14:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik lees dat gewoon niet. Probleem opgelost.
Bedankt haniels.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mooi zo. Stop dan ook even anderen er in te betrekken als in 'iedereen' 'niemand moet je' Je klinkt nogal onzeker daarin alsof iemand constant je handje moet vasthouden. Ik werk volgens een commando-struktuur en die stelt: 'follow the leader' en jij bent dat niet.
Een meelopertje ben je.
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dit kan ik mij niet voorstellen
O, gelezen.quote:
Maakt niet uitquote:Op donderdag 29 december 2016 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh dan mijn excuses, hoopte dat je het niet zou lezen.
Jezus wou hetquote:Op donderdag 29 december 2016 14:11 schreef madeliefff het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)jskoud_balkon__.html
een 6 jarig kind moet voor straf 15 uur in de vrieskou op het balkon staan
Had ie maar moeten luisteren hequote:Op donderdag 29 december 2016 14:11 schreef madeliefff het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)jskoud_balkon__.html
een 6 jarig kind moet voor straf 15 uur in de vrieskou op het balkon staan
Dit inderdaad. Wellicht een heftige straf maar als hij zich had gedragen had hij er geen minuut gestaan.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had ie maar moeten luisteren he
Ik niet, ben veel te braaf.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:14 schreef Willoow het volgende:
Wie hebben er nu allemaal ban dan en waarom?
Dat wordt hier niet besprokenquote:Op donderdag 29 december 2016 14:14 schreef Willoow het volgende:
Letterlijk niemand.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:14 schreef Willoow het volgende:
Weet ikquote:
Wel, zie je tochquote:Op donderdag 29 december 2016 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat wordt hier niet besproken
Oh okéquote:
hmm ik heb de ruzie gemist maar men loopt altijd figuren als niels uit te lokken en dan gaan ze miepen als hij iets ergs zegt. dan ben je net zo verkeerd bezig.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mooi zo. Stop dan ook even anderen er in te betrekken als in 'iedereen' 'niemand moet je' Je klinkt nogal onzeker daarin alsof iemand constant je handje moet vasthouden. Ik werk volgens een commando-struktuur en die stelt: 'follow the leader' en jij bent dat niet.
Een meelopertje ben je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |