Snap dat ook niet nee. En haten op dunne chicksquote:Op woensdag 28 december 2016 23:40 schreef MAHL het volgende:
The fuck is dit tegenwoordig? Altijd bij elk filmpje wat ik kijk (voornamelijk DumpertReeten enzo) zit iedereen tegenwoordig met jaaa lekker dikke billen daar houden we als man van.
Dacht altijd dat dat iets was voor onze donkerder medemens? Die obsessie met een groot formaat derrière... Vind het niet lelijk ofzo maar heb, om eerlijk te zijn, eigenlijk liever een leuk meisje met een slank kontje dan een negerin met dikke billen.
Heb ik gelijk en is deze obsessie van nu weer een of andere stomme hype? Of ben ik homo.
Obsessie met dikke hanguiers a la Kate Upton snap ik anders ook niet hoorquote:Op woensdag 28 december 2016 23:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Een billenman is een verkapte homo.
Eckte mannen houden zich alleen met tetten bezig.
Ik heb het ook over goeie tetten.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Obsessie met dikke hanguiers a la Kate Upton snap ik anders ook niet hoor
quote:Op woensdag 28 december 2016 23:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Een billenman is een verkapte homo.
quote:Op woensdag 28 december 2016 23:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Dat is toch ranzig manquote:
quote:Op woensdag 28 december 2016 23:56 schreef Mark031 het volgende:
Alleen negers en Marokkanen houden van die ranzig dikke reten. De rest van de wereld wil gewoon een slanke vrouw waar alles in verhouding is.
Beter toch, meer dikke wijven voor jouquote:
Smerig jaquote:
quote:Op woensdag 28 december 2016 23:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Beter toch, meer dikke wijven voor jou
Ook mannen met dikke reten?quote:Op donderdag 29 december 2016 00:21 schreef Swlabr het volgende:
Ik vind 't ook niet mooi nee. Val dan ook wel op mannen
Nee, vind ik altijd net alsof ze een luier aan hebbenquote:
quote:Op woensdag 28 december 2016 23:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Obsessie met dikke hanguiers a la Kate Upton snap ik anders ook niet hoor
Dit.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:45 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Nee, vind ik altijd net alsof ze een luier aan hebbenIk hou meer van kleine ronde billen, bij zowel man als vrouw.
Trollquote:Op donderdag 29 december 2016 00:10 schreef Fatoeman het volgende:
[ afbeelding ]
Als mijn vriendin zo'n ass had, damn
Wel kut trouwens, ik heb van die genen die het meeste vet opslaan bij mijn kont en bovenbenen. En bij mijn buik nauwelijks iets...quote:Op donderdag 29 december 2016 00:45 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Nee, vind ik altijd net alsof ze een luier aan hebbenIk hou meer van kleine ronde billen, bij zowel man als vrouw.
Genoeg vrouwen die er wel op vallen hoorquote:Op donderdag 29 december 2016 12:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wel kut trouwens, ik heb van die genen die het meeste vet opslaan bij mijn kont en bovenbenen. En bij mijn buik nauwelijks iets...
Racist...quote:Op woensdag 28 december 2016 23:40 schreef MAHL het volgende:
Dacht altijd dat dat iets was voor onze donkerder medemens?
Mweh, ik train het er toch wel vanafquote:Op donderdag 29 december 2016 12:58 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die er wel op vallen hoor
Trilt lekker als je doggystyle doet. Is ook extra geil bij standje 69 als je zo'n lekkere brede kont op je hebt.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat is er dan zo geweldig aan die blubber?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |