Jouw ook al? nu voel ik me niet meer speciaalquote:Op donderdag 29 december 2016 13:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Jouw moeder op m'n pik dat is nostalgie. Elke avond liet ze mij haar kontgat zien.
We bannen ze allemaal de moederquote:Op donderdag 29 december 2016 13:06 schreef PeZu het volgende:
Even een tr gezet vh schelden met nsb-er
Ze likt m'n qlaqel en eet m'n pudding.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Jouw ook al? nu voel ik me niet meer speciaal
quote:Op donderdag 29 december 2016 13:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Met m'n Merrie op de linkerbaan blazen we André Hazes.
geef gewoon geldquote:Op donderdag 29 december 2016 13:08 schreef Trollscience het volgende:
bitch get a job if you wanna be rich
niet hier komen
jij fapt zeker op dat stuk manwijf?quote:
Laat het Noel doenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:12 schreef xcachet het volgende:
Ik ga met de hond naar het bos. Geen zin
Nee, dit stukje nostalgie stond ineens rechts.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:16 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jij fapt zeker op dat stuk manwijf?
Ik heb tot nu toe altijd de weg terug gevondenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:15 schreef Germano het volgende:
HOPELIJK VERDWAAL JE NIET OFZO IN HET DONKERE, KOUDE BOS.
Sorry sorry, verkeerd gelezenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar gaat ze mee naar het bos zegt ze toch.
Ik weet niet hoe groot het bos is, maar als je een beetje richtingsgevoel hebt dan is dat ook niet lastig.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe altijd de weg terug gevonden
hahah homoquote:Op donderdag 29 december 2016 13:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
blijft wel lekker nummertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |