Laat het Noel doenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:12 schreef xcachet het volgende:
Ik ga met de hond naar het bos. Geen zin
Nee, dit stukje nostalgie stond ineens rechts.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:16 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jij fapt zeker op dat stuk manwijf?
Ik heb tot nu toe altijd de weg terug gevondenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:15 schreef Germano het volgende:
HOPELIJK VERDWAAL JE NIET OFZO IN HET DONKERE, KOUDE BOS.
Sorry sorry, verkeerd gelezenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar gaat ze mee naar het bos zegt ze toch.
Ik weet niet hoe groot het bos is, maar als je een beetje richtingsgevoel hebt dan is dat ook niet lastig.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe altijd de weg terug gevonden
hahah homoquote:Op donderdag 29 december 2016 13:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
blijft wel lekker nummertje
Vind ik ook. Mooi ook hoeveel geniale, oude nummers er nu steeds rechts komen te staan.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
blijft wel lekker nummertje
Heel de Veluwequote:Op donderdag 29 december 2016 13:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot het bos is, maar als je een beetje richtingsgevoel hebt dan is dat ook niet lastig.
Hahaquote:Op donderdag 29 december 2016 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom juist, hij is zeker 20 kilo aangekomen met kerstwalgelijk
tap wat uit je aders zou ik zeggenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:20 schreef Chloroform het volgende:
Verkopen ze die Hema hotdogsaus ook per emmer?
Het is een teken.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:21 schreef xcachet het volgende:
Wil ik de hond zijn tuigje om doen, loopt hij achterwaarts zijn mand in
Jupquote:Op donderdag 29 december 2016 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
anders had je het gedaan wil je zeggen
Net zoals gisteren zeker "hard aan het werk" haha ouwe boefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |